ff van het net geplukt bron
http://www.bicat.net/archives/00000772.htmIk heb vandaag mijn wijf gehoekt omdat de kankerslet godverdomme niet voor de derde keer anaal wilde deze ochtend na gisteren. Daarna heb ik de wekker uit het raam gekeild want godverdomme 5 uur in de ochtend is godverdomme wel erg vroeg. Kost me een ruit maar dat is voor de huisbaas. De teringlijer, ik draai zijn kop eraf morgen. En dat weet hij. Toen heb ik met mijn nog dronken kop op de motor de buurjongen plat gereden. Kankerjoch met z'n krantewijk. Paar keer door rood, paar keer door oranje en 145 door de binnenstad. Kan wel op dit uur. Om 07:00 sharp op de steiger en om half acht eerste blik bier. Nog koud van gisteren in de gejatte koelkast. Moeten ze mij hebben. Ha! Die kankerdeur stond toch open? Dan istie van mij. Schaften om 12 uur en potje kaarten met een sigaar met de mannen. Halve borrel erbij. Flessie, heb ik het over. Ja, wat dacht jij dan, teringhond klap op je smoel? Effe doorbeuken tot vieren en daarna effe naar mijn meissie. Schatje. Komt uit Ghana spreekt geen moer Nederlands maar neuken als een dolle. Bonnetje voor te hard rijden en foutparkeren met die Harley van me maar gelukkig ruikt'ie me asem niet. Kankerjuut. Me wijf een ros gegeven want de piepers stonden er niet om zessen en daarna klein biljartje. Met de mannen. Kapot interieur van de vorige keer, pleedeur eruit. Dan schijt ik toch met die kutdeur open? En als je te lang naar mijn kloten staart, schijt ik je recht in je bek. Twee uur in me nest. Me wijf een oplawaai gegeven want ze heeft nog een bloedende aars van eergisteren. Teringteef.
2 blondjes maken in een cafe een puzzel. Opeens beginnen ze hard te juichen. Vraagt de barman: wat is er aan de hand dames??
nou...zegt een van die vrouwtjes..
we hebben een puzzel opgelost in 7 uur en op de doos staat 2 tot 4 jaar.