Of na afloop:quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:19 schreef Pruttelkroam het volgende:
of ehm.. ehm.. heel hard schreeeuwen: "aaaaah ik verga van de pijn..." en zij helemaal in paniek enzo.. en dan moeje zeggen van: "whehe, nofi! Gefopt!"
![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Of na afloop:
"Zoeen gaare neuksex, totally n00b"![]()
hoeft niet per definitie fout te zijn natuurlijkquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:53 schreef MoChe het volgende:
"andere gaatje lieverd!"
Haal een emmer.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:39 schreef Thomas__Acda het volgende:
Stel je voor..je ligt lekker bezig te zijn..en je partner schijnt te komen. Hoe kan hij/zij dat als slechtste aankondingen?
Enkele voorbeelden;
'Ik kom als een overbakken runderbiefje'
'Ik spuit lekker in het middelste van je baarmoeder'
wel als je net bezig bent in haar mond en uitschiet richting haar oogquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:54 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
hoeft niet per definitie fout te zijn natuurlijk
Een beetje "Bello"is nie zo heel groot, imoquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:05 schreef Sickert het volgende:
''schat pak een pot pindakaas en roep bello even''
OMG, je wil een kuttenlikkertjequote:Op woensdag 15 maart 2006 21:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Een beetje "Bello"is nie zo heel groot, imo![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:27 schreef Xebber het volgende:
"Zo, dat was dat, en nu weer Fok!ken!"
quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:51 schreef Creature het volgende:
[..]
"Tis net of ik een banaan door een lege gang gooi."
quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:56 schreef Thomas__Acda het volgende:
Is het al een TTT?
Nichtrijderquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:04 schreef Overlast het volgende:
"Weet je, ik heb echt zo'n zin in zo'n oldies jaren '80 nummer. Moooooi. Wat ik dat gemist zeg."
Wie zegt er nou "praat zoet tegen me" ?quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:05 schreef Biogarde het volgende:
Komen ze![]()
- Zal ik de binnenkant van je navel ff kriebelen.
- Als ze zegt: "praat vies tegen me", dan roep jij "poep"!!
- Als ze zegt: "praat zoet tegen me", dan roep jij "krijg suiker"!!
- Ride me like a pony, and call me Sally ()!!
En meer van zulks![]()
Een verlepte oma met een rimpelkutquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:07 schreef Litso het volgende:
[..]
Wie zegt er nou "praat zoet tegen me" ?
Of: "Frikandel met slagroom" (Waargebeurd verhaalquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:05 schreef Biogarde het volgende:
Komen ze![]()
- Als ze zegt: "praat vies tegen me", dan roep jij "poep"!!
broodje aapquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Of: "Frikandel met slagroom" (Waargebeurd verhaal)
Ja, zo ken ik em ookquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:13 schreef Litso het volgende:
[..]
broodje aap
Ik ken 'm trouwens als "frikandel met pindakaas"
Ojaquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:13 schreef Litso het volgende:
[..]
broodje aap
Ik ken 'm trouwens als "frikandel met pindakaas"
De waarheid mag gezegd wordenquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:27 schreef CecilBDemented het volgende:
je zusje neukt lekkerder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |