Nujabes ken ik wel via de anime Samurai Champloo. Dat klonk erg goed. Misschien loont het om wat meer van Fat Jon, die de soundtracks heeft geproduceerd (geloof ik) op te zoeken. Hij heeft zelf een album uitgebracht, maar ook in het collectief Five Deezquote:Op maandag 27 maart 2006 21:55 schreef nemesis4 het volgende:
Nujabes - Blessing It (Remix) (ft. Substantial & Pase Rock From Five Deez).mp3
Nujabes - Lady Brown(feat.Cise Starr From Cyne).mp3
Klinkt echt heerlijk relaxed. Als mensen nummers weten die een beetje hetzelfde klinken graag posten. Mag ze zeker niet ff op rapidshare zetten?
Samurai Champlooquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:10 schreef VeX- het volgende:
[..]
Nujabes ken ik wel via de anime Samurai Champloo. Dat klonk erg goed. Misschien loont het om wat meer van Fat Jon, die de soundtracks heeft geproduceerd (geloof ik) op te zoeken. Hij heeft zelf een album uitgebracht, maar ook in het collectief Five Deez
Nee kvond hem ook niet bijzonder, 2 goede tracks ofzo maar.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:02 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik ben toch zeker niet de enige die dat Ghostface album weinig aan vond?
idem hiero. Slechte plaat, 2,5 aardige nummers. Er komt zo weinig leucks uit dat ik inmiddels me collectie aan het herontdekken ben. Shuriken - ou je vis... briljant.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:02 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik moet 'm nog beluisteren. Indie blogs moeten zich ook eigenlijk niet met Hip Hop bemoeien, of wat?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:02 schreef Mar10Segovia het volgende:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:45 schreef Mar10Segovia het volgende:
Vrijdag 19 mei - Camp Lo
Tivoli, Utrecht
Herfst 96 dacht ikquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:43 schreef MMaRsu het volgende:
Wanneer is Papparazi gereleased van Xzibit?
en bedankt..... nu wil ik weer uptown saturday night luisteren die ik kwijt benquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:45 schreef Mar10Segovia het volgende:
Vrijdag 19 mei - Camp Lo
Tivoli, Utrecht
En??quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:45 schreef jimjim1983 het volgende:
Let's do it again was volgens mij niet echt bijzonder, had m eerst op mp3 maar nu niet meer
zo maar eens Beat Konducta luisteren
dat intro en dan de eerste 2 nummersquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:25 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
GZA/Genius-Liquid Swords
fantastische plaat by the way
toffe sample's uit de film versie's van Lone Wolf & Cub manga(titels van de films weet ik niet)
"Choose death... or choose life"quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:25 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
GZA/Genius-Liquid Swords
fantastische plaat by the way
toffe sample's uit de film versie's van Lone Wolf & Cub manga(titels van de films weet ik niet)
4th chamber vind ik echt te ver gaanquote:
zowiezo:quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:14 schreef Hellrazor het volgende:
wat zijn de beste solo albums van de mannen van wu tang ?
zou je die ooit eens kunnen uploadenquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:13 schreef jimjim1983 het volgende:
dat komt uit de Shogun Assassinmaar die is ook weer gemaakt uit verschillende lone cub & wolf films.
heb 'm op divx, beetje gare film.
oh en in Kill Bill 2, op het einde als Kiddo met haar dochter tv kijkt dan kijken ze naar hetzelfde stukje dat je in de intro hoort
ik vind het vermakelijke platen voor een keertje , maar het zijn zeker geen albums die mij weten te boeien ,te veel geschreeuw en dat halve gezing van hem vind ik echt irriterend op zn solo albums.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:12 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waarom vindt niemand de solo's van ODB goed?
ja zal m ooit weleens uploaden, denk ikquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:19 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
zou je die ooit eens kunnen uploaden![]()
eigenlijk zou je films niet moeten dubben vind ik,lijkt me nogal gaar om een jap amerikaans horen praten![]()
Wat Paro zegtquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:12 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waarom vindt niemand de solo's van ODB goed?
slechste dub die ik ooit gezien heb moet wel een arnold schwarzenegger film (speelde zich af in rusland,titel weet ik niet meer),die film werd door een iemand ingesproken in het duitsquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:46 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja zal m ooit weleens uploaden, denk ik![]()
en gedubte versies zijn juist het leukstvooral als het in het duits is.
dan moet je Hercules in New York eens zien, dat was Arnie's eerste hollywood film. hij sprak toen zo slecht engels dat zijn stem later gedubt isquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:54 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
duits![]()
slechste dub die ik ooit gezien heb moet wel een arnold schwarzenegger film (speelde zich af in rusland,titel weet ik niet meer),die film werd door een iemand ingesproken in het duits![]()
dus alle acteurs(inclusief de vrouwen) door die zelfde kerel![]()
![]()
![]()
ik heb de review op imdb gelezen,en dat moet dus wel een hele kut film zijnquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:57 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dan moet je Hercules in New York eens zien, dat was Arnie's eerste hollywood film. hij sprak toen zo slecht engels dat zijn stem later gedubt isnatuurlijk heb ik de versie met arnie's originele stem
![]()
Al die "Chambers" zijnquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:45 schreef rotskibo het volgende:
[..]
4th chamber vind ik echt te ver gaan![]()
U-God - Golden Arms Redemption is ook een sterke Wu solo plaat btw.
die is idd goedquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:15 schreef -skippybal- het volgende:
Oja, nog even over die Wu solo platen. Ik weet niet of je deze mag meerekenen maar de OST van Ghost Dog door RZA is echt geweldig. En dan nog heet liefst de Japanse (geloof ik) versie die instrumentaal is![]()
Die is inderdaad erg fijn. Maar ja, ik moet me aansluiten bij de rest. Enter the Wu-tang (36 Chambers), Only Built For Cuban Linx, Liquid Swords zijn de beste Wu albums die ik ken.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:15 schreef -skippybal- het volgende:
Oja, nog even over die Wu solo platen. Ik weet niet of je deze mag meerekenen maar de OST van Ghost Dog door RZA is echt geweldig. En dan nog heet liefst de Japanse (geloof ik) versie die instrumentaal is![]()
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:55 schreef VeX- het volgende:
[..]
Die is inderdaad erg fijn. Maar ja, ik moet me aansluiten bij de rest. Enter the Wu-tang (36 Chambers), Only Built For Cuban Linx, Liquid Swords zijn de beste Wu albums die ik ken.
Da's die toch met die geweldig lange lead-out?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:16 schreef Gstyles het volgende:
GZA (the Genius) - Cold world wat een angstaanjagende shit was dat maar wel dope!
die heb ik vanmiddag nog in de trein geluisterdquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:51 schreef Zuen het volgende:
Ik ben nieuw op dit forum.. en ik ging meteen hier checken natiuurlijk.
Ik heb net Here come the Lords van The Lords of the Undergrounds gehaald. Die cd is zo chill.
Tis de advance en vind er maar 2 tracks tof vanquote:Op zondag 2 april 2006 14:02 schreef 2Mini het volgende:
Ik heb net Pharrel binnen, bruut album
ik vind ze wel allemaal tofquote:Op zondag 2 april 2006 14:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tis de advance en vind er maar 2 tracks tof van
Ja! Die is best lekker inderdaad.quote:
http://www.allhiphop.com/hiphopnews/?ID=5513quote:One-Time Rivals Marley Marl And KRS-One Record Album
By Houston Williams
Date: 3/30/2006 5:45 pm
KRS-One and DJ Marley Marl will sonically end one of the most infamous and revered beefs in Hip-Hop history. The pair intends to drop a new album on Koch Records. Both were involved in a long-running dispute after Marley Marl and MC Shan recorded the seminal 1985 record, "The Bridge," an ode to Queensbridge, New York.
Originele beats!quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:46 schreef jimjim1983 het volgende:
die nieuwe van LL Cool J met Jennifer Lopez
Hij zegt. "Swa, kyk mn spierenquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:16 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik snap echt niet dat ze zich daar niet voor doodschamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |