Nujabes ken ik wel via de anime Samurai Champloo. Dat klonk erg goed. Misschien loont het om wat meer van Fat Jon, die de soundtracks heeft geproduceerd (geloof ik) op te zoeken. Hij heeft zelf een album uitgebracht, maar ook in het collectief Five Deezquote:Op maandag 27 maart 2006 21:55 schreef nemesis4 het volgende:
Nujabes - Blessing It (Remix) (ft. Substantial & Pase Rock From Five Deez).mp3
Nujabes - Lady Brown(feat.Cise Starr From Cyne).mp3
Klinkt echt heerlijk relaxed. Als mensen nummers weten die een beetje hetzelfde klinken graag posten. Mag ze zeker niet ff op rapidshare zetten?
Samurai Champlooquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:10 schreef VeX- het volgende:
[..]
Nujabes ken ik wel via de anime Samurai Champloo. Dat klonk erg goed. Misschien loont het om wat meer van Fat Jon, die de soundtracks heeft geproduceerd (geloof ik) op te zoeken. Hij heeft zelf een album uitgebracht, maar ook in het collectief Five Deez
Nee kvond hem ook niet bijzonder, 2 goede tracks ofzo maar.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:02 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik ben toch zeker niet de enige die dat Ghostface album weinig aan vond?
idem hiero. Slechte plaat, 2,5 aardige nummers. Er komt zo weinig leucks uit dat ik inmiddels me collectie aan het herontdekken ben. Shuriken - ou je vis... briljant.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:02 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik moet 'm nog beluisteren. Indie blogs moeten zich ook eigenlijk niet met Hip Hop bemoeien, of wat?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:02 schreef Mar10Segovia het volgende:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:45 schreef Mar10Segovia het volgende:
Vrijdag 19 mei - Camp Lo
Tivoli, Utrecht
Herfst 96 dacht ikquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:43 schreef MMaRsu het volgende:
Wanneer is Papparazi gereleased van Xzibit?
en bedankt..... nu wil ik weer uptown saturday night luisteren die ik kwijt benquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:45 schreef Mar10Segovia het volgende:
Vrijdag 19 mei - Camp Lo
Tivoli, Utrecht
En??quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:45 schreef jimjim1983 het volgende:
Let's do it again was volgens mij niet echt bijzonder, had m eerst op mp3 maar nu niet meer
zo maar eens Beat Konducta luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |