Da's die toch met die geweldig lange lead-out?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:16 schreef Gstyles het volgende:
GZA (the Genius) - Cold world wat een angstaanjagende shit was dat maar wel dope!
die heb ik vanmiddag nog in de trein geluisterdquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:51 schreef Zuen het volgende:
Ik ben nieuw op dit forum.. en ik ging meteen hier checken natiuurlijk.
Ik heb net Here come the Lords van The Lords of the Undergrounds gehaald. Die cd is zo chill.
Tis de advance en vind er maar 2 tracks tof vanquote:Op zondag 2 april 2006 14:02 schreef 2Mini het volgende:
Ik heb net Pharrel binnen, bruut album
ik vind ze wel allemaal tofquote:Op zondag 2 april 2006 14:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tis de advance en vind er maar 2 tracks tof van
Ja! Die is best lekker inderdaad.quote:
http://www.allhiphop.com/hiphopnews/?ID=5513quote:One-Time Rivals Marley Marl And KRS-One Record Album
By Houston Williams
Date: 3/30/2006 5:45 pm
KRS-One and DJ Marley Marl will sonically end one of the most infamous and revered beefs in Hip-Hop history. The pair intends to drop a new album on Koch Records. Both were involved in a long-running dispute after Marley Marl and MC Shan recorded the seminal 1985 record, "The Bridge," an ode to Queensbridge, New York.
Originele beats!quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:46 schreef jimjim1983 het volgende:
die nieuwe van LL Cool J met Jennifer Lopez
Hij zegt. "Swa, kyk mn spierenquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:16 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik snap echt niet dat ze zich daar niet voor doodschamen.
Ja, natuurlijk: ATliens. De enige essentiële, wat mij betreft.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:02 schreef S-Two het volgende:
Ik luister de laatste tijd veel naar Outkast - Stankonia. Heeft Outkast eigenlijk nog meer vette albums gemaakt?
outkast_aqueminiquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:02 schreef S-Two het volgende:
Ik luister de laatste tijd veel naar Outkast - Stankonia. Heeft Outkast eigenlijk nog meer vette albums gemaakt?
Wel grappig track.quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:12 schreef _Liquid_ het volgende:
Wie vinden jullie hier vet op klinken en wie niet: Zaterdag avond sessie
uhmm :p k ben nog niet zo lang bezig met opnemen enzo, maar k battle al 3 jaar en schrijven ook zo lang.. dus ik was er al mee bezig voor de hype, t is slechts een questie dat ik geen goede mic had destijds.. anders had ik wel opgenomenquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:19 schreef jimjim1983 het volgende:
ik snap eigenlijk niet waarom zoveel mensen nu opeens gaan rappen. maar het klinkt niet heel slecht in ieder geval. nederlandse hip hop trek ik sowieso niet zo goed.
toch kan ik meestal wel lachen om aanstormend marokkaans talentquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:59 schreef MMaRsu het volgende:
Mwah ik vind dat je wel shit hebt die okay is, gelukkig ben je niet zo'n bosmongool als de meeste mensen die nu beginnen met rappen
Ik doe het voor de lol en om mijn gevoelens te uiten. Ik ben hier al 4 jaar mee bezig, alleen sinds september afgelopen jaar, ben ik er echt druk mee bezig geweest.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:19 schreef jimjim1983 het volgende:
ik snap eigenlijk niet waarom zoveel mensen nu opeens gaan rappen. maar het klinkt niet heel slecht in ieder geval. nederlandse hip hop trek ik sowieso niet zo goed.
dan zou je Othello & the hipknotics ook moeten checkenquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:17 schreef Zuen het volgende:
Ik hoorde vandaag voor het eerst Memphis Bleek en Digable Planets. Was meteen verkocht aan beide. Chille beats, en gewoon goed gespuugd
.
Youssef en Kamal..quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:01 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
toch kan ik meestal wel lachen om aanstormend marokkaans talent
Je flow klinkt raar...quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:03 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wel grappig track.
Wel beetje makkelijke tekst, chille flow!
2e gast heeft chille stem, die 3e dude flowt aan het begin beetje raar, voor de rest klinkt ie als iemand van KGV.
Njaaa leuk zaterdag avond sessietjechille beat ook!
Tomm - Achterlaten
Tomm ft. Iyobel - Hart van Water
ThreestarWisdom - Positieve Weergave
In Achterlaten rap ik alleen het hele liedje.
In Hart van water ben ik de eerste gast.
Threestarwisdom liedje rap ik in het refrein met nog iemand en het eerste couplet!
Wat vinden jullie hiphoppertjes ervan!wel slechte qualiteit, en k ben nog niet zo lang bezig!! mja
Bij alle liedjesquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:33 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Je flow klinkt raar...
Het is niet uitgerekt.. maar zo klinkt het wel
Volgens mij komt het omdat je telkens omhoog gaat met je stem..
Een keer is niet erg, maar na een tijd kom het je strot uit als het ware
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |