abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 maart 2006 @ 13:25:25 #201
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_36140695
quote:
Het ging dus om die uitzending uit 2001, waar het ging om anti-Westerse preken, zoals de opsomming van christenen, joden, vrouwen en homoseksuelen duidelijk maakt.

Pas in 2002 ging het veel specifieker over geweld tegen vrouwen, en in 2004 (?) specifiek over homo's en flatgebouwen. Al eerder kwam Nova ook al met de uitspraken van El Moumni over homo's en Europeanen die lager dan honden en vrakens waren. En dan gaat het alleen over zaken die door Nova zelf naar buiten zijn gebracht; niet omdat ze 'het niet meer kunnen negeren'. Jouw geloofwaardigheid is ver te zoeken op dit punt, als je dat soort onzin gaat spuien over een actualiteitenprogramma wat al jarenlang dit soort spraakmakende reportages uitzend.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_36148814
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 14:37 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Wat jij net 'mijn stelling' noemde was het onderwerp waar deze discussie over gaat. Die kun je hooguit met argumenten weerleggen. Suggereren dat het onderwerp zelf een argument is door het een dooddoener te noemen raakt kant noch wal...

Zie nou maar in dat je mening weinig origineel is en kant noch wal raakt

Oh ja:
pi_36155911
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 12:18 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Tsja, Thomas Lepeltak aka Stan Huygens vind ik echt een rooie rakker. Bah, wat een linkse flutjournalist.
Andries knevel, ook al zo'n linkse rat .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 23:48:45 #204
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36155944
Dit verschijnsel heeft zelfs een naam.

Olé: http://en.wikipedia.org/wiki/Hostile_media_effect
quote:
The hostile media effect, sometimes called the hostile media phenomenon, refers to the theory that ideological partisans often think that media coverage is biased against their particular opinions on an issue. This phenomenon has been identified experimentally (Vallone, Ross, & Lepper, 1985).
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_36156018
Het grenst idd aan het paranoïde.
pi_36156043
Die linkse honden roepen hetzelfde over de 'rechtse' media, dus het schiet weinig op allemaal idd.
pi_36156074
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 23:53 schreef LexRex het volgende:
Die linkse honden roepen hetzelfde over de 'rechtse' media, dus het schiet weinig op allemaal idd.
De rechtse medemens is altijd beleefd, dat zien we maar weer.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 23:55:23 #208
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36156081
quote:
Oh? En, oh?
pi_36156192
Hey, ik zeg niet dat jullie twee onder die groep vallen. =X
  zondag 19 maart 2006 @ 20:34:09 #210
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36185453
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 13:25 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Het ging dus om die uitzending uit 2001, waar het ging om anti-Westerse preken, zoals de opsomming van christenen, joden, vrouwen en homoseksuelen duidelijk maakt.
Draai, draai draai....
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  zondag 19 maart 2006 @ 23:15:42 #212
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_36186227
quote:
Op zondag 19 maart 2006 22:57 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Draai, draai draai....
Welke draai?

Maar of homo's en vrouwen nu wel of niet de hoofdmoot waren van die uitzending is gemierenneuk.

De essentie dat Nova "eindelijk eens aandacht" heeft besteed aan iets dat "zo uit de hand liep" is volledig kul gebleken. Vandaar dat ik dacht dat je het had over de Nova-reportage over het slaan van vrouwen (2002) en het gooien van homo's van flatgebouwen (reportage over 2004), in plaats van de reportage over preken van 2001.
  zondag 2 april 2006 @ 21:11:12 #213
124377 pmb_rug
salvation received
pi_36589362
Over linkse media gesproken:
Vandaag, net afgelopen, netwerk van de KRO over de toekomst onder een links kabinet.

90% van de tijd werd besteed aan het weerleggen van mogelijke bezwaren tegen een links kabinet. Natuurlijk probeerde men de schijn op te houden dat ze 'objectief' waren door een paar rechtse mensen aan het woord te laten, maar met wie komen ze? Heinsbroek! De meest incapabele politicus van de afgelopen 10 jaar!
Ook probeerde ze het door een economie professor uit de minst prominente stad op economie gebied: Amsterdam. Dhr Wijnbergen is zelf ook ambtenaar geweest. Dat was duidelijk te merken want de beste man zit nog helemaal vast geroest in de jaren 70 en heeft de slag naar het post-Fortuyn tijdperk nog niet helemaal kunnen maken. Daarnaast heb ik, als algemene economie student, nog nooit van de beste man gehoord terwijl namen als Eijffinger en Bovenlander regelmatig voorbij komen die ook nog verbonden zijn aan de beste economie faculteit van EUROPA, namelijk Tilburg. Waarom die twee niet iets vragen? Misschien omdat het 2 CDA'ers zijn? Misschien omdat die in 5 minuten elk links standpunt over economie op overtuigende wijze kapot kunnen maken? Wie het weet mag het zeggen...
Ik vond het een ronduit genante vertoning.
Challenge thinkers to believe and believers to think.
?Porque no te calles?
pi_36589717
Zozo je hebt je echt zitten ergeren he ? Vond het zelf niet zo heel erg ze hebben beide kanten van de zaak uitgebreid aan het woord gelaten en dat er in dit geval aandacht is voor PvdA'ers GL'ers en SP'ers vind ik ook niet raar. Ze zijn toch het onderwerp.
btw Syb Winia van Elsevier kwam ook regelmatig aan het woord. En van Sweder van Wijnbergen heb ik zelfs als niet economiestudent wel gehoord. Maardat zegt misschien meer over je algemene ontwikkeling .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zondag 2 april 2006 @ 21:47:44 #215
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_36590963
quote:
Op zondag 2 april 2006 21:11 schreef pmb_rug het volgende:
Ook probeerde ze het door een economie professor uit de minst prominente stad op economie gebied: Amsterdam. Dhr Wijnbergen is zelf ook ambtenaar geweest.
Teulings e.d. zijn niet verkeerd hoor, zo slecht is adam niet. Maar dat jij Sweder van Wijnbergen niet kent is meer een bewijs van jouw beperkte kennis dan dat van Wijnbergen onbekwaam zou zijn..
quote:
beste economie faculteit van EUROPA, namelijk Tilburg.
Met zo`n opmerking doe je meteen je hele post af. Volgens mij zijn ze aan de KUT vergeten je wat communicatiecursussen te geven.

Edit: Baron Sweder van Wijndbergen werkte vroeger bij minfin en is SG bij EZ geweest. Volgens mij heeft Kok hem eruit geschopt omdat hij teveel eigen ideeen had.

Dit is wat de Speacers academy over hemzelf zegt:``
In 1975 en 1977 behaalde Sweder van Wijnbergen respectievelijk zijn doctoraal natuurkunde aan de Rijks Universiteit Utrecht en zijn doctoraal econometrie aan de Erasmus Universiteit te Rotterdam. Aan het Massachusetts (USA) Institute of Technology (MIT) in Cambridge (USA) promoveerde hij in 1980 op het vakgebied van economie. Hij heeft gewerkt bij de wereldbank als hoofd-econoom Oost Europa en als hoofd-econoom Mexico en Latijns Amerika. Tot 1997 was hij als hoogleraar verbonden aan de London School of Economics. En tot recentelijk (1999) was Sweder van Wijnbergen, Secretaris-Generaal bij het Ministerie van Economische Zaken.

Momenteel is hij CEO van Infomedics NV, een internet-intermediair in de gezondheidszorg. Ook is hij deeltijd hoogleraar economie en publiceert hij veel op het gebied van internationale economie en public finance.

Daarnaast is prof. dr. Sweder van Wijnbergen al geruime tijd een belangrijk en invloedrijk adviseur voor diverse overheden, bedrijven en banken in Oost-Europa, Latijns-Amerika en het Midden Oosten en tegenwoordig ook In Nederland.
Zijn adviesfunctie spitst zich met name toe op de gebieden van:

* belasting- en pensioensysteemhervormingen
* privatisering
* liberalisering in de nutssectoren en mededingingsbeleid
* hervormingen in de financiële sectoren
* omgaan met bankcrises
* macro-economische onderwerpen (fiscale politiek, externe schulden)`

[ Bericht 15% gewijzigd door Napalm op 02-04-2006 22:01:53 ]
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  maandag 3 april 2006 @ 00:09:05 #216
124377 pmb_rug
salvation received
pi_36595904
quote:
Op zondag 2 april 2006 21:47 schreef Napalm het volgende:

[..]

Teulings e.d. zijn niet verkeerd hoor, zo slecht is adam niet. Maar dat jij Sweder van Wijnbergen niet kent is meer een bewijs van jouw beperkte kennis dan dat van Wijnbergen onbekwaam zou zijn..
[..]

(ik kende van Wijnbergen overigens wel, maar alleen in de context van zijn ambtenaars functie, mijn pa werkt namelijk bij EZ, maar als wetenschapper heb ik er nog nooit van gehoord en acht de kans klein dat jij dat wel hebt.)
quote:
Met zo`n opmerking doe je meteen je hele post af. Volgens mij zijn ze aan de KUT vergeten je wat communicatiecursussen te geven.
(ik blijf lachen)
ik studeer helemaal niet in Tilburg, aapje. daarnaast zijn er weldegelijk rankings geweest waarin Tilburg op 1 kwam. ze hebben op AE gebied echt veel toppers.
?Porque no te calles?
  maandag 3 april 2006 @ 00:10:15 #217
124377 pmb_rug
salvation received
pi_36595948
quote:
Op zondag 2 april 2006 21:21 schreef du_ke het volgende:
Zozo je hebt je echt zitten ergeren he ? Vond het zelf niet zo heel erg ze hebben beide kanten van de zaak uitgebreid aan het woord gelaten en dat er in dit geval aandacht is voor PvdA'ers GL'ers en SP'ers vind ik ook niet raar. Ze zijn toch het onderwerp.
btw Syb Winia van Elsevier kwam ook regelmatig aan het woord. En van Sweder van Wijnbergen heb ik zelfs als niet economiestudent wel gehoord. Maardat zegt misschien meer over je algemene ontwikkeling .
alsof Wynia zo'n autoriteit is....
daarnaast was het opvallend dat elke keer als zo iemand een claim maakte hij door de commentator daarna gelijk 'gecorrigeerd' werd. heel storend
?Porque no te calles?
pi_36600036
quote:
Goed stuk hoor, de nuance en de onderbouwing zijn echt prima
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_36600084
Ik denk dat het rechtse mediablok momenteel sterker is met HP/DeTijd, Elsevier en De Telegraaf voorop.
  maandag 3 april 2006 @ 10:23:42 #220
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_36600954
quote:
Op maandag 3 april 2006 09:35 schreef SCH het volgende:
Ik denk dat het rechtse mediablok momenteel sterker is met HP/DeTijd, Elsevier en De Telegraaf voorop.
Links staat tegenwoordig voor Rechts.
Links is conservatief en behoudend, nauwelijks geinteresseerd in Westerse vooruitstrevende waarden als vrijheid en democratie, terwijl rechts waarden als verandering en vernieuwing, die per definitie aan het "individu" gekoppeld zijn, omarmd heeft.
De Telegraaf zonder ik hier ff van uit, die geeft meer het sentiment van de gemiddelde Nederlander van SP tot LPF weer (gewoon dom).
Maar de benepen en angstvallige teneur van bijv. de Vrij Nederland tov de Elsevier is opvallend. Ik heb daar geen boodschap (meer) aan, iig.

[ Bericht 9% gewijzigd door klez op 03-04-2006 10:33:00 ]
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_36601035
quote:
Op maandag 3 april 2006 10:23 schreef klez het volgende:

[..]

Links staat tegenwoordig voor Rechts natuurlijk.
Links is conservatief en behoudend, nauwelijks geinteresseerd in Westerse vooruitstrevende waarden als vrijheid en democratie, terwijl rechts waarden als verandering en vernieuwing, die per definitie aan het "individu" gekoppeld zijn, omarmd heeft.
Behalve het woordje natuurlijjk is het een prima post. Klopt in mijn ogen geen zak van maar het is een mening.
  maandag 3 april 2006 @ 10:29:21 #222
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_36601127
quote:
Over linkse media gesproken:
Vandaag, net afgelopen, netwerk van de KRO over de toekomst onder een links kabinet.
Heb je het over de reportage met de titel "Help! Een links kabinet..."? Ja, verschrikkelijk.
  maandag 3 april 2006 @ 10:35:24 #223
70154 klez
pi_36601281
quote:
Op maandag 3 april 2006 10:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Behalve het woordje natuurlijjk is het een prima post. Klopt in mijn ogen geen zak van maar het is een mening.
Onderbouw het eens. Of moet ik dit gewoon als een "typisch linkse" post beschouwen?
  maandag 3 april 2006 @ 10:35:41 #224
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_36601292
quote:
Op maandag 3 april 2006 10:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Klopt in mijn ogen geen zak van maar het is een mening.
Behalve de stelling "verandering en vernieuwing, die per definitie aan het "individu" gekoppeld zijn". Dat is geen mening, maar complete onzin.
  maandag 3 april 2006 @ 10:40:11 #225
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36601414
quote:
Op maandag 3 april 2006 10:23 schreef klez het volgende:
De Telegraaf zonder ik hier ff van uit, die geeft meer het sentiment van de gemiddelde Nederlander van SP tot LPF weer (gewoon dom).
De Telegraaf is een VVD-krant.
  maandag 3 april 2006 @ 11:13:14 #226
70154 klez
pi_36602135
quote:
Op maandag 3 april 2006 10:35 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Behalve de stelling "verandering en vernieuwing, die per definitie aan het "individu" gekoppeld zijn". Dat is geen mening, maar complete onzin.
Nou nee hoor. Van de week nog een aardig stuk gelezen in die rechtse en oppervlakkige Intermediair over hoe er tot nu toe geen enkel medicijn is uitgevonden in China en Rusland, bijvoorbeeld.
  maandag 3 april 2006 @ 11:14:22 #227
70154 klez
pi_36602160
quote:
Op maandag 3 april 2006 10:40 schreef Floripas het volgende:

[..]

De Telegraaf is een VVD-krant.
Oh ja? Moet je de reacties eens lezen. Verdomd populair bij alles wat VMBO niet afgemaakt heeft. En ja, daar zitten ook SP stemmers tussen. Véél.
  maandag 3 april 2006 @ 11:16:28 #228
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36602214
quote:
Op maandag 3 april 2006 11:14 schreef klez het volgende:

[..]

Oh ja? Moet je de reacties eens lezen. Verdomd populair bij alles wat VMBO niet afgemaakt heeft.
En VMBO'ers kunnen geen VVD stemmen?
quote:
En ja, daar zitten ook SP stemmers tussen. Véél.
Ongetwijfeld, je leest ook rechtse reacties in de Volkskrant. Toch zou ik niet durven beweren dat dat een rechtse krant is.
pi_36602245
quote:
Op maandag 3 april 2006 11:14 schreef klez het volgende:

[..]

Oh ja? Moet je de reacties eens lezen. Verdomd populair bij alles wat VMBO niet afgemaakt heeft. En ja, daar zitten ook SP stemmers tussen. Véél.
Stemmen die geen LPF meer.

Denk trouwens dat je dat nog tegenvalt hoor, denk dat veel laagopgeleiden vooral op de grote mainstreampartijen (CDA, PVDA, VVD) stemmen.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  maandag 3 april 2006 @ 11:17:53 #230
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_36602246
quote:
Op maandag 3 april 2006 11:13 schreef klez het volgende:

[..]

Nou nee hoor. Van de week nog een aardig stuk gelezen in die rechtse en oppervlakkige Intermediair over hoe er tot nu toe geen enkel medicijn is uitgevonden in China en Rusland, bijvoorbeeld.
Maar Saddam was erger.
  maandag 3 april 2006 @ 11:19:42 #231
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36602305
Ik dacht dat er in China een medicijn tegen malaria was ontwikkeld?
  maandag 3 april 2006 @ 11:19:49 #232
70154 klez
pi_36602312
quote:
Op maandag 3 april 2006 11:16 schreef Floripas het volgende:

[..]

En VMBO'ers kunnen geen VVD stemmen?
[..]

Ongetwijfeld, je leest ook rechtse reacties in de Volkskrant. Toch zou ik niet durven beweren dat dat een rechtse krant is.
De telegraaf is vanzelf in een linkse krant aan het veranderen. Tenslotte is de Pool die in Nederland komt werken heden ten dage de grootste bedreiging voor "het volk".
pi_37095719
quote:
Op woensdag 19 april 2006 14:49 schreef Nolius het volgende:
Leuk onderzoekje:

Wetenschapper: pers is niet links
Wie financieerde dit onderzoek?
pi_37095808
quote:
Op woensdag 19 april 2006 14:54 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

Wie financieerde dit onderzoek?
quote:
Stichting Het Persinstituut
pi_37095843
quote:
Op woensdag 19 april 2006 14:58 schreef Nolius het volgende:
Stichting Het Persinstituut
Wie financieert de Stichting Het Persinstituut?
  woensdag 19 april 2006 @ 15:15:27 #237
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_37096283
quote:
Op woensdag 19 april 2006 14:59 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

Daar ben ik ook benieuwd naar.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_37096317
quote:

[..]

Jij twijfelt dus al bij voorbaat?
pi_37096349
quote:
Op woensdag 19 april 2006 15:16 schreef Nolius het volgende:
Jij twijfelt dus al bij voorbaat?
Ik stel gewoon een vraag.
  woensdag 19 april 2006 @ 15:19:25 #240
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_37096415
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 11:40 schreef Floripas het volgende:

bijna elke zorgverzekeraar. De consument kiest niet voor reclame
Dat klopt... de zorgverzekeraars die miljoenen extra hebben uitgegeven aan reclame zijn juist degene die klanten zijn kwijtgeraakt.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 19 april 2006 @ 15:28:34 #241
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_37096706
Wim Noomen is de voorzitter van deze stichting, en is ook voorzitter van het bestuur van het Bedrijfsfonds voor de Pers. De stichting heeft (zover ik heb kunnen nagaan, geen website met een jaarverslag wie de financiers zijn.
Stichting Nieuwsmonitor is ook ondergebracht in deze stichting en "Het Bedrijfsfonds voor de Pers steunt een stichting Nieuwsmonitor (NDP,NVJ) die over de jaren heen kenmerken van berichtgeving volgt. "

www.villamedia.nl/n/nvj/docs/jaarverslag2004.doc

Het proeft dus een beetje als het voedingscentrum, waar de levensmiddelen industrie prijzen krijgt voor "goede voeding"..
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_37096841
quote:
Op woensdag 19 april 2006 15:17 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

Ik stel gewoon een vraag.
Ik ook
  woensdag 19 april 2006 @ 15:37:34 #243
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_37096974
quote:
Op woensdag 19 april 2006 15:33 schreef Nolius het volgende:

[..]

Ik ook
Ik had gelijk de melodie "Voedingscentrum, Voedingscentrum" in mijn hoofd toen ik dit bericht in de pers hoorde.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 19 april 2006 @ 17:05:38 #244
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_37100252
quote:

[..]

Het bedrijfsfonds, de Nederlandse vereniging van Journalisten en Nederlandse Dagblad Pers. Nu zijn die laatste 2 natuurlijk minder van belang, maar het bedrijfsfonds wordt gefinancierd door de overheid. Van ons zuurverdiende belastinggeld dus! 160.000 Euro per jaar wordt er in dat Persinstituur gepompt, uit collectieve middelen!

Stokpaardjes mogen vanaf *NU* bereden worden. Doe je ding
pi_37130406

donderdag 20 april 2006 @ 16:40:32 #246
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_37131567
Ik snap die 'mediamacht' echt niet, waar die term vandaan komt.

Als Wilders met het 'idee' (nouja, idee, maar dat is een andere discussie)komt om de grondwet aan te passen zodat de joods-christelijke superioriteit vaststaat voor Nederland krijgt ie bij 2 vandaag een half uur, en bij netwerk een half uur, op diezelfde dag van de uitspraak, waar ie, zonder onderbreking, zijn woord kan doen.

Echt links vind ik zoiets niet, om eerlijk te zijn. Natuurlijk zullen ze wel iets links van het midden staan, omdat men ietwat afhankelijk is van de staat, maarja. Wat moet je dan, FOX News wat een verlengstuk is van de republikeinse partij?

En dan nog wat, je hóeft het niet te kijken. Je kan ook Hart van nederland kijken, Talpa's NSE (bestaat dat nog?) of RTL 4 / Z, die vaak ook aardig verslag doen.
Of is RTL 4 / Z ook links?

Bill O'RLY: 'ok, that's it, cut his mic'...
pi_37132942
quote:
Op donderdag 20 april 2006 16:40 schreef Yildiz het volgende:
Ik snap die 'mediamacht' echt niet, waar die term vandaan komt.

Als Wilders met het 'idee' (nouja, idee, maar dat is een andere discussie)komt om de grondwet aan te passen zodat de joods-christelijke superioriteit vaststaat voor Nederland krijgt ie bij 2 vandaag een half uur, en bij netwerk een half uur, op diezelfde dag van de uitspraak, waar ie, zonder onderbreking, zijn woord kan doen.

Echt links vind ik zoiets niet, om eerlijk te zijn.
Maar wilders is dan ook geen echt gevaar voor de linkse politiek, daarnaast werd hij nou niet echt positief bejegend bij de bekende programma's. Ik weet nog dat hij bij Nova constant bezig was de woorden die Clairy in zijn mond probeerde te leggen, te corrigeren.
quote:
Natuurlijk zullen ze wel iets links van het midden staan, omdat men ietwat afhankelijk is van de staat, maarja. Wat moet je dan, FOX News wat een verlengstuk is van de republikeinse partij?
Zoals FOX een verlengstuk is van de republikeinse partij, zo is de publieke omroep (en dan met name NOS en Vara) een verlengstuk van de PvdA. Het verschil is dat er in amerika een veel groter aanbod van nieuws is, terwijl in nederland er van huisuit maar 1 zender is waar men voor het nieuws terecht kan. (alhoewel RTL nieuws wel aan invloed wint). Het grootste verschil is uiteraard dat FOX een commerciele omroep is, terwijl NOS een publieke is, de bevolking houd door middel van belastinggeld de zender in stand, waardoor je valse concurrentie hebt.
quote:
En dan nog wat, je hóeft het niet te kijken. Je kan ook Hart van nederland kijken, Talpa's NSE (bestaat dat nog?) of RTL 4 / Z, die vaak ook aardig verslag doen.
Kan ik dan ook mijn bijdrage aan de publieke zenders stopzetten?
pi_37134417
Wilders is de meest gequote politicus in de nederlandse media. Dat zegt genoeg lijkt mij.
lollig
  vrijdag 21 april 2006 @ 08:27:23 #249
146018 mariatrepp
wetenschap, politiek EN kunst!
pi_37151803
quote:
Op donderdag 20 april 2006 18:07 schreef ub40_bboy het volgende:
Wilders is de meest gequote politicus in de nederlandse media. Dat zegt genoeg lijkt mij.
Interessant, heb je dat ergens vandaan, of is dat gewoon je indruk?
pi_37152020
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 08:27 schreef mariatrepp het volgende:

[..]

Interessant, heb je dat ergens vandaan, of is dat gewoon je indruk?
2 jaar op rij zelfs:
quote:
Radicale Kamerleden meest geciteerd in de media
( )

Geert Wilders van de Groep Wilders staat op de eerste plaats in de jaarlijkse Intermediair Citatiescore van Tweede-Kamerleden. Een opmerkelijke uitslag, want de afgelopen jaren stond altijd een fractievoorzitter van een van de grote partijen op die plek.
Intermediair 22 maart 2005
quote:
Wilders opnieuw meest geciteerde Kamerlid
Geert Wilders is van alle Kamerleden het afgelopen jaar de meeste keren geciteerd in de media, zo blijkt uit de Intermediair Citatiescore Tweede Kamerleden.

Het is de tweede keer dat Wilders de eerste plaats inneemt. Ook vorig jaar kwam hem die eer toe. Wilders werd in de Volkskrant 331 keer geciteerd, in NRC Handelsblad 320 maal en in Het Parool 251 keer. Wouter Bos (PvdA) volgt op de tweede plaats, Jozias van Aartsen (VVD) is derde.
Intermediair 22 maart 2006
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')