ik ga pas vrijdag rijden hoorquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:09 schreef Rhapsody het volgende:
ik blijf binnen vandaag denk ik....
neem dan een rijschool.... hoef je ook niet in een opel te rijden...quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:07 schreef junkiesietze het volgende:
vrijdag is mijn eerste rijlesik heb er zin in
alleen jammer is dat in in zo'n opel ga rijden... stomme politie auto
maarja... zolang ik me rijbewijs maar haal
Dus vrijdag om half 3 is het gevaarlijk in zoetje
gewoon neon onder de leswagenquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:14 schreef c0nd0r het volgende:
Dat je maar een mooie boom uit mag zoeken!
Ow en haal die ondertitel dan is even weg wil je?
Heej lang niet gesproken alles goed?quote:
zou un goeie zijn! zie je ze tenminste NOG beter aankomenquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:16 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Heej lang niet gesproken alles goed?
En ja zie je het al voor jeeven langs de West Coast Customs om de leswagen te pimpen
net als fietsen maar dan net iets andersquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:28 schreef -Marc- het volgende:
AUTORIJDEN STELT NIKS VOOR!
Juist, maar dan naast het fietspad en je hoeft niet te trappen!quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:31 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
net als fietsen maar dan net iets anders![]()
jawel hoor, alleen niet meer rondtrappenquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:32 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Juist, maar dan naast het fietspad en je hoeft niet te trappen!
maar dan wel aan de andere kant natuurlijkquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:20 schreef Leso_Varen het volgende:
[afbeelding]
Rij jij maar je auto lekker in de prak
![]()
Alsof beginnende chauffeurs met iets om kunnen gaan dat meer is dan een Opel. De Vectra Diesel gaat trouwens als de brandweer, niets mis met die auto.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:07 schreef junkiesietze het volgende:
Ik ben er inderdaad helemaal voor dat je 'm níet in de versnelling zetquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:55 schreef junkiesietze het volgende:
jonge ik kan wel autorijden hoor
geen probleem. koppeling indouwen... sleutel omdraaien
rustig gas geven en koppeling op laten komen
en vroem
en in z'n een zettenquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben er inderdaad helemaal voor dat je 'm níet in de versnelling zet
jou stadquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:57 schreef jjenn het volgende:
zoetjedoe normaaaaal je maakt mijn stad ten schande!!
haha maar succes dudeje, ik hoor het wle op het plaatselijke nieuws
helemaal niet want als ik me rijbewijs heb dan word mijn scooter een projectquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:57 schreef juiced het volgende:
Einde van junkiesietzes scootertijdperk. Hij gaat zich vanaf nu alleen maar irriteren aan die cleautedingen. Ik spreek uit ervaring.
Geloof me nou maar.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:59 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
helemaal niet want als ik me rijbewijs heb dan word mijn scooter een project
en die gaat dan helemaal kk hard boeken
helemaal nietquote:
Scootersquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:59 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
helemaal niet want als ik me rijbewijs heb dan word mijn scooter een project
en die gaat dan helemaal kk hard boeken
MC donalds?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:01 schreef mcDavid het volgende:
wat heb ik nu al medelijden met die instructeur
nou enquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:58 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
jou stad? ik woonde hier al voordat jij geboren was joh...
quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:02 schreef jjenn het volgende:
[..]
nou enje maakt hem nogsteeds belachelijk...
zoetje kom opje bent toch geen ...... you know
kijken of hij dat nog steeds is als hij knalgroen uit die auto stapt nadat jij erin hebt gereden geklungeldquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:02 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
MC donalds?
en mijn rijmannetje heb ik al ontmoet en hij leek me best relaxt
moet jij zeggen... ik moet steeds 50cent voor je downloadenquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:02 schreef jjenn het volgende:
[..]
ik blaas m gewoon door de straten je weetquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
kijken of hij dat nog steeds is als hij knalgroen uit die auto stapt nadat jij erin hebt gereden geklungeld
ah, jij woont daar ook?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:02 schreef jjenn het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ah, jij woont daar ook?
hebben ze daar geen viaducten, met losliggende stenen? waar vaak lesauto's onderdoor rijden?
fijn voor je.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:08 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
[afbeelding]
kijk die heb ik binnenkort ook
Moet je blij mee zijn met zo'n foto eropquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:08 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
[afbeelding]
kijk die heb ik binnenkort ook
Laten we eerst maar eens zien of hij hem haaltquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
fijn voor je.
gelukkig hebben ze tegenwoordig zo'n puntensysteem, dus zul je hem niet veel later weer kwijt zijn.
ik blaas gewoon weg voor de politie.. netzoals ik nu doe met me scooterquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
fijn voor je.
gelukkig hebben ze tegenwoordig zo'n puntensysteem, dus zul je hem niet veel later weer kwijt zijn.
op een auto zit een kentekenplaat, weet je nogquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:10 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ik blaas gewoon weg voor de politie.. netzoals ik nu doe met me scooter
inklapbaare kentekenplaat enzo...quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
op een auto zit een kentekenplaat, weet je nog
Word jij jezelf nou nooit zatquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:14 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
inklapbaare kentekenplaat enzo...
quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:30 schreef NiteSpeed het volgende:
Nou, eerst maar eens zien of hij het theorie-examen haalt.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:32 schreef Trolliebus het volgende:
Ik kijk in mijn glazen bol en ik zie...
[afbeelding]
Goeie zaakquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:32 schreef Trolliebus het volgende:
Ik kijk in mijn glazen bol en ik zie...
[afbeelding]
Daar slaagt elke mongool voor die het gewoon normaal LEERT.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:41 schreef junkiesietze het volgende:
hahaha theorie is simpel man, ik ben toch ook in een x geslaagd voor me brommer certificaat?
en wie zegt dat ik dat niet doe?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:42 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Daar slaagt elke mongool voor die het gewoon normaal LEERT.
Nu wil ik niet op mezelf wijzen, maartog![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:43 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
en wie zegt dat ik dat niet doe?
Warezquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:43 schreef junkiesietze het volgende:
F:\Anwb Examentraining Rijbewijs B
Dan hoop ik dat je een vrouwelijke intructrice krijgtquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:44 schreef junkiesietze het volgende:
nee dit ga ik gewoon fucking halen!
Dat valt nog maar te bezien!quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:44 schreef junkiesietze het volgende:
nee dit ga ik gewoon fucking halen!
nope tis een manquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:45 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je een vrouwelijke intructrice krijgt![]()
haaglandenquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:46 schreef Jo0Lz het volgende:
In de omgeving van (insert plaats) dus effe niet komen de eerst komende tijd
laat ze maar komen...quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:47 schreef Scorpie het volgende:
ik zal eens wat maten bij de politie op je afsturen!
en je scooter noem je zeker roadrunnerquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:47 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
laat ze maar komen...
(8) je pakt me nooit kankerjood ik ben snellll (8)
zoef zoefquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:49 schreef Trolliebus het volgende:
[..]
en je scooter noem je zeker roadrunner![]()
neequote:Op woensdag 15 maart 2006 13:49 schreef Trolliebus het volgende:
[..]
en je scooter noem je zeker roadrunner![]()
Verkapt-ik-heb-een-peogeot-speefight-2-post.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:51 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
neegewoon peugeot speedfight 2
wtf zie je me aan voor breezersletquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:52 schreef Trolliebus het volgende:
hej junkiesietze, misschien moet je een beetje afkoelen. Hier neem een...
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:53 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
wtf zie je me aan voor breezerslet![]()
bier [14.gif]
quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:53 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
je rijd toch ook scooterquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:53 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
bier [14.gif]
Nooit wat kopen staat alleen maar rommel.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:03 schreef Boeman het volgende:
dus binnenkort staat je scooter op marktplaats
hell no, dat ding gaat kk hard rijdenquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:03 schreef Boeman het volgende:
dus binnenkort staat je scooter op marktplaats
De stem van het volkquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:08 schreef Steve-O het volgende:
Niets is zo erg als scooter paupers die hun stuk tupperware met moeite al onder controle kunnen houden die Autorijlessen gaan nemen , Je moet er toch niet aan denken dat die randdebielen ooit een rijbewijs krijgen.
Mijn tekst wat doe jequote:Op woensdag 15 maart 2006 14:13 schreef Boeman het volgende:
onVerkapt-scooters-zijn-voor-josti's-post!
aaaaaaaaaahquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:17 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ik heb gelijk dat is mijn tekst.
moehoehoe![]()
oh dusquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:23 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
ja ik ben best wel emotioneel enzo
quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:17 schreef Steve-O het volgende:
En waarschijnlijk halen die die etters het ook nog in 1 keer .
Al hoop ik serieus dat ze er minimaal 3 keer decenia over doen.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:25 schreef Boeman het volgende:
[..]
oh dus
ik zal voortaan opletten of ik nie weer een post van jouw ongevraagd naar mn hand zet
![]()
en ik danquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:26 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Dat vind ik wel lief van je
Vriendjes?
quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:26 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Dat vind ik wel lief van je
Vriendjes?
waarvoor??quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:28 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Jij ook, ik heb nog zat vriendjes nodig![]()
Jaquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:28 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Jij ook, ik heb nog zat vriendjes nodig![]()
Jeejquote:
Mijn fout sorry!quote:
Zoietsquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:31 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Jeej![]()
Wie opent er een VaderJacob zoekt vriendjes topic voor me![]()
godverdomme dat meen je nietquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:07 schreef junkiesietze het volgende:
Indeukbaar junkiesietze hoofd enzo..quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:14 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
inklapbaare kentekenplaat enzo...
Ik heb jou nogquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:08 schreef Trolliebus het volgende:
Ik denk dat het is voorbestemd dat je geen vrienden hebt VaderJacob![]()
ben jij gek in je hoofd ofzoquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:11 schreef pc-fr34k het volgende:
Succes JS.
Ja. En hij mag op campzone rijden dan.quote:
Heel graagquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:08 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Maar je wilt toch wel vrienjes zijn![]()
zucht weer zo'n openbare scooter barryquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:07 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
hell no, dat ding gaat kk hard rijden
Ja inderdaad koop dan gewoon een brommerquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:15 schreef funkmaster het volgende:
[..]
zucht weer zo'n openbare scooter barry![]()
ik wordt sip van zo'n laag IQ![]()
idd..quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:17 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja inderdaad koop dan gewoon een brommer![]()
Haha nerdquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:07 schreef junkiesietze het volgende:
ja daar gingen we wedstrijdje mee doenquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:20 schreef Gebs het volgende:
[..]
idd..
Ik heb nog ergens in de garage een oude puch maxi staan![]()
Het is nog niet te laatquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:21 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
ja daar gingen we wedstrijdje mee doen![]()
Je weet wel, voor mijn ban![]()
Ze slaat me nog steeds als ik haar weer eens ziequote:Op woensdag 15 maart 2006 15:25 schreef Gebs het volgende:
[..]
Het is nog niet te laat![]()
Hoe gaat het met je vriendin trouwens![]()
Het leven is hardquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:26 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ze slaat me nog steeds als ik haar weer eens zie![]()
Maargoed dat wedstrijdje staat dus nog![]()
Nee die heeft een scooter.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:31 schreef Gebs het volgende:
[..]
Het leven is hard![]()
Maar die wedstrijd staat nog steeds![]()
Misschien wil JunkieSietze ook wel meedoen
quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Junkie met neon op zijn auto
We kunnen toch vlak voor de start met onze brommers heel zijn scooter aan gort rijdenquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:32 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Nee die heeft een scooter.
Straks worden we met paupers geasosieert![]()
Ja inderdaad, al ze plastic eraf raggen met onze supersterke maxi'squote:Op woensdag 15 maart 2006 15:38 schreef Gebs het volgende:
[..]
We kunnen toch vlak voor de start met onze brommers heel zijn scooter aan gort rijden![]()
Nog zo 1quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:59 schreef Forcefuzz het volgende:
Over een half jaar mag ik. Ben ik ook van de scooter af
. Wil iemand hem trouwens kopen
?
Nee, want dan kan ik hem niet meer verkopenquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:59 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Nog zo 1![]()
Ik hoop dat je hem total loss rijd![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:38 schreef Gebs het volgende:
[..]
We kunnen toch vlak voor de start met onze brommers heel zijn scooter aan gort rijden![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:39 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja inderdaad, al ze plastic eraf raggen met onze supersterke maxi's![]()
Er is een groot verschil tussen puch maxi's en opgevoerde stofzuigersquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:03 schreef Trolliebus het volgende:
[..]
[..]
![]()
Als we echt op scooters en brommers gaan rijden denk ik dat onze vriendschap hier eindigt jongens![]()
haha ik ga eens even informeren voor jequote:Op woensdag 15 maart 2006 13:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ah, jij woont daar ook?
hebben ze daar geen viaducten, met losliggende stenen? waar vaak lesauto's onderdoor rijden?
quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:06 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
moet jij zeggen... ik moet steeds 50cent voor je downloaden
ik kan wel een soort lichtjes op mijn ventiel maken... als je dan rijd zie je een gloed in je velg ofzo van dat licht..quote:
dont.....do....it........NOOOOOOOOOO...quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:58 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ik kan wel een soort lichtjes op mijn ventiel maken... als je dan rijd zie je een gloed in je velg ofzo van dat licht..
quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:00 schreef vuurwerkman het volgende:
http://www.autoweek.nl/bazaardata.php?id=1588
ook leuk voor je auto !
gadver.. echt walgelijkquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:00 schreef vuurwerkman het volgende:
ook leuk voor je auto !
Dat dacht ik ook jaquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:04 schreef MatiCe het volgende:
Jij lijkt me zo'n gast die denkt te kunnen autorijden, hand bovenop het stuur enzo.
Maar uiteindelijk staatsexamen moet doen... twee keer.
hoe kan je dat nou vanaf hier beoordelen, ooit in t echt gezien? of zien rijden? nee denk het ook niet...quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:04 schreef MatiCe het volgende:
Jij lijkt me zo'n gast die denkt te kunnen autorijden, hand bovenop het stuur enzo.
Maar uiteindelijk staatsexamen moet doen... twee keer.
rij ik aso op mijn scooter?quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:15 schreef jjenn het volgende:
[..]
hoe kan je dat nou vanaf hier beoordelen, ooit in t echt gezien? of zien rijden? nee denk het ook niet...
![]()
mmmhh ik zie je nooit echt rijdenquote:
Doe maar gewoon niet.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:07 schreef junkiesietze het volgende:
maar je bent wel eens achterop geweest...quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:18 schreef jjenn het volgende:
[..]
mmmhh ik zie je nooit echt rijdenmaar als je aso reeed had ik het wel gemerkt denk ik:P
ja 30 jaar geledenquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:18 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
maar je bent wel eens achterop geweest...
quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:20 schreef jjenn het volgende:
[..]
ja 30 jaar geledenmaarre nee niks op aan te merken..
HE-LE-MAAL PERFECT!!:P
nee of je k*nk*r* zelf lekker opquote:
zoo jij bent stoer, beetje met k*nk*r schelden! I envy youquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:24 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
nee of je k*nk*r* zelf lekker op
Kan ook
edit
Jij lijkt wel een slechte kloon van die scooter piraat zeg, ben je zn zus ofzo? Dat je hem overal loopt te verdedigen. In ieder geval ook uit Zoetermeer...
*kuch* kapster *kuch*quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:30 schreef jjenn het volgende:
[..]
zoo jij bent stoer, beetje met k*nk*r schelden! I envy you
notttt....
en zn zus.. neh, een vriendin..
mensen verdedigen vrienden nog weleensweetje..
volgens mij ben jij een heel gefrustreerd mannetje dat zoveel mogelijk zijn plezier zoekt in het ziekn van anderen.. zielig ventje!
leuk, maar klinkt als extra druk op de uitlaat, dus minder PK'squote:Op woensdag 15 maart 2006 18:00 schreef vuurwerkman het volgende:
ook leuk voor je auto !
Hahahahaha ja ik ben echt super gefrustreerd. Ik zit hele dagen achter mn pc te fokken, en dan vooral andere mensen te fokken! Daar haal ik mijn plezier uit in mijn leven! Zo is het maar net!quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:30 schreef jjenn het volgende:
[..]
zoo jij bent stoer, beetje met k*nk*r schelden! I envy you
notttt....
en zn zus.. neh, een vriendin..
mensen verdedigen vrienden nog weleensweetje..
volgens mij ben jij een heel gefrustreerd mannetje dat zoveel mogelijk zijn plezier zoekt in het ziekn van anderen.. zielig ventje!
cry me a river, dickface!quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:35 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Hahahahaha ja ik ben echt super gefrustreerd. Ik zit hele dagen achter mn pc te fokken, en dan vooral andere mensen te fokken! Daar haal ik mijn plezier uit in mijn leven! Zo is het maar net!
Euhm ja.
Ojah, en nog even wat anders: zoek eens in de grote dikke Van Dale sarcasme op. Misschien dat je er dan wat van begrijpt (van beide posts).
Veel plezier in Zoetermeer!
Ga jij maar haren knipperquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:00 schreef jjenn het volgende:
[..]
cry me a river, dickface!
waar maak je je allemaal druk omhaha..
zou je me willen uitleggen wat haren knippeR is? ik ken alleen knippen..quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:01 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Ga jij maar haren knipper, je begrijpt er duidelijk helemaal niks van.
Deze reactie van jou slaat namelijk compleet de plank mis. Maar goed, sommige mensen zijn nou eenmaal minder intelligent dan anderen.
Janken over een typo is een teken dat je je niet echt kunt weren als een discussie hoog oplaait... Nee, je kunt beter matjes blijven bijwerken.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:04 schreef jjenn het volgende:
[..]
zou je me willen uitleggen wat haren knippeR is? ik ken alleen knippen..
ik begrijp het wel, maar ik neem de moeite er niet eens voor om een intelligentere post te plaatsen.. haha het is gewoon verspilde moeite
haha ben je nou echt achterlijk of doe je maar asof..quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:10 schreef MatiCe het volgende:
[..]
Janken over een typo is een teken dat je je niet echt kunt weren als een discussie hoog oplaait... Nee, je kunt beter matjes blijven bijwerken.
Ik vind een discussie op zijn tijd wel leuk. Jouw probleem is dat je telkens maar opnieuw ingaat op bepaalde punten en zodoende hou je de discussie zelf in levenquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:30 schreef jjenn het volgende:
[..]
haha ben je nou echt achterlijk of doe je maar asof..
er stáát toch dat ik die moeite niet eens ga nemen, waar hebben we nou helemaal een 'discussie' over man haha.. omdat ik iemand verdedig die jullie onnidig zitten zwart te maken? het is toch ook gewoon stom om te doen.. ik bedoel.. nouja laat ook maar gewoon..
ik ga er verder niks meer over zeggen ofzo, als jullie hem lomp vinden be my guest maar doe niet zo triest om iemand zo belachelijk te maken.. dat is gewoon nutteloosssssssss.
Dat is een zwaktebod.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:30 schreef jjenn het volgende:
[..]
er stáát toch dat ik die moeite niet eens ga nemen, waar hebben we nou helemaal een 'discussie' over man haha.. omdat ik iemand verdedig die jullie onnidig zitten zwart te maken? het is toch ook gewoon stom om te doen.. ik bedoel.. nouja laat ook maar gewoon..
ik ga er verder niks meer over zeggen ofzo, als jullie hem lomp vinden be my guest maar doe niet zo triest om iemand zo belachelijk te maken.. dat is gewoon nutteloosssssssss.
Ik ga er eens naar op zoek, dan post ik hier de link zodat die breezer van dit topic zich daar kan aanmelden.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:39 schreef MatiCe het volgende:
Heeft sugababes.nl een forum?
Ja. Staat gewoon in het menu dacht ik.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:39 schreef MatiCe het volgende:
Heeft sugababes.nl een forum?
weet jij wel op welk subforum je zit??quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:30 schreef jjenn het volgende:
[..]
pak van m'n hartquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:03 schreef jjenn het volgende:
en ja de site heeft een forum... lees maar na er staat niks vaags van mij in hoor.. maar als jullie over mij als een breezerkind willen denken, be my guest want ik zal er niet van wakker liggen
Over wie heb je het nuquote:
Gaat ze er weer serieus op inquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:03 schreef jjenn het volgende:
en ja de site heeft een forum... lees maar na er staat niks vaags van mij in hoor.. maar als jullie over mij als een breezerkind willen denken, be my guest want ik zal er niet van wakker liggen
Psst, ze bedoelden dat je daarheen moet gaan, niet dat je er al op zat.quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:03 schreef jjenn het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |