ik ga pas vrijdag rijden hoorquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:09 schreef Rhapsody het volgende:
ik blijf binnen vandaag denk ik....
neem dan een rijschool.... hoef je ook niet in een opel te rijden...quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:07 schreef junkiesietze het volgende:
vrijdag is mijn eerste rijlesik heb er zin in
alleen jammer is dat in in zo'n opel ga rijden... stomme politie auto
maarja... zolang ik me rijbewijs maar haal
Dus vrijdag om half 3 is het gevaarlijk in zoetje
gewoon neon onder de leswagenquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:14 schreef c0nd0r het volgende:
Dat je maar een mooie boom uit mag zoeken!
Ow en haal die ondertitel dan is even weg wil je?
Heej lang niet gesproken alles goed?quote:
zou un goeie zijn! zie je ze tenminste NOG beter aankomenquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:16 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Heej lang niet gesproken alles goed?
En ja zie je het al voor jeeven langs de West Coast Customs om de leswagen te pimpen
net als fietsen maar dan net iets andersquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:28 schreef -Marc- het volgende:
AUTORIJDEN STELT NIKS VOOR!
Juist, maar dan naast het fietspad en je hoeft niet te trappen!quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:31 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
net als fietsen maar dan net iets anders![]()
jawel hoor, alleen niet meer rondtrappenquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:32 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Juist, maar dan naast het fietspad en je hoeft niet te trappen!
maar dan wel aan de andere kant natuurlijkquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:20 schreef Leso_Varen het volgende:
[afbeelding]
Rij jij maar je auto lekker in de prak
![]()
Alsof beginnende chauffeurs met iets om kunnen gaan dat meer is dan een Opel. De Vectra Diesel gaat trouwens als de brandweer, niets mis met die auto.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:07 schreef junkiesietze het volgende:
alleen jammer is dat in in zo'n opel ga rijden... stomme politie auto
Ik ben er inderdaad helemaal voor dat je 'm níet in de versnelling zetquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:55 schreef junkiesietze het volgende:
jonge ik kan wel autorijden hoor
geen probleem. koppeling indouwen... sleutel omdraaien
rustig gas geven en koppeling op laten komen
en vroem
en in z'n een zettenquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben er inderdaad helemaal voor dat je 'm níet in de versnelling zet
jou stadquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:57 schreef jjenn het volgende:
zoetjedoe normaaaaal je maakt mijn stad ten schande!!
haha maar succes dudeje, ik hoor het wle op het plaatselijke nieuws
helemaal niet want als ik me rijbewijs heb dan word mijn scooter een projectquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:57 schreef juiced het volgende:
Einde van junkiesietzes scootertijdperk. Hij gaat zich vanaf nu alleen maar irriteren aan die cleautedingen. Ik spreek uit ervaring.
Geloof me nou maar.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:59 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
helemaal niet want als ik me rijbewijs heb dan word mijn scooter een project
en die gaat dan helemaal kk hard boeken
helemaal nietquote:
Scootersquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:59 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
helemaal niet want als ik me rijbewijs heb dan word mijn scooter een project
en die gaat dan helemaal kk hard boeken
MC donalds?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:01 schreef mcDavid het volgende:
wat heb ik nu al medelijden met die instructeur
nou enquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:58 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
jou stad? ik woonde hier al voordat jij geboren was joh...
quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:02 schreef jjenn het volgende:
[..]
nou enje maakt hem nogsteeds belachelijk...
zoetje kom opje bent toch geen ...... you know
kijken of hij dat nog steeds is als hij knalgroen uit die auto stapt nadat jij erin hebt gereden geklungeldquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:02 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
MC donalds?
en mijn rijmannetje heb ik al ontmoet en hij leek me best relaxt
moet jij zeggen... ik moet steeds 50cent voor je downloadenquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:02 schreef jjenn het volgende:
[..]
ik blaas m gewoon door de straten je weetquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
kijken of hij dat nog steeds is als hij knalgroen uit die auto stapt nadat jij erin hebt gereden geklungeld
ah, jij woont daar ook?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:02 schreef jjenn het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ah, jij woont daar ook?
hebben ze daar geen viaducten, met losliggende stenen? waar vaak lesauto's onderdoor rijden?
fijn voor je.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:08 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
[afbeelding]
kijk die heb ik binnenkort ook
Moet je blij mee zijn met zo'n foto eropquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:08 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
[afbeelding]
kijk die heb ik binnenkort ook
Laten we eerst maar eens zien of hij hem haaltquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
fijn voor je.
gelukkig hebben ze tegenwoordig zo'n puntensysteem, dus zul je hem niet veel later weer kwijt zijn.
ik blaas gewoon weg voor de politie.. netzoals ik nu doe met me scooterquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
fijn voor je.
gelukkig hebben ze tegenwoordig zo'n puntensysteem, dus zul je hem niet veel later weer kwijt zijn.
op een auto zit een kentekenplaat, weet je nogquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:10 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ik blaas gewoon weg voor de politie.. netzoals ik nu doe met me scooter
inklapbaare kentekenplaat enzo...quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
op een auto zit een kentekenplaat, weet je nog
Word jij jezelf nou nooit zatquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:14 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
inklapbaare kentekenplaat enzo...
quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:30 schreef NiteSpeed het volgende:
Nou, eerst maar eens zien of hij het theorie-examen haalt.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:32 schreef Trolliebus het volgende:
Ik kijk in mijn glazen bol en ik zie...
[afbeelding]
Goeie zaakquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:32 schreef Trolliebus het volgende:
Ik kijk in mijn glazen bol en ik zie...
[afbeelding]
Daar slaagt elke mongool voor die het gewoon normaal LEERT.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:41 schreef junkiesietze het volgende:
hahaha theorie is simpel man, ik ben toch ook in een x geslaagd voor me brommer certificaat?
en wie zegt dat ik dat niet doe?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:42 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Daar slaagt elke mongool voor die het gewoon normaal LEERT.
Nu wil ik niet op mezelf wijzen, maartog![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:43 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
en wie zegt dat ik dat niet doe?
Warezquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:43 schreef junkiesietze het volgende:
F:\Anwb Examentraining Rijbewijs B
Dan hoop ik dat je een vrouwelijke intructrice krijgtquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:44 schreef junkiesietze het volgende:
nee dit ga ik gewoon fucking halen!
Dat valt nog maar te bezien!quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:44 schreef junkiesietze het volgende:
nee dit ga ik gewoon fucking halen!
nope tis een manquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:45 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je een vrouwelijke intructrice krijgt![]()
haaglandenquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:46 schreef Jo0Lz het volgende:
In de omgeving van (insert plaats) dus effe niet komen de eerst komende tijd
laat ze maar komen...quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:47 schreef Scorpie het volgende:
ik zal eens wat maten bij de politie op je afsturen!
en je scooter noem je zeker roadrunnerquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:47 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
laat ze maar komen...
(8) je pakt me nooit kankerjood ik ben snellll (8)
zoef zoefquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:49 schreef Trolliebus het volgende:
[..]
en je scooter noem je zeker roadrunner![]()
neequote:Op woensdag 15 maart 2006 13:49 schreef Trolliebus het volgende:
[..]
en je scooter noem je zeker roadrunner![]()
Verkapt-ik-heb-een-peogeot-speefight-2-post.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:51 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
neegewoon peugeot speedfight 2
wtf zie je me aan voor breezersletquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:52 schreef Trolliebus het volgende:
hej junkiesietze, misschien moet je een beetje afkoelen. Hier neem een...
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:53 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
wtf zie je me aan voor breezerslet![]()
bier [14.gif]
quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:53 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
je rijd toch ook scooterquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:53 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
bier [14.gif]
Nooit wat kopen staat alleen maar rommel.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:03 schreef Boeman het volgende:
dus binnenkort staat je scooter op marktplaats
hell no, dat ding gaat kk hard rijdenquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:03 schreef Boeman het volgende:
dus binnenkort staat je scooter op marktplaats
De stem van het volkquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:08 schreef Steve-O het volgende:
Niets is zo erg als scooter paupers die hun stuk tupperware met moeite al onder controle kunnen houden die Autorijlessen gaan nemen , Je moet er toch niet aan denken dat die randdebielen ooit een rijbewijs krijgen.
Mijn tekst wat doe jequote:Op woensdag 15 maart 2006 14:13 schreef Boeman het volgende:
onVerkapt-scooters-zijn-voor-josti's-post!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |