Ik bedoelde dat ik het hard aan had staan, qua volume dus.quote:
Dat ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:26 schreef Litso het volgende:
Lèèèèèt the sun shine!! Lèèèèèt the sun shine!!
Desalniettemin toepasselijk.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat ook natuurlijk.
Uit pure inspiratieloosheid is deze TT rechtstreeks gejat uit mijn Winamp playlist..
Verrek ja, na zonsondergang wíl het hier nog wel eens leuk wordenquote:
Die liggen allemaal al te pitten.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:29 schreef Misstique het volgende:
Wie maakt em centraal?
Echt zo'n SES-mod-die-verder-niets-te-doen-heeftquote:
Hoe wist je datquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Echt zo'n SES-mod-die-verder-niets-te-doen-heeft
Schade / Schande.quote:
Onze dichter des vaderlands begrijpt 'm!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:43 schreef rompompom het volgende:
Wijs.
Mits "Niet goed".quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:44 schreef Litso het volgende:
Och. Ik was al wijs.
Dat is geen correct gebruik van het woord 'mits'.quote:
Zoals ik 'm bedoel wel, vrind.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:47 schreef Litso het volgende:
Dat is geen correct gebruik van het woord 'mits'.
Zie je nou hoe wijs ik ben?
Mwah een beetje dan.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:51 schreef mcDavid het volgende:
Stipuleer hier !
volgens mij klopt het gewoon hoor
Nu al?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:52 schreef Misstique het volgende:
Slapen.
Daar proosten we op.quote:
Ik ben moequote:
Nouja vooruit dan maarquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben moe
En ik moet er om half 7 weer uit..
Hey schatje!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:56 schreef Litsa het volgende:
hoi
Er staat niets van ze in mijn bijna 10.000 nrs tellende playlist, dus ik kan je niet helpenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:57 schreef mcDavid het volgende:
welk album van tool is de betste?
Dan zoek je een ander.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:59 schreef mcDavid het volgende:
shit... wat doe je dan... als je tieten wilt zien maar [desbetreffende meisje] claimt een relatie te hebben met een blauwe
Probeer je Misstique weer te verleiden?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:59 schreef mcDavid het volgende:
shit... wat doe je dan... als je tieten wilt zien maar [desbetreffende meisje] claimt een relatie te hebben met een blauwe
...lichtblauwequote:Op woensdag 15 maart 2006 00:01 schreef Litso het volgende:
[..]
Probeer je Misstique weer te verleiden?
O dus daar stapte ik in toen ik vannacht tegen je aan kroopquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:03 schreef Litsa het volgende:
[..]
ja hoor! heb je foto nu naast bed gezet![]()
OMG. Dat kan met z'n krullebol heel vrouwelijk Fok krijgen, maar nee, er komt een vrouwelijke kloonquote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:04 schreef JDude het volgende:
[..]
OMG. Dat kan met z'n krullebol heel vrouwelijk Fok krijgen, maar nee, er komt een vrouwelijke kloon.
Ik heb niks met een fokster hoorquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
...lichtblauwe
en tot overmaat van ramp eentje met minstens zoveel krullen als ik
Een mod met een leven... laat staan een vriendin?quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:04 schreef mcDavid het volgende:
...lichtblauwe
en tot overmaat van ramp eentje met minstens zoveel krullen als ik
jij mag vaker tegen me aan kruipenquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:04 schreef Litso het volgende:
[..]
O dus daar stapte ik in toen ik vannacht tegen je aan kroop
Litsa. Is. Geen. Kloon.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:04 schreef JDude het volgende:
[..]
OMG. Dat kan met z'n krullebol heel vrouwelijk Fok krijgen, maar nee, er komt een vrouwelijke kloon.
Ik heb Litsa niet geristreerd, en er ook nooit mee gepost. Zo goed?quote:
En je bent liefquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:07 schreef Litsa het volgende:
[..]
ik ben wel van joumaar ik ben geen kloon
Neem krullen. En een kleurtjequote:Op woensdag 15 maart 2006 00:12 schreef JDude het volgende:
Ik wil ook een vrouwelijke stalk-kloon.
Allebei geprobeerd.quote:
Ik heb juist de vrouwen opgegeven voor mijn kleurtje.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Allebei geprobeerd.
Dat eerste staat me niet, en dat kleurtje heb ik voor een vrouw opgegeven (hoe naïef).
je geeft mij toch niet op?quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:19 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb juist de vrouwen opgegeven voor mijn kleurtje.
O wacht
Hulde. Daar ben ik nog wel even mee bezig.quote:
Nee eigenlijk hadden de vrouwen mij opgegeven, maar met mijn blauwe kleurtje is dat weer helemaal goed gekomen.quote:
Toen ik mod werd stond ik trouwens op 10.000.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Hulde. Daar ben ik nog wel even mee bezig.
Toen ik mod was postte ik óók vooral in BeF.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:23 schreef Litso het volgende:
Toen ik mod werd stond ik trouwens op 10.000.
Sindsdien ben ik echt vaak op Fok! aanwezig.
ja, dat blauwe kleurtjequote:Op woensdag 15 maart 2006 00:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Nee eigenlijk hadden de vrouwen mij opgegeven, maar met mijn blauwe kleurtje is dat weer helemaal goed gekomen.
Jou zou ik nooit opgeven
Dat zal ik ook niet ontkennenquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Toen ik mod was postte ik óók vooral in BeF.
Ik ga in een bandquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:25 schreef Litsa het volgende:
[..]
ja, dat blauwe kleurtjenet zo als in de muziek, de bandleden zijn onweerstaanbaar zoals het schijnt
maar ik vond jou al lief zonder dat kleurtje![]()
Lits, leer je d'r nog wel even met PI's omgaan?quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:27 schreef Litsa het volgende:
is goed hoor, op mijn Litso ben ik zeer trots!!
Ik dacht even dat je het tegen mij hadquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Lits, leer je d'r nog wel even met PI's omgaan?
Godverhoeren ja, dat achteloos een letter weglaten werkt nu ook niet meer.quote:
ik voelde me niet aangesproken!quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:33 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je het tegen mij had
You should.quote:
Neuh, maar het loopt wel alleen 's nachtsquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:35 schreef risible het volgende:
is dit topic alleen 's nachts open ofzo?
ikke? nee hoor! ik weet niet waar jij hebt over hebtquote:
Mocht je willenquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:36 schreef Litso het volgende:
Anders noem je mij gewoon Majesteit.
ik kon hem nergens vinden in onzin voor je leven.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Neuh, maar het loopt wel alleen 's nachts
Of heb jij alleen 's nachts ogen?quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:35 schreef risible het volgende:
is dit topic alleen 's nachts open ofzo?
ik zal hier maar niet zeggen hoe ik je wel noemquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:36 schreef Litso het volgende:
Anders noem je mij gewoon Majesteit.
Waarmee mijn binnenpretje dat Litsa een sararaatskloon was ook weer van de baan isquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:37 schreef sararaats het volgende:
*doing*
Slowchats staan tegenwoordig onderaan.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:37 schreef risible het volgende:
ik kon hem nergens vinden in onzin voor je leven.
Erg vaag
echt niet normaal.quote:
Hendig nutteloze maatregel, trouwens.quote:
Godzijdank nietquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Waarmee mijn binnenpretje dat Litsa een sararaatskloon was ook weer van de baan is.
bovenaan was beter geweestquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Hendig nutteloze maatregel, trouwens.
Join the clubquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:39 schreef risible het volgende:
[..]
echt niet normaal.
Sinds ik ben geregistreerd hier fok ik me de pleuris.
Ik lijk wel verslaafd.
oh wacht!quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Slowchats staan tegenwoordig onderaan.
het is niet omdat je een ex mod bent dat je zomaar kan speculeren dat ik klonen heb, dan zit je er gigantisch met je ballen naastquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Waarmee mijn binnenpretje dat Litsa een sararaatskloon was ook weer van de baan is.
Truste schatquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:41 schreef Litsa het volgende:
Litso, lief, ik ga naar bed. maak je het niet te laat
Guttoch, doe even rustig zegquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:41 schreef sararaats het volgende:
het is niet omdat je een ex mod bent dat je zomaar kan speculeren dat ik klonen heb, dan zit je er gigantisch met je ballen naast
Ik heb om 15.00 pas een afspraak in Utrecht, dus uitslapen zit er wel in.quote:
uhm? iedereen moet een biertje achterover gooien?quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:46 schreef JDude het volgende:
>>>=============================================================================<<<
Jullie weten wat deze lijn betekent, jongens.
Nou zeg.. Vriendelijkheid kent geen tijd hoor!quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:45 schreef sararaats het volgende:
[..]
moet ik erin komen stampen ja?
dan ben je het ineens afgeleerd
Tijd voor een ander kleur pilletje Saarquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:45 schreef sararaats het volgende:
[..]
moet ik erin komen stampen ja?
dan ben je het ineens afgeleerd
Zie lijn.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Nou zeg.. Vriendelijkheid kent geen tijd hoor!
Nee, daaronder negeer je [strontirritanteuser].quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
O, vandaaraf lees je niet terug??
ik heb al meer in iemands ballen gestamptquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Tijd voor een ander kleur pilletje Saar![]()
daarboven bedoel jequote:Op woensdag 15 maart 2006 00:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee, daaronder negeer je [strontirritanteuser].
quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee, daaronder negeer je [strontirritanteuser].
Een subtiel signaal dat iemand genegeerd mag worden.quote:
Vanaf het moment van het plaatsen der lijn, dus er onder.quote:
En dan nog verbaasd zijn dat je geen vrienden hebtquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:51 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik heb al meer in iemands ballen gestampt
mijn specialiteit is knie recht onder de gordel
mja, wie wil er nu een vieze pot als vriend(in)quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En dan nog verbaasd zijn dat je geen vrienden hebt
die ene lelijke snol met haar grote kutbek?quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Een subtiel signaal dat iemand genegeerd mag worden.
Ah daarom ben je nog singlequote:Op woensdag 15 maart 2006 00:54 schreef sararaats het volgende:
[..]
mja, wie wil er nu een vieze pot als vriend(in)
Zo maak je de sfeer er nou ook niet beter op he?quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:54 schreef risible het volgende:
[..]
die ene lelijke snol met haar grote kutbek?
Wijntje, liefst rood!quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:57 schreef Litso het volgende:
Iemand een biertje trouwens?
Welja, er kan er nog wel een bijquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:57 schreef Litso het volgende:
Ik begin tegenwoordig wijn ook steeds meer te waarderenquote:
ik heb hier 1664 uit francequote:Op woensdag 15 maart 2006 00:57 schreef Litso het volgende:
Anderhalve week geleden nog aardig zat geworden van de rooie wijn. Mooi spul.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:59 schreef Litso het volgende:
Ik begin tegenwoordig wijn ook steeds meer te waarderen
Maar vandaag heb ik een krat HJ gekocht
Wijn moet je wat leren waarderen.. Maar bij gezelligheid drink ik zo een fles weg.. Soms beginnen mijn hormonen daardoor wat te werkenquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:59 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik begin tegenwoordig wijn ook steeds meer te waarderen
Maar vandaag heb ik een krat HJ gekocht
HJ-uit-de-aanbiedingquote:Op woensdag 15 maart 2006 01:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Anderhalve week geleden nog aardig zat geworden van de rooie wijn. Mooi spul.
Een krat HJ is helemaal krieg natuurlijk, ik moet het stellen met Bavaria-uit-de-aanbieding.
Jij ook altijd met je hormonenquote:Op woensdag 15 maart 2006 01:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wijn moet je wat leren waarderen.. Maar bij gezelligheid drink ik zo een fles weg.. Soms beginnen mijn hormonen daardoor wat te werken
"Soms".quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Soms beginnen mijn hormonen daardoor wat te werken
Te kort of te snel?quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ja, dat heb je op mijn leeftijd... Ben vroeger gewoon veel te veel te kort gekomen
Blijkbaar is het afgelopenquote:Op woensdag 15 maart 2006 01:03 schreef JDude het volgende:
Heeft iemand trouwens enig idee wat er met de www.neukia.nl weblog gebeurd is?
Af en toe stond er nog wat geinigs op, maar ik lees net dat 'ie dood is.
Zoiets vreesde ik al.quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ligt ook wat aan het gezelschap...
Ochja, zo lang het gezelschap dat óók isquote:Op woensdag 15 maart 2006 01:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Maar van wijn kan ik loom en roezig worden.. Nou, eeeuh...
Laten we het hebben over mij. Ik ben de nieuwe profeet.quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Maar goed, genoeg gebabbeld over mijn hormonen!
Ja ja, tegen het minimumloon zeker??quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:09 schreef Litso het volgende:
[..]
Laten we het hebben over mij. Ik ben de nieuwe profeet.
Ik kan me niet herinneren dat ik je aangenomen heb.quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:09 schreef Litso het volgende:
Laten we het hebben over mij. Ik ben de nieuwe profeet.
Dat was dan ook een stuk interessanter.quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Het gesprek over mijn hormonen duurde toch langer![]()
Ik duurde dat zelf niet zo te stellenquote:Op woensdag 15 maart 2006 01:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat was dan ook een stuk interessanter.
Och, had je anders verwacht hier?quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik durfde dat zelf niet zo te stellen
Je fotoboek lezen zeker.quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:23 schreef Litso het volgende:
O, ik was even wat anders doen.
Trusten...quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Je fotoboek lezen zeker.
Hoe dan ook, ik ben off to bed.
Welterusten.
Blijf maar lekker doen, ik ga NOVA kijkenquote:Op woensdag 15 maart 2006 01:23 schreef Litso het volgende:
O, ik was even wat anders doen.
Onder anderequote:Op woensdag 15 maart 2006 01:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Je fotoboek lezen zeker.
Hoe dan ook, ik ben off to bed.
Welterusten.
Gaat het over wat interessants dan?quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Blijf maar lekker doen, ik ga NOVA kijken![]()
Ik lurk 'n beetje.quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:50 schreef risible het volgende:
vrind van me zat weer te mekkeren.
Ben er weer!
Ik ook in andere topics.quote:
Goede morgen! Hier schijnt ook het zonnetjequote:Op woensdag 15 maart 2006 07:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Goedemorgen!!! Hier schijnt lekker het zonnetje!
Hoi hoi. Druk dagje vandaag ?!quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:05 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:42 schreef DeLeider het volgende:
yayik sta vanaf vandaag officieel ingeschreven als "woningzoekende" nu nog 2 jaar wachten totdat ik aan de beurt ben
Yup, wordt weinig fokken vandaag.quote:
Dat is erg matig. Misschien dat ik er ook een productief dagje van maakquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Yup, wordt weinig fokken vandaag..
Spijkenisse, vlakbij rotterdamquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:43 schreef jackson het volgende:
[..]!
Waar sta je ingeschreven als woning zoekende ?! Welke omgeving ?!
Newbies danwel baggerhomo'squote:Op woensdag 15 maart 2006 09:55 schreef Stofje het volgende:
Wat een schrikbarend laag PI-gehalte.
Ik ken etquote:
Kun je ze er niet effe in-editten? Of die posts verwijderen? Ze voegden toch niet echt iets toe ofzoquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:55 schreef Stofje het volgende:
Wat een schrikbarend laag PI-gehalte.
Minstens!quote:
Logisch!quote:
Njah ik ga samen met een vriend in een huis/appartement wonen, dus het scheelt dat we dan niet op de goedkoopste huizen hoeven wachten, waar juist de langste wachtrij voor staat.quote:
Zal ik hun posthistorie napluizen en ze op élke kleine misstap pakken, een note geven en dan een banaanvraag doen?quote:
Oke dan is ideaal.... 1 van jullie beide een vriendin ofniet?! Anders kan je er mooi met zijn 4-en gaan zitten als je allebei een vriendin hebtquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:03 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Njah ik ga samen met een vriend in een huis/appartement wonen, dus het scheelt dat we dan niet op de goedkoopste huizen hoeven wachten, waar juist de langste wachtrij voor staat.
Dat je dat vraagt.... hup aan het werkquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:03 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zal ik hun posthistorie napluizen en ze op élke kleine misstap pakken, een note geven en dan een banaanvraag doen?
quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:03 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zal ik hun posthistorie napluizen en ze op élke kleine misstap pakken, een note geven en dan een banaanvraag doen?
Hij 1, ik meerderequote:Op woensdag 15 maart 2006 10:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Oke dan is ideaal.... 1 van jullie beide een vriendin ofniet?! Anders kan je er mooi met zijn 4-en gaan zitten als je allebei een vriendin hebt![]()
Nix mis mee op school zitten...quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:06 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Hij 1, ik meerderemaar die van hem zit nog op school... en is 17
Daar voel je niks van! En als je iets voelt, is het positief omdat het lekker krap isquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:06 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Hij 1, ik meerderemaar die van hem zit nog op school... en is 17
Zo is het, en niet andersquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Daar voel je niks van! En als je iets voelt, is het positief omdat het lekker krap is
Nee maar om daar nou de hele dag mee opgescheept te zittenquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Nix mis mee op school zitten.... En nix mis met damesch van 17....
Voorlopig deel ik die mening jaquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:20 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Nee maar om daar nou de hele dag mee opgescheept te zitten, zoiezo met meiden echt samenwonen in 1 huis... Ik denk dat ik gek wordt...
Kan over een paar jaar zomaar anders zijn.... als ik dat soms om me heen zie hoe mensen kunnen veranderenquote:
Over een paar jaar wel ja.... Maar zeker als ik samen met een goeie vriend ga wonen moet daar geen vrouw tussen zitten. Das niet goed voor mij, hem, haar en hun relatiequote:Op woensdag 15 maart 2006 10:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Kan over een paar jaar zomaar anders zijn.... als ik dat soms om me heen zie hoe mensen kunnen veranderen.
Gewoon. Omdat.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:15 schreef Stofje het volgende:
[..]! Waar... wat... hoe... waar heb ik dat aan verdiend
.
Is voor niemand goedquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:27 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Over een paar jaar wel ja.... Maar zeker als ik samen met een goeie vriend ga wonen moet daar geen vrouw tussen zitten. Das niet goed voor mij, hem, haar en hun relatie....
Och, als hij wil gaan samenwonen met zijn meissie, koopt-ie je gewoon uit en geeft-ie je een schop onder je hol.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:27 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Over een paar jaar wel ja.... Maar zeker als ik samen met een goeie vriend ga wonen moet daar geen vrouw tussen zitten. Das niet goed voor mij, hem, haar en hun relatie....
Dat zal wel niet...Op zoek gaan naar iets voor hun 2-en gaat wel, maar hij kan en zal me er niet uit gooien.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Och, als hij wil gaan samenwonen met zijn meissie, koopt-ie je gewoon uit en geeft-ie je een schop onder je hol.
Rijden is tof men!quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:34 schreef DeLeider het volgende:
Kut, rijles....
Nee... ook weer waar. Alhoewel ik er altijd wel zin in hadquote:
* JDude is ook blij met zijn jaren geleden gehaalde rijbewijs zonder vervelende strafpuntenregelingquote:
Same here... beetje jammer van de 0,2 promile regeling die ik nog ff een jaartje hebquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:40 schreef JDude het volgende:
[..]
* JDude is ook blij met zijn jaren geleden gehaalde rijbewijs zonder vervelende strafpuntenregeling
Gewoon altijd met 0,0 o/oo rijden, nergens last van.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:41 schreef jackson het volgende:
Same here... beetje jammer van de 0,2 promile regeling die ik nog ff een jaartje heb
Dat krijg ik ook nog wel bij elkaar in me koppie maar daar gaat et niet overquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Gewoon altijd met 0,0 o/oo rijden, nergens last van.
Dan heb je toch ook geen last van die regeling, menneke.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:45 schreef jackson het volgende:
Dat krijg ik ook nog wel bij elkaar in me koppie maar daar gaat et niet over
Ik ben een wel drinker dus ik maak me daar wel druk over. Net als over flitsers... daar maak ik me ook druk over... omdat ik te hard rij. En het is lekker simpel om te zeggen dan moet je het niet doen maarja.. daar gaat het dus niet om.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan heb je toch ook geen last van die regeling, menneke.
Als niet-roker ga je je toch ook niet druk maken over verhoogde tabaksaccijnzen?
Ik sponsor des lands bierbrouwerijen ook regelmatig. Maar dan ga ik niet in de auto zitten.quote:
Hear hear.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik sponsor des lands bierbrouwerijen ook regelmatig. Maar dan ga ik niet in de auto zitten.
Dát zouden meer mensen moeten doen.
Mee eens... maar ik vind dat 1 of 2 biertjes wel moet kunnenquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik sponsor des lands bierbrouwerijen ook regelmatig. Maar dan ga ik niet in de auto zitten.
Dát zouden meer mensen moeten doen.
Dank jequote:Op woensdag 15 maart 2006 10:59 schreef Litso het volgende:
Aanschouw, de nieuwe verlosser is aanwezig in dit topic!
Jah... die is alleen al een tijdje heen gegaan mijn vrindquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:02 schreef Litso het volgende:
[..]
Godver, heb ik dus toch een tweelingbroer.
Euhmmm... jij ?!quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:17 schreef Litso het volgende:
Wie post even de "O Werkelijk?" pics?
Waarom?quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:17 schreef Litso het volgende:
Wie post even de "O Werkelijk?" pics?
Haiii....quote:
Jij brengt ook lekker gesprekken op gang... drukjesquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:36 schreef Misstique het volgende:
Pheno.
Ja.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Jij brengt ook lekker gesprekken op gang... drukjes?
Zonde....quote:
Goed planquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Haiii....
Ik stel voor vandaag niets meer te doen behalve fok!ken
Wilt u hier dan even tekenen:quote:
Done!quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Wilt u hier dan even tekenen:
Pheno
----------------------------------
Puik werk.... En nu posten maarquote:
Lunch!quote:
Ook belangrijk! Eetzequote:
Haiiquote:
Maakt toch niet uit, die moeten er ook zijn!quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Haii
Ik ben inderdaad meer een dag-beffer....
True.... maar ik ben hier niet vaak als ik thuis zit. Dan meestal druk met andere dingenquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit, die moeten er ook zijn!
De laatste tijd ook veel minder... Nu ik weer thuis zit wil het wel weer eens doorslaan. Ik heb hier echt soms weken niet gepostquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:43 schreef jackson het volgende:
[..]
True.... maar ik ben hier niet vaak als ik thuis zit. Dan meestal druk met andere dingen. Jij vaak wel des avond of des nachts toch
?
Ik post hier weer meer sinds mijn stage... en dus vooral overdagquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
De laatste tijd ook veel minder... Nu ik weer thuis zit wil het wel weer eens doorslaan. Ik heb hier echt soms weken niet gepost![]()
ik bef ook 's avonds. Oh, TMI....quote:
Thuis heb ik er op 1 of andere manier weinig behoefte aan. Is het hier 's avonds wel okequote:
hier weet ik niet, ik heb het denk ik over een ander soort befquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Thuis heb ik er op 1 of andere manier weinig behoefte aan. Is het hier 's avonds wel oke?
Ja hoor, waarom zou het niet okey zijn?quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Thuis heb ik er op 1 of andere manier weinig behoefte aan. Is het hier 's avonds wel oke?
Vast niet dit topic danwel bier en/of frituurquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
hier weet ik niet, ik heb het denk ik over een ander soort bef
quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Vast niet dit topic danwel bier en/of frituur
Ach, je gaat me niet zeggen dat je het niet leuk/lekker vindtquote:
Ja hoor, voer jij dit ook nog evenquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Vast niet dit topic danwel bier en/of frituur
Lekker vast welquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, je gaat me niet zeggen dat je het niet leuk/lekker vindt
Ik zeg helemaal nietsquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, je gaat me niet zeggen dat je het niet leuk/lekker vindt
Wij weten genoegquote:
Je vindt het nix op gebeft te wordenquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Correctie: jullie denken genoeg te weten!
Iets met neus en boterquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:01 schreef mcDavid het volgende:
goeie 's middags!
Hey!!!quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:01 schreef mcDavid het volgende:
goeie 's middags!
quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Je vindt het nix op gebeft te worden?
quote:
Hoi, we hebben het over beffen. Wat vind jij?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:01 schreef mcDavid het volgende:
goeie 's middags!
Ik denk genoeg te weten. Maargoed waarom zeg je niet ff gewoon jaquote:
Jah McD. Wat vind jij nou ?!quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoi, we hebben het over beffen. Wat vind jij?
Omdat het niet gewoon ja isquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik denk genoeg te weten. Maargoed waarom zeg je niet ff gewoon ja
Het is jaaaaaaaaaaaaahquote:
Nee!!quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Het is jaaaaaaaaaaaaah![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je hebt natuurlijk voorwaarden onder welke condities je wordt gebeftquote:
Logischquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk voorwaarden onder welke condities je wordt gebeft![]()
En door wie.. De een kan het weer beter dan de anderquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk voorwaarden onder welke condities je wordt gebeft![]()
Dat behoort tot voorwaardenquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En door wie.. De een kan het weer beter dan de ander
Is het punt wat ik steeds al duidelijk probeer duidelijk te makenquote:
nee, uitsluitend vrouwen!quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik neem aan dat mannen ook niet iedereen aan die stok laat zuigen![]()
You have much to learn!quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:15 schreef mcDavid het volgende:
hoewel, ik moet zeggen dat ik BeFfen meestal langer vol houd dan beffen
Zekerquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:15 schreef Misstique het volgende:
Dit is een goed moment om binnen te komen.
Nee geen 6uur....quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
jij wel es 6 uur aaneengesloten tussen de benen van een vrouw gelikt dan
Loopt vast goed af ditquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik ben weg, boodschappies doen en daarna een receptie.. Ik lees straks wel hoe dit afloopt!!![]()
>> [BeF]quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:28 schreef Misstique het volgende:
>> [SEX]?
Ik begreep emquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nee, maar jij houdt het beffen dus ook niet zo lang vol als ik het BeFfen volhou
Ik snap et niet meer....quote:
Hier een collega ook welquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:36 schreef Misstique het volgende:
Mijn collega heeft hele lelijke tieten eigenlijk. Valt me ineens op.
maar die van jou zijn wel heel mooi?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:36 schreef Misstique het volgende:
Mijn collega heeft hele lelijke tieten eigenlijk. Valt me ineens op.
quote:
Hahahaha... te laat met je editquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
maar die van jou zijn wel heel mooi?
Uiteraard.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
maar die van jou zijn wel heel mooi?
Hahahaha..... ik vond em wel leukquote:
Geen foto te bespeuren in haar fbquote:
Eerst wel meen ik.. in de sportschool ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |