Ik bedoelde dat ik het hard aan had staan, qua volume dus.quote:
Dat ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:26 schreef Litso het volgende:
Lèèèèèt the sun shine!! Lèèèèèt the sun shine!!
Desalniettemin toepasselijk.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat ook natuurlijk.
Uit pure inspiratieloosheid is deze TT rechtstreeks gejat uit mijn Winamp playlist..
Verrek ja, na zonsondergang wíl het hier nog wel eens leuk wordenquote:
Die liggen allemaal al te pitten.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:29 schreef Misstique het volgende:
Wie maakt em centraal?
Echt zo'n SES-mod-die-verder-niets-te-doen-heeftquote:
Hoe wist je datquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Echt zo'n SES-mod-die-verder-niets-te-doen-heeft
Schade / Schande.quote:
Onze dichter des vaderlands begrijpt 'm!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:43 schreef rompompom het volgende:
Wijs.
Mits "Niet goed".quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:44 schreef Litso het volgende:
Och. Ik was al wijs.
Dat is geen correct gebruik van het woord 'mits'.quote:
Zoals ik 'm bedoel wel, vrind.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:47 schreef Litso het volgende:
Dat is geen correct gebruik van het woord 'mits'.
Zie je nou hoe wijs ik ben?
Mwah een beetje dan.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:51 schreef mcDavid het volgende:
Stipuleer hier !
volgens mij klopt het gewoon hoor
Nu al?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:52 schreef Misstique het volgende:
Slapen.
Daar proosten we op.quote:
Ik ben moequote:
Nouja vooruit dan maarquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben moe
En ik moet er om half 7 weer uit..
Hey schatje!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:56 schreef Litsa het volgende:
hoi
Er staat niets van ze in mijn bijna 10.000 nrs tellende playlist, dus ik kan je niet helpenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:57 schreef mcDavid het volgende:
welk album van tool is de betste?
Dan zoek je een ander.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:59 schreef mcDavid het volgende:
shit... wat doe je dan... als je tieten wilt zien maar [desbetreffende meisje] claimt een relatie te hebben met een blauwe
Probeer je Misstique weer te verleiden?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:59 schreef mcDavid het volgende:
shit... wat doe je dan... als je tieten wilt zien maar [desbetreffende meisje] claimt een relatie te hebben met een blauwe
...lichtblauwequote:Op woensdag 15 maart 2006 00:01 schreef Litso het volgende:
[..]
Probeer je Misstique weer te verleiden?
O dus daar stapte ik in toen ik vannacht tegen je aan kroopquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:03 schreef Litsa het volgende:
[..]
ja hoor! heb je foto nu naast bed gezet![]()
OMG. Dat kan met z'n krullebol heel vrouwelijk Fok krijgen, maar nee, er komt een vrouwelijke kloonquote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:04 schreef JDude het volgende:
[..]
OMG. Dat kan met z'n krullebol heel vrouwelijk Fok krijgen, maar nee, er komt een vrouwelijke kloon.
Ik heb niks met een fokster hoorquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
...lichtblauwe
en tot overmaat van ramp eentje met minstens zoveel krullen als ik
Een mod met een leven... laat staan een vriendin?quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:04 schreef mcDavid het volgende:
...lichtblauwe
en tot overmaat van ramp eentje met minstens zoveel krullen als ik
jij mag vaker tegen me aan kruipenquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:04 schreef Litso het volgende:
[..]
O dus daar stapte ik in toen ik vannacht tegen je aan kroop
Litsa. Is. Geen. Kloon.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:04 schreef JDude het volgende:
[..]
OMG. Dat kan met z'n krullebol heel vrouwelijk Fok krijgen, maar nee, er komt een vrouwelijke kloon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |