Ik bedoelde dat ik het hard aan had staan, qua volume dus.quote:
Dat ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:26 schreef Litso het volgende:
Lèèèèèt the sun shine!! Lèèèèèt the sun shine!!
Desalniettemin toepasselijk.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat ook natuurlijk.
Uit pure inspiratieloosheid is deze TT rechtstreeks gejat uit mijn Winamp playlist..
Die liggen allemaal al te pitten.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:29 schreef Misstique het volgende:
Wie maakt em centraal?
Hoe wist je datquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Echt zo'n SES-mod-die-verder-niets-te-doen-heeft
Onze dichter des vaderlands begrijpt 'm!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:43 schreef rompompom het volgende:
Wijs.
Mits "Niet goed".quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:44 schreef Litso het volgende:
Och. Ik was al wijs.
Dat is geen correct gebruik van het woord 'mits'.quote:
Zoals ik 'm bedoel wel, vrind.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:47 schreef Litso het volgende:
Dat is geen correct gebruik van het woord 'mits'.
Zie je nou hoe wijs ik ben?
Mwah een beetje dan.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:51 schreef mcDavid het volgende:
Stipuleer hier !
volgens mij klopt het gewoon hoor
Nu al?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:52 schreef Misstique het volgende:
Slapen.
Ik ben moequote:
Nouja vooruit dan maarquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben moe
En ik moet er om half 7 weer uit..
Hey schatje!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:56 schreef Litsa het volgende:
hoi
Er staat niets van ze in mijn bijna 10.000 nrs tellende playlist, dus ik kan je niet helpenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:57 schreef mcDavid het volgende:
welk album van tool is de betste?
Dan zoek je een ander.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:59 schreef mcDavid het volgende:
shit... wat doe je dan... als je tieten wilt zien maar [desbetreffende meisje] claimt een relatie te hebben met een blauwe
Probeer je Misstique weer te verleiden?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:59 schreef mcDavid het volgende:
shit... wat doe je dan... als je tieten wilt zien maar [desbetreffende meisje] claimt een relatie te hebben met een blauwe
...lichtblauwequote:Op woensdag 15 maart 2006 00:01 schreef Litso het volgende:
[..]
Probeer je Misstique weer te verleiden?
O dus daar stapte ik in toen ik vannacht tegen je aan kroopquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:03 schreef Litsa het volgende:
[..]
ja hoor! heb je foto nu naast bed gezet![]()
OMG. Dat kan met z'n krullebol heel vrouwelijk Fok krijgen, maar nee, er komt een vrouwelijke kloonquote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:04 schreef JDude het volgende:
[..]
OMG. Dat kan met z'n krullebol heel vrouwelijk Fok krijgen, maar nee, er komt een vrouwelijke kloon.
Ik heb niks met een fokster hoorquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
...lichtblauwe
en tot overmaat van ramp eentje met minstens zoveel krullen als ik
Een mod met een leven... laat staan een vriendin?quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:04 schreef mcDavid het volgende:
...lichtblauwe
en tot overmaat van ramp eentje met minstens zoveel krullen als ik
jij mag vaker tegen me aan kruipenquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:04 schreef Litso het volgende:
[..]
O dus daar stapte ik in toen ik vannacht tegen je aan kroop
Litsa. Is. Geen. Kloon.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:04 schreef JDude het volgende:
[..]
OMG. Dat kan met z'n krullebol heel vrouwelijk Fok krijgen, maar nee, er komt een vrouwelijke kloon.
Ik heb Litsa niet geristreerd, en er ook nooit mee gepost. Zo goed?quote:
En je bent liefquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:07 schreef Litsa het volgende:
[..]
ik ben wel van joumaar ik ben geen kloon
Neem krullen. En een kleurtjequote:Op woensdag 15 maart 2006 00:12 schreef JDude het volgende:
Ik wil ook een vrouwelijke stalk-kloon.
Allebei geprobeerd.quote:
Ik heb juist de vrouwen opgegeven voor mijn kleurtje.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Allebei geprobeerd.
Dat eerste staat me niet, en dat kleurtje heb ik voor een vrouw opgegeven (hoe naïef).
je geeft mij toch niet op?quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:19 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb juist de vrouwen opgegeven voor mijn kleurtje.
O wacht
Nee eigenlijk hadden de vrouwen mij opgegeven, maar met mijn blauwe kleurtje is dat weer helemaal goed gekomen.quote:
Toen ik mod werd stond ik trouwens op 10.000.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Hulde. Daar ben ik nog wel even mee bezig.
Toen ik mod was postte ik óók vooral in BeF.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:23 schreef Litso het volgende:
Toen ik mod werd stond ik trouwens op 10.000.
Sindsdien ben ik echt vaak op Fok! aanwezig.
ja, dat blauwe kleurtjequote:Op woensdag 15 maart 2006 00:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Nee eigenlijk hadden de vrouwen mij opgegeven, maar met mijn blauwe kleurtje is dat weer helemaal goed gekomen.
Jou zou ik nooit opgeven
Dat zal ik ook niet ontkennenquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Toen ik mod was postte ik óók vooral in BeF.
Ik ga in een bandquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:25 schreef Litsa het volgende:
[..]
ja, dat blauwe kleurtjenet zo als in de muziek, de bandleden zijn onweerstaanbaar zoals het schijnt
maar ik vond jou al lief zonder dat kleurtje![]()
Lits, leer je d'r nog wel even met PI's omgaan?quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:27 schreef Litsa het volgende:
is goed hoor, op mijn Litso ben ik zeer trots!!
Ik dacht even dat je het tegen mij hadquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Lits, leer je d'r nog wel even met PI's omgaan?
ik voelde me niet aangesproken!quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:33 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je het tegen mij had
Neuh, maar het loopt wel alleen 's nachtsquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:35 schreef risible het volgende:
is dit topic alleen 's nachts open ofzo?
ikke? nee hoor! ik weet niet waar jij hebt over hebtquote:
Mocht je willenquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:36 schreef Litso het volgende:
Anders noem je mij gewoon Majesteit.
ik kon hem nergens vinden in onzin voor je leven.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Neuh, maar het loopt wel alleen 's nachts
Of heb jij alleen 's nachts ogen?quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:35 schreef risible het volgende:
is dit topic alleen 's nachts open ofzo?
ik zal hier maar niet zeggen hoe ik je wel noemquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:36 schreef Litso het volgende:
Anders noem je mij gewoon Majesteit.
Waarmee mijn binnenpretje dat Litsa een sararaatskloon was ook weer van de baan isquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:37 schreef sararaats het volgende:
*doing*
Slowchats staan tegenwoordig onderaan.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:37 schreef risible het volgende:
ik kon hem nergens vinden in onzin voor je leven.
Erg vaag
echt niet normaal.quote:
Godzijdank nietquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Waarmee mijn binnenpretje dat Litsa een sararaatskloon was ook weer van de baan is.
bovenaan was beter geweestquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Hendig nutteloze maatregel, trouwens.
Join the clubquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:39 schreef risible het volgende:
[..]
echt niet normaal.
Sinds ik ben geregistreerd hier fok ik me de pleuris.
Ik lijk wel verslaafd.
oh wacht!quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Slowchats staan tegenwoordig onderaan.
het is niet omdat je een ex mod bent dat je zomaar kan speculeren dat ik klonen heb, dan zit je er gigantisch met je ballen naastquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Waarmee mijn binnenpretje dat Litsa een sararaatskloon was ook weer van de baan is.
Truste schatquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:41 schreef Litsa het volgende:
Litso, lief, ik ga naar bed. maak je het niet te laat
Guttoch, doe even rustig zegquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:41 schreef sararaats het volgende:
het is niet omdat je een ex mod bent dat je zomaar kan speculeren dat ik klonen heb, dan zit je er gigantisch met je ballen naast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |