Eerst topic fixen, dan pas lachenquote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:38 schreef TehRockstar het volgende:
Niet piepen, Davineger!
Wat is iedereen de laaste 2 dagen in een "wat is fok toch kut, dit topic zuigt en waarom kom ik nog uberhaupt terug?" buiquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:54 schreef DennisMoore het volgende:
Tvp enzo, al vraag ik me steeds meer af waarom..
"wat is dat nou weer een kutpost"quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:01 schreef davidov het volgende:
[..]
Wat is iedereen de laaste 2 dagen in een "wat is fok toch kut, dit topic zuigt en waarom kom ik nog uberhaupt terug?" bui
je moet ook meer neuken dan posten.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:54 schreef DennisMoore het volgende:
Tvp enzo, al vraag ik me steeds meer af waarom..
*schraapt keel* Ahu-ahum.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:01 schreef davidov het volgende:
[..]
Wat is iedereen de laaste 2 dagen in een "wat is fok toch kut, dit topic zuigt en waarom kom ik nog uberhaupt terug?" bui
Ik vind van wel jaquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*schraapt keel* Ahu-ahum.
Och wat is het hier gesellííííííg. En zo knúúúúúússs!
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:13 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik vind van wel ja
Maar ik moet alweer weg![]()
Sinds die meeting ofzo?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:01 schreef davidov het volgende:
Hm, dat zou wel gaaf zijn, hem een keer ontmoeten... maar nee, ik heb het nu over Stephen Stephanouquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:51 schreef DennisMoore het volgende:
Fry?
Neeheeee, stephanapapalalapalalapopopolos of zoietsquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:51 schreef DennisMoore het volgende:
Fry?
Pestkopquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neeheeee, stephanapapalalapalalapopopolos of zoiets
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:01 schreef TehRockstar het volgende:
Quaqtapuq: Dag Jeffrey 5 euro.
s3xyB1tch: 5 eur0..??
Quaqtapuq:
s3xyB1tch: ik snap hem nii..
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:01 schreef TehRockstar het volgende:
Quaqtapuq:
O god.... hij staat gewoon in de lijst bij Dr Sjoerdquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:01 schreef TehRockstar het volgende:
Quaqtapuq:
Hoi Steviequote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O god.... hij staat gewoon in de lijst bij Dr Sjoerd
That's it, geen doktertje spelen
Too muscularquote:
Is het van plastic?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:13 schreef TehRockstar het volgende:
[afbeelding]
Die verlepte, ouwe zonnebanktaart ernaast ook.
.... Jij doet nooit de deur open als je niemand verwacht?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:15 schreef DennisMoore het volgende:
Belt 'r net iemand aan beneden bij 't portiek. Ik schrik me rot van die klote zoemer.
Ik verwacht niemand, dus reageer niet.
Mallerdquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Too muscular
Tenminste, dat denk ik. Laat jij je nou maar 's zien i.p.v. al die verhalen, dan oordeel ik wel
Schijterdquote:
Wat 'n "schandknaap", die linksequote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:23 schreef TehRockstar het volgende:
[afbeelding]
TehRoCkstarssjjj Lov*xs L3eeTtDVermaak[J]E![]()
![]()
Sucky, sucky, five dolla, ten dolla I make you homecook meal, yes yes soldier man enzo?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:25 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Wat 'n "schandknaap", die linkse
http://www.youtube.com/watch?v=D2kJZOfq7zk&feature=Favorites&page=1&t=t&f=bquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:17 schreef TehRockstar het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=R4cQ3BoHFas&feature=Favorites&page=1&t=t&f=b
Watjequote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:29 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Daag me niet uit, ik stap zo op de trein naar Eindhoven![]()
Jeez, dat smoeltje is al helemaal scheefgepijptquote:
Wat een schattig springaapjequote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:31 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=D2kJZOfq7zk&feature=Favorites&page=1&t=t&f=b
Bedenk eens wat zo'n lenig Aziatisch jongetje voor je kan doen![]()
Wat wil je.. op je 14e uit de kastquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jeez, dat smoeltje is al helemaal scheefgepijpt
Hoe lenig ben jij nog, Steven? Kun je nog highkicks maken?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een schattig springaapje
Waar koop je die? En zijn die ook maar 5 euro?
Ik heb 2 jaar karate gedaan (kwondo, clubkampioen) maar da's alweer zo lang geleden dat ene high kick wat lastiger wordtquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:46 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hoe lenig ben jij nog, Steven? Kun je nog highkicks maken?![]()
Ik hoopte te horen dat je met gemak j ebenen in je nek legtquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar karate gedaan (kwondo, clubkampioen) maar da's alweer zo lang geleden dat ene high kick wat lastiger wordt(evenals een achterwaarste, ik heb niet zo'n enorm evenwicht, ik val steeds om). Maar met dansen moeten we wel ooit kicken en draaien en springen en glijden dus een beetje lukt nog wel. Alleen zo'n tering radslag op 1 hand lukt me niet, dan breek ik af op de pols
Nee, das war einmalquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:50 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik hoopte te horen dat je met gemak j ebenen in je nek legt![]()
![]()
![]()
Dus als jij je benen om me iemand heenslaat, dan heb ik heeft hij 2 meter been om me zich heenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, das war einmal
(ik kan niet eens m'n enkels aanraken... maar ik heb dan ook best wel eng lange benen)
Ik ben maar 1.83quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:52 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dus als jij je benen om me iemand heenslaat, dan heb ik heeft hij 2 meter been om me zich heen![]()
18.3 cmquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben maar 1.83maar daarvan is minimaal 2/3 been dus reken maar uit.
Homosensuelenquote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:55 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
18.3 cm![]()
Oeps, ik las wat ik wilde lezen![]()
Yupquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:26 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Sucky, sucky, five dolla, ten dolla I make you homecook meal, yes yes soldier man enzo?
Ach, gewoon ff lekker met je mount rondrijdenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:10 schreef Blubberzwijn het volgende:
zoooooooo.. werkstukje afmorgen van 9 tot 5.. the horror, the horror.. THE HORROR!!!
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj mam.quote:
Wat een schatje.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:31 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=D2kJZOfq7zk&feature=Favorites&page=1&t=t&f=b
Bedenk eens wat zo'n lenig Aziatisch jongetje voor je kan doen![]()
Leuk dingetjequote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:19 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Ik wil 'm ik wil 'm ik wil 'm..
Ow, stom, doettet nie.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:16 schreef Ang3l het volgende:
En ik kan enorm aan de klus gaan in m'n appartement zie ik wel...
[afbeelding]
Ja beetje dubbel gevoelquote:
het begin van het grote avontuurquote:
Ja he. Ons eigen plekje in hartje eindhovenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het begin van het grote avontuur
O ja, dan woon je in Amsterdam, dat is veel dichter bij mij dan Eindhovenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik drink gewoon sprite hoormoet met de auto nog terug.
Straks niet meer, dan kan ik op de fiets of zelfs lopend naar dansles
Ik dans niet bij Lucia Martas, ik dans bij Bruce Yanezquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:30 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
O ja, dan woon je in Amsterdam, dat is veel dichter bij mij dan Eindhoven![]()
![]()
![]()
Jij... ik ... en ontelbare sletjesquote:
Maar je gaat toch wel in Amsterdam wonen?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dans niet bij Lucia Martas, ik dans bij Bruce Yanez
Nou nee, mij niet gezienquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:34 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Maar je gaat toch wel in Amsterdam wonen?
Ik wil ook in Amsterdam wonen, Amsterdam is de tofste stad van Nederland:7
Dan heb ik kennelijk niet opgelet tijdens alle vorige topics. Waar ga je wonenquote:
De Lichtstadquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:36 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dan heb ik kennelijk niet opgelet tijdens alle vorige topics. Waar ga je wonen![]()
Parijs is ok ... Barcelona is beterquote:
het is nog erger hij verhuist van een vila naar een flatjequote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:48 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je verhuist van Eindhoven naar Eindhoven![]()
Nee, van V-hoven naar E-hovenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:48 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je verhuist van Eindhoven naar Eindhoven![]()
Villa? Boerderij!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het is nog erger hij verhuist van een vila naar een flatje
dat station ken ik.. mooi pleintje ookquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Parijs is ok ... Barcelona is beter
Daar ga ik misschien in Mei een weekend heen. Ahhh .... la placa catalunya...
Flatje, appartement, ik ben in de war, ik meot zelf maar een keer langskomen om alle ste inspecterenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Villa? Boerderij!
En 't is geen flatje, maar een appartement
Jij woont in een flatje
Dat paard heeft een rare staartquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat station ken ik.. mooi pleintje ook
[afbeelding] mooie beelden ook
Natuurlijkquote:
Nee, een halve Griek (de andere helft is Australisch). Maar hij mag me wel wat Grieks leren hoor..quote:
Dat is zo ontiegelijk niet waar!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja ren maar weer weg, dat doe je nou altijd als ik er aan kom!
Da's nie Placa Catalunyaquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat station ken ik.. mooi pleintje ook
[afbeelding] mooie beelden ook
Ooit van een Belse Knol gehoord?quote:
wat is het verschil dan tussen mijn appartement en jouw flatje?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Villa? Boerderij!
En 't is geen flatje, maar een appartement
Jij woont in een flatje
Ach dan neem je toch nog maar een cocktail.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:30 schreef Stroekie het volgende:
Niemand hier
nou dan ga ik maar weer aan de cocktails op het hotel terras .
Het is hier tenslotte alweer 17.28 uur, dus de vijf zit alweer volop in de klok
Wel lieve lachtende jongens hier, maar veel meer dan wat schalks over en weer glimlachen zit er vooralsnog niet in.
dat beeld van mij staat op dat plein.. op de hoek van 1 van de trappenquote:Op woensdag 15 maart 2006 08:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's nie Placa Catalunya
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
DAT is Placa Catalunya, daar waar de Ramblas eindigt (of begint)
Ik ben een paar dagen weg en ik zie dat je als een dolle bezig bent met de studiequote:Op woensdag 15 maart 2006 12:51 schreef Blubberzwijn het volgende:
pff.. net 3 uur onderhandelingsvaardigheden gehad.. nu 2 uur aan werkstuk werken en dan weer 3 uur traininghozee..
ik ben mijn leven aan het beterenquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:24 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik ben een paar dagen weg en ik zie dat je als een dolle bezig bent met de studie
Did I miss something?
En...werkt het?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:27 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik ben mijn leven aan het beteren
Waarom zou jij je schamen? HOI!quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:47 schreef Blubberzwijn het volgende:
volgens mij niet
maar ik moet even wat eten kopen heb net weer geld, was mn portomonnee vergeten had ook geen OV meeen ik ga zo naar de les
tot nu toe wel hoorquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:48 schreef davidov het volgende:
[..]
En...werkt het?
[..]
Waarom zou jij je schamen? HOI!
HOI!quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:48 schreef davidov het volgende:
[..]
En...werkt het?
[..]
Waarom zou jij je schamen? HOI!
Rollenspel???quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:49 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
tot nu toe wel hooralleen vanmorgen ook nog vertraging en kwam te laat de les in.. kon ik gelijk voor de klas komen voor een rollenspel
bravo proficiat! hou je het langer vol dan ikquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:49 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
tot nu toe wel hooralleen vanmorgen ook nog vertraging en kwam te laat de les in.. kon ik gelijk voor de klas komen voor een rollenspel
Als koning van het topic zou je geen enkele reden mogen hebben tot schaamte!quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
HOI!![]()
Ja nou ja, waarvoor niet?![]()
NAH, ik zal eens niet gaan klagen vandaag.![]()
![]()
Klinkt misschien gek, maar ik vind het al buiten een beetje zomers ruikenquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:54 schreef Waxxer het volgende:
Leuk he, dat mooie weer? Dan kan ik straks thee gaan drinken in de tuin.
Oh niks bijzonders hoorquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:54 schreef davidov het volgende:
[..]
Als koning van het topic zou je geen enkele reden mogen hebben tot schaamte!
Maar nu je begonnen bent... was ist loss??
Ja nee idd!quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:56 schreef davidov het volgende:
[..]
Klinkt misschien gek, maar ik vind het al buiten een beetje zomers ruiken![]()
Ik heb hier ook nog 3 rekeningen liggen, 1tje heb ik net betaald en de andere 2 gaan weer op de lange termijnquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh niks bijzonders hoor
Ik word alleen een beetje kriegel van de gemeentelijke heffingen en het watervoorschot
Maaaarrrr heb nu iets lopen bij het uitzendbureau waarvan ik hoop dat 't iets wordt... Maar dat is afwachten. Ze doen altijd zo vaag.. Naja.
Werk moest ik sowieso al hoor en ik zit echt niet in de spreekwoordelijke shit, maar als je net verhuisd bent komen er zó veel van die kloteheffingen!En vrijstelling dit, vrijstelling dat, moet ik allemaal nog even uitzoeken.
Altijd als ik drie of meer acceptgiro's heb liggen, krijg ik meteen het gevoel alsof de hele wereld poen van mij moet hebben, terwijl het allemaal best wel meevalt.
Naja, twee dingen die totaal los van elkaar staan qua gevoel hoor, maar die mij nu nogal bezig houden, zeg maar.![]()
Oohhh ja dat zeker!quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:03 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik heb hier ook nog 3 rekeningen liggen, 1tje heb ik net betaald en de andere 2 gaan weer op de lange termijn![]()
Nouja, ik hoop dat je nieuwe huisje dusdanig bevalt dat het al die extra moeite waard is
Uitzendbureau....owja.... moet ik echt echt echt eens doen *roept dat al sinds 2005*
Jah nou ok nu iedereen weet dat JIJ het bent geworden gaan ze natuurlijk HEEEEEL anders stemmenquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:00 schreef Waxxer het volgende:
Koning van het topic trouwens?Nounounounou, wie weet wie er allemaal hun stemmen willen herzien.
Hoor!
Uhuh, een feller zonnetje dat al ietsje meer je hoofdje doet gloeien, dan de frisse geur buiten en en en de vogeltjes die ik al in geen maanden heb horen fluitenquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nee idd!Echt van dat weer dat je overal weer sneeuwklokjes tegenkomt en ik hoor nu al vogeltjes tsjielpen in de buurt
ja, zo'n zonnige sfeer!
Zo van Waxje mag een ijsje gaan halen in het winkelcentrum bij de ijscoman die daar dan staat.
![]()
werkquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oohhh ja dat zeker!![]()
Uiteindelijk zijn de woonlasten verwaarloosbaar hoger. Huurtoeslag, alleenstaandenkorting
en dat soort dingen. En het zijn voorschotten ook, dus dan heb ik voor de komende maanden betaald. Het lukt allemaal nét, maar werk is echt meer dan welkom
zowel om het geld, als een structurele bezigheid ipv elke dag maar wat aanrommelen qua zelfstudie.
.
Naja. Het is iig een up-fase en ik hoop dat ik echt zsm werk heb dus
Hahaha nou alles leuk en aardig hoor, dat tournamentquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:07 schreef davidov het volgende:
[..]
Jah nou ok nu iedereen weet dat JIJ het bent geworden gaan ze natuurlijk HEEEEEL anders stemmenMaar dan nog heb je gewonnen (Ook al blijft het dubieus hoe je aan die titel komt, laat staan hoe dubieus de titel zelf is
)
[..]
Uhuh, een feller zonnetje dat al ietsje meer je hoofdje doet gloeien, dan de frisse geur buiten en en en de vogeltjes die ik al in geen maanden heb horen fluiten(Alleen moeten die krengen dat niet al om 6 uur in de ochtend doen als ik net naar mn bedje ga
)
Voor de rest.... zomer komt er weer aan*pakt anti-muggen arsenaal* I'm ready :
Er komt al jaren geen ijscoman in mijn buurt
De drie kernwoorden uit mijn dagelijkse levenquote:
Werp nou niet al die complimentjes in de prullenbak, weet je hoeveel moeite zoiets mij kostquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahaha nou alles leuk en aardig hoor, dat tournamentMaar het werd meer geruzie over en weer qua hoe het moest en dan nog maar ff een paar stemmen, dan dat het een goed lopend iets was. En tja... dan opeens sta ik bovenaan...
Tadaaa...
En vroeg fluitende vogeltjes zijn nog altijd beter dan een kraaiende haan!Maar die heb je vast niet, in Amsterdam!
Straks iig weer lekker chill naar school fietsen ipv in die als een harington volgepakte stadsbus!
succes! (wat je ook gaat doenquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:21 schreef Waxxer het volgende:
Naja, maar ik moet gaan.
Vaarwel!
Tot morgen!![]()
Krolse kattenquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:21 schreef davidov het volgende:
[..]
Werp nou niet al die complimentjes in de prullenbak, weet je hoeveel moeite zoiets mij kost![]()
Krolse katten hebben we hier wel
En arbeiders die 2 jaar lang een straat aan het slopen zijn, huizen verbouwen, en bomen kappen...
En ik snap nogsteeds niet waarom die lui altijd om 7 uur beginnen ofzo
de Dave Aude remix is tofquote:
Ken ik nog nie. Maar ff downl....uuuh kopen wellicht.quote:
quote:Was gezellig gister...
quote:kom ik thuis, vertel ik welke film ik ben geweest: zegt m'n moeder "Ja..daar wou ik dus donderdag met je heen!"
wie zequote:Op woensdag 15 maart 2006 15:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nu wil ze met me naar Ik Omhels Je Met Duizend Armen..
*proest*quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nu wil ze met me naar Ik Omhels Je Met Duizend Armen..
Mijn moeder.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wie ze
ga jij met ze's naar de film?
You dare devil you.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
w
[..]
En ik ga wel vaker met vrouwelijke mensen naar de film ja.
ow ja vrouwen zijn ook mensenquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
w
[..]
Mijn moeder.
En ik ga wel vaker met vrouwelijke mensen naar de film ja.
uuuh wie of wat is een containermannetje?quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:37 schreef Jerruh het volgende:
vanavond borrelen met containermannetje!!.
Leugens!quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
tja dat is schrikken he jongens
het is er stil van
meisjes zijn net als wij
iemand die in een container zijn leven slijt!quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:09 schreef Semisane het volgende:
[..]
uuuh wie of wat is een containermannetje?
Oh je bedoelt student volk.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:10 schreef Jerruh het volgende:
[..]
iemand die in een container zijn leven slijt!
mag je raden: luqas, auke of wizarddragon.
Tuurlijk ben jij dat aan het doen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben .... aan t kijken, dus vandaar dat ik stil ben!
quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:46 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tuurlijk ben jij dat aan het doen.![]()
![]()
en toen heb je je hitkrant laten signeren....????quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:14 schreef TehRockstar het volgende:
Brace is een lelijke kankerneger. Ik heb wel heel hard Breeeees geschreeuwd, in mijn allerbeste Surinaamse accent.
Nou nou nou nou zo kan 'ie wel weerquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:14 schreef TehRockstar het volgende:
Brace is een lelijke kankerneger. Ik heb wel heel hard Breeeees geschreeuwd, in mijn allerbeste Surinaamse accent.
Ik ben CDP toch niet, gekkiemallerd!quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:23 schreef Cybart het volgende:
[..]
en toen heb je je hitkrant laten signeren....????
sorry, je begon zo goed, maar toen je hem ging roepen ging je de fout in
"Negeer de BN'er" is veel leuker
(ook bekend als het oud hollandsch "krenk zijn/haar ego"
Brace is tres idioot.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:24 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Nou nou nou nou zo kan 'ie wel weer![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:25 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ben CDP toch niet, gekkiemallerd!
Brace is toch ook een neger? Of doelde je op andere bewoordingen die niet toepasselijk zijnquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wellicht, maar da's geen reden voor jou om op dat zo te uiten
Ten eerste heb ik IETS meer oppervlak en IETS meer kamers.quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat is het verschil dan tussen mijn appartement en jouw flatje?
En maar bezuinigen hequote:Op woensdag 15 maart 2006 14:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
Heerlijk toch de politiek, vanavond een vergadering met een aansluitend feestje om van de oude raadsleden en burger commissieleden (wat was ik eerst) afscheid te nemen
morgen een feestje en vergadering om de nieuwe raadsleden te instaleren
en dan heb ik zaterdag ook nog een overwinningsfeestje
Politiek is een feestje
Maar hij had altijd een geile danseresquote:
Bezuinigen doen we wel op de jeugd of de voorzieningen of zo, niet op de borrels en feestjes. DAT is de reden dat je in de politiek gaat (nu ja, in de gemeente dan). Dat herken ik maar al te goed van mijn collegaquote:
Salonsocialisten he? En dat kost wat... zo'n salon.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:34 schreef Ang3l het volgende:
Bezuinigen doen we wel op de jeugd of de voorzieningen of zo, niet op de borrels en feestjes. DAT is de reden dat je in de politiek gaat (nu ja, in de gemeente dan). Dat herken ik maar al te goed van mijn collega(ook PvdA trouwens... zou er een verband zijn?)
dan vergis je je toch in mijquote:
maar dan is mijn Penthouse ook geen flatjequote:Op woensdag 15 maart 2006 18:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ten eerste heb ik IETS meer oppervlak en IETS meer kamers.
Ten tweede zit het maar met een stuk of ...... 18 andere appartementen in 1 complex.
Flatjes zijn hokjes in mega-complexen. Appartementen zijn groter en in kleinere complexen.
vaak dan he.
Als iets op de bovenste woonlaag zit is het niet per definitie een penthouse, schatjequote:Op woensdag 15 maart 2006 18:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar dan is mijn Penthouse ook geen flatje
Het eerste wat je gaat doen is de veels te dure borrels afschaffen? En de declaraties?quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dan vergis je je toch in mij
ik dacht dat jij mij beter kende
Wat ben jij een walgelijk figuur zeg! Dat ik ooit in je bijzijn ben geweest zonder over te geven!quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik kan het niet erger met je eens zijn
Als ik 't goed begrijp is dat hier op fok een eufemisme voor een kotsorgie.quote:
oh Ysklontje, er zijn dus TOCH nog goede mensen in deze wereld!quote:
Hij heeft de verkeerde voor zich, hij denkt aan SAJ.quote:
Ook effe 't topic erbij dan he?quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:32 schreef TehRockstar het volgende:
Mensen die zeuren over 'wortelbroeken'.
Ja, ik word er kei-boos van! Zeurende teringlijers.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ook effe 't topic erbij dan he?
Wat een stomme broeken in de winkels ineens
oja! krijg ik ookquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:00 schreef Andyvie het volgende:
Die ga ik morgen even halen, krijg ik gelijk het boekenweekgeschenk (niet dat ik die ooit lees, maar goed, je kunt er een dag in dit weekend gratis mee reizen, altijd mooi meegenomen)
PARDON!!!quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:39 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga RENT kijken
(de film, niet de musical, wel de film van de musical)
http://www.cpnb.nl/bw/2006/geschenk.htmlquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:23 schreef Ang3l het volgende:
Wat is't geschenk van deze keer?
Ik heb alleen die van Giphart (natuurlijk).
hier al 2 binnen, en nòg 1 van no ties ( invotes)quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zondag toch?
En ik wacht nog op mn NIPO Bol.com bonnen..
.....quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
PARDON!!!
hoezo ik ga Rent kijken!
Jij wil mij toch niet vertellen dat ik al een maand de dvd in huis heb en me heb moeten bedwingen om hem niet te kijken omdat wij hem samen zouden kijken dat jij hem nu thuis heb zitten kijken, belhamel, doerak!![]()
Hmmz. Vrijdag maar ff een boek kopen dan.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:30 schreef petre86 het volgende:
[..]
http://www.cpnb.nl/bw/2006/geschenk.html
Ik wacht op mijn bonnen..quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:30 schreef petre86 het volgende:
[..]
hier al 2 binnen, en nòg 1 van no ties ( invotes)
als ze echt MTV old school gaan doen wil ik ook Zig & Zag en Ray Cokesquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:26 schreef Cairon het volgende:
20 t/m 26 maart old-school week op MTV!!!!!
Beavis and Butthead!
ik hoop dat ze ook echt old-school doen, en dus niet B&B toen ze net een tikkeltje TE commerciaal waren geworden, en dus gewoon blijven bij de oorspronkelijke skits.
aaaaah, geen reserve-toetsenbord ergens vandaan kunnen jatten?quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:44 schreef Blubberzwijn het volgende:
gewonnen met klaserjassenjahoe en ik heb mn toetsenbord gemold nu moet ik mezelf op de laptop vermaken.. geen wow
aaah, vieze in de vaatwasser?quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:05 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik was even bij mijn ouders langsgegaan daar lag nog onze oude maar die paste er niet opdus nu maar laptopje meegenomen
Bier drinkenquote:
en wat dacht gij?quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ah okay![]()
Ik was gister naar Syriana.
Sterke film. Ik vond Matt Damon's karakter te soft, het CIA verhaal te onderbelicht maar wel goed gedaan.quote:
Commerciaal.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:26 schreef Cairon het volgende:
20 t/m 26 maart old-school week op MTV!!!!!
Beavis and Butthead!
ik hoop dat ze ook echt old-school doen, en dus niet B&B toen ze net een tikkeltje TE commerciaal waren geworden, en dus gewoon blijven bij de oorspronkelijke skits.
Hooooeee bedoellie?quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zeg Ang3l...je verschaft me nu hèt excuus om naar E'hv te komen!
quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:37 schreef davidov het volgende:
*neerplof*
Groeten uit de schutter!
(En TMM, je natte zakje hangt er nogsteeds)
Die film wil ik haske graag zien, dus die kom ik wel ophalen bij jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |