Watjequote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:29 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Daag me niet uit, ik stap zo op de trein naar Eindhoven![]()
Jeez, dat smoeltje is al helemaal scheefgepijptquote:
Wat een schattig springaapjequote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:31 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=D2kJZOfq7zk&feature=Favorites&page=1&t=t&f=b
Bedenk eens wat zo'n lenig Aziatisch jongetje voor je kan doen![]()
Wat wil je.. op je 14e uit de kastquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jeez, dat smoeltje is al helemaal scheefgepijpt
Hoe lenig ben jij nog, Steven? Kun je nog highkicks maken?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een schattig springaapje
Waar koop je die? En zijn die ook maar 5 euro?
Ik heb 2 jaar karate gedaan (kwondo, clubkampioen) maar da's alweer zo lang geleden dat ene high kick wat lastiger wordtquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:46 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hoe lenig ben jij nog, Steven? Kun je nog highkicks maken?![]()
Ik hoopte te horen dat je met gemak j ebenen in je nek legtquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar karate gedaan (kwondo, clubkampioen) maar da's alweer zo lang geleden dat ene high kick wat lastiger wordt(evenals een achterwaarste, ik heb niet zo'n enorm evenwicht, ik val steeds om). Maar met dansen moeten we wel ooit kicken en draaien en springen en glijden dus een beetje lukt nog wel. Alleen zo'n tering radslag op 1 hand lukt me niet, dan breek ik af op de pols
Nee, das war einmalquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:50 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik hoopte te horen dat je met gemak j ebenen in je nek legt![]()
![]()
![]()
Dus als jij je benen om me iemand heenslaat, dan heb ik heeft hij 2 meter been om me zich heenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, das war einmal
(ik kan niet eens m'n enkels aanraken... maar ik heb dan ook best wel eng lange benen)
Ik ben maar 1.83quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:52 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dus als jij je benen om me iemand heenslaat, dan heb ik heeft hij 2 meter been om me zich heen![]()
18.3 cmquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben maar 1.83maar daarvan is minimaal 2/3 been dus reken maar uit.
Homosensuelenquote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:55 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
18.3 cm![]()
Oeps, ik las wat ik wilde lezen![]()
Yupquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:26 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Sucky, sucky, five dolla, ten dolla I make you homecook meal, yes yes soldier man enzo?
Ach, gewoon ff lekker met je mount rondrijdenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:10 schreef Blubberzwijn het volgende:
zoooooooo.. werkstukje afmorgen van 9 tot 5.. the horror, the horror.. THE HORROR!!!
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj mam.quote:
Wat een schatje.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:31 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=D2kJZOfq7zk&feature=Favorites&page=1&t=t&f=b
Bedenk eens wat zo'n lenig Aziatisch jongetje voor je kan doen![]()
Leuk dingetjequote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:19 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Ik wil 'm ik wil 'm ik wil 'm..
Ow, stom, doettet nie.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:16 schreef Ang3l het volgende:
En ik kan enorm aan de klus gaan in m'n appartement zie ik wel...
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |