helaas ja.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:06 schreef Afwasborsteldetweede het volgende:
Tja, de wortelbroeken zijn IN he.
ook wel skinny jeans genaamt:quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:20 schreef Bob. het volgende:
[..]
ook wel skinny jeans genaamt:
[afbeelding]
lopen dus net als een wortel toe aan de onderkant
lelijke dingen![]()
Accentueerd de dikke billen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:20 schreef Bob. het volgende:
[..]
ook wel skinny jeans genaamt:
[afbeelding]
lopen dus net als een wortel toe aan de onderkant
lelijke dingen![]()
Draag jij echt liever zo'n wortelbroek?? Kijk hoe strak die pijpen zitten bij de enkel manquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:23 schreef Posdnous het volgende:
Beter dan al die spijkerbroeken tegenwoordig met zo'n gele gloed erover alsof je er in gepist hebt..
Of die helemaal afgerafeld zijn omdat dat tof is of zo.
Dude, ik heb nog nooit van een wortelbroek gehoord en bij die chick op de foto ziet het er nog wel aardig uit.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:26 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Draag jij echt liever zo'n wortelbroek?? Kijk hoe strak die pijpen zitten bij de enkel man
hij/zij heeft anders wel verdacht smalle heupen voor een vrouwquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:26 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Dude, ik heb nog nooit van een wortelbroek gehoord en bij die chick op de foto ziet het er nog wel aardig uit.
-edit- is het wel een chick?. *hoopt*
Die trend schijnt z'n langste tijd gehad te hebben. Tenminste, als we de bladen moeten geloven. Die beweren dat we weer terug gaan naar 'cleane' jeans.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:23 schreef Posdnous het volgende:
Beter dan al die spijkerbroeken tegenwoordig met zo'n gele gloed erover alsof je er in gepist hebt..
Of die helemaal afgerafeld zijn omdat dat tof is of zo.
dat mag ik hopen want dat was veruit het meest domme idee wat ik ooit gezien heb.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:29 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Die trend schijnt z'n langste tijd gehad te hebben. Tenminste, als we de bladen moeten geloven. Die beweren dat we weer terug gaan naar 'cleane' jeans.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |