Ja beetje dubbel gevoelquote:
het begin van het grote avontuurquote:
Ja he. Ons eigen plekje in hartje eindhovenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het begin van het grote avontuur
O ja, dan woon je in Amsterdam, dat is veel dichter bij mij dan Eindhovenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik drink gewoon sprite hoormoet met de auto nog terug.
Straks niet meer, dan kan ik op de fiets of zelfs lopend naar dansles
Ik dans niet bij Lucia Martas, ik dans bij Bruce Yanezquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:30 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
O ja, dan woon je in Amsterdam, dat is veel dichter bij mij dan Eindhoven![]()
![]()
![]()
Jij... ik ... en ontelbare sletjesquote:
Maar je gaat toch wel in Amsterdam wonen?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dans niet bij Lucia Martas, ik dans bij Bruce Yanez
Nou nee, mij niet gezienquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:34 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Maar je gaat toch wel in Amsterdam wonen?
Ik wil ook in Amsterdam wonen, Amsterdam is de tofste stad van Nederland:7
Dan heb ik kennelijk niet opgelet tijdens alle vorige topics. Waar ga je wonenquote:
De Lichtstadquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:36 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dan heb ik kennelijk niet opgelet tijdens alle vorige topics. Waar ga je wonen![]()
Parijs is ok ... Barcelona is beterquote:
het is nog erger hij verhuist van een vila naar een flatjequote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:48 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je verhuist van Eindhoven naar Eindhoven![]()
Nee, van V-hoven naar E-hovenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:48 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je verhuist van Eindhoven naar Eindhoven![]()
Villa? Boerderij!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het is nog erger hij verhuist van een vila naar een flatje
dat station ken ik.. mooi pleintje ookquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Parijs is ok ... Barcelona is beter
Daar ga ik misschien in Mei een weekend heen. Ahhh .... la placa catalunya...
Flatje, appartement, ik ben in de war, ik meot zelf maar een keer langskomen om alle ste inspecterenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Villa? Boerderij!
En 't is geen flatje, maar een appartement
Jij woont in een flatje
Dat paard heeft een rare staartquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat station ken ik.. mooi pleintje ook
[afbeelding] mooie beelden ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |