dat beeld van mij staat op dat plein.. op de hoek van 1 van de trappenquote:Op woensdag 15 maart 2006 08:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's nie Placa Catalunya
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
DAT is Placa Catalunya, daar waar de Ramblas eindigt (of begint)
Ik ben een paar dagen weg en ik zie dat je als een dolle bezig bent met de studiequote:Op woensdag 15 maart 2006 12:51 schreef Blubberzwijn het volgende:
pff.. net 3 uur onderhandelingsvaardigheden gehad.. nu 2 uur aan werkstuk werken en dan weer 3 uur traininghozee..
ik ben mijn leven aan het beterenquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:24 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik ben een paar dagen weg en ik zie dat je als een dolle bezig bent met de studie
Did I miss something?
En...werkt het?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:27 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik ben mijn leven aan het beteren
Waarom zou jij je schamen? HOI!quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:47 schreef Blubberzwijn het volgende:
volgens mij niet
maar ik moet even wat eten kopen heb net weer geld, was mn portomonnee vergeten had ook geen OV meeen ik ga zo naar de les
tot nu toe wel hoorquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:48 schreef davidov het volgende:
[..]
En...werkt het?
[..]
Waarom zou jij je schamen? HOI!
HOI!quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:48 schreef davidov het volgende:
[..]
En...werkt het?
[..]
Waarom zou jij je schamen? HOI!
Rollenspel???quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:49 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
tot nu toe wel hooralleen vanmorgen ook nog vertraging en kwam te laat de les in.. kon ik gelijk voor de klas komen voor een rollenspel
bravo proficiat! hou je het langer vol dan ikquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:49 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
tot nu toe wel hooralleen vanmorgen ook nog vertraging en kwam te laat de les in.. kon ik gelijk voor de klas komen voor een rollenspel
Als koning van het topic zou je geen enkele reden mogen hebben tot schaamte!quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
HOI!![]()
Ja nou ja, waarvoor niet?![]()
NAH, ik zal eens niet gaan klagen vandaag.![]()
![]()
Klinkt misschien gek, maar ik vind het al buiten een beetje zomers ruikenquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:54 schreef Waxxer het volgende:
Leuk he, dat mooie weer? Dan kan ik straks thee gaan drinken in de tuin.
Oh niks bijzonders hoorquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:54 schreef davidov het volgende:
[..]
Als koning van het topic zou je geen enkele reden mogen hebben tot schaamte!
Maar nu je begonnen bent... was ist loss??
Ja nee idd!quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:56 schreef davidov het volgende:
[..]
Klinkt misschien gek, maar ik vind het al buiten een beetje zomers ruiken![]()
Ik heb hier ook nog 3 rekeningen liggen, 1tje heb ik net betaald en de andere 2 gaan weer op de lange termijnquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh niks bijzonders hoor
Ik word alleen een beetje kriegel van de gemeentelijke heffingen en het watervoorschot
Maaaarrrr heb nu iets lopen bij het uitzendbureau waarvan ik hoop dat 't iets wordt... Maar dat is afwachten. Ze doen altijd zo vaag.. Naja.
Werk moest ik sowieso al hoor en ik zit echt niet in de spreekwoordelijke shit, maar als je net verhuisd bent komen er zó veel van die kloteheffingen!En vrijstelling dit, vrijstelling dat, moet ik allemaal nog even uitzoeken.
Altijd als ik drie of meer acceptgiro's heb liggen, krijg ik meteen het gevoel alsof de hele wereld poen van mij moet hebben, terwijl het allemaal best wel meevalt.
Naja, twee dingen die totaal los van elkaar staan qua gevoel hoor, maar die mij nu nogal bezig houden, zeg maar.![]()
Oohhh ja dat zeker!quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:03 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik heb hier ook nog 3 rekeningen liggen, 1tje heb ik net betaald en de andere 2 gaan weer op de lange termijn![]()
Nouja, ik hoop dat je nieuwe huisje dusdanig bevalt dat het al die extra moeite waard is
Uitzendbureau....owja.... moet ik echt echt echt eens doen *roept dat al sinds 2005*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |