dat zou ik dus niet weten...quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:03 schreef Githa het volgende:
Ladylike, ik zou het niet durven zeggen. Ik ben niet zo bekend me die ingreep. Maar gewoon vragen om pijnstillers hoor, al is het maar voor het geval dat!
Gewoon zelf om vragen in het ziekenhuis dan kunnen ze zo een receptje voor je maken.
Is het plaatselijke verdoving of echt narcose ?
en toch doe ik nog snel eenquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:23 schreef Brighteyes het volgende:
Pssst, dit hoort meer in het babietjes topic Ladylike.![]()
sorriequote:Op woensdag 15 maart 2006 11:23 schreef Brighteyes het volgende:
Pssst, dit hoort meer in het babietjes topic Ladylike.![]()
Pfff...quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:12 schreef Brighteyes het volgende:
Het is gewoon superdruk aan het worden hier.
graagquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:16 schreef blupje77 het volgende:
ladylike; mijn man wordt toevallig op dit moment geopereerd aan een liesbreuk. Het is natuurlijk niet vergelijkbaar met een baby, maar ik kan je morgen ofzo even melden hoe hij zich voelt?
thanxquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:16 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ladylike... ben helemaal vergeten jou nog te feliciteren met de geboorte van Randall.... van harte![]()
![]()
En gecondoleerd met het verlies van je moeder... verschrikkelijk lijkt me dat...
je had het trouwens over weer werken, maar heb je geen bevallingsverlof meer? Randall is bijna 2 maanden en je hebt toch min. 10 weken bev. verlof?
ik heb al gereageerd...quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
thanx
zie Het grote kleine babietjes topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |