Carmen wordt echt een tante ja. Het gaat erg goed met haar. Ze is nu ruim twee en een half en ze ging lopen nét voor haar tweede jaar. Zoals gezegd groeit als kool, eet goed, slaapt goed en voelt zich kiplekker. Alleen het praten gaat (zoals verwacht) moeizaam: verder dan abba (mama), apa (papa), nee en 'apen (slapen) komt ze niet, maar dat is volgens de logo een kwestie van tijd.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:08 schreef Brighteyes het volgende:
Joh! Wat leuk!
Ik ga je in het lijstje stoppen en als we een updat willen sleuren we je wel bij de Hools vandaan!
Hoe is het met Carmen nu? Die is inmiddels ook een aardig grote meid aan het worden zeker?
Leuk om te horen! Gewoon op haar eigen tempo lekker op gang dus!quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:11 schreef Dylan Dog het volgende:
Carmen wordt echt een tante ja. Het gaat erg goed met haar. Ze is nu ruim twee en een half en ze ging lopen nét voor haar tweede jaar. Zoals gezegd groeit als kool, eet goed, slaapt goed en voelt zich kiplekker. Alleen het praten gaat (zoals verwacht) moeizaam: verder dan abba (mama), apa (papa), nee en 'apen (slapen) komt ze niet, maar dat is volgens de logo een kwestie van tijd.
Misschien een stomme vraag maar er zit zo'n raar koptelefoonkabeltje bij weet jij waar die voor is? Ik wil namelijk het hartje op de pc zetten maar heb geen idee hoe!! Heb er ook geen gebruiksaanwijzing bij gekregen!!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:16 schreef owlet het volgende:
[..]
Fijn!! De service is goed he, ik ben ook erg tevreden en vind het die 30 euro meer dan waard voor een maandje.
Overigens voel ik Ronja nu ineens elke dag wel een paar keerDat is echt met een sprongetje gegaan.
dat zou ik dus niet weten...quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:03 schreef Githa het volgende:
Ladylike, ik zou het niet durven zeggen. Ik ben niet zo bekend me die ingreep. Maar gewoon vragen om pijnstillers hoor, al is het maar voor het geval dat!
Gewoon zelf om vragen in het ziekenhuis dan kunnen ze zo een receptje voor je maken.
Is het plaatselijke verdoving of echt narcose ?
en toch doe ik nog snel eenquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:23 schreef Brighteyes het volgende:
Pssst, dit hoort meer in het babietjes topic Ladylike.![]()
sorriequote:Op woensdag 15 maart 2006 11:23 schreef Brighteyes het volgende:
Pssst, dit hoort meer in het babietjes topic Ladylike.![]()
Pfff...quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:12 schreef Brighteyes het volgende:
Het is gewoon superdruk aan het worden hier.
graagquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:16 schreef blupje77 het volgende:
ladylike; mijn man wordt toevallig op dit moment geopereerd aan een liesbreuk. Het is natuurlijk niet vergelijkbaar met een baby, maar ik kan je morgen ofzo even melden hoe hij zich voelt?
thanxquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:16 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ladylike... ben helemaal vergeten jou nog te feliciteren met de geboorte van Randall.... van harte![]()
![]()
En gecondoleerd met het verlies van je moeder... verschrikkelijk lijkt me dat...
je had het trouwens over weer werken, maar heb je geen bevallingsverlof meer? Randall is bijna 2 maanden en je hebt toch min. 10 weken bev. verlof?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |