Oeps. Dat komt nog wel hoor, denk ik. Het is gewoon nog een beetje onwerkelijk...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:18 schreef Belana het volgende:
ow, van mij zouden mensen die niet posten ook uit het lijstje mogen hoor
Ja, maar jij post toch? Ik heb het over mensen die helemaaaaaal niet posten. Je hebt van die mensen die komen 1 keer langs om te vertellen dat ze zwanger zijn en that's it.quote:Op woensdag 15 maart 2006 07:58 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Oeps. Dat komt nog wel hoor, denk ik. Het is gewoon nog een beetje onwerkelijk...
Ik post wel af en toe, maar nog niet zo vast als de meeste hier bedoel ik.quote:Op woensdag 15 maart 2006 08:14 schreef Belana het volgende:
[..]
Ja, maar jij post toch? Ik heb het over mensen die helemaaaaaal niet posten. Je hebt van die mensen die komen 1 keer langs om te vertellen dat ze zwanger zijn en that's it.
Dat zou ik ook wel willen, maar er is nog niet echt iets te zien op foto's!!quote:Op woensdag 15 maart 2006 08:40 schreef lcicle het volgende:
Dan post om te beginnen maar eens je eerste buik-foto Bass-Miss!![]()
Het grote buikenfototopic deel 23
Euhm, ja... dan moet ik eerst een buik krijgen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 08:40 schreef lcicle het volgende:
Dan post om te beginnen maar eens je eerste buik-foto Bass-Miss!![]()
Het grote buikenfototopic deel 23
Is uitwendig op 12 weken.quote:Op woensdag 15 maart 2006 08:44 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen, maar er is nog niet echt iets te zien op foto's!!
Morgen hebben we een nekplooimeting, toch maar. We moesten erg vlug beslissen omdat het deze week moest (op mn verjaardag nu). Ik denk dat ik liever zekerheid heb (voor zover mogelijk hiermee) dan dat ik achteraf spijt heb het niet te laten doen.
Het is verder toch een gewone uitwendige echo he? Of heb ik iets gemist in het praatje. VOnd trouwens dat de vk er wel bij had mogen zeggen dat je het eerder aan moest vragen dan deze week.
Carmen wordt echt een tante ja. Het gaat erg goed met haar. Ze is nu ruim twee en een half en ze ging lopen nét voor haar tweede jaar. Zoals gezegd groeit als kool, eet goed, slaapt goed en voelt zich kiplekker. Alleen het praten gaat (zoals verwacht) moeizaam: verder dan abba (mama), apa (papa), nee en 'apen (slapen) komt ze niet, maar dat is volgens de logo een kwestie van tijd.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:08 schreef Brighteyes het volgende:
Joh! Wat leuk!
Ik ga je in het lijstje stoppen en als we een updat willen sleuren we je wel bij de Hools vandaan!
Hoe is het met Carmen nu? Die is inmiddels ook een aardig grote meid aan het worden zeker?
Leuk om te horen! Gewoon op haar eigen tempo lekker op gang dus!quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:11 schreef Dylan Dog het volgende:
Carmen wordt echt een tante ja. Het gaat erg goed met haar. Ze is nu ruim twee en een half en ze ging lopen nét voor haar tweede jaar. Zoals gezegd groeit als kool, eet goed, slaapt goed en voelt zich kiplekker. Alleen het praten gaat (zoals verwacht) moeizaam: verder dan abba (mama), apa (papa), nee en 'apen (slapen) komt ze niet, maar dat is volgens de logo een kwestie van tijd.
Misschien een stomme vraag maar er zit zo'n raar koptelefoonkabeltje bij weet jij waar die voor is? Ik wil namelijk het hartje op de pc zetten maar heb geen idee hoe!! Heb er ook geen gebruiksaanwijzing bij gekregen!!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:16 schreef owlet het volgende:
[..]
Fijn!! De service is goed he, ik ben ook erg tevreden en vind het die 30 euro meer dan waard voor een maandje.
Overigens voel ik Ronja nu ineens elke dag wel een paar keerDat is echt met een sprongetje gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |