Ik wist niet dat jij een tooltje had waarmee je kunt zien wie er welke reactie gemodereerd heeft.quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:11 schreef pietje77 het volgende:
Ben jij misschien daarom verantwoordelijk voor 90% van mijn moderaties?
paddy:quote:quote:
Op vrijdag 8 september 2006 @ 08:26 schreef Disorder het volgende:
Ok, ik blijf hier om te kijken hoe de conspiracy believers dit 'debunken'.
Beelden Bin Laden met kapers 11 september (zie mijn eerste moderatie wat hoger ( klein voorbeeldje dit)quote:Nu heb je ze wakker gemaakt![]()
Die beelden maken echt geen verschil voor die mensen...Het ligt volgens hun toch altijd aan Amerika of Israël. Zelfs wanneer je buurman een scheet laat is het hun schuld![]()
Nog maar een keer. Ik baalde van die berichten, maar veel zijn het er niet geweest. Overdrijven enz. Ik mag verdorie mijn mening hierover toch ook geven? En nee, voor de zoveelste keer heb er enkele gemodereerd, maar niet eens veel.(die waren ook allemaal offtopic)quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:37 schreef pietje77 het volgende:
alvast eentje: Door paddy (FP Moderator) - vrijdag 8 september 2006 @ 09:35 - (Niveau 0)
[..]
paddy:
[..]
Beelden Bin Laden met kapers 11 september (zie mijn eerste moderatie wat hoger ( klein voorbeeldje dit)
Zo zijn er letterlijk talloze voorbeelden, in dezelfde topic etc etc, trouwens was deze nog lang niet de meest beledigende.....en als je al die voorbeelden op een rijtje zet is de toevals factor te verwaarlozen.
Zo blijkt het ook geen probleem te zijn de mensen die de conspiracy-feiten kennen te beledigen etc etc en als de kenner van de feiten daar heel normaal ook wat geagiteerd van raakt is dat meteen een moderatie of generalisatie waard.
Verder heb ik er nog veel meer waar de "onafhankelijkheid" van af spettert..(niet dus)
Ik ben geen heilige maar wel doodeerlijk, en heb ik een brandschoon geweten.
En dat is iets wat ik kan beamen. Heb dit als coördinator Moderaties destijds nagekeken. Met de moderatie van die reacties was niets mis. En inderdaad waren deze ook lang niet allemaal door paddy gemodereerd.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:50 schreef paddy het volgende:
[..]
Nog maar een keer. Ik baalde van die berichten, maar veel zijn het er niet geweest. Overdrijven enz. Ik mag verdorie mijn mening hierover toch ook geven? En nee, voor de zoveelste keer heb er enkele gemodereerd, maar niet eens veel.(die waren ook allemaal offtopic)![]()
quote:If all these latest revelations about Ali Mohamed are true, then:
1) a key planner of the 9/11 plot, and trainer in hijacking, was simultaneously an informant for the FBI.
2) This operative trained the members for all of the chief Islamist attacks inside the United States – the first WTC bombing, the New York landmarks plot, and finally 9/11, as well as the attacks against Americans in Somalia and Kenya.
3) And yet for four years Mohamed was allowed to move in and out of the country as an unindicted conspirator. Then, unlike his trainees, he was allowed to plea-bargain. To this day he may still not have been sentenced for any crime.
De FBI wist in 1990 dat Ali Mohammed terroristen getraind had (Die FBI heeft hier foto's van). Een van zijn pupillen (El Sayyid Nosair) legt Meir Kahane om en bij de huiszoeking van Nosair wordt het volgende gevonden:quote:Peter Lance has charged that Fitzgerald had evidence before 1998 to implicate Mohamed in the Kenya Embassy bombing, yet did nothing and let the bombing happen.
Genoeg bewijzen tegen Ali Mohammed zou je zeggen, maar er wordt niets tegen hem ondernomen. Nosair was een “lone gunman”.quote:There were formulas for bomb making, 1,440 rounds of ammunition, and manuals [supplied by Ali Mohamed] from the John F. Kennedy Special Warfare Center at Fort Bragg marked “Top Secret for Training,” along with classified documents belonging to the U.S. Joint Chiefs of Staff. The police found maps and drawings of New York City landmarks like the Statue of Liberty, Times Square – and the World Trade Center. The forty-seven boxes of evidence they collected also included the collected sermons of blind Sheikh Omar, in which he exhorted his followers to “destroy the edifices of capitalism.”
quote:Let me say this again: one of al-Qaeda’s top trainers in terrorism and how to hijack airplanes was an operative for FBI, CIA, and the Army.
quote:As a first step, all U.S. agencies should release the full documentary record of their dealings with Ali Mohamed, the FBI and CIA informant who allegedly planned the details of the airline seizures. Then and only then will a close interrogation of Fitzgerald satisfy those who accuse members of the U.S. Government of assisting the 9/11 plot, or alternatively of failing to prevent 9/11 from happening.
Now, what did the 9/11 Commission know about this scandalous situation? I suspect they knew more than they let on. Is it just a coincidence that they selected to write the staff reports about al Qaeda and the 9/11 plot, and conduct the relevant interviews, a man who had a personal stake in preventing the truth about Mohamed from coming out. This man was Dietrich Snell, who had been Fitzgerald’s colleague in the Southern District of New York U.S. Attorney’s office. (Thus Snell presumably drafted the praise for the superb effort by his former colleague Patrick Fitzgerald and the FBI). Of the nine people on Snell’s team, all but one had worked for the U.S. Government, and all but two for either the Justice Department or the FBI.
Inderdaad.. Patrick Fitzgerald.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:44 schreef pietje77 het volgende:
Die Fitzgerald?
Bron: AIVD Rapport "De geweldadige Jihad in Nederland 2006"quote:2 Decentralisatie en lokale inbedding van de
internationale jihad
2.1 Al Qa’ida: van ‘network of networks’ tot merknaam en ideologie
Nog altijd wordt de term Al Qa’ida gebruikt als verzamelnaam voor de wereldwijde
dreiging van het islamistisch terrorisme. Hoewel het begrip inmiddels zo is
ingeburgerd dat het de aard en ernst van de dreiging direct duidelijk neerzet, is het
gebruik ervan problematisch. Ten eerste leidt het tot een versimpeling van dit complexe
fenomeen. Ondanks het bestaan van een gedeelde ideologie en internationaal
overlappende netwerkstructuren manifesteert de dreiging zich binnen een nationale of
lokale context vaak op een specifieke wijze. De problematiek van het islamistisch
terrorisme in Irak, Saoedi-Arabië en Tsjetsjenië verschilt niet alleen onderling van
elkaar, maar wijkt ook af van de terroristische dreiging en de achtergronden ervan in
(West-)Europa. Ten tweede wordt door het voortdurend verwijzen naar Al Qa’ida het
beeld geschetst van een alom aanwezige en haast ongrijpbare tegenstander die
wereldwijd als een master+mind de strategie bepaalt en aanslagen regisseert. Dit beeld
sluit perfect aan bij de propagandastrategie van Al Qa’ida-ideologen, maar vertoont
weinig overeenkomst met de werkelijkheid.
..................
Vreemd. Hij stond op FBI's most wanted list. Dan zou je toch wel verwachten dat men gelijk die DNA test uitvoert om te checken of het hem echt is. Ik ben geen expert maar 6 maanden voor zo'n test lijkt me wat overdreven. Of zijn er binnenkort misschien ergens verkiezingen?quote:On April 12, 2006, Atwah was reported by an anonymous Pakistani Cabinet minister to have been killed along with 6 other militants, by Pakistani forces in a helicopter gunship raid on the village of Naghar Kalai near the Afghan border. Villagers reported that armed men removed the bodies.[1] Atwah's death was confirmed by US officials on October 24, 2006, following DNA testing. [2]. His profile had been removed from the FBI's most wanted terrorists website by October 20, 2006. [3][wikipedia]
Als ik zijn wikipedia-site doorlees zie ik dat hij in 2003 ook al eens ontsnapt is uit de gevangenis. De teller staat nu dus op drie keer. De CIA zal wel weer druk op zoek zijn naar hem.quote:On October 17, 2007, al-Badawi surrendered to Yemeni authorities as part of an agreement with al-Qaeda militants. Following his surrender, Yemeni authorities released him in return for a pledge not to engage in any violent or al-Qaeda-related activity, despite a $5 million reward for his capture. Two other escapees remained at large.[BRON]
quote:By allegedly “cracking down” on al-Qaeda, Yemen has been lauded by the United States for pulling itself back from the brink of “failed state” status. Yet a country and leadership that demonstrates such disregard for the welfare and well-being of its citizens, while simultaneously perpetuating the humanitarian disaster engulfing them, can never be considered to be anything more than the most wretched kind of state there is. [BRON]
welkomquote:Op maandag 2 november 2009 22:45 schreef 6833-228 het volgende:
Ja ik weet het: allemaal oud nieuws, maar toch leuk om nog even te weten. Kan dit trouwens naar BNW?
Als je niet weet hoe het in elkaar steekt, zul je iig altijd het verkeerde doen - ook al denk je het goede te doen. Dus je hebt allereerst kennis van zaken nodig.. anders is het idd nutteloosquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:35 schreef FP128 het volgende:
Nou...als je alles leest is alle ellende in de wereld de schuld van Israel met medeweten van de Amerikaanse veiligheidsdiensten. Goed en stel dat dit zo is. Wat wil je ermee bereiken? Bedoel het alleen benoemen of veronderstellen is leuk maar dan moet je er ook een gevolg aangeven.Anders is dit nutteloos. herhaal: n-u-t-te-l-o-o-s.
Ja ik heb de OP uitgeprint en ben er mee naar de AIVD gegaan. Ze gaan kijken wat ze voor me kunnen doen. Even afwachten nu dus.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:35 schreef FP128 het volgende:
Nou...als je alles leest is alle ellende in de wereld de schuld van Israel met medeweten van de Amerikaanse veiligheidsdiensten. Goed en stel dat dit zo is. Wat wil je ermee bereiken? Bedoel het alleen benoemen of veronderstellen is leuk maar dan moet je er ook een gevolg aangeven.Anders is dit nutteloos. herhaal: n-u-t-te-l-o-o-s.
Ruud de Wild zal wel vaker interviews hebben met ex-collega's/kennissen van Antonie Kamerling, omdat Ruud de Wild regelmatig bekende Nederlanders interviewt en zo'n beetje alle bekende Nederlanders kennen elkaar.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:32 schreef Aurora025 het volgende:
Het zal wel onzin zijn, maar sinds Ruud de Wild weer bij 538 is heb ik het gevoel dat er iets groots zal gaan gebeuren binnenkort. In 2001 luisterde ik naar hem toen 911 gebeurde en in 2002 luisterde ik naar zijn interview met Pim Fortyun kort voordat hij vermoord werd. Een dag voor de dood van Antonie Kamerling had Ruud de Wild een interview met Katja Schuurman, ex collega van Antonie. Deze man brengt doem lijkt het wel.
Ik zeg ook niet hij er iets mee te maken had, wat me ook zeer onwaarschijnlijk lijkt. Het is alleen zo dat als ik eens een keertje naar hem luisterde er iets gebeurde.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:46 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ruud de Wild zal wel vaker interviews hebben met ex-collega's/kennissen van Antonie Kamerling, omdat Ruud de Wild regelmatig bekende Nederlanders interviewt en zo'n beetje alle bekende Nederlanders kennen elkaar.
O.k., met de dood van Pim Fortuyn was Ruud de Wild daar heel erg dichtbij, maar dan heeft hij er nog niks mee te maken
En om Ruud de Wild nou in verband te brengen met 9/11, omdat hij die dag (zoals zovelen) een radioprogrammaatje aan het maken was...
Nee, er is totaal geen verband met Ruud de Wild, de dood van Pim Fortuyn, de dood van Antonie Kamerling, en de aanslagen van 9/11...
Nou, dat vind ik nogal vergezocht.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:32 schreef Aurora025 het volgende:
Het zal wel onzin zijn, maar sinds Ruud de Wild weer bij 538 is heb ik het gevoel dat er iets groots zal gaan gebeuren binnenkort. In 2001 luisterde ik naar hem toen 911 gebeurde en in 2002 luisterde ik naar zijn interview met Pim Fortyun kort voordat hij vermoord werd. Een dag voor de dood van Antonie Kamerling had Ruud de Wild een interview met Katja Schuurman, ex collega van Antonie. Deze man brengt doem lijkt het wel.
Of het daadwerkelijk een rol heeft gespeeld tijdens de aanslagen op 9/11 (eventuele verwarring / vertraging in de reactie van NORAD?) laat ik in het midden, maar feit is wel dat er op die dag ook anti-terreuroefeningen gepland stonden. Onder de naam Operation Vigilant Guardian.quote:POWER: At half past nine this morning we were actually running an exercise for a company of over a thousand people in London based on simultaneous bombs going off precisely at the railway stations where it happened this morning, so I still have the hairs on the back of my neck standing up right now.
HOST: To get this quite straight, you were running an exercise to see how you would cope with this and it happened while you were running the exercise?
POWER: Precisely, and it was about half past nine this morning, we planned this for a company and for obvious reasons I don't want to reveal their name but they're listening and they'll know it. And we had a room full of crisis managers for the first time they'd met and so within five minutes we made a pretty rapid decision that this is the real one and so we went through the correct drills of activating crisis management procedures to jump from slow time to quick time thinking and so on.
(BBC Radio Interview, 7 July 2005) [BRON]
Nu is het natuurlijk zo dat dit soort oefeningen vaak uitgevoerd worden, maar deze overeenkomsten zijn wel beangstigend vind ik.quote:In what the government describes as a bizarre coincidence, one U.S. intelligence agency was planning an exercise last Sept. 11 in which an errant aircraft would crash into one of its buildings. But the cause wasn't terrorism -- it was to be a simulated accident.
[...]
In a promotion for speaker John Fulton, a CIA officer assigned as chief of NRO's strategic gaming division, the announcement says, "On the morning of September 11th 2001, Mr. Fulton and his team ... were running a pre-planned simulation to explore the emergency response issues that would be created if a plane were to strike a building. Little did they know that the scenario would come true in a dramatic way that day." [BRON]
Dat is iets wat me van al die drie aanslagen zo erg is bijgebleven...de anti terreur oefening die ineens live werd...tot 3 keer toe...wat was het ook alweer met driemaal....quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:31 schreef HolyGhost het volgende:
Nu is het natuurlijk zo dat dit soort oefeningen vaak uitgevoerd worden, maar deze overeenkomsten zijn wel beangstigend vind ik.
De bijbel: eer de haan driemaal gekraaid heeft.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:29 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Dat is iets wat me van al die drie aanslagen zo erg is bijgebleven...de anti terreur oefening die ineens live werd...tot 3 keer toe...wat was het ook alweer met driemaal....
Niet?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:54 schreef TitusPullo het volgende:
Dat laatste staat niet in de Bijbel.
Die staan wel in de Bijbel, maar de term drieeenheid niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet?
Vader, Zoon en Heilige Geest.
Staat dat dan in de geloofsbelijdenis?
Ik begrijp nu ook ineens veel beter, met de aanslagen in Amerika en de oorlog in Afghanistan, waarom ze toen zo fanatiek achter Jezus aanzaten. Dat was natuurlijk net zo'n type als deze Osama bin Laden, weliswaar geen terrorist maar toch een soort volksmenner die de mensen opzweepte. Daar worden de autoriteiten vreselijk schichtig van, dat soort mensen willen ze uit de weg ruimen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:30 schreef Orchestra. het volgende:
Ik verbaas me over het feit dat er nog steeds mensen zijn die in dit soort sprookjesverhalen geloven.
Bin Laden, kom op zeg.
Ik weet er het fijne niet van, maar waarom zou men die aanslagen telkens opzettelijk laten samenvallen met oefeningen?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:18 schreef HolyGhost het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe mensen, die niet twijfelen aan de officiele lezingen, tegen dit soort zaken aankijken. Jullie moeten het toch op zijn minst bizar vinden dat de drie grootste aanslagen van Al Qaeda allen gepaard gingen met anti-terreuroefeningen.
Zien jullie dit als toeval?
Onzin. Ik zei dat ik er het fijne niet van weet, omdat niemand bij mijn weten tot nu toe heeft opgemerkt dat er in alle gevalllen sprake was van oefeningen. Ik moet dat dus nagaan.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:13 schreef Schenkstroop het volgende:
Je draait om de vraag heen en stelt een andere vraag.
Zozo, denk jij dat allemaal.quote:Ik zelf denk: Dan heeft de overheid geen excuus meer voor het toevallig uitvallen van security/bewakingscameras/herplanning van busroutes/beveligingslekken/ontbreken mankracht/overzicht etcetera. Dan faalt een overheid en komt er een grondig onderzoek dat minder twijvel overlaat dan "toeval en losse steekjes". In dat geval gaan specifieke mensen in dat westerse land zogezegd hangen. En kan de schuld niet collectief worden verspreid over een grotere groep dat leed aan onmacht omdat "toevallige anti-terrosime oefening"
heb je nog wat meer te zeggen of is dat alles en denk je dat je me nu schaakmat hebt ofzo?quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:52 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Onzin. Ik zei dat ik er het fijne niet van weet, omdat niemand bij mijn weten tot nu toe heeft opgemerkt dat er in alle gevalllen sprake was van oefeningen. Ik moet dat dus nagaan.
[..]
Zozo, denk jij dat allemaal.
je hebt mijn toestemming niet nodig hoor. maar repliek als "zozo denk je dat" slaat nergens op.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:00 schreef TitusPullo het volgende:
Dat is weer eens een oliedomme vraag. Natuurlijk heb ik meer te zeggen, maar ik heb geen idee waarover je meer zou willen horen, als je dat al oprecht wilt.
Weet je wat, dat klopt. Ik stelde het niet op prijs dat je me verweet om de vraag heen te draaien, maar die toevoeging was overbodig.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:05 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
je hebt mijn toestemming niet nodig hoor. maar repliek als "zozo denk je dat" slaat nergens op.
'sup TitusPollo, ouwe government troll van mequote:Op zondag 10 oktober 2010 20:11 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Weet je wat, dat klopt. Ik stelde het niet op prijs dat je me verweet om de vraag heen te draaien, maar die toevoeging was overbodig.
je bent net een politicus weet je dat. je draait om dingen heen, weert vragen door het met vragen te beantwoorden. zegt in 4-5 posts werkelijk geen ene fl... en dan vraag je nog om excuses ook en doe je kleinzerig als iemand jou verwijt om dingen heen te draaien, werkelijk.. wat een figuur ben jijquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:11 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Weet je wat, dat klopt. Ik stelde het niet op prijs dat je me verweet om de vraag heen te draaien, maar die toevoeging was overbodig.
Ik maak nog altijd schoon bij Goldman Sachs, waar ze louter manna op me spugen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:33 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
'sup TitusPollo, ouwe government troll van me?!?!?
Ik weet het. Ik heb een groot verdriet nodig.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:38 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
je bent net een politicus weet je dat. je draait om dingen heen, weert vragen door het met vragen te beantwoorden. zegt in 4-5 posts werkelijk geen ene fl... en dan vraag je nog om excuses ook en doe je kleinzerig als iemand jou verwijt om dingen heen te draaien, werkelijk.. wat een figuur ben jij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |