weer een droom gehad, Mart ?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:22 schreef martinlutherking het volgende:
AJAX GODVERDOMME
moest Legolas ff naar bed brengen en dacht ik haal nog 1 afzakkertje !quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:24 schreef Bluezz het volgende:
Woeiii Bjoor, wat ben jij nog laat aan het buiten spelen
de inslag is ook best goed, niet puur uver het nieuws gaan schrijven maar ik denk niet dat dit mensen overhaald alsnog een abo te nemen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Soms vind ik het jammer dat ik er niet meer werk.
Kan me alle discussies over nieuwe initiatieven met de behoudende en conservatieve hoofdredakteuren nog erg voor de geest halen.
Succes zal voor een groot deel niet alleen afhangen van het aantal betalende abonnees (ze mikken op 80.000 over 3 jaar), maar ook voor ca. 60 % van de reclame-inkomsten.
Gelderlander en een proefabo op het AD hierquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Oftewel, het niet op te vullen gat in de markt.
Ach, ik ben tevreden met wat wij hier thuis hebben, de Volkskrant.En voor de rest is de PC binnen bereik.
Heb je mijn foto's al gezien in 40 +quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
moest Legolas ff naar bed brengen en dacht ik haal nog 1 afzakkertje !
dat past al helemaal niet in de TT (qua lengte dan, he)quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:24 schreef golfer het volgende:
Heb je ook homoseksuele duiven?
Ik vind homofiel zo'n EO term
Jah, lekker heh, helemaal toppie. Gaat super, moet kunnen toch.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:27 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hoe is 't met de Afro's in Mississippi?
Met de zoons van voormalig slaven in Georgia ook alles lekker?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:28 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Jah, lekker heh, helemaal toppie. Gaat super, moet kunnen toch.
ooohhhhh...je bent echt opgeknapt na je 22e !quote:
Ja, wat denk je.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:29 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Met de zoons van voormalig slaven in Georgie ook alles lekker?
Mongolenprogramma.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:30 schreef Ambrosius het volgende:
Kijktip voor de liefhebbers: Poker @ Veronica.
Ik denk het ook niet.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:26 schreef rubbereend het volgende:
de inslag is ook best goed, niet puur uver het nieuws gaan schrijven maar ik denk niet dat dit mensen overhaald alsnog een abo te nemen.
Ik wist dat ik iets vergatquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:30 schreef Ambrosius het volgende:
Kijktip voor de liefhebbers: Poker @ Veronica.
Ze gaat er inderdaad op vooruit, de laatste jaren.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:30 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ooohhhhh...je bent echt opgeknapt na je 22e !![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:30 schreef Bjoro het volgende:
ooohhhhh...je bent echt opgeknapt na je 22e !![]()
Neem je wel een doekje mee schatquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:35 schreef Bjoro het volgende:
foto's van Bluezz bekeken...dat wordt weer mastruberen voor het slapen![]()
![]()
oud rompertje die Maudje toch niet meer pastquote:
Die oranje zeker?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:40 schreef Bjoro het volgende:
oud rompertje die Maudje toch niet meer past
ja ik moet zeggen dat het toch wel een prettig formaat is, al heeft het oude kranten formaat ook wel watquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet.
Als je meer wilt weten over de achtergronden van het nieuws zijn daar al jarenlang de opinietijdschriften voor.
En heeft Trouw ook al jarenlang het katern De Verdieping.
Het enige pluspuntje van Next is het tabloid-formaat.
heb het begin niet gezien maar is ze de gast aan tafel? want dan is het Yolanthe Cabau van Kasbergenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:23 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu naar de video van Spuiten en slikken.
GVD een bloedmooi wijf die open staat voor experimenten. Ze wil best wel hangen in een neuktuig.
Wie is die chick
Yvonne.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:23 schreef tong80 het volgende:
GVD een bloedmooi wijf die open staat voor experimenten. Ze wil best wel hangen in een neuktuig.
Wie is die chick
Wilde ze niet hoor.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:23 schreef tong80 het volgende:
Wie is die chick
Steekt vinger opquote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:23 schreef tong80 het volgende:
Wie is die chick
Je was al compleet overbodig toen je nog wel een user-icon had.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:17 schreef Cruoninga het volgende:
Hoi
Ik voel me toch een beetje oncompleet sinds ik geen avatar meer heb. Bij deze is die ruimte dus te huur.
enigszins een:quote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Je was al compleet overbodig toen je nog wel een user-icon had.
Buezz u2quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Heroverweging:
mn pa belde vanavond, weekend van zijn verjaardag zit hij in zeeland omdat mn oom en tante feestje geven met zoveel jaar getrouwd ... (werd overigens fijntjes bijgemeld dat die 2 het NIET op prijs zouden stellen als ik ook langs kwam)
Gollem, ik had 2 vijfjes, ik winquote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:08 schreef Bluezz het volgende:
Gollempie, hoe is het er nu mee trouwens?
Oh en boezzje ik snap dit niet :
[..]
Tsja..,. kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Gollem, ik had 2 vijfjes, ik win
En Bluezzie, ik snap het denk ik wel, maar dat vertel ik je misschien nog wel es. Geen zin om dat hier neer te pleuren denk ik
We hoorden je wel, doe je de deur dit keer wel achter je dichtquote:
Houdt je benen dan eens bij elkaar!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:34 schreef Gollemrulez het volgende:
het tocht hier...
Die jurken van tegenwoordig zijn ook niet meer wat ze geweest zijn...quote:
Moet jij niet naar bed?quote:
Ben al weer wegquote:
Succesquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:22 schreef DeTolk het volgende:
Mogguh, zometeen functioneel ontwerp presenteren aan de "Opdrachtgever"
In het Engels nogwel
Gezellig! Ik heb gisteren even ons systeem uitgelegd aan een Ierse dame wiens naam ik volgens haar het beste achterstevoren kon uitsprekenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:22 schreef DeTolk het volgende:
Mogguh, zometeen functioneel ontwerp presenteren aan de "Opdrachtgever"
In het Engels nogwel
ik heb een collega (v) met de naam Niamh (spreek uit als Ni-Hef) .....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:35 schreef Againzender het volgende:
Gezellig! Ik heb gisteren even ons systeem uitgelegd aan een Ierse dame wiens naam ik volgens haar het beste achterstevoren kon uitsprekenRare Gaelic namen
beterschap mascotte !!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:54 schreef Dylan Dog het volgende:
* Dylan Dog zit thuis met een licht zieke mascotte...
Deze heet Aoife, ik spreek het maar uit als Eva.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik heb een collega (v) met de naam Niamh (spreek uit als Ni-Hef) .....
maar mogguh
especially for yoooooouuuuuuuuuuuuuuuuquote:
Je mag geen homofiel zeggen, dat is een EO-woordquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
especially for yoooooouuuuuuuuuuuuuuuu![]()
ik discrimineer zelfs de EO nietquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Je mag geen homofiel zeggen, dat is een EO-woord![]()
daar mag ik nog niet komenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je haalt me de woorden uit de post
trouwens JM, het nieuwe subforum gezien ?
goedemorgen lieverdquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:14 schreef clauwheee het volgende:
Wat een nachtbrakers hier allemaal zeg
zit er ook een max. leeftijd aan dan ?quote:
Lekker ben je, ga je een handdoek pakken, kom je daarna niet meer terug!quote:
een beetje werken aan je lust-beheersing en aan je zelfstandigheidquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:20 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Lekker ben je, ga je een handdoek pakken, kom je daarna niet meer terug!
Pfff. Je kon het gewoon niet aanquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
een beetje werken aan je lust-beheersing en aan je zelfstandigheid
ik ben ook geen 34 meer hoorquote:
collega's van mij zijn ook vandaag heenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:41 schreef Suijk het volgende:
Mogguh!
Collega's net even uitgezwaaid die naar de Cebit gaan.
Dan breek ik de kantine afquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:45 schreef Lionheaad het volgende:
Vanavond 0-1....
Laatste minuut KJH...
onmisbaar natuurlijkquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:45 schreef Suijk het volgende:
En waarom ben jij niet mee?
quote:
nee het is niet voor het gewone klootjesvolk, waartoe ik behoor !quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:52 schreef Suijk het volgende:
Ja, idd. Ik ben er een aantal jaar geleden wel eens geweest en het is wel geinig, maar nu zou ik Ajax missen en dat zou ik wel jammer vinden.
bij mij zit alles er nog op en aanquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zit er ook een max. leeftijd aan dan ?
en doet alles het nog ?quote:
Wat is er aan de handquote:
quote:
tja, doe mij ook maar gewoon met de handgemalen bonen in een filtertje, beetje gekookt water erbijquote:
gezien ! en replyquote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:40 schreef clauwheee het volgende:
Adem in, adem uit.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:41 schreef dndiek het volgende:
Een rustgevende thee voor Leeuw
Iemand anders koffie of thee ?
Kill the basterdquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:01 schreef DarkShine het volgende:
Mag niet naar stage, moet eerst op school langs voor een gesprek met de con-rector
Sinds die gast weet dat ik twijfel of ik verder met mijn opleiding wilt probeert die me alleen nog te naaien
*fap*fap*fap*quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:45 schreef Lionheaad het volgende:
Vanavond 0-1....
Laatste minuut KJH...
dan denk ik dat ik de mascotte wakker schreeuwquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:45 schreef Lionheaad het volgende:
Vanavond 0-1....
Laatste minuut KJH...
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:34 schreef rubbereend het volgende:
ik lees net dat Wir Sind Helden op Lowlands komenmijn dag is goed
veel plezierquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:48 schreef DarkShine het volgende:
Nou dan ga ik maar eens naar school...
Ik wil eigenlijk ook naar Pinkpop maar niet in zo'n tentje - zijn er ook hotels?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:34 schreef rubbereend het volgende:
ik lees net dat Wir Sind Helden op Lowlands komenmijn dag is goed
Heel verstandigquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:08 schreef clauwheee het volgende:
Ik ben gisteren ook gevraagd mee te gaan naar Pinkpop...maar heb geen gebruik gemaakt van het aanbod
quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook naar Pinkpop maar niet in zo'n tentje - zijn er ook hotels?
*klikker de klik klik*quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook naar Pinkpop maar niet in zo'n tentje - zijn er ook hotels?
waarom nietquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:08 schreef clauwheee het volgende:
Ik ben gisteren ook gevraagd mee te gaan naar Pinkpop...maar heb geen gebruik gemaakt van het aanbod
okequote:
Ze staan dus aan mijn kantquote:
nepperdquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Bemoei je er niet meequote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar neem je toch geen genoegen mee Eend?
Kijk niet alles is zo negatief als dat je zelf denktquote:
ik krijg geen commentaarquote:
Da_Sandmanquote:
Neuh...aleen een voetbalwedstrijdje...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:39 schreef clauwheee het volgende:
Komt er nog iets leuks op tv vanavond?
Lotte natuurlijkquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:39 schreef clauwheee het volgende:
Komt er nog iets leuks op tv vanavond?
Zeker zo'n oefenpotjequote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:43 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Neuh...aleen een voetbalwedstrijdje...
Ja, een serieuze tegenstander kun je het niet noemenquote:
hoeft niet....heb het verslag al gelezen ! doodsaaie wedstrijdquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:59 schreef Suijk het volgende:
En stiekem toch allemaal kijken vanavond he.
Er is toch desperate housewives vanavond?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:59 schreef Suijk het volgende:
En stiekem toch allemaal kijken vanavond he.
Ja die spelen tegen Interquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
Er is toch desperate housewives vanavond?
quote:
vanavond ben je mij er dankbaar voor....als je die vreselijk saaie wedstrijd niet hebt hoeven kijken, omdat je weet hoe het afloopt !quote:
ff lekker samen gelachen he !quote:
oooccchhhh....daar heb ik geen kracht voor !quote:
'M'n vader zei altijd: "Van hard werken ga je niet dood", maar je moet ook geen risico nemen he.'quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oooccchhhh....daar heb ik geen kracht voor !
ik ook wel hoor....ga deze uitzending ook zeker terugkijken/opnemen/zappend volgen !quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
'M'n vader zei altijd: "Van hard werken ga je niet dood", maar je moet ook geen risico nemen he.'
Ik kon er wel om lachen af en toe...![]()
Gordon & Ramsay over de Vloer is ook leuk inderdaadquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:45 schreef golfer het volgende:
Uiteraard kijk ik wel rechtstreeks naar Inter-Ajax, maar ik neem die 2 clowns wel op, net zoals Gordon Ramsay.
Ajax speelt uit vandaag, treinen hoeven dan niet op tijd te rijden...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:57 schreef dndiek het volgende:
Vanuit Tilburg
De NS is weer eens goed bezig vandaag
Ik bemoei me er wel mee.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:01 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee
Ik kwam er wel makkelijk vanaf
Rijden de treinen dan ook soms gewoon nietquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:11 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ajax speelt uit vandaag, treinen hoeven dan niet op tijd te rijden...
alsof alle machinisten een seizoenkaart hebben voor de ArenAquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:11 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ajax speelt uit vandaag, treinen hoeven dan niet op tijd te rijden...
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik bemoei me er wel mee.
Pinkpop laat je toch niet zomaar schieten zeg.
inderdaadquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar neem je toch geen genoegen mee Eend?
Kan ook meteen joden invullen dan...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:18 schreef Bjoro het volgende:
[..]
alsof alle machinisten een seizoenkaart hebben voor de ArenA
Wow, snelle reactie!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaadClauw is eis een uitleg!
je grap over desperate housewives was een stuk leuker, trouwens !quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:33 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Kan ook meteen joden invullen dan...
Vond ik zelf ookquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je grap over desperate housewives was een stuk leuker, trouwens !
zijn we het daar iig over eens !quote:
wat moet erbij komen dan? er komen nog wat bands bij?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:34 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wow, snelle reactie!
Lief Eendje, ik vind het niet dermate interessant dat ik er heen zou willen. Zo goed?
Je kunt ook gewoon op de meet komen hoorquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat moet erbij komen dan? er komen nog wat bands bij?
Spice Girls, NKOTB, ABBA, Nevland en Danny Buys natuurlijk !quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:43 schreef rubbereend het volgende:
wat moet erbij komen dan? er komen nog wat bands bij?
hier werkt ie primaquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:37 schreef Lionheaad het volgende:
AutoCad blijkt nog steeds niet goed geïnstalleerd te zijn
Ik ben alweer iets tegengekomen dat niet klopt
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Spice Girls, NKOTB
, ABBA
, Nevland
en Danny Buys
natuurlijk !
durf ik nietquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:44 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon op de meet komen hoor![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:55 schreef Bluezz het volgende:
Komen jullie vanavond stamppot rauwe andijvie eten, mét duiven spekjes
quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Van 9 uur 's ochtends tot half 4 's middags bijna non stop college
Heeft er iemand koffie voor een duffe Boezzie ?
Elenaquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:04 schreef dndiek het volgende:
[..]voor Boezzie en een tip: zet je tv op Eurosport
Wat voor smaak ragout?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:00 schreef borisz het volgende:
mogge
ik ga nu al etenmams moet vroeg weg
rijst + raugout
Jaaaaaaa! En dan eerst bij Bluezzie andijviestampot met spekjes eten!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:29 schreef SCH het volgende:
Zullen we met zijn allen naar een mjoesical gaan vanavond?
Ja, en zuidafrikaanse wijn drinken.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:32 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Jaaaaaaa! En dan eerst bij Bluezzie andijviestampot met spekjes eten!
SCHat, ik vind het een prima plan!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, en zuidafrikaanse wijn drinken.
Dat voetbal nemen we wel op, valt toch altijd tegen.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:33 schreef SCH het volgende:
Waarom dan toch opnemen als het toch altijd tegenvaltquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Voor het geval de broertjes Huntelaar weer close in beeld komen, die shots spaar ikquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:35 schreef dndiek het volgende:
[..]
Waarom dan toch opnemen als het toch altijd tegenvalt
't is net een drieling he.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Voor het geval de broertjes Huntelaar weer close in beeld komen, die shots spaar ik
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Voor het geval de broertjes Huntelaar weer close in beeld komen, die shots spaar ik
Ik ben allergies voor alle mjoesicals.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:37 schreef SCH het volgende:
We doen een mjoesical die jij ook leuk vindt, dus zonder diepgang
AutoCad is dan ook een zwaar kut product om over je netwerk te hebbenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:37 schreef Lionheaad het volgende:
AutoCad blijkt nog steeds niet goed geïnstalleerd te zijn
Ik ben alweer iets tegengekomen dat niet klopt
wat heeft dat nou met een netwerk te makenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
AutoCad is dan ook een zwaar kut product om over je netwerk te hebben
Maar je kijkt wel naar Inter-Ajax? Dat is inderdaad wel voor het zingen de kerk uitquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben allergies voor alle mjoesicals.
Ik neem aan dat hun AutoCad daar ook op het netwerk hebben staan (als het een beetje grote bedrijf is), dan is het makkelijker de licenties te beheren enzo, tenminste dat denken ze bij AutoCad. Daarnaast fucked AutoCad je office en andere programma's op, maakt alles Engels als je niet oplet.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat heeft dat nou met een netwerk te maken
Brechtje?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:51 schreef VoreG het volgende:
De vrouwelijkste kant van die tweeling van Peking Express van vorig jaar, aka de incesttweeling, gooide mijn fiets bij de super de boer om
Gelukkig was er een goede aanbieding bij Super de Boer
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:49 schreef rubbereend het volgende:
SCH: Nijmegen, het centrale topic deel 8
werk er al enige jaren mee, maar heb zoiets dergelijks nog niet meegemaakt. Op kantoor hier zitten we met 5 pc's die autocad hebben, elke pc afzonderlijk.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hun AutoCad daar ook op het netwerk hebben staan (als het een beetje grote bedrijf is), dan is het makkelijker de licenties te beheren enzo, tenminste dat denken ze bij AutoCad. Daarnaast fucked AutoCad je office en andere programma's op, maakt alles Engels als je niet oplet.
Zowel meegemaakt als thuis gebruik als op stage.
Jezelf met zo'n menu student noemenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Biefstuk, sperziebonen en aardappelkroketjes zijn op
Zo maar even trainen en dan Ajax kijken
Welke versie?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
werk er al enige jaren mee, maar heb zoiets dergelijks nog niet meegemaakt. Op kantoor hier zitten we met 5 pc's die autocad hebben, elke pc afzonderlijk.
Sperziebonen met aardappeltjes en een gehaktbalquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Jezelf met zo'n menu student noemen
Hier zal het wel pizza of een snel in elkaar gedraaide ovenschotel worden
heb op mijn pc op het werk zelfs 2 versies, 2002 en 2004quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Welke versie?
Maar waar ik stage liep ging het over het netwerk, kregen we een nieuwe versie. Overal updates gedaan. Alles werken, wij blij. Totdat de helft van de andere programma's er mee kapten...
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Jezelf met zo'n menu student noemen
Hier zal het wel pizza of een snel in elkaar gedraaide ovenschotel worden
Was maar een geintje kompaanquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Biefstuk in de bonus en 35% a 3.nogiets voor twee, sperziebonen van die Euroshopper a 0.39 (2x eten), aardappelkroketjes van AH a 0.59 (2x eten) + appelmoes van de euroshopper a 0.35.
Cheapass en toch heerlijk en van kwaliteit
Hee, als ik gewoon even mijn punt wil maken, dan maak ik gewoon even mijn punt.quote:
Hand in hand, ouwe Feyenoorder dat je d'r bentquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hee, als ik gewoon even mijn punt wil maken, dan maak ik gewoon even mijn punt.
Kameraden of niet
Wat een hoer ben je ookquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Hand in hand, ouwe Feyenoorder dat je d'r bent
erg zoiets inderdaad.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:38 schreef clauwheee het volgende:
Jemig, het dochtertje van Alfred Schreuder is al overleden...
die was toch ernstig ziek?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:38 schreef clauwheee het volgende:
oudquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:08 schreef pascalheister het volgende:
http://www.metacafe.com/watch/7203/matrix_for_real/
sodeju
Zow, das klote zeg.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:38 schreef clauwheee het volgende:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:59 schreef SCH het volgende:
Clauw, het wordt vanavond Eine Kleine Rosenberg - op de eerste rij
Heel sneu ja, al vocht ze er nog een tijdje dapper tegen.. heeft helaas niet mogen baten..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:38 schreef clauwheee het volgende:
Ja en dan die Milo-se-vic, die doet nu he-le-maal niets!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:59 schreef SCH het volgende:
Jemig, dan heeft ze niet veel aan al die teddyberen gehad. Arme Alfred
Op Milosevic rijmt niets.
Clauw, het wordt vanavond Eine Kleine Rosenberg - op de eerste rij
Whehehequote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze hadden het erover dat de Griekse Sopraan Charinogwat, was verhinderd, is dat erg?
Tis natuurlijk veel te vroeg. Gevleugelde en vertaalde quote, 1 drankje voor degene die mij vertelt welke film / welk boek ie vandaan komt:quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:03 schreef Superheld het volgende:
[..]
Heel sneu ja, al vocht ze er nog een tijdje dapper tegen.. heeft helaas niet mogen baten..![]()
Ja, golfer ging er aan hangen. Bluezz is het scherm nog aan het repareren met naald en draad.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Op een andere note, nog Inter - Ajax op 't grote scherm, of is dat vakkundig gesloopt door een aantal mensen vorige keer dat ie in gebruik was?
En jij wou dat scherm van achter pakken maar maakte een theatrale schwalbe.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, golfer ging er aan hangen. Bluezz is het scherm nog aan het repareren met naald en draad.
Zo, zo!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:35 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En jij wou dat scherm van achter pakken maar maakte een theatrale schwalbe.
Ik keek even waar tong80 gebleven was, die lag daar te slapen en toen struikelde ik over de zuurstofflessen van Clauwheequote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:35 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En jij wou dat scherm van achter pakken maar maakte een theatrale schwalbe.
Oh, sorry, die had ik daar neergelegd. In de heren WC hebben we d'r al helemaal niets aan.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik keek even waar tong80 gebleven was, die lag daar te slapen en toen struikelde ik over de zuurstofflessen van Clauwhee
En met je schwalbe veegde je zo Legolas onderuit...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik keek even waar tong80 gebleven was, die lag daar te slapen en toen struikelde ik over de zuurstofflessen van Clauwhee
omgquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:38 schreef clauwheee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |