weer een droom gehad, Mart ?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:22 schreef martinlutherking het volgende:
AJAX GODVERDOMME
moest Legolas ff naar bed brengen en dacht ik haal nog 1 afzakkertje !quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:24 schreef Bluezz het volgende:
Woeiii Bjoor, wat ben jij nog laat aan het buiten spelen
de inslag is ook best goed, niet puur uver het nieuws gaan schrijven maar ik denk niet dat dit mensen overhaald alsnog een abo te nemen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Soms vind ik het jammer dat ik er niet meer werk.
Kan me alle discussies over nieuwe initiatieven met de behoudende en conservatieve hoofdredakteuren nog erg voor de geest halen.
Succes zal voor een groot deel niet alleen afhangen van het aantal betalende abonnees (ze mikken op 80.000 over 3 jaar), maar ook voor ca. 60 % van de reclame-inkomsten.
Gelderlander en een proefabo op het AD hierquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Oftewel, het niet op te vullen gat in de markt.
Ach, ik ben tevreden met wat wij hier thuis hebben, de Volkskrant.En voor de rest is de PC binnen bereik.
Heb je mijn foto's al gezien in 40 +quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
moest Legolas ff naar bed brengen en dacht ik haal nog 1 afzakkertje !
dat past al helemaal niet in de TT (qua lengte dan, he)quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:24 schreef golfer het volgende:
Heb je ook homoseksuele duiven?
Ik vind homofiel zo'n EO term
Jah, lekker heh, helemaal toppie. Gaat super, moet kunnen toch.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:27 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hoe is 't met de Afro's in Mississippi?
Met de zoons van voormalig slaven in Georgia ook alles lekker?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:28 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Jah, lekker heh, helemaal toppie. Gaat super, moet kunnen toch.
ooohhhhh...je bent echt opgeknapt na je 22e !quote:
Ja, wat denk je.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:29 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Met de zoons van voormalig slaven in Georgie ook alles lekker?
Mongolenprogramma.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:30 schreef Ambrosius het volgende:
Kijktip voor de liefhebbers: Poker @ Veronica.
Ik denk het ook niet.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:26 schreef rubbereend het volgende:
de inslag is ook best goed, niet puur uver het nieuws gaan schrijven maar ik denk niet dat dit mensen overhaald alsnog een abo te nemen.
Ik wist dat ik iets vergatquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:30 schreef Ambrosius het volgende:
Kijktip voor de liefhebbers: Poker @ Veronica.
Ze gaat er inderdaad op vooruit, de laatste jaren.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:30 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ooohhhhh...je bent echt opgeknapt na je 22e !![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:30 schreef Bjoro het volgende:
ooohhhhh...je bent echt opgeknapt na je 22e !![]()
Neem je wel een doekje mee schatquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:35 schreef Bjoro het volgende:
foto's van Bluezz bekeken...dat wordt weer mastruberen voor het slapen![]()
![]()
oud rompertje die Maudje toch niet meer pastquote:
Die oranje zeker?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:40 schreef Bjoro het volgende:
oud rompertje die Maudje toch niet meer past
ja ik moet zeggen dat het toch wel een prettig formaat is, al heeft het oude kranten formaat ook wel watquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet.
Als je meer wilt weten over de achtergronden van het nieuws zijn daar al jarenlang de opinietijdschriften voor.
En heeft Trouw ook al jarenlang het katern De Verdieping.
Het enige pluspuntje van Next is het tabloid-formaat.
heb het begin niet gezien maar is ze de gast aan tafel? want dan is het Yolanthe Cabau van Kasbergenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:23 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu naar de video van Spuiten en slikken.
GVD een bloedmooi wijf die open staat voor experimenten. Ze wil best wel hangen in een neuktuig.
Wie is die chick
Yvonne.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:23 schreef tong80 het volgende:
GVD een bloedmooi wijf die open staat voor experimenten. Ze wil best wel hangen in een neuktuig.
Wie is die chick
Wilde ze niet hoor.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:23 schreef tong80 het volgende:
Wie is die chick
Steekt vinger opquote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:23 schreef tong80 het volgende:
Wie is die chick
Je was al compleet overbodig toen je nog wel een user-icon had.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:17 schreef Cruoninga het volgende:
Hoi
Ik voel me toch een beetje oncompleet sinds ik geen avatar meer heb. Bij deze is die ruimte dus te huur.
enigszins een:quote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Je was al compleet overbodig toen je nog wel een user-icon had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |