Ach ja...wat kan ik zeggen, hè?quote:Op maandag 13 maart 2006 23:11 schreef Duiveltja het volgende:
Je bent duidelijk Bupatih aan het copycaten. Hij is de man van eigen prestaties/topics pochen.
Ik heb het ook niet gekochtquote:
Er is er toch maar één?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:54 schreef Bupatih het volgende:
*vroegie*
Air, welk album?Hoe heet 'ie?
Ah. Nou, ik dacht dat die nieuwe ook al uit was.quote:
Nee mei 2006 (stond op de site).quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ah. Nou, ik dacht dat die nieuwe ook al uit was..
quote:
Songfestival. Mag me toch wel een beetje inlezen?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:06 schreef Dizer het volgende:
[..]Jouw Temporary Internet Files & Browser History wat doe je
Jouw tv smaak wat doe jequote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:09 schreef Airelle het volgende:
[..]
Songfestival. Mag me toch wel een beetje inlezen?.
Peerquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:50 schreef PeRi het volgende:
Latie-check.
Dizer.quote:
Laatste tijs enorm vrolijk. Ik snap het zelf ook nietquote:
en Paltos?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:44 schreef Bupatih het volgende:
niksan, MissBliss, Tania18, Dizer, Zhenar, LeBeau, mark_03, Dada, Duiveltja, _ElMaikel_, Copycat, BVO, pberends, Airelle, Svensational, babette21, bar_rel, Skaai, timbob, Tom_Tom, PeRi en CopyCat
Wie is CopyCat???quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:44 schreef Bupatih het volgende:
niksan, MissBliss, Tania18, Dizer, Zhenar, LeBeau, mark_03, Dada, Duiveltja, _ElMaikel_, Copycat, BVO, pberends, Airelle, Svensational, babette21, bar_rel, Skaai, timbob, Tom_Tom, PeRi en CopyCat
quote:
Sorry.quote:
Hij kriebeltquote:
Whehe.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:31 schreef Duiveltja het volgende:
Bupatih, er wilt iemand niet met je neuken.
Ik heb slecht nieuws voor je. Check je mailquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:50 schreef Copycat het volgende:
Mijn eerstevakantieliefde
-plaatje is op de radio: I.O.U.
Nicky uit Den Bosch.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:57 schreef Duiveltja het volgende:
Ik heb slecht nieuws voor je. Check je mail![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:08 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
Links en rechts zijn zussen toch? Lijken wel heel erg op elkaar. Leuke meisjes alleen vind hun muziek niet zo.
Aruba ja. Gisteravond was ze bij Spuiten & Slikken.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:46 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zit ze nog op Curacao? (ja ik heb laatst een aflevering gekeken van ONM).
Ah wa liev!!!quote:
In der bips...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:31 schreef Duiveltja het volgende:
Bupatih, er wilt iemand niet met je neuken.
Ze houdt écht van me!quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Die heeft mij 48 uur solitaire opsluiting in de donkere spelonken van de rottende hel opgelevert.
Nog bedankt trouwens, klootzak![]()
Hoi.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:52 schreef MissBliss het volgende:
Hallo.
No shit, Sherlock.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:22 schreef Dizer het volgende:
Wat is
[afbeelding]
toch een heerlijke cd met vooralBetter Together
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ga straks ook winkelen.. in Utrecht
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:23 schreef Duiveltja het volgende:
[..]Misschien zie ik je wel en ga ik achteraf op dit forum vragen of jij het was
Okè, ik ben 1.75m klein en ik zie je achter het muurtje bij de Mediamarktquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:25 schreef Dizer het volgende:
[..]Minimeet?
Ik heb al om 17.00 een minimeet met een fokker om een dvd van hem over te kopen
Ik ben er dus ook om 15:30 a 16.00 uurquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:29 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Okè, ik ben 1.75m klein en ik zie je achter het muurtje bij de Mediamarkt![]()
Maar alle gekheid op een stokje. Als ik er ben, ben ik er rond 16.00 en pak ik een uur later alweer de trein.
Die route ga ik ongeveer ook nemenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben er dus ook om 15:30 a 16.00 uurWant dan ga ik op het station even langs de MediaMarkt voor dvd's kijken en zo. Dan de Jack&Jones en de FRS in. Om 17:00 heb ik met een Fokker afgesproken om een dvd over te kopen.
Ok Ik vertrek vanuit Amsterdam Centraal station om 15:28 en ben er dus om 16:01 in Utrecht Centraalquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:42 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Die route ga ik ongeveer ook nemen
Je bent gewoon jaloers... kom op... admit itquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:49 schreef Copycat het volgende:
Duiveltja en Dizer... sitting in a tree.
K.I.S.S.I.N.G.
Hé, ik kan me nog herinneren dat jij mij een keer mee zou nemen naar de Rechter. Nooooooit gebeurdquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:49 schreef Copycat het volgende:
Duiveltja en Dizer... sitting in a tree.
K.I.S.S.I.N.G.
Oh ja...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:00 schreef Duiveltja het volgende:
Hé, ik kan me nog herinneren dat jij mij een keer mee zou nemen naar de Rechter. Nooooooit gebeurd
Nou vertel hoe zit dat nou? nou? nou?
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:17 schreef pberends het volgende:
Broertje wil Kannibaal worden
Doe ik al die moeite voor niets, smeerlap!!
SHE heeft gelijk.
Het was een goede lemming, flipanus.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Kijk eens naar de sluitpost, flapdrol.
Er waren al genoeg slechte lemmings.
Mwoah. Beter uitgevoerd dan de garnalenversie, maar nog steeds niet je-van-het.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Het was een goede lemming, flipanus.
van KvK heb je iig: ik ben zo ..., ik ben zo... ik ben nog... dan de aller....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:58 schreef Bupatih het volgende:
Oink.
Ik zit nu met twee regels van een liedje in mijn hoofd:
Ik ben zo blij,
ik ben zo blij. Maar waar is dat van?
Volgens mij van Kinderen voor Kinderen, maar ik kan niks vinden met Google:
JAAAAAAAAAA!!!!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
van KvK heb je iig: ik ben zo ..., ik ben zo... ik ben nog... dan de aller....
[bv: ik ben zo lang, ik ben zo lang, ik ben nog langer dan de allerlangste brandweerslang]
en ik, en ik, en ik...... ik ben te dik!!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |