dan nog staat in de faq dat privé gegevens niet gepost mogen wordenquote:
En jij denkt dat Danny m'n stem niet kent?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:27 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
niet?![]()
Anders zeg ik gewoon dat ik Yvonne ben, en dat m'n internet stuk is of hij kareltje_de_grote even wil unbannen.
Nu ik z'n nummer toch heb ga ik mezelf meteen rood laten maken.
Je hebt de faq gelezen?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan nog staat in de faq dat privé gegevens niet gepost mogen worden
toch?
# Privélogs, mails, privegegevens, etc. horen privé te zijn en blijven.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:54 schreef Echo99 het volgende:
Mijn broer woonde ook op de Walchersestraat. Fuck he! Ik ben in de straat van Danny geweest!!!!
![]()
nee, maar daar is pas nog een rel over geweestquote:
Jouw stem lijkt veel op de mijnequote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
En jij denkt dat Danny m'n stem niet kent?
het enige dat je daarvoor hoefde te doen is je inschrijven bij de KvK voor een paar kleine duiten.. dus zo moeilijk is het nietquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:51 schreef nielsgeode het volgende:
Hoe is danny aan dit domein gekomen?
Het bestand al voordat particulieren een .nl domein mochten hebben namelijk
Wil je soms beweren dat _alle vrouwelijke moderatoren hun tieten moesten showen voordat ze mod zijn geworden ....?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, zo ben ik toendertijd ook aan mn modschap gekomen
tuurlijk hebben alle vrouwelijke mods hun tieten moeten showenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:43 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Wil je soms beweren dat _alle vrouwelijke moderatoren hun tieten moesten showen voordat ze mod zijn geworden ....?
Hoe is die net opgestapte SEX-mod dan ooit erbij gekomen? Je wilt toch niet beweren dat de heer Rodbol daarvan de tieten zag en het wel bij SEX vond passen? ... of dacht hij enkel 'jammer dat er geen 'wit vlees in een verlaten bos op wat mos'-forum op Fok! is, maar op SEX is toevallig nog wel een plekkie vrij...?
dude, ben je een newbie ofzo?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:43 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Wil je soms beweren dat _alle vrouwelijke moderatoren hun tieten moesten showen voordat ze mod zijn geworden ....?
Hoe is die net opgestapte SEX-mod dan ooit erbij gekomen? Je wilt toch niet beweren dat de heer Rodbol daarvan de tieten zag en het wel bij SEX vond passen? ... of dacht hij enkel 'jammer dat er geen 'wit vlees in een verlaten bos op wat mos'-forum op Fok! is, maar op SEX is toevallig nog wel een plekkie vrij...?
Volgens deze site is fok volgens Alexa.com ong. $10,739,500,- waard op basis van traffic en pageviews, dikke kans dus dat Danny "rot op met je tonnetje" zegtquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:58 schreef nielsgeode het volgende:
Maar het zou toch kunnen
Stel nu dat er iemand denkt: hee fok! is zo bekend, laten we er een internetwinkel van maken
en dan gaan ze danny bellen. Hee Danny, ik geef je een ton voor fok.nl
En dan gaat Danny waarschijnlijk wel jah zeggen
Het lijkt me stug als er nog nooit een bod gedaan zou zijn op Fok!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:55 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Volgens deze site is fok volgens Alexa.com ong. $10,739,500,- waard op basis van traffic en pageviews, dikke kans dus dat Danny "rot op met je tonnetje" zegt![]()
leer eens lezen, er is al vaker een bod gedaan en danny heeft die afgeslagenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:59 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Het lijkt me stug als er nog nooit een bod gedaan zou zijn op Fok!
Ik denk dat Danny gewoon een leuk pensioenetje achter de hand heeft.
Is er destijds niet eens onderhandeld met Ilse media?
Zoek het woord "toendertijd" eens op?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:43 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Dikke kans dat hij zegt 'maak het maar over'.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:55 schreef YuckFou het volgende:
dikke kans dus dat Danny "rot op met je tonnetje" zegt![]()
Nee, een Twiekjuhquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:50 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
dude, ben je een newbie ofzo?
jullie zien elkaar toch nooit. Hij weet niet eens hoe je eruit ziet joh! je bent maar viritueelquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
En jij denkt dat Danny m'n stem niet kent?
Ik heb geen al te hoge pet op van Danny ..., maar als je soms ziet wat er aaan labiele roodbonte koeien voor mods worden aangenomen, dan kan ik écht niet geloven dat Danny daaraan zijn goedkeuring verleent en serieus zou willen beweren deze huisvrouwtjes aan visuele controle onderworpen te hebben alvorens ze aangesteld worden ....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:50 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
dude, ben je een newbie ofzo?
Twiekjuhs hebben natuurlijk wel bakken met geld nu .... wie weet of we met dat VNU-geld wel eens de betere moderatoren overkopen van het armlastige Fok!, hell onze huidige HGA General Chat hebben we al als tweederangs nieuwspostertje van Fok! overgenomen (maar of dat nu écht zo bevalt?)quote:
Danny woonde zelfs in mijn huis!!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:54 schreef Echo99 het volgende:
Mijn broer woonde ook op de Walchersestraat. Fuck he! Ik ben in de straat van Danny geweest!!!!
![]()
Ik zie dat nergens in dit topic staan hoor.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
leer eens lezen, er is al vaker een bod gedaan en danny heeft die afgeslagen
doe is niet zo serieus, ik kan je niet volgen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:02 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ik heb geen al te hoge pet op van Danny ..., maar als je soms ziet wat er aaan labiele roodbonte koeien voor mods worden aangenomen, dan kan ik écht niet geloven dat Danny daaraan zijn goedkeuring verleent en serieus zou willen beweren deze huisvrouwtjes aan visuele controle onderworpen te hebben alvorens ze aangesteld worden ....
Behalve dan Copycat: Danny mag dan een mislukking zijn op alle terreinen, maar daarvoor heeft hij mijn grootste respect, dat is de enige 'claim-to-fame' die hij wat mij betreft vollop verdient en waarop ik stinkjaloers zou zijn ....
Ik raad dat af.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zoek het woord "toendertijd" eens op?
je hoeft niet gelijk te scheldenquote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:03 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ik zie dat nergens in dit topic staan hoor.![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
hij heeft meen ik al vaker een bod gehad
Ik ben de FOK!botquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:02 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
jullie zien elkaar toch nooit. Hij weet niet eens hoe je eruit ziet joh! je bent maar viritueel
Moet jij niet de ramen gaan zemen ofzo?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:02 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ik heb geen al te hoge pet op van Danny ..., maar als je soms ziet wat er aaan labiele roodbonte koeien voor mods worden aangenomen, dan kan ik écht niet geloven dat Danny daaraan zijn goedkeuring verleent en serieus zou willen beweren deze huisvrouwtjes aan visuele controle onderworpen te hebben alvorens ze aangesteld worden ....
Behalve dan Copycat: Danny mag dan een mislukking zijn op alle terreinen, maar daarvoor heeft hij mijn grootste respect, dat is de enige 'claim-to-fame' die hij wat mij betreft vollop verdient en waarop ik stinkjaloers zou zijn ....
Dat meen jij, ik geloof niet wat jij meent.quote:
fokbot @ Randominslutmodequote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moet jij niet de ramen gaan zemen ofzo?
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:43 schreef Danny het volgende:
[..]
dan moet ik het eerst nog WILLEN verkopen natuurlijk
échte twiekjuhs hebben daarvoor een werkster natuurlijkquote:
En dat heet "echtgenote":')quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:10 schreef RM-rf het volgende:
[..]
échte twiekjuhs hebben daarvoor een werkster natuurlijk
die kunnen dat betalen
zullen we een spelletje doen?quote:
aaah bupquote:
De kip marineren.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:07 schreef yvonne het volgende:
Moet jij niet de ramen gaan zemen ofzo?
Ik zou maar niet F5'en als ik jou was, want dan is 'ie zo weer weg.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaah bup
je avaPlons, de gekke kikker
whohaahh, bitchfightquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dat heet "echtgenote":')
Moet ze nog nieuwe wantjes voor je breien?
en daar was ie weerquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zou maar niet F5'en als ik jou was, want dan is 'ie zo weer weg.!
Leuk leesvoerquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:32 schreef Bupatih het volgende:
Ho ho, Danny is er ook nog!!
Het ontstaan van FOK!
Interview Danny in dagblad Trouw
Hier, leesvoer!
Jaja, en dan moet ik zeker op mijn knieën voor je bureaustoel plaatsnemen!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:02 schreef RM-rf het volgende:
Copycat mag dan iig. haar sollicitatiegesprek met mij houden![]()
De FOK! Bijbel.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:21 schreef Bupatih het volgende:
Verplicht stellen voor elke newbie.
Nee voor de mijne.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:28 schreef Copycat het volgende:
Jaja, en dan moet ik zeker op mijn knieën voor je bureaustoel plaatsnemen!
Sinds wanneer voeren schoonmakers die sollicitatiegesprekken?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |