Die heeft mij 48 uur solitaire opsluiting in de donkere spelonken van de rottende hel opgelevert.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:33 schreef Bupatih het volgende:
Ik vond je vorige topic beter.
Whehehequote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Die heeft mij 48 uur solitaire opsluiting in de donkere spelonken van de rottende hel opgelevert.
Nog bedankt trouwens, klootzak![]()
dat zou zo maar kunnen jaquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:36 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik verdenk jou er dan ook van nogal dubieuze motieven te hebben inzake Yvonne![]()
Heb je altijd gedaan toch.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:36 schreef MoChe het volgende:
[quote]Op dinsdag 14 maart 2006 12:35 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben al blauw, en toch slijm ik.
![]()
per ongeluk?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:49 schreef Bolletje... het volgende:
Ik heb wel eens aan haar tieten gezeten![]()
homoquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:49 schreef Bolletje... het volgende:
jij was toch diegene die tubgirl ook opwindend vond?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:49 schreef Bolletje... het volgende:
quote:
Op basis waarvan ga je bannen?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:06 schreef yvonne het volgende:
tvp, ff kijken wie ik hierna kan bannen.
Heeft ze daar een scriptje voor? Net zoals bij de XBOS-actie?quote:
En het erge is,quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:06 schreef yvonne het volgende:
tvp, ff kijken wie ik hierna kan bannen.
En zo gek is dat nietquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
En het erge is,
hordes mensen denken dat ik dit meen
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
En het erge is,
Krijg ik zo wel weer tig vage weblogs over me heen waarin malloten onzinposts aanhalen en die als serieus neerzetten om me aan het kruis te nagelen.quote:
Vind je het gek?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
En het erge is,
Ach, het is ook een soort van liefde denk ikquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Krijg ik zo wel weer tig vage weblogs over me heen waarin malloten onzinposts aanhalen en die als serieus neerzetten om me aan het kruis te nagelen.
Een dartbordquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Heeft ze daar een scriptje voor? Net zoals bij de XBOS-actie?
Zo ja, dan heb ik niets te vrezen
Wat gemeenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Krijg ik zo wel weer tig vage weblogs over me heen waarin malloten onzinposts aanhalen en die als serieus neerzetten om me aan het kruis te nagelen.
Net als met Jezus.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze toen nog geen internet.quote:
Cool ben je nu.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
En het erge is,
^--- ik wed op hemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |