Ik ben nog lange niet bijgelezen hier, maar om met een positieve noot te beginnen;
Pooh wij hebben nu 3 IVF pogingen gehad met wisselende hoeveelheid eitjes tussen de 5 en 12 en telkens (ja ik geloof het zelf elke keer amper!) 100% bevruchtingen!
![]()
Dus echt waar het kan wel! Maar wat ET schrijft is denk ik wel ongeveer een gemiddelde want het lab en mijn gyn was iedere keer wel positief verbaasd.
Minous grrrr dat deze poging ondanks je super goede voorgevoel niet DE poging. Hoeveel mag je er eigenlijk? Ik ga duimen dat de 6e de super poging wordt!
Slaapmeisje hopelijk mag de komende poging eindelijk Jullie Poging worden en wat de gyn ook al aangeeft beter langzaam maar gestaag dan met overstimulatie. Ik heb het gelijk de eerste poging gehad met maar 150 EH Gonal te spuiten en ben er echt 2 maand van hotel-de-botel geweest. Op naar mooie emmies!
Ik hoop zelf een beetje dat ik me straks naar Z&G mag gaan begeven want 3 april mogen we gaan gluren wat er nu allemaal gaande is in mijn buik. Onze derde IVF heeft op 6 maart 10 eitjes opgeleverd daar zijn schijnbaar weer prachtige zaadjes aan toegevoegt die er wel zin aan hadden of zo want alle 10 zijn embryootjes geworden. Daarvan hebben we er 9 maart 2 op mogen halen en 1tje was er nog zo mooi dat ze deze in de vriezer hebben gedaan
Echt helemaal compleet een grote verrassing voor ons want nog nooit hebben we een cryootje gehad. De emmies die we terug hebben gekregen waren 8 en 9 cellig en heel misschien zitten ze er alletwee nog wel
![]()
Tot op heden nog geen drupje bloed gezien (kan ook door de progestan komen natuurlijk) maar ook geen buikpijn. Ik heb wel een positiever gevoel dan de vorige poging toen we ook zwanger waren (toen zeker van 1 want maar 1tje teruggeplaatst) aangezien mijn eileiders nu afgesloten zijn met clipjes en ik me toch ook meer zwanger voel. Mijn criterium was ook een Predictor positief te krijgen voor ik zou bellen met het ziekenhuis aangezien dat de vorige keer niet was gelukt. Toen bleek ook dat het HCG alweer aan het dalen was want eind 5e week kreeg ik rugpijn en zere benen en kregen we een miskraam. Ditmaal proberen we weer positief te blijven en af te wachten wat de echo op 3 april ons gaat brengen. Mocht het dan allemaal nog helemaal goed zitten dan is het wachten op een echo met een kloppend hartje en dan de 12 weken voorbij te komen en dan gaan we onze
![]()
plannen want dat willen we nog wel graag geregeld hebben voor we een kindje mogen krijgen en daarna durven we helemaal vol goede moed vooruit te kijken!