En Minoes.... spannende week hoor.....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:57 schreef leonieke het volgende:
Leuk dat de eerste spuit goed gezet is Catootje
met je digitale petekindje mafkeesje gaat het weer primaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:22 schreef minoes_ het volgende:
Hahaha,nou,dan moet het echt goed zitten,want een paar dagen geleden veegde ik weer een kopje aan diggelen uit de kastIk zei al,ik gooi met alle liefde mijn hele servies aan diggelen,als dat maar zou helpen.Dus wie weet,we wachten nog braaf een weekje af.
Hier ondertussen wel weer wat steekjes rechtsonder in de buik.Als ik maar niet zo'n eigenwijs ei net als Luna heb,dat ie er nog zit.........Ik denk,dat als ik er volgende week nog last van heb,dat ik maandag even vraag aan de ferti-arts of ik even voor een echo mag komen,of te zien of dat ei wel gesprongen is.
ps.hoe is t met het mafkeesje,alles goed![]()
Groetjes,Minoes![]()
Natuurlijk ben je hier welkom om je hart te luchten elle! Helaas is het jullie dus niet gegund om zoals hierboven staat papa en mama te worden. Wel een heel herkenbaar gevoel overigens. Hopelijk gaat het lukken met inseminatie. Dat ene superzwemmertje zullen we allemaal toejuichen totdat het zijn bestemming heeft bereiktquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:27 schreef elle_driver het volgende:
Het is wel een rottijd zo. De romantiek van het papa&mama-willen-worden is er wel af. We hadden natuurlijk gedacht net als iedereen een kindje te krijgen. Zo'n scenario waar ik op een morgen in mijn badjas rondloop, mijn ontbijt niet binnen kan houden en vijf minuten later glunderend met een positieve test uit de badkamer kom hollen. Maar nu blijkt dat we geen kindje kunnen krijgen, maar er een moeten proberen te 'maken'. Da's toch een klap en het zorgt voor een boel spanning.
Huh? Ze schreef toch mee over hormomen die ze over had ooit? En dat de beslissing was gevallen te stoppen?quote:Op maandag 20 maart 2006 19:58 schreef Slaapmeisje het volgende:
Volgens mij niet hoor Sugar. Nu bedenk ik me wat.. Xanthe heeft hier trouwens wel meegeschreven, dus dat is in ieder geval 1 die zwanger isHoog tijd voor de volgende!
Ja daar heb je gelijk in, maar het was meer een binnenvallende opmerking dan actief meedoen in dit topic. Daar zit toch voor mij gevoelsmatig wel een verschil in.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:07 schreef Sugar het volgende:
[..]
Huh? Ze schreef toch mee over hormomen die ze over had ooit? En dat de beslissing was gevallen te stoppen?
De behandelingen van Tink waren al voordat dit topic gestart was. Dus over behandelingen en spanning in de wachtweken enzo heeft ze nooit hier gepost (zowieso volgens mij niet op fok)quote:Op maandag 20 maart 2006 20:36 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in, maar het was meer een binnenvallende opmerking dan actief meedoen in dit topic. Daar zit toch voor mij gevoelsmatig wel een verschil in.
quote:Op maandag 20 maart 2006 20:41 schreef E.T. het volgende:
[..]
De behandelingen van Tink waren al voordat dit topic gestart was. Dus over behandelingen en spanning in de wachtweken enzo heeft ze nooit hier gepost (zowieso volgens mij niet op fok)
Zeker tijd voor een volgende , voel me nog steeds een voordringer omdat metname Slaapmeisje en Minoes al zo verschrikkelijk lang bezig zijn...quote:Op maandag 20 maart 2006 19:58 schreef Slaapmeisje het volgende:
Volgens mij niet hoor Sugar. Nu bedenk ik me wat.. Xanthe heeft hier trouwens wel meegeschreven, dus dat is in ieder geval 1 die zwanger isHoog tijd voor de volgende!
Hahahaahquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:54 schreef Catootje het volgende:
Ik weet nog dat ik tegen mijn moeder zei dat ik mijn eisprong voelde. Haar reactie: "OW MIJN GOD JE HEBT TOCH WEL SEKS GEHAD HE!!!!"eeehhh mam.......
*met paniekerige stem de noodapotheek bellen* "Kmoet me shot, kmoet me shot...hebbie foor mij een shot??" ..nee, maar dat is dus de vraag, zo balen dit weer!! En de verzekering ligt ook al dwarsquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:58 schreef texelonia het volgende:
Er is in elk geval altijd een dienstdoende apotheek 24/7 open als het goed is. Maar ja of die dat op voorraad hebben....
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:42 schreef Pooh-tje het volgende:
Bij mij gaat het prima! Ik belde donderdag om half tien en kreeg het nieuws dat alle twee de eitjes netjes waren bevrucht!!!! Meteen ronde dansje gedaan!!!Ik mocht ze ook al meteen diezelfde middag ophalen, dus ik heb nu in mijn warme buikje twee prachtige emmy's zitten holadijeeee!!!!
![]()
Probeer er zo weinig mogelijk aan te denken en zoveel mogelijk door te gaan met de dagelijkse routine, maar dat lukt niet echt als je driemaal per dag die progestan erin moet proppen.... hihihi![]()
Ik heb mn post inmiddels maar weggehaald, zo dom van mequote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:40 schreef E.T. het volgende:
diaan, minoes was afgelopen maandag ongesteld geworden.
Spannend pooh-tje! We zullen duimen dat ze blijven plakken!
You're welcome, maar ik kan me je gevoel wel heel goed voorstellen.... het wachten duurt dan/nu zooo lang.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:51 schreef Pooh-tje het volgende:
Dank dank Diaan73!!! Kan niet wachten!!!
Bij de eerste ivf poging mocht ik er ook maar 1 terug geplaatst krijgen, omdat er dan minder risico's zijn op complicaties enzo. Het mocht ook net van de verzekering geloof ik.........quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:32 schreef minoes_ het volgende:
Pooh...wow,allebei bevruchtNu maar hopen en duimen dat ze blijven plakken.Dat ze er evengoed nog 2 terugzetten blijft met wel een beetje verbazen.Ik dacht dat ze dat niet meer mochten doen?Of was dat alleen een voorstel
Heb ik ff niet goed opgelet?Als je het zelf wilt is 2 natuurlijk wel toppie,mij zou het niks lijken,ik heb met de ferti-arts afgesproken dat er maar 1 teruggaat,mochten we tot ivf overgaan.
Pooh,we jompelen ons suf deze 2 weken![]()
![]()
![]()
Groetjes,Minoes![]()
Gelukkig maar!!!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:56 schreef Catootje het volgende:
Ah! Gelukkig zit het soms ook wel eens mee: mijn huisarts heeft aan wat touwtjes getrokken en ik kan eind van de middag mijn shots halen hmmmmm lekker!!
jaaaaaaaaaaa, dat is een vraag!! Maar de twee eitjes komen uit dezelfde leg en groeien in dezelfde buik tegelijkertijd, dus dan zal het wel op elk mogelijke manier een tweeling zijn. Een heeeele poos geleden was er bij een blank echtpaar een zwart kind en een blank kind geboren en dat was technisch gesproken ook een tweeling. Ook al kwak je wat eitjes bij elkaar, tis altijd een -lingquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:18 schreef rameijer het volgende:
@Pooh-tje: als ze nou alletwee blijven zitten en alles goed gaat, is het dan wel of geen tweeling als ze geboren worden?![]()
![]()
Op zich wel ja. Toch lijkt het alsof er iets niet klopt, is het niet?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:22 schreef Catootje het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaa, dat is een vraag!! Maar de twee eitjes komen uit dezelfde leg en groeien in dezelfde buik tegelijkertijd, dus dan zal het wel op elk mogelijke manier een tweeling zijn. Een heeeele poos geleden was er bij een blank echtpaar een zwart kind en een blank kind geboren en dat was technisch gesproken ook een tweeling.
Een omeletlingquote:Ook al kwak je wat eitjes bij elkaar, tis altijd een -ling
Hahahaha, ja dat is inderdaad een goeie vraag!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:18 schreef rameijer het volgende:
@Pooh-tje: als ze nou alletwee blijven zitten en alles goed gaat, is het dan wel of geen tweeling als ze geboren worden?![]()
![]()
Ben ik het helemaal mee eens!!!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:22 schreef Catootje het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaa, dat is een vraag!! Maar de twee eitjes komen uit dezelfde leg en groeien in dezelfde buik tegelijkertijd, dus dan zal het wel op elk mogelijke manier een tweeling zijn. Een heeeele poos geleden was er bij een blank echtpaar een zwart kind en een blank kind geboren en dat was technisch gesproken ook een tweeling. Ook al kwak je wat eitjes bij elkaar, tis altijd een -ling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |