Ja, dat was heel modern, van die hele kleine cassettebandjes, toen die kwamen. Mijn school was spraakmakend met de eerste computerlessen, daar hadden we ook computers met bandjes.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:34 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik heb hier een MSX 1 met bandjes liggenDat is pas een spelcomputer, met 128kb geheugen.
Dat vind ik nou ook.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:45 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat duurde lang.
Het komt al 25 jaar lang op hetzelfde neer. Zelfs nu nog.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:48 schreef sigme het volgende:
Ik was alweer verdwaald en zat in die van JdW.
[..]
Ja, dat was heel modern, van die hele kleine cassettebandjes, toen die kwamen. Mijn school was spraakmakend met de eerste computerlessen, daar hadden we ook computers met bandjes.
Alles wat we daar leerden wist ik alláng natuurlijk (duh), van die TRS80.
quote:Op maandag 13 maart 2006 20:51 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat zijn er dan twee twee twee twee twee twee twee twee twee twee
Bij woestijnruiters gisteravond.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:59 schreef zakjapannertje het volgende:
ow, Bolkendestein zei het, dan kan het ja
quote:Op maandag 13 maart 2006 21:03 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
kut avatar RQ. Ik haat de bewegende avatars.
Wat goed, man.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:03 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
kut avatar RQ. Ik haat de bewegende avatars.
mij te onrealistischquote:Op maandag 13 maart 2006 21:04 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Bij woestijnruiters gisteravond.
het is het wit hequote:Op maandag 13 maart 2006 21:17 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Je avatar, die is pas onrealistisch.
Wat leuk! Je hebt de gekke koning weer van stal gehaald!quote:
Die is mooi he?!?quote:Op maandag 13 maart 2006 21:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat leuk! Je hebt de gekke koning weer van stal gehaald!![]()
Ja, buitengewoon fraai. Een van de weinige avatars waar ik ooit commentaar op gegeven heb,quote:
http://www.nieuwsblad.be/(...)leID=DMF13032006_054quote:Berlusconi schenkt kiezers gratis parfum
ROME - Silvio Berlusconi gooit alle wapens in de strijd om kiezers voor zich te winnen. De Italiaanse premier lokt hen naar de tenten van zijn partij Forza Italia met gratis parfum, aldus de Italiaanse media.
Het parfum draagt de naam ,,profumo della libertà'' (geur van de vrijheid). ,,Het is een symbool dat eraan moet herinneren dat de vrijheid een kostbaar goed is, dat een aangename geur verspreidt die het leven mooier maakt. Maar het is ook iets dat kan vervliegen als je het niet beschermt'', aldus Berlusconi's partij.
Het parfum zit in een blauwe verpakking en is verkrijgbaar voor mannen en vrouwen. Begin april zijn er in Italië parlementsverkiezingen.
http://www.nieuwsblad.be/(...)leID=DMF13032006_042quote:Ex-rechter hooggerechtshof waarschuwt voor dictatuur
WASHINGTON - In een toespraak heeft Sandra Day O’ Connor, de rechter van het Amerikaanse Hooggerechtshof die zelf ontslag heeft genomen, ervoor gewaarschuwd dat de VS dreigen af te glijden naar een rechtse dictatuur indien de rechtervleugel van de Republikeinse partij de rechterlijke macht blijft aanvallen.
Dit schrijft de Britse krant The Guardian vandaag. Sandra Day O’ Connor is destijds door de Republikeinse president Ronald Reagan benoemd tot eerste vrouwelijke rechter van het Hooggerechtshof, de hoogste rechtsinstantie in de VS met ook veel politieke invloed. Zij zat dikwijls op de wip tussen progressieven en conservatieven als het om controversiële - in het bijzonder ethische - kwesties ging waarover het Hof zich moest uitspreken.
In juli stapte ze gezien haar leeftijd van 75 jaar op om in februari te worden opgevolgd door de, door George Bush voorgedragen, ultraconservatief Samuel Alito. ,,Wij moeten doorlopend waakzaam zijn ten opzichte van hen die de rechterlijke macht hardhandig willen aanpakken'', hield zij haar gehoor van bedrijfsadvocaten voor.
De ex-rechter verwees naar ontwikkelingslanden en de vroegere communistische landen om aan te tonen waartoe zich moeien met de justitie kan leiden. ,,Het vergt een pak degeneratie alvorens een land in een dictatuur vervalt, maar wij moeten zo’n einde voorkomen door zo’n begin te vermijden'', zo klonk het in de scherp verwoorde toespraak.
Uithalen en bedreigingen
Sandra day O’ Connor verwees in het bijzonder naar uithalen van en bedreigingen van de vroegere fractieleider van de Republikeinen in het Huis van Afgevaardigde, Tom deLay, naar en op rechters in de euthanasiekwestie-Schiavo. Dergelijke dreigementen ,,vormen een directe bedreiging voor onze grondwettelijke vrijheden''.
De rechter met pensioen zei ook dat uithalen van Republikeinen naar de magistratuur bijdragen tot een klimaat van geweld tegen rechters.
bava (belga)13/03/2006
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |