Vreselijk foute film overigens. Ik ging met een vriend naar de bios toe en we waren ook de enige twee bezoekers.quote:
dat was ook de beste hint he, dat "schandalig slechte film"quote:Op maandag 13 maart 2006 17:00 schreef Mike het volgende:
Vreselijk foute film overigens. Ik ging met een vriend naar de bios toe en we waren ook de enige twee bezoekers.
Zo dan! ik herinner me de serie wel, maar was hem helemaal vergeten. nooooiit meer aan gedacht! Maar weet helaas niet meer hoe het heet, sorry...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:23 schreef stroopje het volgende:
Amerikaanse serie jaren 90 denk ik
Een man met een soort zak-horloge kan daarmee tijdreizen , ontmoet een jongen gaat met hem reizen door de tijd
iemand een idee?
Dank.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:53 schreef Mark het volgende:
Enter the Dragon is denk ik wel de klassieker => http://amazon.imdb.com/title/tt0070034/
En wellicht Bruce tegen Chuck Norris in Way of the Dragon => http://amazon.imdb.com/title/tt0068935/
Quantum Leapquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:23 schreef stroopje het volgende:
Amerikaanse serie jaren 90 denk ik
Een man met een soort zak-horloge kan daarmee tijdreizen , ontmoet een jongen gaat met hem reizen door de tijd
iemand een idee?
Dit is het inderdaad! was best een geinige serie.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:15 schreef Sasandra het volgende:
Voyagers
Ouder dan je denkt, namelijk uit begin jaren tachtig.![]()
Wild Palms dus, met James Belushiquote:Op zondag 19 maart 2006 23:59 schreef gnoord het volgende:
Ik denk ongeveer 10 jaar geleden was er een tv serie van een stuk of 10 (?) afleveringen. Het ging over een organisatie die holografische tv uitzendingen ging aanbieden. Als ik me goed herinner was het ook nodig om drugs te gebruiken om het allemaal goed te beleven. Ik zie een zwembad voor me met palmbomen ernaast. In de naam van de serie zat dacht ik één van deze woorden: palm, spring, beach. Zoiets. Wie kent deze serie? Via Google kom ik niet verder...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |