Hoezoquote:Op maandag 13 maart 2006 19:03 schreef methodmich het volgende:
Die is al vergeven dndiek!
quote:
Dat was voor je edit natuurlijk,quote:Op maandag 13 maart 2006 15:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou graag mee willen doen met Charlton Athletic.
quote:
En een 3de club die nog moet promoveren als Leeds dit niet is.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:09 schreef Barnet_Bee het volgende:
Vrij zijn:
Reading
Wigan
Newcastle
Fulham
Birmingham City/West Bromwich Albion
Blackburn (als TimoBasso niet meedoet)
Die is voor DIGGERquote:
Huidige stand aan de top in de Championship, dus de kanshebbers, voor de duidelijkheid:quote:Op maandag 13 maart 2006 19:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En een 3de club die nog moet promoveren als Leeds dit niet is.
Ik ga voor Sheffield als ze promoveren ( Pompey zal er vast uitvliegen )quote:Op maandag 13 maart 2006 19:35 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Huidige stand aan de top in de Championship, dus de kanshebbers, voor de duidelijkheid:
1. Reading (90)
2. Sheffield United (75)
3. Leeds United (70)
4. Watford (69)
5. Crystal Palace (60)
6. Wolverhampton Wanderers (58)
Ja maar ik had wel al eerder Chelsea dan CMTquote:Op maandag 13 maart 2006 19:47 schreef Barnet_Bee het volgende:
Dndiek had eerst Charlton, maar die had Vaduz al.
Die derde promovendus klopt niet, want zowel Leeds als Sheffield United zijn al gekozen. Er zijn dus nog 5 teams over.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:00 schreef dndiek het volgende:
Ja,
Reading
Wigan
Een derde promovendus (indien Leeds niet promoveert)
Fulham
Birmingham City/West Bromwich Albion
Blackburn (als TimoBasso niet meedoet)
de keuze is eerst aan CMT
Dat heb ik nuquote:Op maandag 13 maart 2006 20:40 schreef Barnet_Bee het volgende:
Als Sheffield United niet promoveert heb je er nog een tweede bij. Op het moment is Leeds heel erg in vorm en zakt Sheffield United helemaal weg. Het kan dus nog best dat Sheffield United niet promoveert.
Dan zou je de derde promovendus kunnen kiezen. Reading en Leeds worden 1 & 2 en dan komt er nog een uit de playoffs. Meestal is dat de nummer 5 of 6.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat heb ik nu( Sheffield United )
Mijn andere keuze is Pompey ( maar die zullen er vast uitvliegen.. )
En een 3de back-up gaat mij een beetje erg ver
Als je dat zou willen doen. Geweldigquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:41 schreef Grimm het volgende:
Ik wil anders ook wel Man utd. eerst opgeven, ik ga zoals het er nu naar uit ziet van mei tot september in frankrijk wonen.
Daarna wel weer naar nederland of engeland maar weet nog niet hoe 't komt.
't liefst geef ik Man utd wel aan dos37
Ho ho, ik maak er geen probleem van! Ik weet alleen dat CMT Chelsea-fan is en ik dacht dat jij gewoon een iets grotere club wilde, niet Chelsea in het bijzonder. Daarom mag je van mij NUFC hebben...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:20 schreef dndiek het volgende:
Ach ja, als er dan toch zo'n probleem van gemaakt moet worden, dan houd jij Newcastle maar, dan geef ik Chelsea wel op voor Reading
onder protest dat wel
Ja Watford of Crystal Palace zou dat dan worden. ( of dinges )quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:16 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Dan zou je de derde promovendus kunnen kiezen. Reading en Leeds worden 1 & 2 en dan komt er nog een uit de playoffs. Meestal is dat de nummer 5 of 6.
Maar dan heb je 22 clubs. Waarschijnlijk gaat of Birmingham eruit of W.B.A. En TLK hoeft ook niet echt op Pompey te rekenen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:06 schreef stevengerrard het volgende:
Ok nog ff een rondje met de ploegen die er nu nog inzitten en dan degene die vrijkomen
Dos37 - Man Utd
Bliksemschigt - Tottenham
Ricky - West ham
Vaduz - Charlton
Stevengerrard - Liverpool
DD - Newcastle
DG - Arsenal
Knox-Middlesbrough
Barnet_Bee-Manchester City
TLK-Pompey
mitt-Aston Villa
Methodmich-Bolton Wanderers
Bos81-Everton
Dndiek-Chelsea
VoreG-Wigan
WeebI-Fulham
Suijk-West Bromwich Albion
clubs die waarschijnlijk kunnen promoveren
Digger - Leeds ( Als Digger reageert voor zondag)
Smeich - Reading
Vrij:
Birmingham
Blackburn rovers ( als TimoBasso niet reageert voor zondag)
3e promotie team
Dus we wachten ff tot na dit weekend en kijken dan welke clubs er bij voordat nog over zijn van Rovers en Leeds.
Leeds was toch voor DIGGER ?quote:Op zondag 26 maart 2006 20:33 schreef Barnet_Bee het volgende:
En dan heb je nog de winnaar van de play-off over.
Er staat ergens dat Digger niet meer meedoet, anders heb je de 20 man al.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Leeds was toch voor DIGGER ?
Maar kan net nog zo zijn dat Sheffield 3de wordt en dan bv Watford 2de dus zullen even moeten afwachten
Misschien diegene even netjes vragen die ze ook voor de lijf op vijf topics heeft gemaakt.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:38 schreef dndiek het volgende:
Wie maakt de banners voor de teams?
Nou, de banners voor de users met een club die al veilig is kunnen alvast gemaakt worden. Zo komt de maker in ieder geval niet in tijdnoodquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Wacht even met banners totdat seizoen is afgelopen
Ik denk het wel.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:08 schreef stevengerrard het volgende:
-knip-
Ik heb dit nu als 19 mensen die volgend jaar mee doen...Komt alleen nog de ene extra promovendus bij..
Klopt dit lijstje nog?
Hier zijn ook nog deelnemers voor nodig... dus als je zin hebtquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:22 schreef dndiek het volgende:
Voor de liefhebbers:
Primera Division Toto
Ik ga dat wel bijhoudenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:58 schreef stevengerrard het volgende:
Nou dan zijn we compleet en kan DD logo's maken als hij er nog tijd voor heeft
@Ddniek!! Kon jij de punten nog bijhouden zoals in het Ita topic??? Of althans mij uitleggen hoet het moet?
het weekend van 19 augustusquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:22 schreef Dylan Dog het volgende:
Even voor de duidelijkheid: wanneer begint het nieuwe seizoen?
DD hoe wil je ze hebben? Als jpg etc etc etc?? En dan in een word-document geplakt ofzo??quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:22 schreef Dylan Dog het volgende:
Even voor de duidelijkheid: wanneer begint het nieuwe seizoen?
En is er iemand die me high res logo's van alle teams kan bezorgen?
Het liefst als EPS... En zeker niet in Word!quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:16 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
DD hoe wil je ze hebben? Als jpg etc etc etc?? En dan in een word-document geplakt ofzo??
Doe ik mee zonder team. Als er nog een vrijkomt, hoor ik het wel.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:24 schreef dndiek het volgende:
je mag altijd meedoen zonder team... de teams zijn op dit moment allen bezet
OKquote:Op zondag 30 juli 2006 18:59 schreef stevengerrard het volgende:
@ beschouw
Ik kijk gewoon de 1e 2 speelrondes aan, mocht er iemand zijn die niet meer reageert dan neem jij gewoon zijn/haar team over
Present!quote:Op zondag 30 juli 2006 19:01 schreef stevengerrard het volgende:
We kunnen ook afspreken dat iedereen nog ff aangeeft of hij/zij nog mee doet?
Beschouw mag mijn plek met Charlton, ik hou al zoveel bij.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:26 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Doe ik mee zonder team. Als er nog een vrijkomt, hoor ik het wel.![]()
* Ricky_ meldtquote:Op zondag 30 juli 2006 19:01 schreef stevengerrard het volgende:
We kunnen ook afspreken dat iedereen nog ff aangeeft of hij/zij nog mee doet?
Wat een genereus gebaar! Dankjewel Vaduz.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Beschouw mag mijn plek met Charlton, ik hou al zoveel bij.
quote:The number of overseas players named in Chelsea's starting XI against Southampton on Boxing Day 1999 - the first time in Premier League history a team had fielded a side made from only overseas players. The manager that day was an Italian - Gianluca Vialli.
quote:Sat - 19 Aug 06
quote:Sun - 20 Aug 06
kan ik gelijk tegen the_legend_killerquote:
Dos37 - Man Utd
Bliksemschigt - Tottenham
Ricky - West ham
Beschouw - Charlton
Stevengerrard - Liverpool
DylanDog - Newcastle
DG - Arsenal
Knox-Middlesbrough
Barnet_Bee-Manchester City
TLK-Pompey
mitt-Aston Villa
Methodmich-Bolton Wanderers
Bos81-Everton
Dndiek-Chelsea
VoreG-Wigan
WeebI-Fulham
Suijk- Sheffield
Tomhoog - Blackburn
Smeich - Reading
Terreros85 - Watford
DD is hard aan het werkquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:11 schreef dndiek het volgende:
Als de banners klaar zijn, dan zal ik wel een nieuw topic openen
Jij organiseert maar.... tel je dan ook zelfquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:07 schreef stevengerrard het volgende:
is dit wel met de organisator besproken![]()
![]()
quote:
In de primera division toto is ook nog plek overquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:25 schreef Tee_F1 het volgende:
Kan ik nog mee doen?
IK vind het helemaal niet erg als je de eerste ronde vergeet hoorquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:51 schreef Terreros85 het volgende:
Pd-toto is nu ook vol
wanneer kunnen we beginnen met voorspellen. Ik vul meteen de eerste twee speelronden in, want ik ben volgende week in de UK ben. Volgende week dinsdag naar Tottenham Hotspur![]()
Sterkte.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:51 schreef Terreros85 het volgende:
Volgende week dinsdag naar Tottenham Hotspur![]()
Heeft DD alles al gemaakt dan?quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:36 schreef dndiek het volgende:
Ik denk dat ik morgen het nieuwe topic open
Als mensen al hun toto's kwijt kunnen kan dat zolang hier
dat weet ik maar is er iemand anders die de banners maakt nu?quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:38 schreef dndiek het volgende:
Nope, DD heeft geen tijd
Okee, ik zag al waarom in het nieuwe topicquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:44 schreef dndiek het volgende:
hier verder : Premier League toto 2006-2007
Mods mag deze nog wel even open blijven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |