Hoezoquote:Op maandag 13 maart 2006 19:03 schreef methodmich het volgende:
Die is al vergeven dndiek!
quote:
Dat was voor je edit natuurlijk,quote:Op maandag 13 maart 2006 15:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou graag mee willen doen met Charlton Athletic.
quote:
En een 3de club die nog moet promoveren als Leeds dit niet is.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:09 schreef Barnet_Bee het volgende:
Vrij zijn:
Reading
Wigan
Newcastle
Fulham
Birmingham City/West Bromwich Albion
Blackburn (als TimoBasso niet meedoet)
Die is voor DIGGERquote:
Huidige stand aan de top in de Championship, dus de kanshebbers, voor de duidelijkheid:quote:Op maandag 13 maart 2006 19:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En een 3de club die nog moet promoveren als Leeds dit niet is.
Ik ga voor Sheffield als ze promoveren ( Pompey zal er vast uitvliegen )quote:Op maandag 13 maart 2006 19:35 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Huidige stand aan de top in de Championship, dus de kanshebbers, voor de duidelijkheid:
1. Reading (90)
2. Sheffield United (75)
3. Leeds United (70)
4. Watford (69)
5. Crystal Palace (60)
6. Wolverhampton Wanderers (58)
Ja maar ik had wel al eerder Chelsea dan CMTquote:Op maandag 13 maart 2006 19:47 schreef Barnet_Bee het volgende:
Dndiek had eerst Charlton, maar die had Vaduz al.
Die derde promovendus klopt niet, want zowel Leeds als Sheffield United zijn al gekozen. Er zijn dus nog 5 teams over.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:00 schreef dndiek het volgende:
Ja,
Reading
Wigan
Een derde promovendus (indien Leeds niet promoveert)
Fulham
Birmingham City/West Bromwich Albion
Blackburn (als TimoBasso niet meedoet)
de keuze is eerst aan CMT
Dat heb ik nuquote:Op maandag 13 maart 2006 20:40 schreef Barnet_Bee het volgende:
Als Sheffield United niet promoveert heb je er nog een tweede bij. Op het moment is Leeds heel erg in vorm en zakt Sheffield United helemaal weg. Het kan dus nog best dat Sheffield United niet promoveert.
Dan zou je de derde promovendus kunnen kiezen. Reading en Leeds worden 1 & 2 en dan komt er nog een uit de playoffs. Meestal is dat de nummer 5 of 6.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat heb ik nu( Sheffield United )
Mijn andere keuze is Pompey ( maar die zullen er vast uitvliegen.. )
En een 3de back-up gaat mij een beetje erg ver
Als je dat zou willen doen. Geweldigquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:41 schreef Grimm het volgende:
Ik wil anders ook wel Man utd. eerst opgeven, ik ga zoals het er nu naar uit ziet van mei tot september in frankrijk wonen.
Daarna wel weer naar nederland of engeland maar weet nog niet hoe 't komt.
't liefst geef ik Man utd wel aan dos37
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |