Ho ho, ik maak er geen probleem van! Ik weet alleen dat CMT Chelsea-fan is en ik dacht dat jij gewoon een iets grotere club wilde, niet Chelsea in het bijzonder. Daarom mag je van mij NUFC hebben...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:20 schreef dndiek het volgende:
Ach ja, als er dan toch zo'n probleem van gemaakt moet worden, dan houd jij Newcastle maar, dan geef ik Chelsea wel op voor Reading
onder protest dat wel
Ja Watford of Crystal Palace zou dat dan worden. ( of dinges )quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:16 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Dan zou je de derde promovendus kunnen kiezen. Reading en Leeds worden 1 & 2 en dan komt er nog een uit de playoffs. Meestal is dat de nummer 5 of 6.
Maar dan heb je 22 clubs. Waarschijnlijk gaat of Birmingham eruit of W.B.A. En TLK hoeft ook niet echt op Pompey te rekenen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:06 schreef stevengerrard het volgende:
Ok nog ff een rondje met de ploegen die er nu nog inzitten en dan degene die vrijkomen
Dos37 - Man Utd
Bliksemschigt - Tottenham
Ricky - West ham
Vaduz - Charlton
Stevengerrard - Liverpool
DD - Newcastle
DG - Arsenal
Knox-Middlesbrough
Barnet_Bee-Manchester City
TLK-Pompey
mitt-Aston Villa
Methodmich-Bolton Wanderers
Bos81-Everton
Dndiek-Chelsea
VoreG-Wigan
WeebI-Fulham
Suijk-West Bromwich Albion
clubs die waarschijnlijk kunnen promoveren
Digger - Leeds ( Als Digger reageert voor zondag)
Smeich - Reading
Vrij:
Birmingham
Blackburn rovers ( als TimoBasso niet reageert voor zondag)
3e promotie team
Dus we wachten ff tot na dit weekend en kijken dan welke clubs er bij voordat nog over zijn van Rovers en Leeds.
Leeds was toch voor DIGGER ?quote:Op zondag 26 maart 2006 20:33 schreef Barnet_Bee het volgende:
En dan heb je nog de winnaar van de play-off over.
Er staat ergens dat Digger niet meer meedoet, anders heb je de 20 man al.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Leeds was toch voor DIGGER ?
Maar kan net nog zo zijn dat Sheffield 3de wordt en dan bv Watford 2de dus zullen even moeten afwachten
Misschien diegene even netjes vragen die ze ook voor de lijf op vijf topics heeft gemaakt.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:38 schreef dndiek het volgende:
Wie maakt de banners voor de teams?
Nou, de banners voor de users met een club die al veilig is kunnen alvast gemaakt worden. Zo komt de maker in ieder geval niet in tijdnoodquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Wacht even met banners totdat seizoen is afgelopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |