Ik denk het wel.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:08 schreef stevengerrard het volgende:
-knip-
Ik heb dit nu als 19 mensen die volgend jaar mee doen...Komt alleen nog de ene extra promovendus bij..
Klopt dit lijstje nog?
Hier zijn ook nog deelnemers voor nodig... dus als je zin hebtquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:22 schreef dndiek het volgende:
Voor de liefhebbers:
Primera Division Toto
Ik ga dat wel bijhoudenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:58 schreef stevengerrard het volgende:
Nou dan zijn we compleet en kan DD logo's maken als hij er nog tijd voor heeft
@Ddniek!! Kon jij de punten nog bijhouden zoals in het Ita topic??? Of althans mij uitleggen hoet het moet?
het weekend van 19 augustusquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:22 schreef Dylan Dog het volgende:
Even voor de duidelijkheid: wanneer begint het nieuwe seizoen?
DD hoe wil je ze hebben? Als jpg etc etc etc?? En dan in een word-document geplakt ofzo??quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:22 schreef Dylan Dog het volgende:
Even voor de duidelijkheid: wanneer begint het nieuwe seizoen?
En is er iemand die me high res logo's van alle teams kan bezorgen?
Het liefst als EPS... En zeker niet in Word!quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:16 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
DD hoe wil je ze hebben? Als jpg etc etc etc?? En dan in een word-document geplakt ofzo??
Doe ik mee zonder team. Als er nog een vrijkomt, hoor ik het wel.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:24 schreef dndiek het volgende:
je mag altijd meedoen zonder team... de teams zijn op dit moment allen bezet
OKquote:Op zondag 30 juli 2006 18:59 schreef stevengerrard het volgende:
@ beschouw
Ik kijk gewoon de 1e 2 speelrondes aan, mocht er iemand zijn die niet meer reageert dan neem jij gewoon zijn/haar team over
Present!quote:Op zondag 30 juli 2006 19:01 schreef stevengerrard het volgende:
We kunnen ook afspreken dat iedereen nog ff aangeeft of hij/zij nog mee doet?
Beschouw mag mijn plek met Charlton, ik hou al zoveel bij.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:26 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Doe ik mee zonder team. Als er nog een vrijkomt, hoor ik het wel.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |