* Ricky_ meldtquote:Op zondag 30 juli 2006 19:01 schreef stevengerrard het volgende:
We kunnen ook afspreken dat iedereen nog ff aangeeft of hij/zij nog mee doet?
Wat een genereus gebaar! Dankjewel Vaduz.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Beschouw mag mijn plek met Charlton, ik hou al zoveel bij.
quote:The number of overseas players named in Chelsea's starting XI against Southampton on Boxing Day 1999 - the first time in Premier League history a team had fielded a side made from only overseas players. The manager that day was an Italian - Gianluca Vialli.
quote:Sat - 19 Aug 06
quote:Sun - 20 Aug 06
kan ik gelijk tegen the_legend_killerquote:
Dos37 - Man Utd
Bliksemschigt - Tottenham
Ricky - West ham
Beschouw - Charlton
Stevengerrard - Liverpool
DylanDog - Newcastle
DG - Arsenal
Knox-Middlesbrough
Barnet_Bee-Manchester City
TLK-Pompey
mitt-Aston Villa
Methodmich-Bolton Wanderers
Bos81-Everton
Dndiek-Chelsea
VoreG-Wigan
WeebI-Fulham
Suijk- Sheffield
Tomhoog - Blackburn
Smeich - Reading
Terreros85 - Watford
DD is hard aan het werkquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:11 schreef dndiek het volgende:
Als de banners klaar zijn, dan zal ik wel een nieuw topic openen
Jij organiseert maar.... tel je dan ook zelfquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:07 schreef stevengerrard het volgende:
is dit wel met de organisator besproken![]()
![]()
quote:
In de primera division toto is ook nog plek overquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:25 schreef Tee_F1 het volgende:
Kan ik nog mee doen?
IK vind het helemaal niet erg als je de eerste ronde vergeet hoorquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:51 schreef Terreros85 het volgende:
Pd-toto is nu ook vol
wanneer kunnen we beginnen met voorspellen. Ik vul meteen de eerste twee speelronden in, want ik ben volgende week in de UK ben. Volgende week dinsdag naar Tottenham Hotspur![]()
Sterkte.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:51 schreef Terreros85 het volgende:
Volgende week dinsdag naar Tottenham Hotspur![]()
Heeft DD alles al gemaakt dan?quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:36 schreef dndiek het volgende:
Ik denk dat ik morgen het nieuwe topic open
Als mensen al hun toto's kwijt kunnen kan dat zolang hier
dat weet ik maar is er iemand anders die de banners maakt nu?quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:38 schreef dndiek het volgende:
Nope, DD heeft geen tijd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |