dat wil idd nogal eens helpenquote:op maandag 13 maart 2006 13:58 schreef panzerknacker het volgende:
kappen met de pil.
quote:op maandag 13 maart 2006 13:55 schreef miriampje het volgende:
ik denk dat ik een van de weinig ben..
maar het lukt me gewoon niet om echt geil te worden![]()
en aangezien mijn vriend dit probleem niet heeft...
wil hij wel sex
iemand tips ofzo
de romantiek!quote:op zondag 8 januari 2006 00:47 schreef miriampje het volgende:
ik vind....
vrijen is al die shit met zoenen, met de handen en mond
en sex (neuken) is echt genomen worden![]()
maar dan moet ik aan de condooms... daar word ik ook niet bepaald geil vanquote:op maandag 13 maart 2006 13:58 schreef panzerknacker het volgende:
kappen met de pil.
welke pil slik je?quote:op maandag 13 maart 2006 14:05 schreef miriampje het volgende:
[..]
maar dan moet ik aan de condooms... daar word ik ook niet bepaald geil van![]()
en ik ben al 3 jaar aan de pil
maar dit "probleempje" is van de laatste 3 maanden ofzo..
ik weet niet.. misschien toch bezoekje aan de huisarts...
hoe kan ie daar nu niet blij mee zijn?quote:op maandag 13 maart 2006 14:04 schreef tally het volgende:
ik ben 3 weken geleden gestopt met de nuvaring.. en sindsdien lust ik er weer pap van..
dit tot ongenoegen van mijn vriend
maar, ik snap het ff niet. elk mens heeft toch sex nodig? of dit nu met jezelf is of met een anderquote:op maandag 13 maart 2006 14:05 schreef miriampje het volgende:
[..]
je maakt maar zin (om naar de huisarts te gaan)quote:op maandag 13 maart 2006 14:05 schreef miriampje het volgende:
[..]
inderdaad.. microgynonquote:op maandag 13 maart 2006 14:06 schreef ynske het volgende:
[..]
welke pil slik je?
stel dat je de microgynon slikt, vraag dan of je over kunt stappen op de stediril 30. ze zeggen dat het precies het zelfde is, maar ik heb last van bijwerkingen bij de microgynon en niet bij de stediril
quote:op maandag 13 maart 2006 14:08 schreef -god- het volgende:
[..]
je maakt maar zin (om naar de huisarts te gaan)
denk je trouwens dat die je wel kan opwinden?
ik blijkbaar nietquote:op maandag 13 maart 2006 14:07 schreef whizkid_railman het volgende:
[..]
maar, ik snap het ff niet. elk mens heeft toch sex nodig? of dit nu met jezelf is of met een ander![]()
quote:op maandag 13 maart 2006 14:08 schreef miriampje het volgende:
[..]
inderdaad.. microgynon
is die stediril 30 zo'n verschil
minder hormonen ofzo?
quote:werkzame stof
* stediril® '30': werkzame stoffen
o ethinylestradiol (= oestrogeen hormoon) en levonorgestrel (= progestageen hormoon).
* stediril® '30': geneesmiddelgroep
o orale anti-conceptiva ('de pil')
andere namen
* stediril® '30': andere namen
o microgynon '30'
o rigevidon®
samenstelling
* stediril® '30': samenstelling
o strip met 21 omhulde tabletten: 30 microgram ethinylestradiol en 150 microgram levonorgestrel per tablet
* stediril® '30': piltype
o dit is een éénfase sub-50 pil . de tabletten in de strip hebben alle dezelfde samenstelling. ze bevatten alle minder dan 50 microgram ethinylestradiol en een progestageen hormoon.
en toch reageer ik er heel anders opquote:werkzame stof
* microgynon '30'®: werkzame stoffen
o ethinylestradiol (= oestrogeen hormoon) en levonorgestrel (= progestageen hormoon).
* microgynon '30'®: geneesmiddelgroep
o orale anti-conceptiva ('de pil')
andere namen
* microgynon '30'®: andere namen
o rigevidon®
o stediril® '30'
samenstelling
* microgynon '30'®: samenstelling
o strip met 21 omhulde tabletten: 30 microgram ethinylestradiol en 150 microgram levonorgestrel per tablet
* microgynon '30'®: piltype
o dit is een éénfase, sub-50 pil. de tabletten in de strip hebben alle dezelfde samenstelling. ze bevatten alle minder dan 50 microgram ethinylestradiol en een progestageen hormoon.
hhaha.. ik heb geen idquote:op maandag 13 maart 2006 14:08 schreef -god- het volgende:
[..]
volgens akebiatch (die het weer van haar huisarts heeft) zijn mycro en stediril hetzelfde. schijnen ook in dezelfde fabriek geproduceerd te wordenquote:op maandag 13 maart 2006 14:08 schreef miriampje het volgende:
[..]
inderdaad.. microgynon
minder hormonen ofzo?
van wat voor bijwerkingen had je last dan?quote:op maandag 13 maart 2006 14:06 schreef ynske het volgende:
[..]
welke pil slik je?
stel dat je de microgynon slikt, vraag dan of je over kunt stappen op de stediril 30. ze zeggen dat het precies het zelfde is, maar ik heb last van bijwerkingen bij de microgynon en niet bij de stediril
doe het wel veilig, dus ff condooms meenemen hequote:op maandag 13 maart 2006 14:11 schreef miriampje het volgende:
[..]
hhaha.. ik heb geen id
we hebben een nieuwe.. maar ik heb 'm nog niet ontmoet
wie weet![]()
zoals boven gequote het klopt dat de samenstelling identiek isquote:op maandag 13 maart 2006 14:12 schreef whizkid_railman het volgende:
[..]
volgens akebiatch (die het weer van haar huisarts heeft) zijn mycro en stediril hetzelfde. schijnen ook in dezelfde fabriek geproduceerd te worden
hier dan maar eens naar kijken? [mannen] welke mannen vind jij superknap? #4quote:op maandag 13 maart 2006 14:13 schreef miriampje het volgende:
iemand andere pil tips
of hele andere tips
condooms, nuvaring, implanon, prikpil, andere pilquote:op maandag 13 maart 2006 14:13 schreef miriampje het volgende:
iemand andere pil tips
of hele andere tips
migraine, misselijk, doorbraakbloedingenquote:op maandag 13 maart 2006 14:12 schreef missymirjam het volgende:
[..]
van wat voor bijwerkingen had je last dan?
hahaha... mooie mannenquote:op maandag 13 maart 2006 14:13 schreef martijn_fijn het volgende:
[..]
hier dan maar eens naar kijken? [mannen] welke mannen vind jij superknap? #4
en met die stediril heb jed aar geen last van?quote:op maandag 13 maart 2006 14:14 schreef ynske het volgende:
[..]
migraine, misselijk, doorbraakbloedingen
daar ontbreekt het niet aanquote:op maandag 13 maart 2006 14:14 schreef ynske het volgende:
[..]
condooms, nuvaring, implanon, prikpil, andere pil
voorspel
yepz daar heb ik er geen last meequote:op maandag 13 maart 2006 14:15 schreef missymirjam het volgende:
[..]
en met die stediril heb jed aar geen last van?
hoe kan dat als de samenstelling hetzelfde is
ja da is al vaker gezegt.quote:op maandag 13 maart 2006 14:15 schreef vlindertje87 het volgende:
zou maar eens aan een andere pil gaan, maar dat is al tig keer gezegd.
sowieso even naar de dokter, die kan je meer dingen aanraden denk ik.
andere kerel zoekenquote:op maandag 13 maart 2006 14:16 schreef miriampje het volgende:
[..]
daar ontbreekt het niet aan
soms geeft het een tegengesteld effect... ik word er chagrijnig van
omdat hij zo probeert
en bij mij nog nix opleverd
een andere pil, een spiraaltje, snip snip voor je vriend, een computertje om je vruchtbaarheid te meten. ga eens naar de huisarts, kan wellicht een lichtere pil voorschrijven.quote:op maandag 13 maart 2006 14:05 schreef miriampje het volgende:
[..]
ken je je eigen lichaam?quote:op maandag 13 maart 2006 14:19 schreef miriampje het volgende:
wat trouwens ook een oorzaakje zou kunnen zijn
ik ben tot nu toe nog nooit klaargekomen
bij 2 jongens en mezelf nog nooit
case closed!quote:op maandag 13 maart 2006 14:19 schreef miriampje het volgende:
wat trouwens ook een oorzaakje zou kunnen zijn
ik ben tot nu toe nog nooit klaargekomen
bij 2 jongens en mezelf nog nooit
ha daar zeg je watquote:op maandag 13 maart 2006 14:19 schreef martijn_fijn het volgende:
wat vind je leuk aan sex en waar heb je niet zo behoefte aan? mijn ex had bijvoobeeld nooit zo zin om zich uit te kleden, maar wel zin in de sex zelf..
probeer te denken aan de leuke dingen..
ze heeft zichzelf nog nooit laten klaarkomen. de uitdaging lijkt mij om haar eigen lichaam te leren kennen..quote:op maandag 13 maart 2006 14:22 schreef xebrozius het volgende:
was hij nog maagd toen je wat met hem kreeg, of was jij het? want dan kan het zo zijn dat je toe bent aan meer uitdaging...
tja, dan vind ik het niet zo vreemd dat je seks niet zo geweldig vindt, dat zou hetzelfde zijn als blind zijn en dan naar een film gaan. ti's wel aardig maar niet echt bevredigend lijkt me zo...quote:op maandag 13 maart 2006 14:24 schreef martijn_fijn het volgende:
[..]
ze heeft zichzelf nog nooit laten klaarkomen. de uitdaging lijkt mij om haar eigen lichaam te leren kennen..
ik zou echt eens als ik jouw was mijn lichaam gaan ontdekken, eventueel samen elkaars lichaam maar dan de focus totaal niet op penetratie leggenquote:op maandag 13 maart 2006 14:38 schreef miriampje het volgende:
17 en 18
hmmm... je vriend heeft zich dan waarschijnlijk al dagen druk lopen maken daarover....quote:op maandag 13 maart 2006 14:10 schreef miriampje het volgende:
[..]
ik blijkbaar niet
ik merk niet eens als we het een lange tijd niet hebben gedaan
precies, gewoon knuffelen, zoenen, strelen en fijn bezig zijn samen. dat neuken komt dan nog wel.quote:op maandag 13 maart 2006 14:39 schreef ynske het volgende:
[..]
ik zou echt eens als ik jouw was mijn lichaam gaan ontdekken, eventueel samen elkaars lichaam maar dan de focus totaal niet op penetratie leggen
als het "scheef" zit tussen hun twee zou ik haar aanraden dat eerst zelf te doen, alleen. desnoods met hulpmiddelen.quote:op maandag 13 maart 2006 14:39 schreef ynske het volgende:
[..]
ik zou echt eens als ik jouw was mijn lichaam gaan ontdekken, eventueel samen elkaars lichaam maar dan de focus totaal niet op penetratie leggen
daar gaat mijn paasgevoelquote:op maandag 13 maart 2006 14:41 schreef insomaniac het volgende:
sinds ik ben gestopt met microgynon 30 ben ik eigenlijk continue geil, helemaal rond mn eisprong..
quote:op maandag 13 maart 2006 14:41 schreef insomaniac het volgende:
met je huisarts praten over een andere pil is sowieso een goed idee. misschien dat je door een lichtere pil of een andere vorm van anticonceptie je libido weer wat omhoog kan krikken. sinds ik ben gestopt met microgynon 30 ben ik eigenlijk continue geil, helemaal rond mn eisprong..
..en rent je vriend uit frustratie naar de hoerenquote:op maandag 13 maart 2006 14:41 schreef insomaniac het volgende:
dus zelfs als je niet geil bent, kan je initiatief tonen en elkaar lekker knuffelen en strelen, dan volgt de zin vanzelf wel. krijg je alsnog geen zin, dan heb je iig wel een intiem moment gehad samen.
dan is het een slapjanus en dan kan ie maar beter opzoutenquote:op maandag 13 maart 2006 14:44 schreef hassiebassie het volgende:
[..]
..en rent je vriend uit frustratie naar de hoeren![]()
dat is ook zoquote:op maandag 13 maart 2006 14:40 schreef zatoichi het volgende:
[..]
hmmm... je vriend heeft zich dan waarschijnlijk al dagen druk lopen maken daarover....
wat vind je eigenlijk van sex? vind je het leuk om te doen, vind je het lekker? wat zijn je sexuele behoeftes/gevoelens die je hebt bij je vriend. een slecht sexleven kan een indicatie zijn van een slechte relatie.
dan moet je em gewoon ff klaarpijpen... zonder zin kan t ook...quote:op maandag 13 maart 2006 14:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
dan is het een slapjanus en dan kan ie maar beter opzouten
ja, want zo zijn alle mannen.quote:op maandag 13 maart 2006 14:44 schreef hassiebassie het volgende:
[..]
als je vriend je vingert of als je het zelf doet? doe je het wel eens zelf?quote:op maandag 13 maart 2006 14:45 schreef miriampje het volgende:
[..]
dat is ook zo
en daarom doe ik dan maar een keer mee... zet ik me er maar een keer overheen
moet soms ook gebeuren... want anders gebeurt het nooit.
als ik geil ben vind ik seks goed en lekker. alleen om me geil te krijgen is het probleem.
met vingeren voel het in het begint wel goed, maar na een tijdje houd het gevoel op of word het niet meer fijn. ik word er niet echt geil van.
ik ben verslaafd aan drop !!quote:op maandag 13 maart 2006 14:42 schreef wijsneus het volgende:
mischien veel drop gegeten?
drop verlaagd te productie van testosteron, een hormoon dat mede bepaald hoeveel 'zin' je hebt...
bullshit.quote:op maandag 13 maart 2006 14:46 schreef 14.gif het volgende:
[..]
dan moet je em gewoon ff klaarpijpen... zonder zin kan t ook...
niet eerst lekker maken, en dan niets geven...![]()
als mijn vriend geil is en ik heb geen zinquote:op maandag 13 maart 2006 14:44 schreef hassiebassie het volgende:
[..]
ja maar waarschijnlijk is dat voor jou ook weer druk op de ketel waardoor geil worden moeilijk wordt of niet?quote:op maandag 13 maart 2006 14:45 schreef miriampje het volgende:
[..]
dat is ook zo
en daarom doe ik dan maar een keer mee... zet ik me er maar een keer overheen
moet soms ook gebeuren... want anders gebeurt het nooit.
mirena...?quote:op maandag 13 maart 2006 14:50 schreef j.a.n.a. het volgende:
mischien zou een mirena iets voor je zijn, dat heeft mijn vrouw (en mij) erg geholpen![]()
spiraaltjequote:
volgens mij welquote:op maandag 13 maart 2006 14:46 schreef kippiej het volgende:
weet je wel zeker dat je hetero bent?
en ja, deze vraag was serieus
lagguh met jou heeeeeeequote:op maandag 13 maart 2006 14:08 schreef -god- het volgende:
[..]
das dus altijd.quote:op maandag 13 maart 2006 14:49 schreef miriampje het volgende:
[..]
als mijn vriend geil is en ik heb geen zin
geilquote:dan help ik hem er wel even van af hoor
dat vind ik dan niet zo erg om te doen!!
goede tipquote:
ik kan het niet geiler brengen..quote:
jiust dan is die stap niet moeilijker, een objectief persoon met een andere visiequote:op maandag 13 maart 2006 14:57 schreef miriampje het volgende:
[..]
goede tip
ik zal er is met de huisarts over gaan praten..
moet ik alleen ff tijd en zin voor maken..
ik ken deze nieuwe huisarts namelijk nog niet.. de stap is dus iets moeilijker te zetten.
het is maar net hoe je het bekijkt.. het heeft allebei zijn voor en nadelenquote:op maandag 13 maart 2006 14:59 schreef ynske het volgende:
[..]
jiust dan is die stap niet moeilijker, een objectief persoon met een andere visie
ik ben het zo moe dat iedere huisarts bijna altijd mensen meteen op de microgynon gooit, terwijl ze weten dat die vaak de meeste bijwerkingenn heeft
was dat niet de kern van je probleem?quote:op maandag 13 maart 2006 14:57 schreef miriampje het volgende:
[..]
moet ik alleen ff tijd en zin voor maken..
nah hier was t echt van, kende die gast niet, moest voor nog iets daar zijn, owjah enneh ik wil een andere pil, aangezien dat dat dat dat....quote:op maandag 13 maart 2006 15:02 schreef miriampje het volgende:
[..]
het is maar net hoe je het bekijkt.. het heeft allebei zijn voor en nadelen
ik weet nog niet hoe ik het ga brengen
ik weet niet hoe hij is.. dus ja
ben je ooit wel eens geil geweest denk je?quote:op maandag 13 maart 2006 15:07 schreef miriampje het volgende:
volges mij gaat het heel goed tussen mijn vriend en mij
buiten de seks enzo...
en of ik hem aantrekkelijk vind
ja... maar geil word ik er niet van
ook niet als ik aan iemand anders zou denken....
begin nu maar eens met jezelf te ontdekkenquote:op maandag 13 maart 2006 15:07 schreef miriampje het volgende:
volges mij gaat het heel goed tussen mijn vriend en mij
buiten de seks enzo...
en of ik hem aantrekkelijk vind
ja... maar geil word ik er niet van
ook niet als ik aan iemand anders zou denken....
zeker weten van welquote:op maandag 13 maart 2006 15:09 schreef hassiebassie het volgende:
[..]
ben je ooit wel eens geil geweest denk je?
daar heb ik wel eens over nagedachtquote:op maandag 13 maart 2006 15:10 schreef ynske het volgende:
[..]
begin nu maar eens met jezelf te ontdekken
en jah misschien zie je je vriend ergens alleen maar als een goede vriend
je hoeft trouwens niemand voor je te zien als je fantaseert hoor
van alcohol word ik wel geilquote:op maandag 13 maart 2006 15:15 schreef jpg97 het volgende:
en als je meer breezahs drinkt?
nou dat lijkt me toch echt een hele slechte zaak in een relatie. dat graag knuffelen kun je ook met een huisdier, of een knuffel. ik zou maar eens goed gaan nadenken wat de meerwaarde van de relatie voor jou is. als mijn vriendin met een dergelijke stelling zou komen, dan zou ik een punt achter de relatie zetten.quote:op maandag 13 maart 2006 15:16 schreef miriampje het volgende:
[..]
daar heb ik wel eens over nagedacht
maar dan wel een goede vriend waar ik mijn leven mee wil delen
en waar ik niet zonder kan als ik 'm niet elke dag zie
en waar ik graag mee knuffel
en zoals het er nu voor mij uitziet, heb ik er geen moeite mee als ik geen seks zou hebben.
het kan ook wel eens te uhm vaak zijn misschien?quote:op maandag 13 maart 2006 14:07 schreef ynske het volgende:
[..]
hoe kan ie daar nu niet blij mee zijn?
maar ben je vliefd?quote:op maandag 13 maart 2006 15:24 schreef miriampje het volgende:
het is lastig
voordat hij mijn vriendje werd.. was hij een goede vriend
ik weet ook niet waar de grens ligt tussen vrienden en een relatie
voor mijn gevoel ben ik meer dan vrienden met hem
doe ff normaal zeg dat kun je ook op een normale manier brengenquote:op maandag 13 maart 2006 15:28 schreef alessandro het volgende:
ik word nergens meer geil vanquote:op maandag 13 maart 2006 15:27 schreef jpg97 het volgende:
[..]
maar ben je vliefd?
voel je je wel lichamelijk aangetrokken tot hem?
als dat niet meerzo is, dan is het niet raar dat je niet meer opgewonden wordt van hem.
of wordt je helemaal nergens geil meer van?
dan ben je misschien al in de overgang
microgynon is een van de lichtste anticonceptiepillen, en eentje met over het algemeen erg weinig bijwerkingen, aldus mijn huisarts. kan natuurlijk altijd bij iemand wel vervelende bijwerkingen hebben, dus wie weet is het inderdaad de moeite waard om eens een andere te proberen (al denk ik wel dat het maanden kan duren voordat je echt verschil merkt).quote:op maandag 13 maart 2006 14:08 schreef miriampje het volgende:
[..]
inderdaad.. microgynon
minder hormonen ofzo?
dank jequote:op maandag 13 maart 2006 15:28 schreef ynske het volgende:
[..]
doe ff normaal zeg dat kun je ook op een normale manier brengen
hoe lang duurde dat bij je vorige vriend?quote:op maandag 13 maart 2006 15:32 schreef miriampje het volgende:
[..]
ik word nergens meer geil van
en bij mijn vorige vriend heb ik daar ook een tijd last van gehad
gewoon in het dagelijks leven heb ik nooit de behoefte in seks
ik vinger mezelf ook nooit omdat ik daar de behoefte gewoon niet naar heb
als je dat wel (vaker) zou doen, zou je wellicht ook meer zin krijgen. bij mij werkt dat wel zo iig. hoe minder seks ik heb (alleen of samen) hoe minder zin.quote:op maandag 13 maart 2006 15:32 schreef miriampje het volgende:
[..]
ik word nergens meer geil van
en bij mijn vorige vriend heb ik daar ook een tijd last van gehad
gewoon in het dagelijks leven heb ik nooit de behoefte in seks
ik vinger mezelf ook nooit omdat ik daar de behoefte gewoon niet naar heb
is eigenlijk hetzelfde met gaan sportenquote:op maandag 13 maart 2006 15:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
als je dat wel (vaker) zou doen, zou je wellicht ook meer zin krijgen. bij mij werkt dat wel zo iig. hoe minder seks ik heb (alleen of samen) hoe minder zin.
bewust ongenuanceerd of gewoon kortzichtig?quote:op maandag 13 maart 2006 15:37 schreef fufr het volgende:
volgens de flair bij ons op het toilet moet je je niet zo aanstellen en gewoon je vriendje in nood helpen.
quote: dan maak je maar zin!
doe jij het niet doet een ander het graag in jouw plaats...
ja ik zat in die tijd in een dipquote:op maandag 13 maart 2006 15:34 schreef jpg97 het volgende:
[..]
hoe lang duurde dat bij je vorige vriend?
was er een reden voor ( privé omstandigheden, stress ) en ging het daarna weer voorbij en ging het toen wel goed?
ik betwijfel ook echt of hij vreemd zou gaanquote:op maandag 13 maart 2006 15:38 schreef insomaniac het volgende:
[..]
bewust ongenuanceerd of gewoon kortzichtig?
niet elke man gaat meteen vreemd als hij niet aan z'n trekken (whehehe) komt hoor.
ah okay, maar zit je nu ook in een dip dan?quote:op maandag 13 maart 2006 15:39 schreef miriampje het volgende:
[..]
ja ik zat in die tijd in een dip
en heb het een tijdje later ook uitgemaakt met hem
we waren ook niet zo open met seks
hij wist bijvoorbeeld niet eens dat ik niet klaar kon komen....
ook mijn eigen schuld natuurlijk... maar het lag vooral aan de relatie
bij hem wist ik op het moment zelf ook waarom het zo was
maar dat heb ik op dit moment niet
heb nu een heel open relatie
kunnen alles zeggen
hij weet ook hoe ik me voel, dat ik gewoon geen zin heb
nou ja je weet het niet, kijk als je op een gegeven moment echt niet maar aan je trekken komt en het zelf moet doen, raak je gefrustreerd. misschien zou ie niet zomaar vreemd gaan, maar het wordt er wel makkelijker door. kom op we zijn wel mannen hoor, overschat ons nietquote:op maandag 13 maart 2006 15:40 schreef miriampje het volgende:
[..]
ik betwijfel ook echt of hij vreemd zou gaan
daar is hij het type gewoon niet voor!!
dan slaat ie de hand wel aan zichzelf
vicieuze cirkel:quote:op maandag 13 maart 2006 15:46 schreef miriampje het volgende:
ik heb echt het gevoel dat ik met niet helemaal kan laten gaan op het gebied van seks
ik heb er al vanaf het begin niet veel voor gevoelt
misschien komt dat omdat ik niet kan klaarkomen
nah hupquote:op maandag 13 maart 2006 15:53 schreef miss_sly het volgende:
ik denk een sexuologe in beginsel helemaal niet nodig is. voldoende tieners die zichzelf en wat ze lekker vinden ontdekken zonder professionele hulp. is heel normaal en daar moet je volgens mij niet moeilijker over doen dan het is.
dat is ook zo; sommige vrouwen kunnen pas laat echt van sex genieten. niks mis mee op zich, zolang het wel allemaal leuk blijft. iedereen "ziet" tegenwoordig "hoe het moet", terwijl dat natuurlijk onzin is. sex is iets van jezelf en van je partner (of van je gangbanggroep mocht je die hebben...).quote:op maandag 13 maart 2006 15:53 schreef miss_sly het volgende:
ik denk een sexuologe in beginsel helemaal niet nodig is. voldoende tieners die zichzelf en wat ze lekker vinden ontdekken zonder professionele hulp. is heel normaal en daar moet je volgens mij niet moeilijker over doen dan het is.
in die volgorde?quote:op maandag 13 maart 2006 15:55 schreef ynske het volgende:
[..]
nah hup
1. ga jezelf ontdekken
2. leer jezelf te laten gaan
3. leer jezelf te fantaseren
4. ga naar de huisarts voor een andere pil
nah die volgorde hoeft natuurlijk niet persequote:op maandag 13 maart 2006 15:59 schreef miriampje het volgende:
[..]
in die volgorde?
ik vind het lastig...
waar begin ik.. met mezelf te ontdekken![]()
voor mijn gevoel heb ik dat al gedaan
maar blijkbaar niet genoeg
ik ben ook laat met er echt van genieten. ik geniet eigenlijk pas sinds erg kort echt van seks en ik ben 37quote:op maandag 13 maart 2006 15:59 schreef zatoichi het volgende:
[..]
dat is ook zo; sommige vrouwen kunnen pas laat echt van sex genieten. niks mis mee op zich, zolang het wel allemaal leuk blijft. iedereen "ziet" tegenwoordig "hoe het moet", terwijl dat natuurlijk onzin is. sex is iets van jezelf en van je partner (of van je gangbanggroep mocht je die hebben...).
als je nog nooit bent klaargekomen, zou ik denken dat je jezelf nog niet voldoende hebt ontdekt.quote:op maandag 13 maart 2006 15:59 schreef miriampje het volgende:
[..]
in die volgorde?
ik vind het lastig...
waar begin ik.. met mezelf te ontdekken![]()
voor mijn gevoel heb ik dat al gedaan
maar blijkbaar niet genoeg
heb je misschien een soort van onbewuste schaamte ?quote:op maandag 13 maart 2006 16:10 schreef miriampje het volgende:
ik vroeg net me vriend wat hij dacht dat de oorzaak was
en hij zei iets waar ik nog niet aan had gedacht.
ik heb last van eczeem gehad en vond het daardoor niet fijn als er aan mij werd gezeten
maar nu is de eczeem zo goed als over...
quote:op maandag 13 maart 2006 16:13 schreef jpg97 het volgende:
[..]
heb je misschien een soort van onbewuste schaamte ?
voel je je niet prettig als je aangeraakt wordt of bekeken wordt?
we hebben licht uit ook gedaanquote:op maandag 13 maart 2006 16:14 schreef ynske het volgende:
[..]licht uit
dan concentreer je je ook meer op je gevoel
da is dan wel heel erg onbewust!!quote:op maandag 13 maart 2006 16:13 schreef jpg97 het volgende:
[..]
heb je misschien een soort van onbewuste schaamte ?
voel je je niet prettig als je aangeraakt wordt of bekeken wordt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
- ik heb er ongeveer drie maandjes last van, ja het ergste last van. ik ben nooit iemand geweest die echt 3x per week moest sexen ofzo. maar nu heb ik ook geen zin meer in als het eraan zit te komen. ik ben dit schooljaar van school veranderd, maar volges mij ligt het daar niet aan.quote:op maandag 13 maart 2006 16:32 schreef b-flip het volgende:
hmmm... klinkt ofdat je t alleen voor hem doet... ik denk dat daar ook grotendeels
het probleem ligt...
een aantal vragen, sommige kunnen vrij grof en direct overkomen, dit is absoluut niet zo bedoelt...
graag wel eerlijk tegenover jezelf zijn...
- sinds wanneer heb je hier last van, is er in de tussentijd iets ingrijpends gebeurt? (hoeft niets met seks te maken te hebben)
- vind je jezelf aantrekkelijk of onaantrekkelijk?
- heb je in je eentje wel eens de behoefte om jezelf te bevredigen?
- krijg je verkeerde gedachtens als je aan je eigen geslachtsdeel denkt?
- heb je je eigen fijne plekjes al ondekt?
- vind je je vriend seksueel aantrekkelijk? (is anders dan gewoon aantrekkelijk)
- voel je je onzeker tijdens de seks?
- is je vriend onzeker tijdens de seks?
- doet het seksen vaak pijn?
sommige zullen wel moeilijk zijn om antwoord op te geven, maar t zal voor ons wel
makkelijker worden om tips te geven...
waardoor jij je weer kut voelt of niet?quote:op maandag 13 maart 2006 16:41 schreef miriampje het volgende:
- volges mij voelt mijn vriend zich alleen onzeker als hij mij niet geil krijgt. dan denkt hij af en toe dat het aan hem ligt.
jep!!quote:op maandag 13 maart 2006 16:43 schreef zatoichi het volgende:
[..]
waardoor jij je weer kut voelt of niet?
zei ik toch....quote:op maandag 13 maart 2006 16:46 schreef miriampje het volgende:
[..]
jep!!
daardoor lijkt het ook dat ik alleen maar geil wil worden voor mijn vriend.
want hij voelt zich er veel onzekerder en stommer door dan ik.
ja en als hij zich zo voelt... voel ik me ook weer zo
een cirkeltje he
nee hoor, gewoon doorbreken.quote:op maandag 13 maart 2006 16:51 schreef miriampje het volgende:
het is alleen moeilijk op het begin van de cirkel te vinden
want alleen daar kun je het oplossen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
ok... heb je daardoor stres met de stof of onzekerheid naar andere leerlingen? of sluit je goedquote:- ik heb er ongeveer drie maandjes last van, ja het ergste last van. ik ben nooit iemand geweest die echt 3x per week moest sexen ofzo. maar nu heb ik ook geen zin meer in als het eraan zit te komen. ik ben dit schooljaar van school veranderd, maar volges mij ligt het daar niet aan.
goed zoquote:- ik vind mezelf best wel aantrekkelijk. heb een redelijk positief zelfbeeld als ik mezelf vergelijk met andere meiden uit mijn omgeving.
hmmm... is misschien wel de moeite waard om zelf eens wat meer aandacht aan te besteden...quote:- ik heb in me eentje eigenlijk nooit de behoefte om mezelf te bevredigen. en daarom doe ik het ook nooit.
quote:- ik krijg geen verkeerde gedachtes, denk ik neej volges mij niet.
zie m'n antwoord op het bevredigen van jezelf...quote:- ik denk dat ik nog niet alles goed ontdekt heb, anders kon ik wel klaarkomen denk ik. ik weet wel ongeveer wat ik fijn vind en niet fijn vind.
tja, is idd moeilijk... maar iemand mooi vinden is anders dan dat je zin van iemand krijgt...quote:- dit is een erg lastige vraag. want hoe weet je of je 'm seksueel aantrekkelijk vind. ik denk het wel. maar zou het niet kunnen uitleggen.
dus je durft hierin wel het voortouw te nemen?quote:- neej niet onzeker
begrijpelijk... maar misschien is dat deels ook wel zo... als je op een gegeven moment zelfquote:- volges mij voelt mijn vriend zich alleen onzeker als hij mij niet geil krijgt. dan denkt hij af en toe dat het aan hem ligt.
beter, dan zit dat iig goed...quote:- seks doet lichamelijk nooit pijn.
nee hoor, daar vindt je alleen maar waarom het zo is en niet de oplossing, die ligt namelijk in het heden, in het hier en nu...quote:op maandag 13 maart 2006 16:51 schreef miriampje het volgende:
het is alleen moeilijk op het begin van de cirkel te vinden
want alleen daar kun je het oplossen
waarom opent ts een topic? vast niet omdat ze er totaal niet mee zitquote:op maandag 13 maart 2006 20:02 schreef argento het volgende:
is er echt sprake van een probleem? ts schijnt er niet echt mee te zitten. nou goed, dan voldoet ze qua sexdrive niet echt aan de norm, maar moet ze daarvoor naar de huisarts? vinger oefeningen doen? andere pil proberen? waarom zou er sprake zijn van een probleem dat een oplossing behoeft?
wel een beetje normale stress. maar die had ik op mijn vorige opleiding ook. dus ik denk niet dat de stress zo hoog is voor die verandering.quote:op maandag 13 maart 2006 17:37 schreef b-flip het volgende:
ok... heb je daardoor stres met de stof of onzekerheid naar andere leerlingen? of sluit je goed
aan en gaat alles ok?
ik heb al ongeveer twee jaar een vibo. maar ik vind 'm maar saai. het is wel fijn om 'm te gebruiken maar na een tijdje ebt dat gevoel weg en word het alleen maar een vervelend gevoel. soms tovert mijn vriend 'm tevoorschijn en gebruikt 'm dan als voorspel. dat werkt dan af en toe wel eens!!quote:op maandag 13 maart 2006 17:37 schreef b-flip het volgende:
koop ook een speeltje (ken meisjes die helemaal omgedraaid zijn nadat ze een speeltje hadden om zichzelf mee te verkennen)... pocketrocket doet t meestal goed...
haar vriend zit ermee en kennelijk wil ze hem tegemoet komen. heel nobel en zo, maar ja...quote:op maandag 13 maart 2006 20:43 schreef hassiebassie het volgende:
[..]
waarom opent ts een topic? vast niet omdat ze er totaal niet mee zit![]()
ik vind het lastig uit te leggen.quote:op maandag 13 maart 2006 20:02 schreef argento het volgende:
is er echt sprake van een probleem? ts schijnt er niet echt mee te zitten. nou goed, dan voldoet ze qua sexdrive niet echt aan de norm, maar moet ze daarvoor naar de huisarts? vinger oefeningen doen? andere pil proberen? waarom zou er sprake zijn van een probleem dat een oplossing behoeft?
en jij kijkt dan toe ofzo?quote:op maandag 13 maart 2006 21:03 schreef miriampje het volgende:
[..]
wel een beetje normale stress. maar die had ik op mijn vorige opleiding ook. dus ik denk niet dat de stress zo hoog is voor die verandering.
[..]
ik heb al ongeveer twee jaar een vibo. maar ik vind 'm maar saai. het is wel fijn om 'm te gebruiken maar na een tijdje ebt dat gevoel weg en word het alleen maar een vervelend gevoel. soms tovert mijn vriend 'm tevoorschijn en gebruikt 'm dan als voorspel. dat werkt dan af en toe wel eens!!
precies. je vriend is degene met het probleem en jij wil het voor hem oplossen. zoals gezegd, heel nobel van je, maar laten we niet vergeten dat jij het probleem niet hebt of bent, je wilt slechts het probleem van je vriend oplossen.quote:op maandag 13 maart 2006 21:05 schreef miriampje het volgende:
[..]
ik vind het lastig uit te leggen.
ik zelf heb er normaal geen last van dat ik geen zin in seks heb.
als ik alleen zou zijn zou ik geen klachten hebben.
maar omdat ik een vriend heb, die wel gewoon zin heeft, vind ik het moeilijk om te combineren.
hij wil seks en ik heb nooit zin
en om nou nooit seks te hebben vind ik voor hem zielig
en om nou elke keer zin te maken is breekt je ook op
dus wil ik kijken wat ik eraan kan doen.
er zijn sowieso weinig mensen die een sexloze relatie willen, vrouwen willen dat net zo min, over het algemeen.quote:op maandag 13 maart 2006 21:31 schreef 14.gif het volgende:
de enige oplossingen voor de vriend zijn:
- onthouding
- vreemdgaan
- uitmaken
en ik denk niet dat er veel andere jongens(/mannen) zijn die een sexloze relatie het einde zullen vinden... dat maakt het tot het probleem van ts
een platonische relatie is niet ondenkbaar, maar dat is een vriendschapsrelatie. het enige verschil tussen vriendschap en liefde is het lichamelijke component, te weten de sex. maar goed, dat is mijn idee.quote:op maandag 13 maart 2006 21:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
er zijn sowieso weinig mensen die een sexloze relatie willen, vrouwen willen dat net zo min, over het algemeen.
het is dus een probleem voor beiden.
ik ben het grotendeels met je eens (hoewel ik wel denk dat er meer verschillen zijn, maar dat is een ander topicquote:op maandag 13 maart 2006 21:55 schreef argento het volgende:
[..]
een platonische relatie is niet ondenkbaar, maar dat is een vriendschapsrelatie. het enige verschil tussen vriendschap en liefde is het lichamelijke component, te weten de sex. maar goed, dat is mijn idee.
ik heb alleen maar zin in het knuffelen/kusjes geven enzo deelquote:op dinsdag 14 maart 2006 02:24 schreef ferdii het volgende:
heb je soms wel zin in alleen knuffelen/kusjes geven/strelen/tegen hem aanliggen?
volgens mij focus je je teveel op het "neuken en klaarkomen deel" waarbij een orgasme dus de sexpartij compleet maakt. maar omdat dat niet goed wilt heb je al snel zoiets van "dan maar niet"
quote:op maandag 13 maart 2006 17:05 schreef jpg97 het volgende:
[..]
nee hoor, gewoon doorbreken.
ik denk ook dat het verstandiger is als jij aangeeft wanneer je zin hebt in sex en for the time being niet je vriend.
anders voel jij je schuldig dat je eigenlijk geen zin hebt, wordt het een "moetje" waardoor je alweer tegen de volgende keer opkijkt enz. enz.
heb jij geen zin in sex?
fijn, dan niet... om dit op te lossen moet je toch echt aan jezelf denken op dit moment.ik denk niet dat dit gaat werken.. ik heb zelf met mijn vriendin hetzelfde probleemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sta ook alweer 4 weken droog
en eigenlijk helpt niks.
- als ik zeg dat ik zin heb dan is het niet goed
- als ik veel streel en aai en alles, dan is dat heel even goed maar na verloop van tijd vindt ze het wel weer genoeg
- ze zegt zelf steeds dat ze moe is (heeft een druk jaar gehad in 2005), maar ik vind dat vreemd, aangezien ze wel tot 12 uur opblijft maar om 10 uur geen sex met mij wil
- de sex is wel goed en gevarieerd en ze komt zelfs klaar (tijdens het neuken), dat is nooit het probleem geweest
- kortom, ik ben waanhopig en het werkt gewoon niet want ook al beginnen we een beetje te knuffelen dan komt er nog niks van
jij suggereert dat zij moet aangeven wanneer ze sex wilt, maar dan kom je toch nooit aan sex toe? m.a.w. ik moet dus met mijn handen van mijn vriendin afblijven (ook niet knuffelen) tot ze aangeeft dat ze weer zin heeft?
en nee, ts is niet mijn vriendin
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
klinkt mij bekend in de orenquote:op dinsdag 14 maart 2006 17:10 schreef miriampje het volgende:
[..]
ik heb alleen maar zin in het knuffelen/kusjes geven enzo deel
dat vind ik gewoon fijn.
maar als het meer sexueel word dan word ik snel geirriteerd.
als hij mij geil wil krijgen en het lukt niet...
4 hele weken ??!! nou boehoehoe.. als je erop aan blijft dringen gaat het nog wel langer duren.quote:op dinsdag 14 maart 2006 19:06 schreef maniack28 het volgende:
[..]
ik denk niet dat dit gaat werken.. ik heb zelf met mijn vriendin hetzelfde probleemsta ook alweer 4 weken droog
en eigenlijk helpt niks.
het gaat al bijna een jaar op deze manierquote:op dinsdag 14 maart 2006 19:53 schreef wouske het volgende:
[..]
4 hele weken ??!! nou boehoehoe.. als je erop aan blijft dringen gaat het nog wel langer duren.
geef je vriendin gewoon de tijd die ze nodig heeft. dat heb ik ook gedaan. ja, dat kan je inderdaad
6 maanden droogstand opleveren, maar dat heb je voor haar over, toch ??
ik had het in ieder geval wel voor mijn vriendin over en na die 6 maanden was ze weer helemaal de oude.
wat zeg ik ? ze werd een monster! een sex-monster. maar je moet er dus wel iets voor over hebben.
ik weet het. het is veel gevraagd van een man![]()
misschien wil ze wel een coin-operated-boyquote:op dinsdag 14 maart 2006 19:59 schreef maniack28 het volgende:
[..]
het gaat al bijna een jaar op deze maniersoms wel met oplevingen, maar goed... als ik aan 15x per jaar kom is het veel
maar goed.. ik zal dr gewoon geen lichamelijke aandacht meer geven dan... een half jaar lang.. of een jaar.. of 2 jaar..
![]()
ik laat het je weten als het werkt..
zeg het net, strelen werkt juist averechts.. ik streel al teveel zegt zequote:op dinsdag 14 maart 2006 20:05 schreef wouske het volgende:
[..]
misschien wil ze wel een coin-operated-boy
maar zonder gekheid. d'r is niet veel anders dat je kunt doen lijkt me behalve wegrennen, maar dan
laat je je wel heel erg kennen, toch ? geduld hebben en voor haar klaarstaan en niet stoppen met strelen / kriebelen. dat kan heel goed zonder tot sex te leiden en ze zal alle non-sexuele aandacht goed
kunnen gebruiken lijkt me.. ze zal het er ook niet makkelijk mee hebben.
kijk ik ken je verder niet dus neem het vooral niet verkeerd op maar misschien dat je in het verleden het strelen mis/gebruikt hebt om toch tot sex te komen en dat ze nu bij voorbaat al de boot afhoudt ?quote:op dinsdag 14 maart 2006 20:39 schreef maniack28 het volgende:
[..]
zeg het net, strelen werkt juist averechts.. ik streel al teveel zegt zehet is ook nooit goed he
er zijn zat meisjes die zouden willen dat ze zoveel aandacht kregen van hun vriendje...
ze vindt me wel nog steeds heel leuk, want ze wilt juist vaak afspreken... maar ik zal eens wat minder strelen dan normaal en zorgen dat ik helemaal geen zin in sex heb (gewoon 3x per dag zelf doenquote:op dinsdag 14 maart 2006 20:54 schreef wouske het volgende:
[..]
kijk ik ken je verder niet dus neem het vooral niet verkeerd op maar misschien dat je in het verleden het strelen mis/gebruikt hebt om toch tot sex te komen en dat ze nu bij voorbaat al de boot afhoudt ?
van de andere kant, heb je er al eens aan gedacht om voor te stellen om elkaar *wat meer ruimte* te geven ?
vooral haar reactie daarop is interessant gezien ze van geen enkele vorm van intimiteit is gedient.
(als ik het goed begrijp althans..)
bij mij was het zo dat ze nog wel heel graag intiem (knuffelen / strelen) wilde zijn met me en geborgenheid wenste maar louter geen sex / zoenen wenste. dus iets andere situatie.
herkenbaar!!quote:op dinsdag 14 maart 2006 20:39 schreef maniack28 het volgende:
[..]
zeg het net, strelen werkt juist averechts.. ik streel al teveel zegt zehet is ook nooit goed he
er zijn zat meisjes die zouden willen dat ze zoveel aandacht kregen van hun vriendje...
en op mijn beurt word ik daar dus weer gek vanquote:op dinsdag 14 maart 2006 22:06 schreef miriampje het volgende:
[..]
herkenbaar!!
ik word soms ook alleen maar chagrijnig als als mijn vriend mij streelt.
ik weet niet of het komt door het feit dat ik weet dat het voor hem op seks moet uitdraaien.
of dat ik de aanraking gewoon niet fijn vind.
het gevoel komt er gewoon...
niet altijd, maar soms wel!!
misschien vind je de streling zelf wel fijn, maar ontkom je er inmiddels niet aan om die streling met sex te associeren, en als de sex je een beetje tegenstaat (omdat je er geen zin in hebt), krijg je hetzelfde met de streling. dat is op zich jammer, want dan gaat je iets tegenstaan waar je normaliter helemaal geen hekel aan hebt, of zelfs graag hebt.quote:op dinsdag 14 maart 2006 22:06 schreef miriampje het volgende:
[..]
herkenbaar!!
ik word soms ook alleen maar chagrijnig als als mijn vriend mij streelt.
ik weet niet of het komt door het feit dat ik weet dat het voor hem op seks moet uitdraaien.
of dat ik de aanraking gewoon niet fijn vind.
het gevoel komt er gewoon...
niet altijd, maar soms wel!!
ik herken het probleem, heeft bij mij zo ook een langere tijd doorgegaan. en als ik haar dan zei dat ik ermee zat, en met haar daarover wou praten, keek ze me zo aan van 'och zeur toch niet zo', en zei ze 'ik vind het goed zo...'.quote:op dinsdag 14 maart 2006 19:06 schreef maniack28 het volgende:
- als ik zeg dat ik zin heb dan is het niet goed
- als ik veel streel en aai en alles, dan is dat heel even goed maar na verloop van tijd vindt ze het wel weer genoeg
- ze zegt zelf steeds dat ze moe is (heeft een druk jaar gehad in 2005), maar ik vind dat vreemd, aangezien ze wel tot 12 uur opblijft maar om 10 uur geen sex met mij wil
- de sex is wel goed en gevarieerd en ze komt zelfs klaar (tijdens het neuken), dat is nooit het probleem geweest
- kortom, ik ben waanhopig en het werkt gewoon niet want ook al beginnen we een beetje te knuffelen dan komt er nog niks van
herkenbaar, ware het niet dat ik het nog steeds met haar heb. ik kan er ook niet over pratenquote:op woensdag 15 maart 2006 11:57 schreef prey het volgende:
[..]
ik herken het probleem, heeft bij mij zo ook een langere tijd doorgegaan. en als ik haar dan zei dat ik ermee zat, en met haar daarover wou praten, keek ze me zo aan van 'och zeur toch niet zo', en zei ze 'ik vind het goed zo...'.
sorry, maar met meerdere problemen die zij heeft gehad, waar ik heen heb geluisterd, en als mijn gevoelens dan helemaal niks voor haar uitmaken. dan houdt het op.
het is nu ook uit, jammer, maar viel niks aan te doen.
ik ken t gevoel, hier zitten best een flink aantal mensen mee geloof ik.quote:op woensdag 15 maart 2006 11:59 schreef scorpie het volgende:
[..]
herkenbaar, ware het niet dat ik het nog steeds met haar heb. ik kan er ook niet over pratendan komt gelijk zo`n enorme massieve verdedigingsmuur om haar heen...
zulen we een tripledate doen en dan ons probleem voorleggenquote:op woensdag 15 maart 2006 11:59 schreef scorpie het volgende:
[..]
herkenbaar, ware het niet dat ik het nog steeds met haar heb. ik kan er ook niet over pratendan komt gelijk zo`n enorme massieve verdedigingsmuur om haar heen...
jeej, goed plan !quote:op woensdag 15 maart 2006 12:39 schreef maniack28 het volgende:
[..]
zulen we een tripledate doen en dan ons probleem voorleggen![]()
goeie vraag, ik denk dat ik hetzelfde probleem zou hebbenquote:op woensdag 15 maart 2006 12:04 schreef prey het volgende:
[..]
ik ken t gevoel, hier zitten best een flink aantal mensen mee geloof ik.
ik heb alles geprobeerd, zelfs op deze manier:
'ik wil even met je praten, ik zit ergens heel erg mee, en ik zou graag willen dat jij even naar me luistert, ik wil je nergens toe dwingen, maar wil graag weten hoe jij erover denkt.'
ze wou niet naar me luisteren, ik heb het hierna nog 2 maanden geprobeerd, en heb t toen maar uitgemaakt. ze zit er nu nog steeds mee dat het uit is tussen ons, en toen ik haar nog zag in het weekend, omhelsde ze me en huilde ze op mijn schouder. ik vraag me af waarom het dan zo lastig voor haar was om even naar me te luisteren.![]()
het heeft niks te maken met het niet begrijpen deel, het gaat om het feit dat we het niet kunnen begrijpen omdat onze partners er niet over / met ons willen praten hierover.quote:op woensdag 15 maart 2006 13:12 schreef miriampje het volgende:
is wel opvallend.
de partners van mensen met dit probleem hoor je wel.
maar de mensen zelf met dit probleem niet!!
ik denk dat dit ook uit schaamte komt!!
het komt niet goed over als je zegt dat je geen zin hebt in seks.
je bent gewoon 1 van de weinige op aarde.
en zoals ook te zien in de forum, zijn er een aantal mensen.
die het totaal niet begrijpen!!
precies! en een zin als "ja, maar zo ben ik nu eenmaal" schieten wij ook niks mee op.quote:op woensdag 15 maart 2006 13:13 schreef maniack28 het volgende:
ik begrijp het wel en niet... ik begrijp dat je soms geen zin hebt, maar ik begrijp niet dat je nooit zin hebt om sex te hebben met de persoon waar je van houdt en op verliefd bent...
de mensen zelf lijken er weinig problemen mee te hebben.. behalve jij dan...quote:op woensdag 15 maart 2006 13:12 schreef miriampje het volgende:
is wel opvallend.
de partners van mensen met dit probleem hoor je wel.
maar de mensen zelf met dit probleem niet!!
ik denk dat dit ook uit schaamte komt!!
het komt niet goed over als je zegt dat je geen zin hebt in seks.
je bent gewoon 1 van de weinige op aarde.
en zoals ook te zien in de forum, zijn er een aantal mensen.
die het totaal niet begrijpen!!
in reincarnatie therapy gaanquote:op maandag 13 maart 2006 13:55 schreef miriampje het volgende:
wil hij wel sex
iemand tips ofzo
ga ik ook eens proberen dan.quote:op dinsdag 14 maart 2006 19:59 schreef maniack28 het volgende:
[..]
het gaat al bijna een jaar op deze maniersoms wel met oplevingen, maar goed... als ik aan 15x per jaar kom is het veel
maar goed.. ik zal dr gewoon geen lichamelijke aandacht meer geven dan... een half jaar lang.. of een jaar.. of 2 jaar..
![]()
ik laat het je weten als het werkt..
ik wil jullie niet ontmoedigen, maar het kan wel jaaaaren duren, en ik weet niet of je dat ook daadwerkelijk uit gaat houden.quote:
yep. ik merk ook dat ik nu sneller mezelf ga irriteren aan dingen, en dat ik me kwaad kan maken om dingen die vroeger mij een glimlach deden toveren op het gezicht.quote:op woensdag 15 maart 2006 14:05 schreef miss_sly het volgende:
ik denk dat als je al een tijd een relatie hebt en de zin verdwijnt bij de partner, dat je dan lang biljft hangen in de hoop dat het weer goed komt, dat de zin weer terug komt. als je een verder goede relatiel ijkt te hebben, gun je je partner best wat tijd. alleen als het erg lang gaat duren, ga je ook de rest van de relatie onder een vergrootglas bekijken en gaat die er steeds minder goed uitzien, tot niet alleen het gemis aan seks, maar de combi daarvan met andere ergernissen (groot en klein) uiteindelijk tot een breuk leiden.
maar dat is toch ook niet onlogisch? een toch wel belangrijk onderdeel van je relatie werkt niet of nauwelijks en dan ga je je bewust of onbewust ook steeds meer afvragen of die persoon wel de juiste partner voor je is en of er niet meer dingen zijn waardoor het niet loopt...en die in de ogen van anderen (en misschien jezelf ook wel) een meer geaccepteerde redenzijn om het uit te maken dan een gebrek aan seks.quote:op woensdag 15 maart 2006 14:06 schreef scorpie het volgende:
[..]
yep. ik merk ook dat ik nu sneller mezelf ga irriteren aan dingen, en dat ik me kwaad kan maken om dingen die vroeger mij een glimlach deden toveren op het gezicht.
yep, overigens was ik al eerder van plan om met mijn vriendin het hierover te hebben vanavond, dus bij deze zal ik dat maar eens gaan doen. zo kan het niet langer.quote:op woensdag 15 maart 2006 14:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
maar dat is toch ook niet onlogisch? een toch wel belangrijk onderdeel van je relatie werkt niet of nauwelijks en dan ga je je bewust of onbewust ook steeds meer afvragen of die persoon wel de juiste partner voor je is en of er niet meer dingen zijn waardoor het niet loopt...en die in de ogen van anderen (en misschien jezelf ook wel) een meer geaccepteerde redenzijn om het uit te maken dan een gebrek aan seks.
je zegt precies, tot op de details, hoe het bij mij gegaan is. je gaat inderdaad veel meer letten op de kleine dingen waar je je soms aan irriteerde, en gaat je er op een begeven moment zo aan irriteren, dat je bij alles wat ze zeg, of elk karakteristiek trekje van de persoon denkt 'och jah, krijgen we dat weer'.quote:op woensdag 15 maart 2006 14:05 schreef miss_sly het volgende:
ik denk dat als je al een tijd een relatie hebt en de zin verdwijnt bij de partner, dat je dan lang biljft hangen in de hoop dat het weer goed komt, dat de zin weer terug komt. als je een verder goede relatiel ijkt te hebben, gun je je partner best wat tijd. alleen als het erg lang gaat duren, ga je ook de rest van de relatie onder een vergrootglas bekijken en gaat die er steeds minder goed uitzien, tot niet alleen het gemis aan seks, maar de combi daarvan met andere ergernissen (groot en klein) uiteindelijk tot een breuk leiden.
ik zal zeker wat punten uit dit topic aanhalen, deze zijn zeer herkenbaar.quote:op woensdag 15 maart 2006 14:38 schreef prey het volgende:
[..]
je zegt precies, tot op de details, hoe het bij mij gegaan is. je gaat inderdaad veel meer letten op de kleine dingen waar je je soms aan irriteerde, en gaat je er op een begeven moment zo aan irriteren, dat je bij alles wat ze zeg, of elk karakteristiek trekje van de persoon denkt 'och jah, krijgen we dat weer'.
en scorpie, succes ermee vanavond, laat ons eens weten hoe het gegaan is, ik hoop dat je het opgelost krijgt.![]()
been there, done that, got the t-shirtquote:op woensdag 15 maart 2006 14:38 schreef prey het volgende:
[..]
je zegt precies, tot op de details, hoe het bij mij gegaan is. je gaat inderdaad veel meer letten op de kleine dingen waar je je soms aan irriteerde, en gaat je er op een begeven moment zo aan irriteren, dat je bij alles wat ze zeg, of elk karakteristiek trekje van de persoon denkt 'och jah, krijgen we dat weer'.
ja, ik hoop dat een goed gesprek mogelijk is en dat het opgelost wordtquote:en scorpie, succes ermee vanavond, laat ons eens weten hoe het gegaan is, ik hoop dat je het opgelost krijgt.![]()
en ik kreeg niet eens het shirtquote:op woensdag 15 maart 2006 14:40 schreef miss_sly het volgende:
been there, done that, got the t-shirt
nou ja, het is geen t-shirt waar ik graag mee te koop loop; het blijft niet goed voor je zelfvertrouwen als je partner geen heeft in seks. je gaat je toch afvragen of je wel leuk, mooi, lief, sexy, enz, genoeg bent.quote:
dat kan ik me wel voorstellen, al heb ik daar gelukkig nooit echt last van gehad, ze heeft dan wel nooit gezegd dat het niet aan mij lag, maar dit heb ik maar aangenomen.quote:op woensdag 15 maart 2006 14:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
nou ja, het is geen t-shirt waar ik graag mee te koop loop; het blijft niet goed voor je zelfvertrouwen als je partner geen heeft in seks. je gaat je toch afvragen of je wel leuk, mooi, lief, sexy, enz, genoeg bent.
ow, hij heeft me geregeld verzekerd dat het niet aan mij lag, maar ja...ook daar ga je aan twijfelen op een bepaald moment. maar ik heb het dan ook over ene periode van 3 jaarquote:op woensdag 15 maart 2006 15:07 schreef prey het volgende:
[..]
dat kan ik me wel voorstellen, al heb ik daar gelukkig nooit echt last van gehad, ze heeft dan wel nooit gezegd dat het niet aan mij lag, maar dit heb ik maar aangenomen.
hij!!!??quote:op woensdag 15 maart 2006 15:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ow, hij heeft me geregeld verzekerd dat het niet aan mij lag, maar ja...ook daar ga je aan twijfelen op een bepaald moment. maar ik heb het dan ook over ene periode van 3 jaar
geloof me, het bestaat.quote:
dat heeft allemaal met het niet willen delen van intimiteit met anderen te maken, je hebt een monogaam ingestelde vriendin.quote:op woensdag 15 maart 2006 16:28 schreef bartvdbk het volgende:
nou ik zou wel (nog) vaker willen. dus als ze dan niet wil en ik vraag of het goed is als ik ff naar een andere vrouw gaat(waarvoor ik dan ook nog zou moeten betalen notabene) dan gaat ze niet akkoord
! dat gunt ze me (of zichzelf) niet. en als ze dan vraagt "hoe zou je het vinden als ik het met de buurjongen doe"? dan zeg ik nou als je daar plezier aan hebt en je geniet ervan gun ik je dat wel. wordt ze nog kwader
en zegt ze "geef je zoveel om mij?". wie kan me dat uitleggen? ikke snap da nie helemaal. of heeft dat alleen maar te maken met het niet willen delen van intimiteit met anderen?
voor een deel misschien, voor haar in ieder geval wel.quote:op woensdag 15 maart 2006 16:41 schreef bartvdbk het volgende:
ja is dat op dat moment niet zo dan?
klopt je geboortedatum in je profiel? dan denk ik dat ik wel weet wat het probleem is hoor en snap ik ook dat je niet naar de huisarts gaat. je bent nog erg jong. toen ik zo oud als jij was, kon ik ook met gemak maanden zonder sex zonder dat ik er behoefte aan had.quote:op maandag 13 maart 2006 13:55 schreef miriampje het volgende:
wil hij wel sex
iemand tips ofzo
dus eigenlijk wil je een lieve, verzorgende nympho die jou toestaat om te blowen en te zuipen?quote:op donderdag 16 maart 2006 08:39 schreef bartvdbk het volgende:
en die zo lief en zorgend is.
ik blow dan wel niet, maar dat klinkt zooo aantrekkelijkquote:op donderdag 16 maart 2006 11:06 schreef jpg97 het volgende:
dus eigenlijk wil je een lieve, verzorgende nympho die jou toestaat om te blowen en te zuipen?
dan kan hij beter met een vent gaanquote:op donderdag 16 maart 2006 11:48 schreef prey het volgende:
[..]
ik blow dan wel niet, maar dat klinkt zooo aantrekkelijk
heey! nou ik zal even een update geven, we gingen een eind wandelen, en dat was voor mij de ideale gelegenheid om eens openhartig hierover te praten.quote:op donderdag 16 maart 2006 12:03 schreef miss_sly het volgende:
heej scorpie, nog een goed gesprek gehad?
wow, ik had niet verwacht dat ze zo bereid zou zijn om erover te praten, mijn vriendin was dat in ieder geval niet. ik ben wel gelukkig dat je een goed gesprek met haar hebt gehad, en een mooie nachtquote:op donderdag 16 maart 2006 12:08 schreef scorpie het volgende:
.....
ja, het deed haar zeker wel iets. maar toen ik vervolgens zei dat ik graag wilde dat ze dit topic zou lezen zei ze dat ze dat wel zou doen op het moment dat ze daar zelf wel zin in hadquote:op donderdag 16 maart 2006 12:43 schreef miss_sly het volgende:
fijn dat je een goed gesprek hebt gehad
hoop ook dat het goed blijft gaan en dat het niet weer stilletjesaan fout gaat. wat vond ze van de mogelijkheid dat de hele relatie fout kan lopen op dit probleem? ze begreep het, maar deed het haar ook iets?
thanks! ik denk ook dat het ligt aan het feit dat we allebei best nuchter kunnen zijn en nuchter kunnen praten, dat werkt ook goed! ik hoop dat jij er ook uitkomt!quote:op donderdag 16 maart 2006 13:10 schreef prey het volgende:
[..]
wow, ik had niet verwacht dat ze zo bereid zou zijn om erover te praten, mijn vriendin was dat in ieder geval niet. ik ben wel gelukkig dat je een goed gesprek met haar hebt gehad, en een mooie nacht
ik hoop voor jullie dat het goed blijft gaan, maar als ze dit beseft zal dat wel
mja, zij heeft er zelf kennelijk niet zoveel last van dat ze weinig zin heeftquote:op donderdag 16 maart 2006 13:12 schreef scorpie het volgende:
[..]
ja, het deed haar zeker wel iets. maar toen ik vervolgens zei dat ik graag wilde dat ze dit topic zou lezen zei ze dat ze dat wel zou doen op het moment dat ze daar zelf wel zin in haddat vond ik dan wel minder...
nee klopt, dat zei ze ook, dat ze zelf geen last ervan had, maar dat ze dit niet wilde laten gebeuren, en dat ze zich wat meer moest richten op mij ipv de omgeving e.d, dus ik heb weer goeie hoop!quote:op donderdag 16 maart 2006 13:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
mja, zij heeft er zelf kennelijk niet zoveel last van dat ze weinig zin heeft
maar misschien komt het allemaal helemaal goed na dit gesprek!!
uitkomen.. tja.. ik heb het maar uitgemaakt omdat het verder niet ging. maar ik ben er nu overheen, het was wel jammer maarja, eens kijken of ik nog ergens een lief meisje tegen komquote:op donderdag 16 maart 2006 13:13 schreef scorpie het volgende:
thanks! ik denk ook dat het ligt aan het feit dat we allebei best nuchter kunnen zijn en nuchter kunnen praten, dat werkt ook goed! ik hoop dat jij er ook uitkomt!
ik snap je bericht niet helemaal, bedoel je dat je er echt niet aan zou kunnen denken om het uit te maken ?quote:op vrijdag 17 maart 2006 08:47 schreef miriampje het volgende:
op dit moment zou ik er echt aan kunnen denken om het uit te maken!! dus dat zal nog wel lang duren.. zolang hij het niet doet!! maar daar ben ik eigenlijk niet bang voor.
dat is zelden goed he?quote:op vrijdag 17 maart 2006 14:31 schreef miriampje het volgende:
zo goed... haha ik was te haastig!!
de kans dat hij het uitmaakt lijkt me ook groter dan andersom, het zijn immers zijn behoeften die niet bevredigd worden...quote:op vrijdag 17 maart 2006 08:47 schreef miriampje het volgende:
op dit moment zou ik er echt niet aan kunnen denken om het uit te maken!! dus dat zal nog wel lang duren.. zolang hij het niet doet!! maar daar ben ik eigenlijk niet bang voor.
oh dat gaat nog veel vaker voorkomen. wij mannen hebben al een oerdrang waardoor elk loslopend stuk vrouwenvlees door onze ogen bekeken en gekeurd wordt. vervolgens krijg je ook nog eens de hele dag seksuele prikkels op je af (tv, bladen en andere media). het is gewoon een hele opgaaf om als man niet geil te zijn, maar als we geil zijn verwachten we van ons vriendinnetje dat zij dient om ons te bevredigen (hoe banaal dat ook klinkt). als zij dan een keer geen zin heeft, dat kan... ook mannen hebben wel eens geen zin. maar als je weeek na week, maand na maand telkens weer te horen krijgt:quote:op donderdag 23 maart 2006 09:17 schreef miriampje het volgende:
ik had twee dagen weer eens ruzie
omdat ik nooit wil
en hij weer wel
niets meer aan toe voegen. ik kan me voorstellen dat je dat moeilijk vind, maar een man heeft nu eenmaal zijn behoeften binnen een relatie. vrouwen normaal gesproken ook wel, maar in jouw geval is dat iets minder.quote:op donderdag 23 maart 2006 09:37 schreef mikeymo het volgende:
[..]
oh dat gaat nog veel vaker voorkomen. wij mannen hebben al een oerdrang waardoor elk loslopend stuk vrouwenvlees door onze ogen bekeken en gekeurd wordt. vervolgens krijg je ook nog eens de hele dag seksuele prikkels op je af (tv, bladen en andere media). het is gewoon een hele opgaaf om als man niet geil te zijn, maar als we geil zijn verwachten we van ons vriendinnetje dat zij dient om ons te bevredigen (hoe banaal dat ook klinkt). als zij dan een keer geen zin heeft, dat kan... ook mannen hebben wel eens geen zin. maar als je weeek na week, maand na maand telkens weer te horen krijgt:
"ik wil dit niet schat, ik heb geen zin"
dan is dat behoorlijk frustrerend. kans is ook groot dat als zo'n man in aanraking komt met een andere vrouw die wel seks met hem wilt hebben hij zonder scrupules het bed met haar deelt. logisch toch, jij geeft hem geen bevrediging voor zijn eigenlijk doodnormale wensen en dus zoekt hij iemand anders op.
als jij voorlopig geen seks met hem wilt hebben kun je beter het uitmaken en vrienden blijven want nu heb je gewoon een broer-zus-relatie
tja, maar als je vriendje echt van je houdt, dan wacht hij wel op je totdat je wel weer zin hebt.quote:op donderdag 23 maart 2006 09:37 schreef mikeymo het volgende:
[..]
als jij voorlopig geen seks met hem wilt hebben kun je beter het uitmaken en vrienden blijven want nu heb je gewoon een broer-zus-relatie
iedereen heeft grenzen. ik hou heel veel van mijn vriendin maar als zij mij niet meer zou willen plezieren voor hele lange periodes omdat zij er geen zin in heeft dan loopt het toch spaak. waar is het 'houden van' van die persoon die geen zin heeft dan gebleven? precies !quote:op zaterdag 25 maart 2006 00:11 schreef vintrax het volgende:
tja, maar als je vriendje echt van je houdt, dan wacht hij wel op je totdat je wel weer zin hebt.
tja, het ligt er inderdaad wel aan hoe lang die periodes zijn natuurlijk. maar een relatie is iets geven en nemen, ik vind dat als zij een keertje geen zin heeft, zal hij dat wel moeten respecteren maar ik neem aan dat hij dat wel doet. maar er zit inderdaad wel wat in, in wat je zegt hoor, daar ben ik het ook helemaal mee eens.quote:op zaterdag 25 maart 2006 00:43 schreef #ANONIEM het volgende:
iedereen heeft grenzen. ik hou heel veel van mijn vriendin maar als zij mij niet meer zou willen plezieren voor hele lange periodes omdat zij er geen zin in heeft dan loopt het toch spaak. waar is het 'houden van' van die persoon die geen zin heeft dan gebleven? precies !
tuurlijk,een keertje ala...maar keer op keer op keer op keer afgewezen worden is gewoon echt niet te doen. een man heeft ook zo z'n behoeftes.quote:op zaterdag 25 maart 2006 17:57 schreef vintrax het volgende:
[..]
tja, het ligt er inderdaad wel aan hoe lang die periodes zijn natuurlijk. maar een relatie is iets geven en nemen, ik vind dat als zij een keertje geen zin heeft, zal hij dat wel moeten respecteren maar ik neem aan dat hij dat wel doet. maar er zit inderdaad wel wat in, in wat je zegt hoor, daar ben ik het ook helemaal mee eens.
uiterst logisch inderdaad.quote:op donderdag 23 maart 2006 09:37 schreef mikeymo het volgende:
[..]
kans is ook groot dat als zo'n man in aanraking komt met een andere vrouw die wel seks met hem wilt hebben hij zonder scrupules het bed met haar deelt. logisch toch, jij geeft hem geen bevrediging voor zijn eigenlijk doodnormale wensen en dus zoekt hij iemand anders op.
ja inderdaad, en ik neem aan dat je je vriendin zo nu en dan eens flink mag nemenquote:op zaterdag 25 maart 2006 17:57 schreef vintrax het volgende:
[..]
maar een relatie is iets geven en nemen,
moet je wel seksen natuurlijk.quote:op maandag 13 maart 2006 14:26 schreef miriampje het volgende:
maar we waren er over uit dat als ik me daar minder druk om zou maken.. het misschien vanzelf zou komen!!
nou, lijkt me duidelijk: je bent die gozer van je zat. als het eerst wel goed ging en nu niet meer en je wordt chago van ze gepiel: dan ben je em zat. dumpen dus.quote:op maandag 13 maart 2006 14:16 schreef miriampje het volgende:
[..]
daar ontbreekt het niet aan
soms geeft het een tegengesteld effect... ik word er chagrijnig van
omdat hij zo probeert
en bij mij nog nix opleverd
maar liefde kun je niet alleen aan seks zien... tenminste in onze relatie niet!!quote:op zaterdag 1 april 2006 10:57 schreef raymond_de_zwart het volgende:
[..]
nou, lijkt me duidelijk: je bent die gozer van je zat. als het eerst wel goed ging en nu niet meer en je wordt chago van ze gepiel: dan ben je em zat. dumpen dus.
dream on.....hij zal altijd willenquote:op woensdag 5 april 2006 15:26 schreef hannelore het volgende:
ik heb nooit zin, al maanden niet. het interesseert me gewoon voor geen meter!
wat doe je dr aan en vooral hoe krijg ik mijn vent zo ver dat hij ook nooit meer wil?
castratie, ballen er echt af, bijnieren eruit lepelen en hij heeft geen testosteron meerquote:op woensdag 5 april 2006 15:26 schreef hannelore het volgende:
ik heb nooit zin, al maanden niet. het interesseert me gewoon voor geen meter!
wat doe je dr aan en vooral hoe krijg ik mijn vent zo ver dat hij ook nooit meer wil?
het is ook nooit goed he, als mannen geen zin hebben dan denken vrouwen dat de man haar niet aantrekkelijk genoeg vindt, wil hij teveel dan is het een zeikerdquote:op woensdag 5 april 2006 15:38 schreef hannelore het volgende:
waarom kan een man niet gewoon lief zijn zonder altijd sex te verwachten?! een poos geen sex is toch niet dodelijk? dan steekt ie 'm maar tussen d edeur zou ik zeggen maar nee, zelfs zelfbevrediging wil ie niet. hij wil mij.
(sorry mijn vorige reactie was eigenlijk opmerking aan miriampje)
ben ik met je eens. mijn vent,heeft zoals ie zelf in dit topic gezegd heeft (mikeymo) het ook al eens meegemaakt. welliswaar niet met mij,maar dan nog. ik kan me heel heel heel erg goed voorstellen hoe kloten het voor een man is (en ook voor de vrouw) om enorm graag met je vriendin te willen vrijen,maar zij je keer op keer op keer maar weer afwijst.quote:op woensdag 5 april 2006 00:21 schreef discomagic het volgende:
nee, dat dacht ik ook toen. zat toen 7 jaar in een relatie en hetzelfde probleem (ben zelf man). maar na 1 jaar zonder sex heb ik wel de knoop doorgehakt. het werkt nu eenmaal niet op zo'n manier. en ik weet dat jij graag door wil gaan en je vriend ook maar als ik geen sex meer kan hebben is het voor mij echt voorbij, ook na zo'n lange tijd. buiten de deur neuken wilde ik niet dus dan maar confronteren met het probleem. het lag aan haar. best cru van mij maar ik ga niet 40 jaar nog door zonder sex. het leven duurt al veel te kort. nu wel een vriendin die dol op sex is. sorry dat het wat kort door de bocht overkomt maar sex is het belangrijkste in een relatie, hoe je dat nou wendt of keert...... succes ermee!
goh wat erg zeg dat je vriend jou begeert en niet een andere vrouw op een filmpje of in zijn gedachte, dat hij naar jou verlangt....echt wat een ramp, wat een rotvent, zou hem gelijk de deur uitschoppen, een vent die gek is van je, is toch niet te geloven zeg!!!!quote:op woensdag 5 april 2006 15:38 schreef hannelore het volgende:
waarom kan een man niet gewoon lief zijn zonder altijd sex te verwachten?! een poos geen sex is toch niet dodelijk? dan steekt ie 'm maar tussen d edeur zou ik zeggen maar nee, zelfs zelfbevrediging wil ie niet. hij wil mij.
quote:op woensdag 5 april 2006 15:44 schreef scorpie het volgende:
[..]
het is ook nooit goed he, als mannen geen zin hebben dan denken vrouwen dat de man haar niet aantrekkelijk genoeg vindt, wil hij teveel dan is het een zeikerd![]()
mannen vinden sex en intimiteit belangrijk in hun relatie want zonder die dingen ben je ipv zijn vriendin zijn zus![]()
en als jou het niet bevalt moet je het uitmaken/scheiden whatever, en niet de vent de schuld in de schoenen schuiven, hij heeft het al moeilijk zat met zo`n a-seksueel type als jij, waar ik al lang bij was weggelopen als je hem de schuld in de schoenen blijft schuiven![]()
ja,idd. asociaal,die mannen denken ook dat ze verdomme alles kunnen maken.quote:op woensdag 5 april 2006 15:55 schreef erodome het volgende:
[..]
goh wat erg zeg dat je vriend jou begeert en niet een andere vrouw op een filmpje of in zijn gedachte, dat hij naar jou verlangt....echt wat een ramp, wat een rotvent, zou hem gelijk de deur uitschoppen, een vent die gek is van je, is toch niet te geloven zeg!!!!
misschien weet hannelore gewoon niet hoe ze zich moet uiten. klinkt het soms wat zeikerig ofzo... maar bedoeld ze iets andersquote:op woensdag 5 april 2006 15:57 schreef zwaffel het volgende:
[..]
ja,idd. asociaal,die mannen denken ook dat ze verdomme alles kunnen maken.
hannelore,je bent een zeikwijfik wil je wel eens horen als je helemaal geen aandacht meer krijgt
misschien eens met je man hierover pratenquote:op woensdag 5 april 2006 16:26 schreef hannelore het volgende:
nou nou zeg wat een reacties! allemaal kerels zeker. mijn man is lief en ik houd van hem maar ik wil gewoon al tijden geen sex meer.het boeit me gewoon niet. ik ben heus niet frigide, nooit geweest ook! ik vind intimiteit en sex niet hetzelfde.mijn man en ik kunnen nooit eens alleen kussen of knuffelen, dan moet er gelijk geneukt worden en daar baal ik nou zo van. juist omdat hij sex verwacht heb ik al geen zin meer. daar wil wat aan doen maa ik weet niet wat. scheiden is voor mij geen optie. althans, nog niet. en voor zover ik weet zijn er zat vrouwen met dit probleem!
en mijn vriend vind het niet zo erg om soms aan zelfbevrediging te doen. en soms trek ik hem af, dat vind ik helemaal niet erg!quote:op woensdag 5 april 2006 15:38 schreef hannelore het volgende:
mooie relkloonquote:gebruikersnaam: hannelore
laatste bezoek: 2 minuten geleden
nope, geen slurfje in mijn broek...quote:op woensdag 5 april 2006 16:26 schreef hannelore het volgende:
nou nou zeg wat een reacties! allemaal kerels zeker. mijn man is lief en ik houd van hem maar ik wil gewoon al tijden geen sex meer.het boeit me gewoon niet. ik ben heus niet frigide, nooit geweest ook! ik vind intimiteit en sex niet hetzelfde.mijn man en ik kunnen nooit eens alleen kussen of knuffelen, dan moet er gelijk geneukt worden en daar baal ik nou zo van. juist omdat hij sex verwacht heb ik al geen zin meer. daar wil wat aan doen maa ik weet niet wat. scheiden is voor mij geen optie. althans, nog niet. en voor zover ik weet zijn er zat vrouwen met dit probleem!
nee hoor,ik ben geen kerel.quote:op woensdag 5 april 2006 16:26 schreef hannelore het volgende:
quote:op woensdag 5 april 2006 16:34 schreef erodome het volgende:
[..]
heb je ook wel een beetje begrip voor zijn kant, hij is dol op je, vindt je prachtig blijkbaar, verlangt naar je en jij stoot hem steeds weg, hoe moet hij zich voelen, daar weleens aan gedacht, dat hij wanhopig wordt van de afwijzingen, denkt dat het aan hem ligt en dat soort zaken, dat hij op allerlei manieren probeerd je toch zover te krijgen dat je hem wel wil?
ik snap het probleem helemaal, ik heb ook het idee van de vicieuze cirkel.quote:op woensdag 5 april 2006 16:31 schreef hannelore het volgende:
miriampje, het probleem bij ons is nou juist dat ik me wel kan uiten en mijn man niet. hij zegt nooit wat en uit zich alleen maar lichamelijk en ik door middel van praten. ben ik dan een zeikerd?
je zegt zelf toch dat je ook geen zin hebt in sex? dat heb ik dus ook. en zin kun je niet maken, helaas.
vroeger had ik er geen last van maar het valt me op hoe vaker hij wil, hoe minder zin ik heb. ik vrees dat het een vicieuze cirkel is. heeft niks te maken met zeiken of houden van!
eens. betrap ik mezelf ook wel eens op. redelijk naaistreek imhoquote:op woensdag 5 april 2006 16:31 schreef maniack28 het volgende:
[..]
mooie relkloon![]()
even weer ontopic.. het vervelendste vind ik altijd, als mn vriendin zegt dat ze bijv. morgenochtend of vanavond wel sex wil hebben en dat het er dan nog niet van komt. hou dan gewoon je bek en zeg gewoon niks totdat je zin hebt![]()
redelijkquote:op woensdag 5 april 2006 16:36 schreef zwaffel het volgende:
[..]
eens. betrap ik mezelf ook wel eens op. redelijk naaistreek imhomaar hey,we blijven vrouwen
![]()
![]()
[/quote]quote:op woensdag 5 april 2006 16:33 schreef hannelore het volgende:
[tja, praten probeer ik dagelijks maar hij klapt helemaal dicht. als ie het dan weer goed probeert te maken wil ie sex en dan wil ik dus niet. na zo'n afwijzing is ie helemaal niet meer aanspreekbaar. .. ik heb dat echt al tig keer gezegd hoor, dat ik vaak gewoon wil knuffelen en verder niks. maar dat kan ie dus niet. of 1 keertje en dan wil ie de volgende dag toch sex.
[..]
misschien eens met je man hierover pratenraar idee misschien, maar je zou hem kunnen vertellen dat je soms gewoon wilt knuffelen zonder dat er seks op volgt....
niet alle vrouwen zijn als jij erodomequote:op woensdag 5 april 2006 16:39 schreef erodome het volgende:
[..]
het is een gezonde vent, wat verwacht je dan????????
wees eens echt verdomde eerlijk tegenover jezelf en zie wat je iemand aandoet door hem steeds van je af te stoten, dat doet pijn hoor, serieus...een man heeft ook gevoel...
en als hij het 1 keertje doet, dat is toch een mooi begin, vertel hem dan ook hoe fijn je dat vond, hoe geliefd en geaccepteerd je je daardoor voelt.
spreek eens samen af dat een weekje ofzo te doen en beloof na die week dan ook eens te proberen tot zin/seks te komen, lekkere erotische massage's ofzo die kunnen helpen, doe wat, maar leg het niet bij hem neer, want jij bent degene die geen zin heeft, wat toch niet echt de normale gang van zaken genoemd kan worden.
maar zie aub in dat je hem pijn doet met afwijzen, heb eens wat begrip voor zijn situatie om elke dag bij iemand te moeten zijn naar wie je heel erg verlangt en nooit wat te mogen, altijd afgwezen te worden alsof je niet goed genoeg bent.
dat is lullig idd, maar bedenk je dan dat ze dat ook echt van plan is geweest, voor jou...en schat dat op waarde, hoe lastig dat ook is op dat moment.quote:op woensdag 5 april 2006 16:31 schreef maniack28 het volgende:
[..]
mooie relkloon![]()
even weer ontopic.. het vervelendste vind ik altijd, als mn vriendin zegt dat ze bijv. morgenochtend of vanavond wel sex wil hebben en dat het er dan nog niet van komt. hou dan gewoon je bek en zeg gewoon niks totdat je zin hebt![]()
ik zal het doorgevenquote:op woensdag 5 april 2006 16:44 schreef erodome het volgende:
[..]
dat is lullig idd, maar bedenk je dan dat ze dat ook echt van plan is geweest, voor jou...en schat dat op waarde, hoe lastig dat ook is op dat moment.
dit herken ik wel van de periode dat ik amper zin had ooit in een ver verleden, toen beloofde ik het ook te vaak, juist omdat ik wist dat hij er zo naar verlangde en ik hem dat ook echt graag wilde geven, maar die fokking drempel is zo lastig op ten duur om overheen te gaan...
is op ten duur ook een kwestie van jezelf eroverheen schoppen hoor...
denk je dat alles bij mij perfect is en altijd zo is geweest, hell no, ben zwaar depri geweest, wilde toen ook geen gezeur aan mijn lijf, in het begin van onze relatie konden we zelfs amper seks hebben omdat mijn lichaam niet wilde door nare dingen daarvoor...quote:op woensdag 5 april 2006 16:42 schreef maniack28 het volgende:
[..]
niet alle vrouwen zijn als jij erodome![]()
kan je jezelf niet klonen![]()
dat zegt ze uit schuldgevoel omdat ze het op dat bewuste moment niet wil, en jij wel.quote:op woensdag 5 april 2006 16:31 schreef maniack28 het volgende:
[..]
uhu.. zat problemen al gehad en opgelost... het sexprobleem is momenteel het enige niet opgeloste probleemquote:op woensdag 5 april 2006 16:46 schreef erodome het volgende:
[..]
denk je dat alles bij mij perfect is en altijd zo is geweest, hell no, ben zwaar depri geweest, wilde toen ook geen gezeur aan mijn lijf, in het begin van onze relatie konden we zelfs amper seks hebben omdat mijn lichaam niet wilde door nare dingen daarvoor...
problemen zijn er om opgelost te worden, maar dan moet de wil er wel echt zijn...
quote:op woensdag 5 april 2006 16:35 schreef zwaffel het volgende:
[..]
en als jij echt,echt,echt van je man houdt,en je man gelukkig wil maken..dan geef je hem waaraan hij behoefte heeft -> sex.
doe je dat niet,prima. maar niet zeuren als die wegloopt dan
idd,en als die wil er niet is,kun je imho beter stoppen met de relatie.quote:op woensdag 5 april 2006 16:46 schreef erodome het volgende:
[..]
denk je dat alles bij mij perfect is en altijd zo is geweest, hell no, ben zwaar depri geweest, wilde toen ook geen gezeur aan mijn lijf, in het begin van onze relatie konden we zelfs amper seks hebben omdat mijn lichaam niet wilde door nare dingen daarvoor...
problemen zijn er om opgelost te worden, maar dan moet de wil er wel echt zijn...
quote:op woensdag 5 april 2006 16:38 schreef maniack28 het volgende:
[..]
redelijkschandalig vind ik het... maar dat ga ik haar dit weekend ook eens ff duidelijk maken.. want gisteren flikte ze het weer. ik ben ook moe, maar als ze wil knuffelen dan maak ik ook energie vrij
vrouwen (soms)
![]()
jij bent nie wiesquote:op woensdag 5 april 2006 16:35 schreef zwaffel het volgende:
en als jij echt,echt,echt van je man houdt,en je man gelukkig wil maken..dan geef je hem waaraan hij behoefte heeft -> sex.
true,dat heb ik heeeeeeeeeel af en toe wel eens. maar dan ben ik van mening dat je het de volgende ochten gewoon goed kan makenquote:op woensdag 5 april 2006 16:49 schreef jaytonism het volgende:
[..]
dat zegt ze uit schuldgevoel omdat ze het op dat bewuste moment niet wil, en jij wel.
moet je het wel willen, en niet doen omdat hij het wil.quote:op woensdag 5 april 2006 16:50 schreef zwaffel het volgende:
[..]
true,dat heb ik heeeeeeeeeel af en toe wel eens. maar dan ben ik van mening dat je het de volgende ochten gewoon goed kan maken
tuulk,ik ben niet wiesquote:
tsja... ik vind het vrij normaal als ik bij haar ben (een hele dag) en we hebben gewoon wat geknuffeld dat ik dan zin krijg... kan ook niet begrijpen dat zij het niet krijgt (of niet wil invullen omdat ze moe is als ze het wel krijgt)quote:op woensdag 5 april 2006 16:49 schreef jaytonism het volgende:
[..]
dat zegt ze uit schuldgevoel omdat ze het op dat bewuste moment niet wil, en jij wel.
ik denk dat niemand gelukkig is zónder sex, alleen sommigen hebben het meer nodig dan anderen.quote:op woensdag 5 april 2006 16:51 schreef zwaffel het volgende:
[..]
tuulk,ik ben niet wieseen vent die gelukkig is zonder sex,ik moet de eerste nog tegen komen
ook eensquote:op woensdag 5 april 2006 16:51 schreef jaytonism het volgende:
[..]
moet je het wel willen, en niet doen omdat hij het wil.
ja hoor, ik ben naïef.. ik snap ook heus wel dat kerels gelukkiger zijn met sex dan zonder... ben het alleen niet eens met je standpunt dat als je echt van hem houdt je hem maar moet geven wat hij wil, zonder dat je daar zelf 100% achter staat..quote:op woensdag 5 april 2006 16:51 schreef zwaffel het volgende:
[..]
tuulk,ik ben niet wieseen vent die gelukkig is zonder sex,ik moet de eerste nog tegen komen
maar wees vooral naïef
leuk, kunstmatig afgesproken sex.quote:op woensdag 5 april 2006 17:11 schreef maniack28 het volgende:
maar hannelore, je kan toch ook afspreken dat je 1x per week sex hebt op een bepaalde dag.
beter dan iedere dag ruzie over wel of geen sex hebbenquote:
als je d'r al grote ruzie om maakt, is het sowieso tijd om 's te gaan praten.quote:op woensdag 5 april 2006 17:14 schreef maniack28 het volgende:
[..]
beter dan iedere dag ruzie over wel of geen sex hebben![]()
dat niet... maar soms is het wel vervelendquote:op woensdag 5 april 2006 17:15 schreef jaytonism het volgende:
[..]
als je d'r al grote ruzie om maakt, is het sowieso tijd om 's te gaan praten.
haha, je moet je ook niet aangevallen voelen. was d'r alleen niet zo mee eensch.quote:op woensdag 5 april 2006 17:16 schreef maniack28 het volgende:
[..]
dat niet... maar soms is het wel vervelendhet was ook maar een suggestie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |