quote:Op woensdag 5 april 2006 17:20 schreef Miriampje het volgende:
BIj mij is het niet zo dat ik het helemaal afzweer.
Soms heb ik ook wel eens erge zin uit mezelf(niet vaak)
en dan wil ik wel seks!!
Het is niet zo dat ik seks verschrikkelijk vind en dat ik het nooit meer wil
Dat vind ik uberhaupt vroeg om dat nu al te zeggen.
Ik heb de laatste tijd gewoon geen zin.
En ik zorg ervoor dat we het minimaal 1x per week doen
Als dat niet is gebeurt dan gooi ik mezelf maar ff over die drempel heen...
Nee, jij hebt last van meisjes die voor je kluisje staan.quote:
Jij hier? Ik heb niet last van elk meisje, maar dan moeten ze geen scapino trainingsbroek dragen.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:21 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Nee, jij hebt last van meisjes die voor je kluisje staan.![]()
Buk maar, ik kom er zo aanquote:Op woensdag 5 april 2006 20:54 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Ik heb momenteel erg veel zin![]()
Maar er is niemand binnen handbereik![]()
*loopt naar de autoquote:Op woensdag 5 april 2006 20:59 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
* doet fotoboek checken
hell yeah!
Sorryquote:Op woensdag 5 april 2006 21:12 schreef Miriampje het volgende:
haha gelukkig zijn er nog mensen die wel zin hebbenmaar die mededeling is in het verkeerde topic
Zooo dan. Wat ga jij morgen doen?quote:Op woensdag 5 april 2006 21:12 schreef Miriampje het volgende:
haha gelukkig zijn er nog mensen die wel zin hebbenmaar die mededeling is in het verkeerde topic
Checkt fotoboek en denkt Jammiequote:Op woensdag 5 april 2006 21:12 schreef Miriampje het volgende:
Snap je nu dat ik mijn vriend er niet van kan overtuigen om nooit meer seks te hebbenquote:Op donderdag 6 april 2006 08:31 schreef TheWhiteTiger het volgende:
[..]
Checkt fotoboek en denkt Jammie
hahaquote:Op donderdag 6 april 2006 14:16 schreef Miriampje het volgende:
[..]
Snap je nu dat ik mijn vriend er niet van kan overtuigen om nooit meer seks te hebben![]()
Het gaat langzaam aan beter!!
Ik hou gewoon rekening met mijn vriend.
als ik al een paar keer nee heb gezegt, dan schop ik mezelf maar een keer over die drempel.
Heb ik ook een tijdje gedaan maar bij mij werkt dat alleen maar omgekeerd.. Wanneer ik het idee heb dat ik moet sexen om het sexen krijg ik die knop al helemaal niet om en is het genot ver te zoeken..quote:Op donderdag 6 april 2006 14:16 schreef Miriampje het volgende:
[..]
Snap je nu dat ik mijn vriend er niet van kan overtuigen om nooit meer seks te hebben![]()
Het gaat langzaam aan beter!!
Ik hou gewoon rekening met mijn vriend.
als ik al een paar keer nee heb gezegt, dan schop ik mezelf maar een keer over die drempel.
Daar heb je toch buddy's voor?quote:Op woensdag 5 april 2006 20:54 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Ik heb momenteel erg veel zin![]()
Maar er is niemand binnen handbereik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |