quote:Op woensdag 5 april 2006 17:20 schreef Miriampje het volgende:
BIj mij is het niet zo dat ik het helemaal afzweer.
Soms heb ik ook wel eens erge zin uit mezelf(niet vaak)
en dan wil ik wel seks!!
Het is niet zo dat ik seks verschrikkelijk vind en dat ik het nooit meer wil
Dat vind ik uberhaupt vroeg om dat nu al te zeggen.
Ik heb de laatste tijd gewoon geen zin.
En ik zorg ervoor dat we het minimaal 1x per week doen
Als dat niet is gebeurt dan gooi ik mezelf maar ff over die drempel heen...
Nee, jij hebt last van meisjes die voor je kluisje staan.quote:
Jij hier? Ik heb niet last van elk meisje, maar dan moeten ze geen scapino trainingsbroek dragen.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:21 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Nee, jij hebt last van meisjes die voor je kluisje staan.![]()
Buk maar, ik kom er zo aanquote:Op woensdag 5 april 2006 20:54 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Ik heb momenteel erg veel zin![]()
Maar er is niemand binnen handbereik![]()
*loopt naar de autoquote:Op woensdag 5 april 2006 20:59 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
* doet fotoboek checken
hell yeah!
Sorryquote:Op woensdag 5 april 2006 21:12 schreef Miriampje het volgende:
haha gelukkig zijn er nog mensen die wel zin hebbenmaar die mededeling is in het verkeerde topic
Zooo dan. Wat ga jij morgen doen?quote:Op woensdag 5 april 2006 21:12 schreef Miriampje het volgende:
haha gelukkig zijn er nog mensen die wel zin hebbenmaar die mededeling is in het verkeerde topic
Checkt fotoboek en denkt Jammiequote:Op woensdag 5 april 2006 21:12 schreef Miriampje het volgende:
Snap je nu dat ik mijn vriend er niet van kan overtuigen om nooit meer seks te hebbenquote:Op donderdag 6 april 2006 08:31 schreef TheWhiteTiger het volgende:
[..]
Checkt fotoboek en denkt Jammie
hahaquote:Op donderdag 6 april 2006 14:16 schreef Miriampje het volgende:
[..]
Snap je nu dat ik mijn vriend er niet van kan overtuigen om nooit meer seks te hebben![]()
Het gaat langzaam aan beter!!
Ik hou gewoon rekening met mijn vriend.
als ik al een paar keer nee heb gezegt, dan schop ik mezelf maar een keer over die drempel.
Heb ik ook een tijdje gedaan maar bij mij werkt dat alleen maar omgekeerd.. Wanneer ik het idee heb dat ik moet sexen om het sexen krijg ik die knop al helemaal niet om en is het genot ver te zoeken..quote:Op donderdag 6 april 2006 14:16 schreef Miriampje het volgende:
[..]
Snap je nu dat ik mijn vriend er niet van kan overtuigen om nooit meer seks te hebben![]()
Het gaat langzaam aan beter!!
Ik hou gewoon rekening met mijn vriend.
als ik al een paar keer nee heb gezegt, dan schop ik mezelf maar een keer over die drempel.
Daar heb je toch buddy's voor?quote:Op woensdag 5 april 2006 20:54 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Ik heb momenteel erg veel zin![]()
Maar er is niemand binnen handbereik![]()
*uitlacht. Ik zie mn vent over 4 uurquote:Op donderdag 6 april 2006 10:09 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Nu ik dit lees, begin ik er ook wel weer aardig zin in te krijgen. Zie mijn vriendin morgen pas weer...
Ik val niet in jouw catagorie,maar ik hoop dat ik toch mag reagerenquote:Op donderdag 6 april 2006 16:31 schreef extreme het volgende:
vraagje voor de dames die structureel geen zin hebben,
stel dat je wel een hoog nivo van intimiteit met je vriend hebt, maar dus geen sex. Kan je dan leven met het idee dat ie (puur uit lust zeg maar) z´n sexuele bevrediging ergens anders haalt, b.v bij een scharreltje of een prostituee?
of is dat dan weer ondenkbaar?
Das ondenkbaar iddquote:Op donderdag 6 april 2006 16:31 schreef extreme het volgende:
stel dat je wel een hoog nivo van intimiteit met je vriend hebt, maar dus geen sex. Kan je dan leven met het idee dat ie (puur uit lust zeg maar) z´n sexuele bevrediging ergens anders haalt, b.v bij een scharreltje of een prostituee?
ik zeg nergens stiekum he, gewoon in overleg en in alle openheid. Is het dan mogelijk dat zo´n jongen ergens anders datgene haalt wat jullie ´m niet willen of kunnen geven?quote:Op donderdag 6 april 2006 16:41 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Das ondenkbaar iddIk vind dat je het dan allebei eens moet zijn met die beslissing. Wanneer de jongen die behoeftes bij iemand anders moet zoeken kan ik me dat voorstellen, maar is natuurlijk niet geheel eerlijk tegenover zijn vriendin. In dat geval moet ie het gewoon uitmaken vind ik.
Opzich heb je best een puntquote:Op donderdag 6 april 2006 16:45 schreef extreme het volgende:
[..]
ik zeg nergens stiekum he, gewoon in overleg en in alle openheid. Is het dan mogelijk dat zo´n jongen ergens anders datgene haalt wat jullie ´m niet willen of kunnen geven?
als je als vrouw geen waarde hecht aan sex lijkt het me toch geen reden voor jaloezie als je vent dat dan ergens anders haalt, toch?
wij 'normale' mensen hebben ook niet doorlopend zin in sex hoorquote:Op donderdag 6 april 2006 16:50 schreef Ladylicious het volgende:
Opzich heb je best een puntMaar geen waarde hechten aan sex is denk ik niet de juiste verwoording.. Tuurlijk is sex wel fijn, maar op de 1 of andere manier hebben wij er minder vaak zin in dan 'normale' mensen.
Sterk.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:07 schreef extreme het volgende:
[..]
wij 'normale' mensen hebben ook niet doorlopend zin in sex hoormaar het is ook absoluut niet zo dat als ik aan sex denk op een moment dat ik geen zin heb, dat het idee me dan vierkant tegenstaat. Wat wel zo is, als ik op regelmatige basis geen zin zou hebben in sex met mijn vaste vriendin, dan gaat ze ook echt de deur uit, dan zit er namelijk iets goed mis met de ondelinge fysieke aantrekkingskracht.
Denk je echt dat het 'geen zin hebben' aan het aangetrokken voelen tot je partner ligt dan? Ipv misschien 1 of andere kronkel in je hoofd? (Om het maar even zo te noemenquote:Op donderdag 6 april 2006 18:07 schreef extreme het volgende:
[..]
wij 'normale' mensen hebben ook niet doorlopend zin in sex hoormaar het is ook absoluut niet zo dat als ik aan sex denk op een moment dat ik geen zin heb, dat het idee me dan vierkant tegenstaat. Wat wel zo is, als ik op regelmatige basis geen zin zou hebben in sex met mijn vaste vriendin, dan gaat ze ook echt de deur uit, dan zit er namelijk iets goed mis met de ondelinge fysieke aantrekkingskracht.
Dit is precies hoe ik er ook over denk... Veel mensen vergeten dit!!quote:Op donderdag 6 april 2006 21:01 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Denk je echt dat het 'geen zin hebben' aan het aangetrokken voelen tot je partner ligt dan? Ipv misschien 1 of andere kronkel in je hoofd? (Om het maar even zo te noemen)
ik denk dat het heel makkelijk is om de schuld te geven aan iets ongrijpbaars, aan iets ondefinieerbaars zoals een 'kronkel in je hoofd'quote:Op donderdag 6 april 2006 21:01 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Denk je echt dat het 'geen zin hebben' aan het aangetrokken voelen tot je partner ligt dan? Ipv misschien 1 of andere kronkel in je hoofd? (Om het maar even zo te noemen)
Nu nog trots worden op je libidoquote:Op woensdag 5 april 2006 20:08 schreef Miriampje het volgende:
Ik ben toch wel trots op mijn druk bezochte topic![]()
Ik vraag het vaak juist aan hem, of hij dat niet zou willen... Maar dat wil hij zelf niet. Dus Mja. Dan maar eens in de zoveel tijd de knop omzetten en doen...quote:Op donderdag 6 april 2006 16:31 schreef extreme het volgende:
Dan leg je het niet goed uit aan ´m,quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:33 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik vraag het vaak juist aan hem, of hij dat niet zou willen... Maar dat wil hij zelf niet. Dus Mja. Dan maar eens in de zoveel tijd de knop omzetten en doen...
is je vriendje een beetje fatsoenlijk in bed? snapt ie hoe een vrouw werkt?quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:39 schreef Miriampje het volgende:
Ik vind ook dat je NOOIT iets tegen je zin doen.
Als ik het ook ECHT niet wil... dan gebeurt het ook niet.
Maar soms ben ik niet geil (dus geen zin in seks)
Normaal zou ik zeggen... "schat ik heb geen zin, vandaag niet"
Maar nu laat ik 'm proberen me goed op te geilen.
Vaak lukt dat nog niet goed... maar dan heb ik nog gewoon seks met hem
Het is niet geen zin
Maar meer geen geiligheid
Dit is mijn tweede sekspartner.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:02 schreef extreme het volgende:
[..]
is je vriendje een beetje fatsoenlijk in bed? snapt ie hoe een vrouw werkt?
En kan je dat ergens mee vergelijken? (eerdere minnaar met gouden handjes, een tong als lassie, etc..) of is het je eerste vriendje / was de rest ook niet zo handig?
en als je het zelf doet? kan je jezelf in de stemming brengen? of vind je het niet fijn om met jezelf te spelen?
Vreselijke uitdrukkingquote:
maar klinkt alsof het verre van geweldig is, je laat hem een beetje aanklooien met je, terwijl hij geen idee heeft wat ie aan het doen is, en jij hem niet kan helpen omdat je het ook niet weet.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:30 schreef Miriampje het volgende:
[..]
Dit is mijn tweede sekspartner.
Vergeleken met de eerste is deze wel beter.
de eerste wist niet eens dat ik niet kon klaarkomen![]()
Voor mijn doen is mijn huidige vriend goed in bed.
Maar zoveel vergelijking heb ik niet.
ik zou zeggen rook eens een jointje om wat te ontspannen (kopje rooibosbosthee voor de niet rokers..), en koop een boekje kamasutra (of iets van die strekking) om eens te kijken op welke plaatsen de juiste 'knopjes' zitten.. sommige mensen starten wat moeilijk op, maar als het motortje eenmaal draait werkt het voor nagenoeg iedereen hetzelfde.quote:En ik kan mezelf ook niet in de stemming brengen.
Ik heb het vaker geprobeerd.
Maar nu begin ik er niet meer aan
Het levert nix op![]()
idd, maar je snapt wèl meteen wat ik bedoel.quote:
Maar uiteindelijk blijft het alles behalve lollig...quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:37 schreef extreme het volgende:
Als je er daadwerkelijk lol aan beleeft is sex al een stuk leuker.
ik heb het hele eerste topic niet gelezenquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:39 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk blijft het alles behalve lollig...
Apart dat ze zondag al kan zeggen, dat ze maandagavond zin in sex gaat krijgen.quote:Op zondag 9 april 2006 09:53 schreef maniack28 het volgende:
WoeiMn vriendin had gisterenavond zomaar wel zin
En het was al heel laat en ze was niet eens moe
En ze wil maandagavond weer (=> beloftes geloof ik niet in
).
Nee niet echt... daarom geloof ik het ook nietquote:Op zondag 9 april 2006 13:44 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Apart dat ze zondag al kan zeggen, dat ze maandagavond zin in sex gaat krijgen.
Kan ook aan mij liggen.
Tsja, vriendinlief kan hem natuurlijk ook een vrijbrief geven om met anderen te rommelen.quote:Op zondag 9 april 2006 16:13 schreef hannelore het volgende:
dus je vindt het niet erg dat ze alleen met je neukt om je een plezier te doen? tssst. daar kan ik niet bij!
Wat denk je dat ik al geprobeerd heb? Niks, maar dan ook niks suggereren, ook niet met de handjes, wat in de richting van sex gaat. Helpt niks... alsof ik iedere dag alleen maar aan sex denk. Maar 1x per twee weken vind ik toch wel normaal zeg...quote:Op zondag 9 april 2006 16:26 schreef hannelore het volgende:
Gee zin om te knuffelen? Dat is net zoiets als geen zin om op te staan! Sex hebben tegen je zin is wel even wat anders dan knuffelen tegen je zin! En tuurlijk heb ik in het verleden ook vaak zat 'zin gemaakt' maar denk maar niet dat mijn man daar zo blij mee was, hij wil dat ik ECHT zin heb. Toevallig lukt dat het best als hij niet de hele tijd AANDRINGT op sex. Misschien moet je je vriendin eens een tijdje met rust laten?
Op zich kan ik me voorstellen dat iemand weinig plezier beleeft aan seks als zijn partner er niet ook van geniet, dat is natuurlijk een heel nobel idee. Maar dat zeggen de meeste mensen dan wel vanuit de luxe positie van iemand die regelmatig seks heeft, en er regelmatig wél met zijn tweeën van geniet. Dan is het niet zo erg om er een keertje vanaf te zien als je partner even geen zin heeft, en dan mag je dat als vrouw ook best van je man verwachten vind ik.quote:Op zondag 9 april 2006 16:13 schreef hannelore het volgende:
dus je vindt het niet erg dat ze alleen met je neukt om je een plezier te doen? tssst. daar kan ik niet bij!
Je moet er geen logische verklaring voor zoeken want die is er niet. Dat heb ik ook geprobeerd, maar het is nou eenmaal niet logisch.quote:Op zondag 9 april 2006 16:45 schreef maniack28 het volgende:
Is de sex bij jou wel goed? Want als wij sex hebben dan vliegen de vonken er vanaf... ze komt altijd (van het penetreren) dus ik snap ook niet helemaal waarom je dan geen zin hebt of moe bent. Je kan dan juist iets doen waarvan je geniet![]()
Dat zeg ik in de vorige posting -> ze is moe van het harde werken (drukke periode achter de rug). Maar ja, als je dat nu al bent.. laat staan dat je dan straks zin hebt in sex als je kinderen hebt. Voor de rest gaat onze relatie beter dan ooit. We doen veel leuke dingen, gaan vaak weg. Zien elkaar best vaak (2x doordeweeks en in het weekend). We hebben nooit supervaak sex gehad, omdat we daar niet de kans voor hadden -> zagen elkaar alleen in het weekend. Maar toen wilde ze wel altijd (en had ze het ook nog niet druk). Dus misschien dat het toch ligt aan het feit dat ze moe is.... *hoopt maar dat het zo isquote:Op zondag 9 april 2006 16:42 schreef hannelore het volgende:
Nog steeds aan maniack28:
En ja eens in de 2 weken vind ik ook niet meer dan normaal. Jouw vriendin is ook nog jong toch? Is er misschien iets anders aan de hand? Is het altijd zo geweest in jullie relatie of is het iets van de laatste tijd?
Wij neukten ons in het begin helemaal suf namelijk maar nu met al die kinderen de hele dag is dat wel anders... Geen puf meer gewoon denk ik ook.
Kortom: vrouwen zijn onbegrijpbaarquote:Op zondag 9 april 2006 16:47 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je moet er geen logische verklaring voor zoeken want die is er niet. Dat heb ik ook geprobeerd, maar het is nou eenmaal niet logisch.
Daar heb je dan waarschijnlijk toch weinig tijd of gelegenheid meer voor.quote:Op zondag 9 april 2006 16:48 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat zeg ik in de vorige posting -> ze is moe van het harde werken (drukke periode achter de rug). Maar ja, als je dat nu al bent.. laat staan dat je dan straks zin hebt in sex als je kinderen hebt.
Kortom, ik neem geen kinderen want dan moet ik genoegen nemen met 1x per jaarquote:Op zondag 9 april 2006 16:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Daar heb je dan waarschijnlijk toch weinig tijd of gelegenheid meer voor.
Ik vind het ook niet horen 'zin maken' maar aangezien ik mijn vriend niet altijd wil teleurstellen maak ik ook wel eens zin, ja natuurlijk. Maar liever zou ik spontaan beregeil worden!quote:Op zondag 9 april 2006 16:45 schreef maniack28 het volgende:
Ik snap je niet meer... eerst zeg je dat het niet hoort dat je zin maakt en nu zeg je dat je zin maakt
Anyway.. ja ik wil dat ook, een beter sexleven. Mijn vriendin beweert dat het komt omdat ze lang hard gewerkt heeft en nu eindelijk rust heeft. Dat is ook wel zo, maar die lang werken periode werd steeds langer en nu is ie voorbij en wordt de rustperiode ook weer langer. m.a.w. ik heb het idee dat ze me beloofd dat ze vaker zin gaat krijgen (of minder moe is en daardoor wel haar zin kan vervullen) maar dat ze het steeds maar verder voor zich uitschuift.
Is de sex bij jou wel goed? Want als wij sex hebben dan vliegen de vonken er vanaf... ze komt altijd (van het penetreren) dus ik snap ook niet helemaal waarom je dan geen zin hebt of moe bent. Je kan dan juist iets doen waarvan je genietMaar goed.. het zal hopelijk snel weer wat vaker worden.. want eens in de twee weken is voor mij toch wat weinig..
Naar alle waarschijnlijkheid zijn jouw hormonen tegen die tijd ook wel wat meer bedaard.quote:Op zondag 9 april 2006 16:50 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Kortom, ik neem geen kinderen want dan moet ik genoegen nemen met 1x per jaar
quote:Op zondag 9 april 2006 16:46 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Op zich kan ik me voorstellen dat iemand weinig plezier beleeft aan seks als zijn partner er niet ook van geniet, dat is natuurlijk een heel nobel idee. Maar dat zeggen de meeste mensen dan wel vanuit de luxe positie van iemand die regelmatig seks heeft, en er regelmatig wél met zijn tweeën van geniet. Dan is het niet zo erg om er een keertje vanaf te zien als je partner even geen zin heeft, en dan mag je dat als vrouw ook best van je man verwachten vind ik.
Seks waar de twee partners niet evenveel van genieten is natuurlijk niet ideaal, maar als je eenmaal in de situatie zit dat je vriendin heel erg vaak geen zin heeft en je toch al weinig seks hebt, is je perspectief wel even anders. Dan ga je op gegeven moment wel met het minder ideale genoegen nemen en ben je allang blij als je een keer seks krijgt. In zo'n situatie wordt het minder een vereiste dat zij er ook van geniet, want als je daar op moest wachten zou je helemaal geen seks overhouden en dat is voor mensen met een gezonde sexdrive natuurlijk (terecht!) nog minder wenselijk. Seks met iemand die er niet zo van geniet, is tenminste nog seks.
Je hebt gelijk, vandaar dat ik toch af en toe zin maak.. Maar dit weekend is weer gebleken dat als hij me maar lang gneog links laat liggen, ik vanzelf wel weer zin krijg...
Nee, dat is een verplicht nummertje.. kan ik moeilijk sex noemen.quote:Seks met iemand die er niet zo van geniet, is tenminste nog seks.s
Goeie tip... zal mn vriendin zeggen dat ze het initiatief moet nemen, anders wordt ze lui omdat ik haar toch wel verwenquote:Op zondag 9 april 2006 16:52 schreef hannelore het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet horen 'zin maken' maar aangezien ik mijn vriend niet altijd wil teleurstellen maak ik ook wel eens zin, ja natuurlijk. Maar liever zou ik spontaan beregeil worden!
Wat wel werkt, merk ik, is er niet te veel tegenzin tegen te kweken, als je denkt bah sex, ik heb geen zin en krijg ook geen zin, dan kun je net zo goed ophouden. Uiteindelijk krijg ik meestal WEL zin omdat mijn partner heel erg zijn best doet het mij naar de zin te maken. Maar het werkt wel beter als IK het initiatief neemAls ik er totaal geen moeite voor hoef te doen, dan windt me dat kennelijk niet op!
En ja we hebben altijd goeie sex gehad maar sinds de geboorte van de kinderen is dat gewoon erg veel minder geworden, al is het nog steeds wel goeie sex te noemen![]()
Maar wat als die achterliggende reden iets is waar je allebei geen invloed op hebt, wat niets met jou te maken heeft maar wel iets wat maandenlang niet weggaat? Zou je dan al die tijd geen seks hoeven? Ik wil jou nog wel eens spreken als je een paar maanden droogstaat.quote:Op zondag 9 april 2006 16:57 schreef Wouske het volgende:
[..]
Nee, dat is een verplicht nummertje.. kan ik moeilijk sex noemen.
Ik zou mezelf niet meer in de ogen durven kijken als ik van mijn vriendin zou verwachten
tegen haar zin in sex te hebben met mij.. Dat heeft niets met nobele ideeen te maken maar
met wederzijds respect. Als iemand geen zin heeft in sex dat heeft dat een achterliggende
reden. Het laatste wat je je partner dan toewenst is om zich druk te maken over het hebben
van sex. Dat iemand zich dan wegcijfert ten faveure van haar man kan ik niet als iets positiefs
zien..
Nou spreek me dan maar. Heb namelijk maanden in die situatie gezeten.quote:Op zondag 9 april 2006 17:01 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik wil jou nog wel eens spreken als je een paar maanden droogstaat.
Okee sorry, dan neem ik het terug. Er zijn hier gewoon al heel wat mensen voorbij gekomen die dat soort dingen riepen (wel vooral vrouwen) terwijl ze zelf nooit in zo'n situatie hebben gezeten en dan is het wel erg makkelijk praten. Ik dacht dat jij er ook weer zo eentje was, sorry.quote:Op zondag 9 april 2006 17:07 schreef Wouske het volgende:
[..]
Nou spreek me dan maar. Heb namelijk maanden in die situatie gezeten.
Ik vraag me af waaruit jij opmaakt dat ik niet in een dergelijke situatie gezeten zou hebben.
Rare soort van arogantie die jij hier ten tonele brengt..
Precies, dat vindt mijn vriend dus ook. En als ik zelf het initiatief neem is dat behalve fijn voor mij ook fijn voor hem omdat hij dan zeker weet dat ik echt wil en het niet alleen voor hem doe.quote:Op zondag 9 april 2006 16:57 schreef Wouske het volgende:
[..]
Nee, dat is een verplicht nummertje.. kan ik moeilijk sex noemen.
Ik zou mezelf niet meer in de ogen durven kijken als ik van mijn vriendin zou verwachten
tegen haar zin in sex te hebben met mij.. Dat heeft niets met nobele ideeen te maken maar
met wederzijds respect. Als iemand geen zin heeft in sex dat heeft dat een achterliggende
reden. Het laatste wat je je partner dan toewenst is om zich druk te maken over het hebben
van sex. Dat iemand zich dan wegcijfert ten faveure van haar man kan ik niet als iets positiefs
zien..
Helemaal waar.quote:Op zondag 9 april 2006 17:15 schreef Mini_rulez het volgende:
Nouja, mijn vriend en ik zijn in elk geval meer van de compromissen. Ik maak zin, en hij neemt er genoegen mee dat ik niet altijd even enthousiast ben en weinig initiatief neem.
Ik lijd er in elk geval niet onder dat ik soms zin maak. Soms geniet ik er uiteindelijk toch wel van, ook dankzij bepaalde speeltjes(al wordt het nooit echt zoals vroeger), soms ook niet maar dan zie ik het maar als een soort knuffelen en iets waarmee ik hem een plezier doe.
Ieder zijn eigen oplossing.
Klopt ook, maar is niet ideaal. Daar wil dus juist verandering in brengen. Sex is tenslotte niet bedoeld als 'niet verschrikkelijk' maar als fijn en lekker.quote:Op zondag 9 april 2006 17:00 schreef Mini_rulez het volgende:
Er is een verschil tussen iets per se niet willen, en er gewoon zelf niet zo'n zin in hebben.
Als ik het echt per se niet wil, zullen wij ook nooit seks hebben, dat wil mijn vriend dan ook niet. Maar er zijn ook van die momenten dat ik zelf niet het initiatief zou nemen, omdat het voor mij niet echt hoeft, maar dat ik het ook niet heel erg vind om mee te doen als hij het wel graag wil. Net zoals boodschappen doen zeg maar, je hebt er niet echt zin in maar zo verschrikkelijk is het nou ook weer niet dus je doet het om een ander plezier te doen.
Ja, maar aangenomen dat het voor mij op dit moment toch even niet fijn en lekker is, maakt het niet meer uit of ik nou geen seks heb of wel seks heb om hem een plezier te doen. Beide opties zijn voor mij even (weinig) fijn en lekker.quote:Op zondag 9 april 2006 17:26 schreef hannelore het volgende:
[..]
Klopt ook, maar is niet ideaal. Daar wil dus juist verandering in brengen. Sex is tenslotte niet bedoeld als 'niet verschrikkelijk' maar als fijn en lekker.![]()
![]()
Ik snap het en het gaat me natuurlijk niets aan, maar WAAROM is het dan niet leuk meer? iets van tijdelijke aard?quote:Op zondag 9 april 2006 17:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ja, maar aangenomen dat het voor mij op dit moment toch even niet fijn en lekker is, maakt het niet meer uit of ik nou geen seks heb of wel seks heb om hem een plezier te doen. Beide opties zijn voor mij even (weinig) fijn en lekker.
Neemt niet weg dat je manieren moet blijven zoeken om het wel weer fijn en lekker te maken, natuurlijk.
Ben je niet bang door dit te vaak te doen je er gewoonte van gaat maken ?quote:Op zondag 9 april 2006 17:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ja, maar aangenomen dat het voor mij op dit moment toch even niet fijn en lekker is, maakt het niet meer uit of ik nou geen seks heb of wel seks heb om hem een plezier te doen. Beide opties zijn voor mij even (weinig) fijn en lekker.
Neemt niet weg dat je manieren moet blijven zoeken om het wel weer fijn en lekker te maken, natuurlijk.
Ja, het is zeker iets van tijdelijke aard dat helemaal niets met mijn vriend te maken heeft. Stress, zowel op school als in de familie, vervelende gebeurtenissen die zich opstapelen en meer 'chronische' problemen van mensen die dicht bij me staan. Lang verhaal, maar al met al is het gewoon een aanslag op je geestelijke gezondheid. Uiteindelijk ben/was ik vooral gewoon geestelijk moe, weinig motivatie om dingen te ondernemen terwijl er zoveel dingen zijn die moeten en zoveel mensen voor wie je er wilt zijn, daarnaast concentratieproblemen, tics, stemmingswisselingen, paniekaanvallen. Verminderde seksdrive is dan gewoon één van de vele manieren waarop zoiets zich uit.quote:Op zondag 9 april 2006 17:30 schreef hannelore het volgende:
[..]
Ik snap het en het gaat me natuurlijk niets aan, maar WAAROM is het dan niet leuk meer? iets van tijdelijke aard?
Nou, uiteindelijk is het natuurlijk veel fijner als je er wél van kunt genieten en daar blijf je natuurlijk naar streven. Zoals ik net zei, komt dat ook steeds meer terug. Maar in de tussentijd vond ik het ook niet eerlijk voor hem om hem de seks totaal te ontnemen.quote:Op zondag 9 april 2006 17:32 schreef Wouske het volgende:
[..]
Ben je niet bang door dit te vaak te doen je er gewoonte van gaat maken ?
Lange periodes van nooit of zelden zin in seks hebben, zijn gewoon niet natuurlijk. Zoiets gebeurt normaal gesproken niet echt zonder reden, zeker bij mensen die ooit wel een hogere sexdrive gehad hebben.quote:Op zondag 9 april 2006 21:23 schreef zoeperzazke het volgende:
Waarom moet geen zin hebben altijd een oorzaak hebben?
vind dat maar raar hoor dat ze zegt ..dat ze maandag weer wiltquote:Op zondag 9 april 2006 09:53 schreef maniack28 het volgende:
WoeiMn vriendin had gisterenavond zomaar wel zin
En het was al heel laat en ze was niet eens moe
En ze wil maandagavond weer (=> beloftes geloof ik niet in
).
Geen idee! Heet dit topic niet 'gewoon geen zin'? Heb ik ook vaak dus. maar denk toch dat er een onderligende reden is. Vandaar dit gezwam natuurlijk...quote:Op zondag 9 april 2006 21:23 schreef zoeperzazke het volgende:
Waarom moet geen zin hebben altijd een oorzaak hebben?
Heb je wel eens onderzoeken bekeken of gedaan? Wie zegt dat dat niet natuurlijk is? Waarom kan het gewoon niet zo zijn dat iemand nooit zin heeft?quote:Op zondag 9 april 2006 21:32 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Lange periodes van nooit of zelden zin in seks hebben, zijn gewoon niet natuurlijk. Zoiets gebeurt normaal gesproken niet echt zonder reden, zeker bij mensen die ooit wel een hogere sexdrive gehad hebben.
Ik denk dat er best wel iets natuurlijks inzit. Waarom heeft zin in seks heel veel met testosteron te maken... Dat is een hormoon waar jij zelf nix mee te maken hebt. Als je nou toevallig door de natuur een laag testosteron gehalte hebt gekregen.. heb je ook minder zin in seks!!quote:Op maandag 10 april 2006 09:19 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Heb je wel eens onderzoeken bekeken of gedaan? Wie zegt dat dat niet natuurlijk is? Waarom kan het gewoon niet zo zijn dat iemand nooit zin heeft?
(deze post heeft trouwens niet direct betrekking op mijzelf, meer algemeen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |