abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36680732
En hier weer verder.
Vervolg op Gewoon geen zin

Laatste reactie:
quote:
Op woensdag 5 april 2006 17:20 schreef Miriampje het volgende:
BIj mij is het niet zo dat ik het helemaal afzweer.
Soms heb ik ook wel eens erge zin uit mezelf(niet vaak)
en dan wil ik wel seks!!

Het is niet zo dat ik seks verschrikkelijk vind en dat ik het nooit meer wil
Dat vind ik uberhaupt vroeg om dat nu al te zeggen.
Ik heb de laatste tijd gewoon geen zin.
En ik zorg ervoor dat we het minimaal 1x per week doen
Als dat niet is gebeurt dan gooi ik mezelf maar ff over die drempel heen...

[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2006 19:26:52 ]
pi_36680879
sorru=y had niet gezien dat part II al begonnen was door iemand anders!
En tja, ik had dat eerst ok en dan deden we het dus 1 of soms 2 keer per week maar sonds ons laatste 'goeie gesprek' wil ik helemaal niet meer omdat het zo BELADEN is. De spontaniteit is geheel verdwenen!
  woensdag 5 april 2006 @ 18:10:11 #3
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_36682223
TVP op stormlooptopic
Therapy has taught me that nothing is my fault.
  woensdag 5 april 2006 @ 18:39:38 #4
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_36682985
TVP
  woensdag 5 april 2006 @ 20:08:31 #5
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_36686054
Ik ben toch wel trots op mijn druk bezochte topic
  woensdag 5 april 2006 @ 20:20:01 #6
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_36686485
Daar heb ik geen last van.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_36686547
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:20 schreef LasTeR het volgende:
Daar heb ik geen last van.
Nee, jij hebt last van meisjes die voor je kluisje staan.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2006 20:22:32 ]
  woensdag 5 april 2006 @ 20:24:02 #8
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_36686641
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:21 schreef Jaytonism het volgende:

[..]

Nee, jij hebt last van meisjes die voor je kluisje staan.
Jij hier? Ik heb niet last van elk meisje, maar dan moeten ze geen scapino trainingsbroek dragen.
pi_36687933
Ik heb momenteel erg veel zin
Maar er is niemand binnen handbereik
pi_36688040
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:54 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Buk maar, ik kom er zo aan
pi_36688143
* doet fotoboek checken

hell yeah!
pi_36688389
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:59 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
* doet fotoboek checken

hell yeah!
*loopt naar de auto
  woensdag 5 april 2006 @ 21:12:38 #13
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_36688647
haha gelukkig zijn er nog mensen die wel zin hebben maar die mededeling is in het verkeerde topic
pi_36688678
quote:
Op woensdag 5 april 2006 21:12 schreef Miriampje het volgende:
haha gelukkig zijn er nog mensen die wel zin hebben maar die mededeling is in het verkeerde topic
Sorry , vanaf nu zal ik braaf ontopic doen
  woensdag 5 april 2006 @ 21:13:37 #15
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_36688683
quote:
Zooo dan. Wat ga jij morgen doen?
pi_36698134
quote:
Checkt fotoboek en denkt Jammie
TheWhiteTiger
pi_36699878
Nu ik dit lees, begin ik er ook wel weer aardig zin in te krijgen. Zie mijn vriendin morgen pas weer...
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
pi_36704802
Ik heb (bijna) altijd wel zin.
  donderdag 6 april 2006 @ 14:16:31 #19
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_36707444
quote:
Op donderdag 6 april 2006 08:31 schreef TheWhiteTiger het volgende:

[..]

Checkt fotoboek en denkt Jammie
Snap je nu dat ik mijn vriend er niet van kan overtuigen om nooit meer seks te hebben
Het gaat langzaam aan beter!!
Ik hou gewoon rekening met mijn vriend.
als ik al een paar keer nee heb gezegt, dan schop ik mezelf maar een keer over die drempel.
pi_36708104
quote:
Op donderdag 6 april 2006 14:16 schreef Miriampje het volgende:

[..]

Snap je nu dat ik mijn vriend er niet van kan overtuigen om nooit meer seks te hebben
als ik al een paar keer nee heb gezegt, dan schop ik mezelf maar een keer over die drempel.
haha
pi_36708622
Tja, die van mij weeeet inmiddels dat ik echt niet wil. Dus als im dan WEL wil, denkt ie nog dat ik net echt zin heb....
pi_36708638
en zo valt de spontaniteit dus nergens meer te bekennen.
  donderdag 6 april 2006 @ 15:28:53 #23
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_36709670
quote:
Op donderdag 6 april 2006 14:16 schreef Miriampje het volgende:

[..]

Heb ik ook een tijdje gedaan maar bij mij werkt dat alleen maar omgekeerd.. Wanneer ik het idee heb dat ik moet sexen om het sexen krijg ik die knop al helemaal niet om en is het genot ver te zoeken..
  donderdag 6 april 2006 @ 15:56:03 #24
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_36710467
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:54 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Daar heb je toch buddy's voor?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 6 april 2006 @ 16:05:29 #25
121108 Woldo
Het enige echte Bier.
pi_36710742
Ik doe niet aan 'geen zin'.
I'm not deaf or blind, I'm just ignoring you.
oO<
pi_36711492
kep bijna altijd wel zin.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  donderdag 6 april 2006 @ 16:30:55 #27
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_36711597
quote:
Op donderdag 6 april 2006 10:09 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Nu ik dit lees, begin ik er ook wel weer aardig zin in te krijgen. Zie mijn vriendin morgen pas weer...
*uitlacht. Ik zie mn vent over 4 uur
  donderdag 6 april 2006 @ 16:31:55 #28
17075 extreme
-wannahave-
pi_36711633
vraagje voor de dames die structureel geen zin hebben,

stel dat je wel een hoog nivo van intimiteit met je vriend hebt, maar dus geen sex. Kan je dan leven met het idee dat ie (puur uit lust zeg maar) z´n sexuele bevrediging ergens anders haalt, b.v bij een scharreltje of een prostituee?

of is dat dan weer ondenkbaar?
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_36711841
Ik zie mijn vriendin ergens dinsdag of woensdag pas. straks als k thuis kom snel spullen pakken, en ff met de guys weekend weg!!
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  donderdag 6 april 2006 @ 16:38:00 #30
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_36711844
quote:
Op donderdag 6 april 2006 16:31 schreef extreme het volgende:

stel dat je wel een hoog nivo van intimiteit met je vriend hebt, maar dus geen sex. Kan je dan leven met het idee dat ie (puur uit lust zeg maar) z´n sexuele bevrediging ergens anders haalt, b.v bij een scharreltje of een prostituee?

Ik val niet in jouw catagorie,maar ik hoop dat ik toch mag reageren

Als ik geen zin zou hebben,maar wel enorm veel van mn vriend zou houden...zou ik er natuurlijk heel goed overna moeten denken. Kijk,het kan voorkomen dat je 3x geen zin hebt,maar 3x per week is wel erg veel...

Ik zou op het moment van de relatie kijken hoeveel ik van hem zou houden. Of ik zonder hem zou kunnen,waar we mee bezig zijn e.d.

En n.a.v dat allemaal,een keuze maken. Al denk ik eerlijk gezegd dat ik er best wel problemen mee zou hebben
  donderdag 6 april 2006 @ 16:41:10 #31
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_36711970
quote:

Das ondenkbaar idd Ik vind dat je het dan allebei eens moet zijn met die beslissing. Wanneer de jongen die behoeftes bij iemand anders moet zoeken kan ik me dat voorstellen, maar is natuurlijk niet geheel eerlijk tegenover zijn vriendin. In dat geval moet ie het gewoon uitmaken vind ik.
  donderdag 6 april 2006 @ 16:45:03 #32
17075 extreme
-wannahave-
pi_36712143
quote:
Op donderdag 6 april 2006 16:41 schreef Ladylicious het volgende:

[..]

Das ondenkbaar idd Ik vind dat je het dan allebei eens moet zijn met die beslissing. Wanneer de jongen die behoeftes bij iemand anders moet zoeken kan ik me dat voorstellen, maar is natuurlijk niet geheel eerlijk tegenover zijn vriendin. In dat geval moet ie het gewoon uitmaken vind ik.
ik zeg nergens stiekum he, gewoon in overleg en in alle openheid. Is het dan mogelijk dat zo´n jongen ergens anders datgene haalt wat jullie ´m niet willen of kunnen geven?

als je als vrouw geen waarde hecht aan sex lijkt het me toch geen reden voor jaloezie als je vent dat dan ergens anders haalt, toch?
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
  donderdag 6 april 2006 @ 16:50:15 #33
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_36712344
quote:
Op donderdag 6 april 2006 16:45 schreef extreme het volgende:

[..]

ik zeg nergens stiekum he, gewoon in overleg en in alle openheid. Is het dan mogelijk dat zo´n jongen ergens anders datgene haalt wat jullie ´m niet willen of kunnen geven?

als je als vrouw geen waarde hecht aan sex lijkt het me toch geen reden voor jaloezie als je vent dat dan ergens anders haalt, toch?
Opzich heb je best een punt Maar geen waarde hechten aan sex is denk ik niet de juiste verwoording.. Tuurlijk is sex wel fijn, maar op de 1 of andere manier hebben wij er minder vaak zin in dan 'normale' mensen.
Mijn vriend moet gewoon wat geduld hebben, probeer er zelf ook wel aan te werken. En nu heb ik het echt niet over jaaaren hoor, kan mezelf ook geen sexloos leven voorstellen
Maar het heeft gewoon wat tijd nodig.. En als hij mij dat niet kan geven, dan mag ie zn behoeftes best buiten de deur bevredigen, maar dan wel als vrijgezel
  donderdag 6 april 2006 @ 18:07:34 #34
17075 extreme
-wannahave-
pi_36714756
quote:
Op donderdag 6 april 2006 16:50 schreef Ladylicious het volgende:
Opzich heb je best een punt Maar geen waarde hechten aan sex is denk ik niet de juiste verwoording.. Tuurlijk is sex wel fijn, maar op de 1 of andere manier hebben wij er minder vaak zin in dan 'normale' mensen.
wij 'normale' mensen hebben ook niet doorlopend zin in sex hoor maar het is ook absoluut niet zo dat als ik aan sex denk op een moment dat ik geen zin heb, dat het idee me dan vierkant tegenstaat. Wat wel zo is, als ik op regelmatige basis geen zin zou hebben in sex met mijn vaste vriendin, dan gaat ze ook echt de deur uit, dan zit er namelijk iets goed mis met de ondelinge fysieke aantrekkingskracht.
pi_36714866
quote:
Op donderdag 6 april 2006 18:07 schreef extreme het volgende:

[..]

wij 'normale' mensen hebben ook niet doorlopend zin in sex hoor maar het is ook absoluut niet zo dat als ik aan sex denk op een moment dat ik geen zin heb, dat het idee me dan vierkant tegenstaat. Wat wel zo is, als ik op regelmatige basis geen zin zou hebben in sex met mijn vaste vriendin, dan gaat ze ook echt de deur uit, dan zit er namelijk iets goed mis met de ondelinge fysieke aantrekkingskracht.
Sterk.
  donderdag 6 april 2006 @ 21:01:23 #36
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_36720510
quote:
Op donderdag 6 april 2006 18:07 schreef extreme het volgende:

[..]

Denk je echt dat het 'geen zin hebben' aan het aangetrokken voelen tot je partner ligt dan? Ipv misschien 1 of andere kronkel in je hoofd? (Om het maar even zo te noemen )
  donderdag 6 april 2006 @ 23:08:26 #37
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_36725045
quote:
Op donderdag 6 april 2006 21:01 schreef Ladylicious het volgende:

[..]

Denk je echt dat het 'geen zin hebben' aan het aangetrokken voelen tot je partner ligt dan? Ipv misschien 1 of andere kronkel in je hoofd? (Om het maar even zo te noemen )
Dit is precies hoe ik er ook over denk... Veel mensen vergeten dit!!
Vergeten stress, onzekerheid, moeheid en verzin maar..
Die gooien het meteen op een probleem met je partner..
vind ik kortzichtig
Het kan er natuurlijk wel aan liggen.. maar er zijn 1000-en andere oorzaken.
  donderdag 6 april 2006 @ 23:28:12 #38
17075 extreme
-wannahave-
pi_36725621
quote:
Op donderdag 6 april 2006 21:01 schreef Ladylicious het volgende:

[..]

ik denk dat het heel makkelijk is om de schuld te geven aan iets ongrijpbaars, aan iets ondefinieerbaars zoals een 'kronkel in je hoofd'

tenzij de oorzaak van 'geen zin' van psychische aard is (b.v sexueel misbruik in het verleden) of aantoonbaar lichamelijk (pijn tijdens de sex, etc) werkt het instinctieve gedeelte van fysieke aantrekkingskracht van de mens idd op reuk, zicht en gevoel. Als de afwezigheid van zin in sex niet terug te voeren is op aantoonbaar psychisch of lichamelijk dan kan het best zijn dat je je 'niet meer op die manier' aangetrokken voelt tot je partner. (ik heb die dipjes ook wel eens gehad in lange vaste relaties) dan verschuift het zwaartepunt van de relatie richting vriendschap en is het niet eens zozeer een kwestie van geen zin, maar 'die' interesse is gewoon (tijdelijk of permanent) verdwenen.

Volgens mij is dat wel eenvoudig te testen, maar dan moet je wel open staan voor eventuele sexuele spanning met een andere vent, net zo goed als je kan testen of het afvlakking is door de pil, gewoon een tijdje stoppen.
  vrijdag 7 april 2006 @ 09:13:40 #39
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_36730187
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:08 schreef Miriampje het volgende:
Ik ben toch wel trots op mijn druk bezochte topic
Nu nog trots worden op je libido
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_36730613
quote:

Ik vraag het vaak juist aan hem, of hij dat niet zou willen... Maar dat wil hij zelf niet. Dus Mja. Dan maar eens in de zoveel tijd de knop omzetten en doen...
I had a signature once. It was awful.
  vrijdag 7 april 2006 @ 10:18:46 #41
17075 extreme
-wannahave-
pi_36731607
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 09:33 schreef zoeperzazke het volgende:

Ik vraag het vaak juist aan hem, of hij dat niet zou willen... Maar dat wil hij zelf niet. Dus Mja. Dan maar eens in de zoveel tijd de knop omzetten en doen...
Dan leg je het niet goed uit aan ´m,

Ik begrijp hieruit dat sex voor jou ècht niet hoeft, en dat je er geen bezwaar tegen hebt als ie dat buiten de deur zou doen (vooropgesteld dat dat dan puur om de sex is, en verder geen betekenis voor ´m heeft) Hij denkt waarschijnlijk (vanuit z´n eigen standpunt geredeneerd) dat als ie dat doet, het een vorm van ontrouw is, en je daar stiekum toch mee zou zitten, terwijl ie jou daar eigenlijk een dienst mee zou bewijzen, omdat je dan iets kan laten wat je tegen je zin in voor hem doet.

Als ie je echt zou begrijpen en toch aan z´n principes vast zou willen houden zou ie alleen aan zelfbevrediging doen en absoluut dingen vermijden die jij tegen je zin doet.

Ik heb vroeger een vriendinnetje gehad wat in een relatie voor mij ernstig sexueel misbruikt was, en daarom grote moeite had met sex. Toen ik doorhad dat ze zich over dingen heenzette omdat ze vond dat ze dat voor mij moest doen hoefde het voor mij ook niet meer zo nodig. (simpelweg omdat een van mijn principes is dat je NOOIT iets tegen je zin moet doen op sexgebied, ik kan er niet van genieten als zij er niet van geniet)

gek genoeg maakt dat geen verschil voor een relatie of de gevoelens die je voor elkaar hebt, je leert heel snel om te gaan met dat soort beperkingen (als je het al zo wilt noemen) en compenseert dat op andere gebieden, en sex en initimiteit zijn nog steeds twee heel verschillende dingen, waarbij sex trouwens dusdanig breed is dat er nog steeds heel veel overblijft. Alleen richt je je wat minder op de primaire dierlijke aspecten van de sex, en wat meer richting tantra, knuffels etc.
  vrijdag 7 april 2006 @ 10:39:27 #42
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_36732106
Ik vind ook dat je NOOIT iets tegen je zin doen.
Als ik het ook ECHT niet wil... dan gebeurt het ook niet.
Maar soms ben ik niet geil (dus geen zin in seks)
Normaal zou ik zeggen... "schat ik heb geen zin, vandaag niet"
Maar nu laat ik 'm proberen me goed op te geilen.
Vaak lukt dat nog niet goed... maar dan heb ik nog gewoon seks met hem

Het is niet geen zin
Maar meer geen geiligheid
  vrijdag 7 april 2006 @ 14:02:59 #43
17075 extreme
-wannahave-
pi_36737655
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 10:39 schreef Miriampje het volgende:
Ik vind ook dat je NOOIT iets tegen je zin doen.
Als ik het ook ECHT niet wil... dan gebeurt het ook niet.
Maar soms ben ik niet geil (dus geen zin in seks)
Normaal zou ik zeggen... "schat ik heb geen zin, vandaag niet"
Maar nu laat ik 'm proberen me goed op te geilen.
Vaak lukt dat nog niet goed... maar dan heb ik nog gewoon seks met hem

Het is niet geen zin
Maar meer geen geiligheid
is je vriendje een beetje fatsoenlijk in bed? snapt ie hoe een vrouw werkt?

En kan je dat ergens mee vergelijken? (eerdere minnaar met gouden handjes, een tong als lassie, etc..) of is het je eerste vriendje / was de rest ook niet zo handig?

en als je het zelf doet? kan je jezelf in de stemming brengen? of vind je het niet fijn om met jezelf te spelen?
  vrijdag 7 april 2006 @ 14:30:03 #44
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_36738506
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 14:02 schreef extreme het volgende:

[..]

is je vriendje een beetje fatsoenlijk in bed? snapt ie hoe een vrouw werkt?

En kan je dat ergens mee vergelijken? (eerdere minnaar met gouden handjes, een tong als lassie, etc..) of is het je eerste vriendje / was de rest ook niet zo handig?

en als je het zelf doet? kan je jezelf in de stemming brengen? of vind je het niet fijn om met jezelf te spelen?
Dit is mijn tweede sekspartner.
Vergeleken met de eerste is deze wel beter.
De eerste wist niet eens dat ik niet kon klaarkomen
Voor mijn doen is mijn huidige vriend goed in bed.
Maar zoveel vergelijking heb ik niet.

En ik kan mezelf ook niet in de stemming brengen.
Ik heb het vaker geprobeerd.
Maar nu begin ik er niet meer aan
Het levert nix op
  Moderator vrijdag 7 april 2006 @ 14:32:21 #45
5428 crew  miss_sly
pi_36738554
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 14:02 schreef extreme het volgende:

[..]

een tong als lassie,
Vreselijke uitdrukking
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 7 april 2006 @ 15:37:54 #46
17075 extreme
-wannahave-
pi_36740674
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 14:30 schreef Miriampje het volgende:

[..]

Dit is mijn tweede sekspartner.
Vergeleken met de eerste is deze wel beter.
de eerste wist niet eens dat ik niet kon klaarkomen
Voor mijn doen is mijn huidige vriend goed in bed.
Maar zoveel vergelijking heb ik niet.
maar klinkt alsof het verre van geweldig is, je laat hem een beetje aanklooien met je, terwijl hij geen idee heeft wat ie aan het doen is, en jij hem niet kan helpen omdat je het ook niet weet.
quote:
En ik kan mezelf ook niet in de stemming brengen.
Ik heb het vaker geprobeerd.
Maar nu begin ik er niet meer aan
Het levert nix op
ik zou zeggen rook eens een jointje om wat te ontspannen (kopje rooibosbosthee voor de niet rokers..), en koop een boekje kamasutra (of iets van die strekking) om eens te kijken op welke plaatsen de juiste 'knopjes' zitten.. sommige mensen starten wat moeilijk op, maar als het motortje eenmaal draait werkt het voor nagenoeg iedereen hetzelfde.

Als je er daadwerkelijk lol aan beleeft is sex al een stuk leuker.
  vrijdag 7 april 2006 @ 15:41:51 #47
17075 extreme
-wannahave-
pi_36740820
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 14:32 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Vreselijke uitdrukking
idd, maar je snapt wèl meteen wat ik bedoel.
pi_36742737
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 15:37 schreef extreme het volgende:
Als je er daadwerkelijk lol aan beleeft is sex al een stuk leuker.
Maar uiteindelijk blijft het alles behalve lollig...
  vrijdag 7 april 2006 @ 17:26:59 #49
17075 extreme
-wannahave-
pi_36744293
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 16:39 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Maar uiteindelijk blijft het alles behalve lollig...
ik heb het hele eerste topic niet gelezen heb je ergens een reden gegeven waarom het bij jou niet wil lukken? of weet je dat ook niet?
  zondag 9 april 2006 @ 09:53:44 #50
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_36785665
Woei Mn vriendin had gisterenavond zomaar wel zin En het was al heel laat en ze was niet eens moe En ze wil maandagavond weer (=> beloftes geloof ik niet in ).
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_36790443
quote:
Op zondag 9 april 2006 09:53 schreef maniack28 het volgende:
Woei Mn vriendin had gisterenavond zomaar wel zin En het was al heel laat en ze was niet eens moe En ze wil maandagavond weer (=> beloftes geloof ik niet in ).
Apart dat ze zondag al kan zeggen, dat ze maandagavond zin in sex gaat krijgen.

Kan ook aan mij liggen.
  zondag 9 april 2006 @ 14:14:54 #52
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_36791173
quote:
Op zondag 9 april 2006 13:44 schreef Jaytonism het volgende:

[..]

Apart dat ze zondag al kan zeggen, dat ze maandagavond zin in sex gaat krijgen.

Kan ook aan mij liggen.
Nee niet echt... daarom geloof ik het ook niet
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_36794060
Ik vind het wel vreemd dat al die dames keer op keer 'de knop omzetten' om hun vent een plezier te doen en dat hun mannen dat maar goed vinden. Ik bedoel, ze moeten toch merken dat vrouwlief 't alleen doet om hun een plezier te doen en niet omdat ze nou zo waanzinnig geil zijn? Voelen ze zich dan niet zielig en opdringerig? Zovan ik moet zo nodig dus dat mijn vriendin geen zin heeft doet er verder niet toe. Misschien ben ik ouderwets hoor, maar sex is iets voor TWEE mensen (of 3 of 4 OK daar hebben we het nu niet over) maar als er 1 niet meedoet is het toch een stuk minder lijkt me!
  zondag 9 april 2006 @ 15:58:50 #54
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_36794281
Sex hoort bij een relatie en binnen een relatie moet je geven en nemen. Als er maar 1 iemand is die geeft (=> liefde omdat de vrouw graag gewoon wil knuffelen) en er nooit een tegengeefreactie van de vrouwt komt (=> sex, omdat de man graag sex wil), dan loopt de relatie uiteindelijk spaak. Ik vind het zeer egoistisch als een vrouw wel van een man verwacht dat hij met haar knuffelt, maar als de man dan van de vrouw verwacht dat ze sex hebben dat dat opeens weer niet kan. Tuurlijk zitten er mindere periodes tussen, maar het te bont wordt dan ben ik zelf ook weg.... een relatie bestaat namelijk niet alleen maar uit geven.
pi_36794894
dus je vindt het niet erg dat ze alleen met je neukt om je een plezier te doen? tssst. daar kan ik niet bij!
  zondag 9 april 2006 @ 16:15:25 #56
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_36794987
tssssst.. ik kan er niet bij dat je niks voor elkaar overhebt. En ze neukt me niet alleen om me een plezier te doen, ze heeft gewoon niet heel vaak zin. Soms maakt ze zin (net als topicstarter van deel 1).

Als een man geen zin heeft om te knuffelen, dan doet hij dat toch ook om jou een plezier te doen. Vind je dat wel ok dan?
  zondag 9 april 2006 @ 16:24:56 #57
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_36795370
quote:
Op zondag 9 april 2006 16:13 schreef hannelore het volgende:
dus je vindt het niet erg dat ze alleen met je neukt om je een plezier te doen? tssst. daar kan ik niet bij!
Tsja, vriendinlief kan hem natuurlijk ook een vrijbrief geven om met anderen te rommelen.

De zin verdwijnt toch niet dus dan moet je het of:
1) het "tegen" je zin in doen.
2) je partner vrij laten om zijn lusten bij een ander te bevredigen.

Je partner sex ontzeggen is IMHO redelijk egoistisch en zal niet lang goed gaan vrees ik.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_36795421
Gee zin om te knuffelen? Dat is net zoiets als geen zin om op te staan! Sex hebben tegen je zin is wel even wat anders dan knuffelen tegen je zin! En tuurlijk heb ik in het verleden ook vaak zat 'zin gemaakt' maar denk maar niet dat mijn man daar zo blij mee was, hij wil dat ik ECHT zin heb. Toevallig lukt dat het best als hij niet de hele tijd AANDRINGT op sex. Misschien moet je je vriendin eens een tijdje met rust laten?
  zondag 9 april 2006 @ 16:32:06 #59
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_36795609
quote:
Op zondag 9 april 2006 16:26 schreef hannelore het volgende:
Gee zin om te knuffelen? Dat is net zoiets als geen zin om op te staan! Sex hebben tegen je zin is wel even wat anders dan knuffelen tegen je zin! En tuurlijk heb ik in het verleden ook vaak zat 'zin gemaakt' maar denk maar niet dat mijn man daar zo blij mee was, hij wil dat ik ECHT zin heb. Toevallig lukt dat het best als hij niet de hele tijd AANDRINGT op sex. Misschien moet je je vriendin eens een tijdje met rust laten?
Wat denk je dat ik al geprobeerd heb? Niks, maar dan ook niks suggereren, ook niet met de handjes, wat in de richting van sex gaat. Helpt niks... alsof ik iedere dag alleen maar aan sex denk. Maar 1x per twee weken vind ik toch wel normaal zeg...

En sorry, ik vind knuffelen soms niet zo leuk, want van knuffelen krijg ik zin in sex en als er geen sex inzit doe ik iets tegen mijn zin. Dus naar mijn mening is dat hetzelfde als tegen je zin in sex hebben. Je moet iets voor elkaar overhebben. En het is niet zo dat ze zin maakt (bijna nooit eigenlijk), want meestal komt ze vanzelf wel voelen als ze sex wilt. Ik heb niet het idee dat ze het op de momenten dat we het doen alleen voor mij doet (anders kan ze er ook niet zo van genieten ).

Maar laat maar, want wij zullen het toch nooit eens worden over knuffelen en sex. Jij vindt knuffelen belangrijk, hij sex.. en ik vind dat je het dan allebei voor elkaar moet overheben, maar jij schijnbaar niet, dus ik vind jou behoorlijk egoistisch
pi_36795845
nounou zeg, ik egoistisch, tssst, jij bent wel erg snel van oordeel zeg, je kent me niet eens. Ik ben helemaal niet egoistisch, voel me niet aangesproken.
Ik heb juist erg veel over voor mijn man. Ook wat sex betreft. Ik zeg toch dat ik vaak genoeg zin gemaakt heb? Niks te eens in de 2 weken. Wij hebben toch wel iedere week sex (ook als ik geen zin heb en ja ik geniet er uiteindelijk ook wel van, moet alleen dan dus zin 'maken) alleen de afgelopen maand ging het echt zwaar klote vandaar ook mijn uitlatingen op dit forum.
Ik wil gewoon graag dat er verandering in ons sexleven komt. Ik wil dat het beter gaat, spontaner. Jij ook zo te zien dus zijn we het toch nog ergens over eens.
pi_36795935
Nog steeds aan maniack28:

En ja eens in de 2 weken vind ik ook niet meer dan normaal. Jouw vriendin is ook nog jong toch? Is er misschien iets anders aan de hand? Is het altijd zo geweest in jullie relatie of is het iets van de laatste tijd?
Wij neukten ons in het begin helemaal suf namelijk maar nu met al die kinderen de hele dag is dat wel anders... Geen puf meer gewoon denk ik ook.
  zondag 9 april 2006 @ 16:45:22 #62
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_36796046

Ik snap je niet meer... eerst zeg je dat het niet hoort dat je zin maakt en nu zeg je dat je zin maakt

Anyway.. ja ik wil dat ook, een beter sexleven. Mijn vriendin beweert dat het komt omdat ze lang hard gewerkt heeft en nu eindelijk rust heeft. Dat is ook wel zo, maar die lang werken periode werd steeds langer en nu is ie voorbij en wordt de rustperiode ook weer langer. m.a.w. ik heb het idee dat ze me beloofd dat ze vaker zin gaat krijgen (of minder moe is en daardoor wel haar zin kan vervullen) maar dat ze het steeds maar verder voor zich uitschuift.

Is de sex bij jou wel goed? Want als wij sex hebben dan vliegen de vonken er vanaf... ze komt altijd (van het penetreren) dus ik snap ook niet helemaal waarom je dan geen zin hebt of moe bent. Je kan dan juist iets doen waarvan je geniet Maar goed.. het zal hopelijk snel weer wat vaker worden.. want eens in de twee weken is voor mij toch wat weinig..
pi_36796073
quote:
Op zondag 9 april 2006 16:13 schreef hannelore het volgende:
Op zich kan ik me voorstellen dat iemand weinig plezier beleeft aan seks als zijn partner er niet ook van geniet, dat is natuurlijk een heel nobel idee. Maar dat zeggen de meeste mensen dan wel vanuit de luxe positie van iemand die regelmatig seks heeft, en er regelmatig wél met zijn tweeën van geniet. Dan is het niet zo erg om er een keertje vanaf te zien als je partner even geen zin heeft, en dan mag je dat als vrouw ook best van je man verwachten vind ik.
Seks waar de twee partners niet evenveel van genieten is natuurlijk niet ideaal, maar als je eenmaal in de situatie zit dat je vriendin heel erg vaak geen zin heeft en je toch al weinig seks hebt, is je perspectief wel even anders. Dan ga je op gegeven moment wel met het minder ideale genoegen nemen en ben je allang blij als je een keer seks krijgt. In zo'n situatie wordt het minder een vereiste dat zij er ook van geniet, want als je daar op moest wachten zou je helemaal geen seks overhouden en dat is voor mensen met een gezonde sexdrive natuurlijk (terecht!) nog minder wenselijk. Seks met iemand die er niet zo van geniet, is tenminste nog seks.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb zelf de laatste tijd ook weinig zin (vanwege allerlei omstandigheden) en een tijd lang riep ik ook tegen mijn vriend hoe egoïstisch hij was dat hij toch seks wilde terwijl ik er duidelijk weinig plezier aan beleefde. Ik had er simpelweg geen zin in, ik was niet geil en ik zou het ook niet worden. Maar zo simpel is het nou eenmaal niet. Als ik er wél plezier aan beleef doet hij alles om mijn plezier te vergroten en dan geniet hij daar ook echt van, hij is echt geen egoïst op dat gebied. Maar ja, uiteindelijk zorgt de situatie van heel weinig seks en de frustratie van een partner die geen zin meer in hem heeft (ook al ligt dat niet aan hem) er wel voor dat je met minder genoegen gaat nemen. Net zo goed als ik niet van het ene op het andere moment kan zorgen dat ik zin heb in seks, kan hij zijn gezonde behoeftes ook niet uitschakelen en dat kan ik ook niet van hem verwachten.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_36796110
quote:
Op zondag 9 april 2006 16:45 schreef maniack28 het volgende:

Is de sex bij jou wel goed? Want als wij sex hebben dan vliegen de vonken er vanaf... ze komt altijd (van het penetreren) dus ik snap ook niet helemaal waarom je dan geen zin hebt of moe bent. Je kan dan juist iets doen waarvan je geniet
Je moet er geen logische verklaring voor zoeken want die is er niet. Dat heb ik ook geprobeerd, maar het is nou eenmaal niet logisch.
  zondag 9 april 2006 @ 16:48:13 #65
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_36796123
quote:
Op zondag 9 april 2006 16:42 schreef hannelore het volgende:
Nog steeds aan maniack28:

En ja eens in de 2 weken vind ik ook niet meer dan normaal. Jouw vriendin is ook nog jong toch? Is er misschien iets anders aan de hand? Is het altijd zo geweest in jullie relatie of is het iets van de laatste tijd?
Wij neukten ons in het begin helemaal suf namelijk maar nu met al die kinderen de hele dag is dat wel anders... Geen puf meer gewoon denk ik ook.
Dat zeg ik in de vorige posting -> ze is moe van het harde werken (drukke periode achter de rug). Maar ja, als je dat nu al bent.. laat staan dat je dan straks zin hebt in sex als je kinderen hebt. Voor de rest gaat onze relatie beter dan ooit. We doen veel leuke dingen, gaan vaak weg. Zien elkaar best vaak (2x doordeweeks en in het weekend). We hebben nooit supervaak sex gehad, omdat we daar niet de kans voor hadden -> zagen elkaar alleen in het weekend. Maar toen wilde ze wel altijd (en had ze het ook nog niet druk). Dus misschien dat het toch ligt aan het feit dat ze moe is.... *hoopt maar dat het zo is *

Het is dus wel iets van de laatste tijd, maar er is ook een "verklaring" voor.
  zondag 9 april 2006 @ 16:50:01 #66
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_36796161
quote:
Op zondag 9 april 2006 16:47 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Je moet er geen logische verklaring voor zoeken want die is er niet. Dat heb ik ook geprobeerd, maar het is nou eenmaal niet logisch.
Kortom: vrouwen zijn onbegrijpbaar
pi_36796173
quote:
Op zondag 9 april 2006 16:48 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Dat zeg ik in de vorige posting -> ze is moe van het harde werken (drukke periode achter de rug). Maar ja, als je dat nu al bent.. laat staan dat je dan straks zin hebt in sex als je kinderen hebt.
Daar heb je dan waarschijnlijk toch weinig tijd of gelegenheid meer voor.
  zondag 9 april 2006 @ 16:50:45 #68
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_36796183
quote:
Op zondag 9 april 2006 16:50 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Daar heb je dan waarschijnlijk toch weinig tijd of gelegenheid meer voor.
Kortom, ik neem geen kinderen want dan moet ik genoegen nemen met 1x per jaar
pi_36796241
quote:
Op zondag 9 april 2006 16:45 schreef maniack28 het volgende:

Ik snap je niet meer... eerst zeg je dat het niet hoort dat je zin maakt en nu zeg je dat je zin maakt

Anyway.. ja ik wil dat ook, een beter sexleven. Mijn vriendin beweert dat het komt omdat ze lang hard gewerkt heeft en nu eindelijk rust heeft. Dat is ook wel zo, maar die lang werken periode werd steeds langer en nu is ie voorbij en wordt de rustperiode ook weer langer. m.a.w. ik heb het idee dat ze me beloofd dat ze vaker zin gaat krijgen (of minder moe is en daardoor wel haar zin kan vervullen) maar dat ze het steeds maar verder voor zich uitschuift.

Is de sex bij jou wel goed? Want als wij sex hebben dan vliegen de vonken er vanaf... ze komt altijd (van het penetreren) dus ik snap ook niet helemaal waarom je dan geen zin hebt of moe bent. Je kan dan juist iets doen waarvan je geniet Maar goed.. het zal hopelijk snel weer wat vaker worden.. want eens in de twee weken is voor mij toch wat weinig..
Ik vind het ook niet horen 'zin maken' maar aangezien ik mijn vriend niet altijd wil teleurstellen maak ik ook wel eens zin, ja natuurlijk. Maar liever zou ik spontaan beregeil worden!
Wat wel werkt, merk ik, is er niet te veel tegenzin tegen te kweken, als je denkt bah sex, ik heb geen zin en krijg ook geen zin, dan kun je net zo goed ophouden. Uiteindelijk krijg ik meestal WEL zin omdat mijn partner heel erg zijn best doet het mij naar de zin te maken. Maar het werkt wel beter als IK het initiatief neem Als ik er totaal geen moeite voor hoef te doen, dan windt me dat kennelijk niet op!

En ja we hebben altijd goeie sex gehad maar sinds de geboorte van de kinderen is dat gewoon erg veel minder geworden, al is het nog steeds wel goeie sex te noemen
pi_36796254
quote:
Op zondag 9 april 2006 16:50 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Kortom, ik neem geen kinderen want dan moet ik genoegen nemen met 1x per jaar
Naar alle waarschijnlijkheid zijn jouw hormonen tegen die tijd ook wel wat meer bedaard.

Anyway, vrouwen zijn inderdaad onbegrijpbaar, maar what else is new? Mensen zijn nou eenmaal ingewikkelde wezens, vooral op gebieden waar onze menselijke kant en onze dierlijke kant elkaar wel eens tegenspreken.
pi_36796365
quote:
Op zondag 9 april 2006 16:46 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Op zich kan ik me voorstellen dat iemand weinig plezier beleeft aan seks als zijn partner er niet ook van geniet, dat is natuurlijk een heel nobel idee. Maar dat zeggen de meeste mensen dan wel vanuit de luxe positie van iemand die regelmatig seks heeft, en er regelmatig wél met zijn tweeën van geniet. Dan is het niet zo erg om er een keertje vanaf te zien als je partner even geen zin heeft, en dan mag je dat als vrouw ook best van je man verwachten vind ik.
Seks waar de twee partners niet evenveel van genieten is natuurlijk niet ideaal, maar als je eenmaal in de situatie zit dat je vriendin heel erg vaak geen zin heeft en je toch al weinig seks hebt, is je perspectief wel even anders. Dan ga je op gegeven moment wel met het minder ideale genoegen nemen en ben je allang blij als je een keer seks krijgt. In zo'n situatie wordt het minder een vereiste dat zij er ook van geniet, want als je daar op moest wachten zou je helemaal geen seks overhouden en dat is voor mensen met een gezonde sexdrive natuurlijk (terecht!) nog minder wenselijk. Seks met iemand die er niet zo van geniet, is tenminste nog seks.

Je hebt gelijk, vandaar dat ik toch af en toe zin maak.. Maar dit weekend is weer gebleken dat als hij me maar lang gneog links laat liggen, ik vanzelf wel weer zin krijg...
pi_36796388
Je hebt gelijk, vandaar dat ik toch af en toe zin maak.. Maar dit weekend is weer gebleken dat als hij me maar lang gneog links laat liggen, ik vanzelf wel weer zin krijg...

Dat was mijn bericht dus. Ik snap het quoten blijkbaar niet helemaal...
pi_36796408
Je moet je eigen tekst na de [/quote] tag zetten. Maar ik had het al gezien.
pi_36796413
quote:
Seks met iemand die er niet zo van geniet, is tenminste nog seks.s
Nee, dat is een verplicht nummertje.. kan ik moeilijk sex noemen.

Ik zou mezelf niet meer in de ogen durven kijken als ik van mijn vriendin zou verwachten
tegen haar zin in sex te hebben met mij.. Dat heeft niets met nobele ideeen te maken maar
met wederzijds respect. Als iemand geen zin heeft in sex dat heeft dat een achterliggende
reden. Het laatste wat je je partner dan toewenst is om zich druk te maken over het hebben
van sex. Dat iemand zich dan wegcijfert ten faveure van haar man kan ik niet als iets positiefs
zien..
- don't attribute to malice what can be adequately explained by incompetence -
  zondag 9 april 2006 @ 16:58:42 #75
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_36796447
quote:
Op zondag 9 april 2006 16:52 schreef hannelore het volgende:

[..]

Ik vind het ook niet horen 'zin maken' maar aangezien ik mijn vriend niet altijd wil teleurstellen maak ik ook wel eens zin, ja natuurlijk. Maar liever zou ik spontaan beregeil worden!
Wat wel werkt, merk ik, is er niet te veel tegenzin tegen te kweken, als je denkt bah sex, ik heb geen zin en krijg ook geen zin, dan kun je net zo goed ophouden. Uiteindelijk krijg ik meestal WEL zin omdat mijn partner heel erg zijn best doet het mij naar de zin te maken. Maar het werkt wel beter als IK het initiatief neem Als ik er totaal geen moeite voor hoef te doen, dan windt me dat kennelijk niet op!

En ja we hebben altijd goeie sex gehad maar sinds de geboorte van de kinderen is dat gewoon erg veel minder geworden, al is het nog steeds wel goeie sex te noemen
Goeie tip... zal mn vriendin zeggen dat ze het initiatief moet nemen, anders wordt ze lui omdat ik haar toch wel verwen
pi_36796495
Er is een verschil tussen iets per se niet willen, en er gewoon zelf niet zo'n zin in hebben.
Als ik het echt per se niet wil, zullen wij ook nooit seks hebben, dat wil mijn vriend dan ook niet. Maar er zijn ook van die momenten dat ik zelf niet het initiatief zou nemen, omdat het voor mij niet echt hoeft, maar dat ik het ook niet heel erg vind om mee te doen als hij het wel graag wil. Net zoals boodschappen doen zeg maar, je hebt er niet echt zin in maar zo verschrikkelijk is het nou ook weer niet dus je doet het om een ander een plezier te doen.
pi_36796539
quote:
Op zondag 9 april 2006 16:57 schreef Wouske het volgende:

[..]

Ik zou mezelf niet meer in de ogen durven kijken als ik van mijn vriendin zou verwachten
tegen haar zin in sex te hebben met mij.. Dat heeft niets met nobele ideeen te maken maar
met wederzijds respect. Als iemand geen zin heeft in sex dat heeft dat een achterliggende
reden. Het laatste wat je je partner dan toewenst is om zich druk te maken over het hebben
van sex. Dat iemand zich dan wegcijfert ten faveure van haar man kan ik niet als iets positiefs
zien..
Maar wat als die achterliggende reden iets is waar je allebei geen invloed op hebt, wat niets met jou te maken heeft maar wel iets wat maandenlang niet weggaat? Zou je dan al die tijd geen seks hoeven? Ik wil jou nog wel eens spreken als je een paar maanden droogstaat.
pi_36796697
quote:
Op zondag 9 april 2006 17:01 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik wil jou nog wel eens spreken als je een paar maanden droogstaat.
Nou spreek me dan maar. Heb namelijk maanden in die situatie gezeten.
Ik vraag me af waaruit jij opmaakt dat ik niet in een dergelijke situatie gezeten zou hebben.
Rare soort van arogantie die jij hier ten tonele brengt..
pi_36796787
quote:
Op zondag 9 april 2006 17:07 schreef Wouske het volgende:

[..]

Nou spreek me dan maar. Heb namelijk maanden in die situatie gezeten.
Ik vraag me af waaruit jij opmaakt dat ik niet in een dergelijke situatie gezeten zou hebben.
Rare soort van arogantie die jij hier ten tonele brengt..
Okee sorry, dan neem ik het terug. Er zijn hier gewoon al heel wat mensen voorbij gekomen die dat soort dingen riepen (wel vooral vrouwen) terwijl ze zelf nooit in zo'n situatie hebben gezeten en dan is het wel erg makkelijk praten. Ik dacht dat jij er ook weer zo eentje was, sorry.
Zeldzaam geval ben jij.
pi_36796840
dat ontken ik niet
pi_36796923
Nouja, mijn vriend en ik zijn in elk geval meer van de compromissen. Ik maak zin, en hij neemt er genoegen mee dat ik niet altijd even enthousiast ben en weinig initiatief neem.
Ik lijd er in elk geval niet onder dat ik soms zin maak. Soms geniet ik er uiteindelijk toch wel van, ook dankzij bepaalde speeltjes (al wordt het nooit echt zoals vroeger), soms ook niet maar dan zie ik het maar als een soort knuffelen en iets waarmee ik hem een plezier doe.

Ieder zijn eigen oplossing.
pi_36797113
quote:
Op zondag 9 april 2006 16:57 schreef Wouske het volgende:

[..]

zien..
Precies, dat vindt mijn vriend dus ook. En als ik zelf het initiatief neem is dat behalve fijn voor mij ook fijn voor hem omdat hij dan zeker weet dat ik echt wil en het niet alleen voor hem doe.
pi_36797140
en jaaaa maniac 28, moet je idd maar eens tegen je vriendin zeggen, dat ZIJ het initiatief moet nemen. Maakt het vast leuker.
pi_36797190
en dan nog wat. Ik geniet er altijd wel van. Moet alleen soms wel tegen mezelf zeggen dat sex LEKKER is en niet vies ;-) en dat heeft weer te maken met het feit dat je als je vaak geen zin hebt er op een gg moment enorm tegen op gaat zien en dat je dan helemAAl niet meer wil waardoor het allemal nog veel erger wordt..
pi_36797247
quote:
Op zondag 9 april 2006 17:15 schreef Mini_rulez het volgende:
Nouja, mijn vriend en ik zijn in elk geval meer van de compromissen. Ik maak zin, en hij neemt er genoegen mee dat ik niet altijd even enthousiast ben en weinig initiatief neem.
Ik lijd er in elk geval niet onder dat ik soms zin maak. Soms geniet ik er uiteindelijk toch wel van, ook dankzij bepaalde speeltjes (al wordt het nooit echt zoals vroeger), soms ook niet maar dan zie ik het maar als een soort knuffelen en iets waarmee ik hem een plezier doe.

Ieder zijn eigen oplossing.
Helemaal waar.
Het zal ook wel iets zijn, denk ik, waar je met zijn tweeen naartoe glijdt / kunt glijden. ipv dat het een
bewuste keuze is die je samen maakt.
Wat dat betreft had ik het *geluk* dat ik eigenlijk zelf ook niet de behoefte had om er druk op te zetten. Misschien had ik zelf ook die maanden wel niet zo'n erge zin meer, wie zal het zeggen.
Uiteindelijk is het toch allemaal prima op zijn pootjes terecht gekomen hoor. Niets is absoluut als het op
sexualiteit aankomt. Dat maakt het ook allemaal zo ongrijpbaar.
pi_36797278
quote:
Op zondag 9 april 2006 17:00 schreef Mini_rulez het volgende:
Er is een verschil tussen iets per se niet willen, en er gewoon zelf niet zo'n zin in hebben.
Als ik het echt per se niet wil, zullen wij ook nooit seks hebben, dat wil mijn vriend dan ook niet. Maar er zijn ook van die momenten dat ik zelf niet het initiatief zou nemen, omdat het voor mij niet echt hoeft, maar dat ik het ook niet heel erg vind om mee te doen als hij het wel graag wil. Net zoals boodschappen doen zeg maar, je hebt er niet echt zin in maar zo verschrikkelijk is het nou ook weer niet dus je doet het om een ander plezier te doen.
Klopt ook, maar is niet ideaal. Daar wil dus juist verandering in brengen. Sex is tenslotte niet bedoeld als 'niet verschrikkelijk' maar als fijn en lekker.
pi_36797330
quote:
Op zondag 9 april 2006 17:26 schreef hannelore het volgende:

[..]

Klopt ook, maar is niet ideaal. Daar wil dus juist verandering in brengen. Sex is tenslotte niet bedoeld als 'niet verschrikkelijk' maar als fijn en lekker.
Ja, maar aangenomen dat het voor mij op dit moment toch even niet fijn en lekker is, maakt het niet meer uit of ik nou geen seks heb of wel seks heb om hem een plezier te doen. Beide opties zijn voor mij even (weinig) fijn en lekker.
Neemt niet weg dat je manieren moet blijven zoeken om het wel weer fijn en lekker te maken, natuurlijk.
pi_36797439
quote:
Op zondag 9 april 2006 17:27 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ja, maar aangenomen dat het voor mij op dit moment toch even niet fijn en lekker is, maakt het niet meer uit of ik nou geen seks heb of wel seks heb om hem een plezier te doen. Beide opties zijn voor mij even (weinig) fijn en lekker.
Neemt niet weg dat je manieren moet blijven zoeken om het wel weer fijn en lekker te maken, natuurlijk.
Ik snap het en het gaat me natuurlijk niets aan, maar WAAROM is het dan niet leuk meer? iets van tijdelijke aard?
pi_36797450
Of heb je ook 'gewoon geen zin'?
pi_36797498
quote:
Op zondag 9 april 2006 17:27 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ben je niet bang door dit te vaak te doen je er gewoonte van gaat maken ?
pi_36797742
quote:
Op zondag 9 april 2006 17:30 schreef hannelore het volgende:

[..]

Ik snap het en het gaat me natuurlijk niets aan, maar WAAROM is het dan niet leuk meer? iets van tijdelijke aard?
Ja, het is zeker iets van tijdelijke aard dat helemaal niets met mijn vriend te maken heeft. Stress, zowel op school als in de familie, vervelende gebeurtenissen die zich opstapelen en meer 'chronische' problemen van mensen die dicht bij me staan. Lang verhaal, maar al met al is het gewoon een aanslag op je geestelijke gezondheid. Uiteindelijk ben/was ik vooral gewoon geestelijk moe, weinig motivatie om dingen te ondernemen terwijl er zoveel dingen zijn die moeten en zoveel mensen voor wie je er wilt zijn, daarnaast concentratieproblemen, tics, stemmingswisselingen, paniekaanvallen. Verminderde seksdrive is dan gewoon één van de vele manieren waarop zoiets zich uit.
Het gaat de laatste tijd ook al weer de goede kant op qua seks bij ons, maar ik kan me nog steeds goed verplaatsen in vrouwen die écht geen zin hebben omdat ik dat zelf ook een tijd lang heb meegemaakt.
pi_36797782
quote:
Op zondag 9 april 2006 17:32 schreef Wouske het volgende:

[..]

Ben je niet bang door dit te vaak te doen je er gewoonte van gaat maken ?
Nou, uiteindelijk is het natuurlijk veel fijner als je er wél van kunt genieten en daar blijf je natuurlijk naar streven. Zoals ik net zei, komt dat ook steeds meer terug. Maar in de tussentijd vond ik het ook niet eerlijk voor hem om hem de seks totaal te ontnemen.
pi_36804516
Waarom moet geen zin hebben altijd een oorzaak hebben?
  zondag 9 april 2006 @ 21:26:56 #94
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_36804629
heb altijd zin
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_36804840
quote:
Op zondag 9 april 2006 21:23 schreef zoeperzazke het volgende:
Lange periodes van nooit of zelden zin in seks hebben, zijn gewoon niet natuurlijk. Zoiets gebeurt normaal gesproken niet echt zonder reden, zeker bij mensen die ooit wel een hogere sexdrive gehad hebben.
pi_36804877
quote:
Op zondag 9 april 2006 09:53 schreef maniack28 het volgende:
vind dat maar raar hoor dat ze zegt ..dat ze maandag weer wilt

Bedoel ik kan nooit zomaar zeggen van owjah dinsdag kan het wel weer

Blij dat mijn vriendje en ik nog graag spontaan zin krijgen en er wat mee doen
En sowieso krijgt hij me toch wel zover
Salsa Española
pi_36813272
quote:
Op zondag 9 april 2006 21:23 schreef zoeperzazke het volgende:
Geen idee! Heet dit topic niet 'gewoon geen zin'? Heb ik ook vaak dus. maar denk toch dat er een onderligende reden is. Vandaar dit gezwam natuurlijk...
pi_36813916
quote:
Op zondag 9 april 2006 21:32 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Lange periodes van nooit of zelden zin in seks hebben, zijn gewoon niet natuurlijk. Zoiets gebeurt normaal gesproken niet echt zonder reden, zeker bij mensen die ooit wel een hogere sexdrive gehad hebben.
Heb je wel eens onderzoeken bekeken of gedaan? Wie zegt dat dat niet natuurlijk is? Waarom kan het gewoon niet zo zijn dat iemand nooit zin heeft?

(deze post heeft trouwens niet direct betrekking op mijzelf, meer algemeen)
  maandag 10 april 2006 @ 10:41:00 #99
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_36815423
quote:
Op maandag 10 april 2006 09:19 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Heb je wel eens onderzoeken bekeken of gedaan? Wie zegt dat dat niet natuurlijk is? Waarom kan het gewoon niet zo zijn dat iemand nooit zin heeft?

(deze post heeft trouwens niet direct betrekking op mijzelf, meer algemeen)
Ik denk dat er best wel iets natuurlijks inzit. Waarom heeft zin in seks heel veel met testosteron te maken... Dat is een hormoon waar jij zelf nix mee te maken hebt. Als je nou toevallig door de natuur een laag testosteron gehalte hebt gekregen.. heb je ook minder zin in seks!!
pi_36815454
Dat je NOOIT zin hebt lijkt me vreemd hoor, dat heb IK zelfs niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')