dat wil idd nogal eens helpenquote:op maandag 13 maart 2006 13:58 schreef panzerknacker het volgende:
kappen met de pil.
quote:op maandag 13 maart 2006 13:55 schreef miriampje het volgende:
ik denk dat ik een van de weinig ben..
maar het lukt me gewoon niet om echt geil te worden![]()
en aangezien mijn vriend dit probleem niet heeft...
wil hij wel sex
iemand tips ofzo
de romantiek!quote:op zondag 8 januari 2006 00:47 schreef miriampje het volgende:
ik vind....
vrijen is al die shit met zoenen, met de handen en mond
en sex (neuken) is echt genomen worden![]()
maar dan moet ik aan de condooms... daar word ik ook niet bepaald geil vanquote:op maandag 13 maart 2006 13:58 schreef panzerknacker het volgende:
kappen met de pil.
welke pil slik je?quote:op maandag 13 maart 2006 14:05 schreef miriampje het volgende:
[..]
maar dan moet ik aan de condooms... daar word ik ook niet bepaald geil van![]()
en ik ben al 3 jaar aan de pil
maar dit "probleempje" is van de laatste 3 maanden ofzo..
ik weet niet.. misschien toch bezoekje aan de huisarts...
hoe kan ie daar nu niet blij mee zijn?quote:op maandag 13 maart 2006 14:04 schreef tally het volgende:
ik ben 3 weken geleden gestopt met de nuvaring.. en sindsdien lust ik er weer pap van..
dit tot ongenoegen van mijn vriend
maar, ik snap het ff niet. elk mens heeft toch sex nodig? of dit nu met jezelf is of met een anderquote:op maandag 13 maart 2006 14:05 schreef miriampje het volgende:
[..]
je maakt maar zin (om naar de huisarts te gaan)quote:op maandag 13 maart 2006 14:05 schreef miriampje het volgende:
[..]
inderdaad.. microgynonquote:op maandag 13 maart 2006 14:06 schreef ynske het volgende:
[..]
welke pil slik je?
stel dat je de microgynon slikt, vraag dan of je over kunt stappen op de stediril 30. ze zeggen dat het precies het zelfde is, maar ik heb last van bijwerkingen bij de microgynon en niet bij de stediril
quote:op maandag 13 maart 2006 14:08 schreef -god- het volgende:
[..]
je maakt maar zin (om naar de huisarts te gaan)
denk je trouwens dat die je wel kan opwinden?
ik blijkbaar nietquote:op maandag 13 maart 2006 14:07 schreef whizkid_railman het volgende:
[..]
maar, ik snap het ff niet. elk mens heeft toch sex nodig? of dit nu met jezelf is of met een ander![]()
quote:op maandag 13 maart 2006 14:08 schreef miriampje het volgende:
[..]
inderdaad.. microgynon
is die stediril 30 zo'n verschil
minder hormonen ofzo?
quote:werkzame stof
* stediril® '30': werkzame stoffen
o ethinylestradiol (= oestrogeen hormoon) en levonorgestrel (= progestageen hormoon).
* stediril® '30': geneesmiddelgroep
o orale anti-conceptiva ('de pil')
andere namen
* stediril® '30': andere namen
o microgynon '30'
o rigevidon®
samenstelling
* stediril® '30': samenstelling
o strip met 21 omhulde tabletten: 30 microgram ethinylestradiol en 150 microgram levonorgestrel per tablet
* stediril® '30': piltype
o dit is een éénfase sub-50 pil . de tabletten in de strip hebben alle dezelfde samenstelling. ze bevatten alle minder dan 50 microgram ethinylestradiol en een progestageen hormoon.
en toch reageer ik er heel anders opquote:werkzame stof
* microgynon '30'®: werkzame stoffen
o ethinylestradiol (= oestrogeen hormoon) en levonorgestrel (= progestageen hormoon).
* microgynon '30'®: geneesmiddelgroep
o orale anti-conceptiva ('de pil')
andere namen
* microgynon '30'®: andere namen
o rigevidon®
o stediril® '30'
samenstelling
* microgynon '30'®: samenstelling
o strip met 21 omhulde tabletten: 30 microgram ethinylestradiol en 150 microgram levonorgestrel per tablet
* microgynon '30'®: piltype
o dit is een éénfase, sub-50 pil. de tabletten in de strip hebben alle dezelfde samenstelling. ze bevatten alle minder dan 50 microgram ethinylestradiol en een progestageen hormoon.
hhaha.. ik heb geen idquote:op maandag 13 maart 2006 14:08 schreef -god- het volgende:
[..]
je maakt maar zin (om naar de huisarts te gaan)
denk je trouwens dat die je wel kan opwinden?
volgens akebiatch (die het weer van haar huisarts heeft) zijn mycro en stediril hetzelfde. schijnen ook in dezelfde fabriek geproduceerd te wordenquote:op maandag 13 maart 2006 14:08 schreef miriampje het volgende:
[..]
inderdaad.. microgynon
is die stediril 30 zo'n verschil
minder hormonen ofzo?
van wat voor bijwerkingen had je last dan?quote:op maandag 13 maart 2006 14:06 schreef ynske het volgende:
[..]
welke pil slik je?
stel dat je de microgynon slikt, vraag dan of je over kunt stappen op de stediril 30. ze zeggen dat het precies het zelfde is, maar ik heb last van bijwerkingen bij de microgynon en niet bij de stediril
doe het wel veilig, dus ff condooms meenemen hequote:op maandag 13 maart 2006 14:11 schreef miriampje het volgende:
[..]
hhaha.. ik heb geen id
we hebben een nieuwe.. maar ik heb 'm nog niet ontmoet
wie weet![]()
zoals boven gequote het klopt dat de samenstelling identiek isquote:op maandag 13 maart 2006 14:12 schreef whizkid_railman het volgende:
[..]
volgens akebiatch (die het weer van haar huisarts heeft) zijn mycro en stediril hetzelfde. schijnen ook in dezelfde fabriek geproduceerd te worden
hier dan maar eens naar kijken? [mannen] welke mannen vind jij superknap? #4quote:op maandag 13 maart 2006 14:13 schreef miriampje het volgende:
iemand andere pil tips
of hele andere tips
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |