Ik ben ook benieuwd hoe het team er op zal reageren. Voor de Lakers hoop ik dat ze hun 7e plek niet opgeven en 8e worden. Dan moeten ze tegen de Spurs.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:00 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Wanner komt die terug dan? Ik neem toch niet aan dat ze die er zo maar in de playoffs weer in zetten en dan verwachten dat het allemaal wel soepel verloopt... Stoudemire heeft al een hele tijd niet gespeeld, dus ik neem aan dat hij best een beetje roestig zal zijn.
Kun je zien hoe belangrijk een goede PG kan zijn (Nash, Billups, Kidd, Parker, C Paul)quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:07 schreef Zwansen het volgende:
Toch knap van de Suns (Nash) dat ze zonder Amare nog zoveel weten te winnen. Hadden weinig mensen verwacht denk ik...
Parker vooral idd. De MVP van de Spurs dit seizoen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:10 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Kun je zien hoe belangrijk een goede PG kan zijn (Nash, Billups, Kidd, Parker, C Paul)
Hele goede vraag. Zou het niet weten. Eigenlijk hoort een MVP-race niet spannend te zijn, omdat er dan vaak iemand wordt gekozen die het niet echt 100% verdient. Heleboel stemmen zullen wel naar Nash gaan gok ik. Alleen een MVP die 2 jaar op rij gekozen wordt, maar geen defense kan spelen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:47 schreef Robertje het volgende:
Wie wordt de MVP van seizoen 2005/2006?
Ik vind zelf niet dat je puur alleen naar stats moet kijken wanneer je een MVP uitzoekt.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:13 schreef Zwansen het volgende:
Ben toch bang dat het tussen Nash, Nowitzki en Bryant gaat. Dan maar Kobe, al is het alleen maar om die 81-game.
Vergis je niet in het effect dat Sam Cassell heeft op een speler als Brand. Cassell had hetzelfde effect op Kevin Garnett (en heeft ook in Houston gespeeld toen Olajuwon de MVP won).quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:44 schreef Jasikevicius3 het volgende:
Zelf zou ik gaan voor Brand, Nowitzki of Parker.
Die helpen hun team pas echt dit seizoen vind ik (met name Brand, aangezien de Clippers zonder hem een stuk lager zouden staan in de league denk ik)
Hij heeft die invloed natuurlijk ook alleen door zijn karakter, it comes in the package.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:52 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Vergis je niet in het effect dat Sam Cassell heeft op een speler als Brand. Cassell had hetzelfde effect op Kevin Garnett (en heeft ook in Houston gespeeld toen Olajuwon de MVP won).
Het probleem met Cassell is natuurlijk zijn karakter... hij heeft niet voor niets al bij zo veel clubs gespeeld.
vergeet niet dat Miami 1-6 is tegen Detroit, Spurs, Suns en Mavs...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:33 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Hij heeft die invloed natuurlijk ook alleen door zijn karakter, it comes in the package.
Natuurlijk ga ik voor Wade als MVP, hij schiet absurd goed voor een guard (50+%) en die alley-oops met J-Will blijven de highlight reels vullen. Daarbij komt dat hij in belangrijke wedstrijden (zoals tegen Detroit, laatste 17 punten in de wedstrijd) nog eens extra sterk speelt en dat is als MVP toch wel het belangrijkst.
Voor de rest ben ik het wel eens met de beschrijving van Zwansen. Nash moet iig geen tweede MVP krijgen, dat kan echt niet als je ziet wie er in het verleden allemaal al naast een MVP-trophy gegrepen hebben.
Zeer terecht ook dat je Denver 1 van de beste 8 teams in de NBA noemt!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:17 schreef Zwansen het volgende:
0-2 tegen Spurs
0-2 tegen Mavs
0-2 tegen Suns
0-2 tegen Denver
1-2 tegen Nets
1-1 tegen Pistons
1-1 tegen Clippers
2-1 tegen Cavs
Dat is dus 5-13 tegen de beste 8 ploegen van de NBA...MVP?
En dan ga je even kijken wanneer die wedstrijden waren...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:17 schreef Zwansen het volgende:
0-2 tegen Spurs
0-2 tegen Mavs
0-2 tegen Suns
0-2 tegen Denver
1-2 tegen Nets
1-1 tegen Pistons
1-1 tegen Clippers
2-1 tegen Cavs
Dat is dus 5-13 tegen de beste 8 ploegen van de NBA...MVP?
Tja, de MVP wordt natuurlijk niet bekeken aan de hand van het huidige team. Het is niet voor niets de MVP van het hele regular season. Dus je argumenten gaan niet echt op.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:58 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
En dan ga je even kijken wanneer die wedstrijden waren...
Juist, toen Miami nog niet goed speelde (of Shaq geblesseerd was). De laatste 16 wedstrijden hebben ze gewonnen van al hun concurrenten in het Oosten (Detroit, Washington, Cleveland) en tegen het Westen spelen ze pas in de Finals.
Natuurlijk blijven het slechte resultaten, maar ze zijn imo niet meer representatief voor het huidige Miami.
Bryant heeft wel verschrikkelijk goede stats. 34,8 punten per game. Dat is sinds 87-88 niet voorgekomen. En zelfs toen moest Jordan het doen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:51 schreef BitetheBullet het volgende:
Wade speelt het hele seizoen al fantastisch, alleen is Miami pas echt op stoom gekomen toen Shaq weer in vorm was (na 30-35 wedstrijden). Als je Wade die eerste wedstrijden aanrekent, kan je nooit zeggen dat Bryant MVP zou moeten zijn, dat kan dan immers niet op een slecht team.
Denk zelf trouwens dat de kiezers Wade nog te jong vinden en dat ze uiteindelijk voor Nowitzki kiezen.
De meesten doen het denk ik met de highlights van de diverse NBA sites of Canal+.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:43 schreef soekenahhh het volgende:
Waar kijken jullie altijd de wedstrijden?
en kan iemand mij kort uileggen hoe de bouw van de play-offs nu eigenlijk is (of een linkje geven)
Ook zijn drie driepunters achter elkaar gezien net daarvoor?quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:54 schreef Zwansen het volgende:
Lijkt wel of Wade dit topics leest. Net nu mist ie een simpele lay-up met 3 seconden op de klok.
Rustig maar, ik maakte een grapje hoor. Maar wat heb je eraan als je het beslissende makkelijkste schot mist?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:07 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Ook zijn drie driepunters achter elkaar gezien net daarvoor?
minimum salariesquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:37 schreef Zwansen het volgende:
Maar goed, veel minder dan 5 mogen ze hem toch niet eens betalen? Weet niet precies wat het minimum is voor hem, maar zal vrij hoog zijn.
Leuke wedstrijden idd. Jammer dat het zo laat is.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:36 schreef popolon het volgende:
Mooi programma vanavond: Heat - Pistons maar waarschijnlijk nog veel belangrijker: Lakers - Kings.
Da's al een echte playoff battle.
Wakker blijven.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:37 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Leuke wedstrijden idd. Jammer dat het zo laat is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |