Mihm heeft een enkelblessure, dus die er uit. Kwame speelt nu center voor hem en af en toe pikt Bynum wat minuten in. Normaal gesproken is hij PF. Geen offensieve kracht, maar verdedigend wel best sterk.quote:Op maandag 20 maart 2006 00:22 schreef J-Will het volgende:
Lakers wat doe jeZo sta je 20 punten ofzo voor, en zo verlies je een wedstrijd. Is Kwame Brown altijd center trouwens? Dacht dat hij op de 4 stond
En dat hij starter is, is ook nieuw voor me
Dat zie ik nog wel goed aflopen, vorig jaar zei iedereen ook dat New Jersey Miami het in de eerste ronde moeilijk zou kunnen maken en werd het een sweep.quote:Op maandag 20 maart 2006 00:22 schreef J-Will het volgende:
Lakers wat doe jeZo sta je 20 punten ofzo voor, en zo verlies je een wedstrijd. Is Kwame Brown altijd center trouwens? Dacht dat hij op de 4 stond
En dat hij starter is, is ook nieuw voor me
edit:
met mijn voorspelde tripple double voor kidd is het niet echt goed afgelopen, wel een mooie winst voor NJ. Dat team heeft echt game, ik ben best bang voor ze in de playoffs als Miami tegen ze moet.
Misschien kunnen ze Marbury nog ruilen voor wat roestig afweergeschutquote:Op maandag 20 maart 2006 04:06 schreef popolon het volgende:
Probleem daar is duidelijk de defense. En zonder defense overleef je de play offs niet.
Iets wat volgend jaar een absoluut doel en must is voor New York.
Ja kom op, ze spelen hem de bal met nog 3 seconden op de klok. Passen is er dan niet meer bij...quote:Op maandag 20 maart 2006 08:13 schreef Robertje het volgende:
De pass van Kidd op Jefferson....![]()
en dat Kobe weer mis schiet terwijl er weer iemand giga vrij staat. Ja...daar word je populair van![]()
Tering inderdaad, wat spanwidth. Het lijkt the Matrix wel ..!quote:Op maandag 20 maart 2006 05:17 schreef popolon het volgende:
Insane Dwight Howard dunk
Deze dunk, ik vind 't niet te geloven waar z'n arm vandaan komt.
Vanaf seconde 40.
Ik zag het LeBron James ook doen. Soms gaat Kobe teveel voor zijn eigen eer. Voor de rest boeit het me geen ruk. Lakers weer verlorenquote:Op maandag 20 maart 2006 08:24 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja kom op, ze spelen hem de bal met nog 3 seconden op de klok. Passen is er dan niet meer bij...
De inbounds pass van Walton was gewoon slecht. Kobe had 3 defenders om zich heen en nog gooit Walton die bal naar Kobe, die er vervolgens niets mee kan (geen passing lanes en geen normaal schot). Walton had een time out moeten nemen (ze hadden nog 1 over).quote:Op maandag 20 maart 2006 10:00 schreef Robertje het volgende:
[..]
Ik zag het LeBron James ook doen. Soms gaat Kobe teveel voor zijn eigen eer. Voor de rest boeit het me geen ruk. Lakers weer verloren
Op zich is er weinig aan de hand... de Kings hebben ook verloren en de Lakers hebben zelfs de 7th seed weer in handen...quote:Op maandag 20 maart 2006 13:24 schreef Robertje het volgende:
Kobe had ook naar rechts kunnen passen. Daar stond alweer iemand vrij. Net als vorige keer. Ach ja...MJ schoot ook wel eens mis. Maar hij kon wel zijn teamgenoten vinden in de laatste seconden.
Komende 4 wedstrijden valt de beslissing. Vanavond moeten ze gewoon winnen van Boston, dan thuis Kings, Bucks en Hornets. Vooral tegen de Kings en Hornets is belangrijk. Winnen ze 4 op rij dan zijn ze zeker van een plek. Maar ja.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:32 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Hopen dat de Lakers er ook in zitten![]()
Ze hebben het hele seizoen nog niet meer dan 2 op rij gewonnen...quote:Op maandag 20 maart 2006 18:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Komende 4 wedstrijden valt de beslissing. Vanavond moeten ze gewoon winnen van Boston, dan thuis Kings, Bucks en Hornets. Vooral tegen de Kings en Hornets is belangrijk. Winnen ze 4 op rij dan zijn ze zeker van een plek. Maar ja.
Tja, als Bryant zo'n goede clutchplayer is moet ie dat ook maar eens in clutchwedstrijden laten zien.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:30 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ze hebben het hele seizoen nog niet meer dan 2 op rij gewonnen...Dus 4 wins zal er wel niet inzitten...
Bijna 58% schot van Meloquote:Op maandag 20 maart 2006 23:52 schreef Zwansen het volgende:
http://www.nba.com/news/pow_060320.html
Was toch wel een aardige draft toen,
Als Stoudemire terug is...wordt het wel een heel klein kansje.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:56 schreef Zwansen het volgende:
Als de Lakers 7e blijven maken ze nog wel een kansje tegen de Suns denk ik.
Wanner komt die terug dan? Ik neem toch niet aan dat ze die er zo maar in de playoffs weer in zetten en dan verwachten dat het allemaal wel soepel verloopt... Stoudemire heeft al een hele tijd niet gespeeld, dus ik neem aan dat hij best een beetje roestig zal zijn.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:58 schreef Robertje het volgende:
[..]
Als Stoudemire terug is...wordt het wel een heel klein kansje.
Dan moet ie wel opschieten, de 1e ronde playoffs duren niet zo lang meer.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:58 schreef Robertje het volgende:
[..]
Als Stoudemire terug is...wordt het wel een heel klein kansje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |