Als Stoudemire terug is...wordt het wel een heel klein kansje.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:56 schreef Zwansen het volgende:
Als de Lakers 7e blijven maken ze nog wel een kansje tegen de Suns denk ik.
Wanner komt die terug dan? Ik neem toch niet aan dat ze die er zo maar in de playoffs weer in zetten en dan verwachten dat het allemaal wel soepel verloopt... Stoudemire heeft al een hele tijd niet gespeeld, dus ik neem aan dat hij best een beetje roestig zal zijn.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:58 schreef Robertje het volgende:
[..]
Als Stoudemire terug is...wordt het wel een heel klein kansje.
Dan moet ie wel opschieten, de 1e ronde playoffs duren niet zo lang meer.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:58 schreef Robertje het volgende:
[..]
Als Stoudemire terug is...wordt het wel een heel klein kansje.
Ik ben ook benieuwd hoe het team er op zal reageren. Voor de Lakers hoop ik dat ze hun 7e plek niet opgeven en 8e worden. Dan moeten ze tegen de Spurs.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:00 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Wanner komt die terug dan? Ik neem toch niet aan dat ze die er zo maar in de playoffs weer in zetten en dan verwachten dat het allemaal wel soepel verloopt... Stoudemire heeft al een hele tijd niet gespeeld, dus ik neem aan dat hij best een beetje roestig zal zijn.
Kun je zien hoe belangrijk een goede PG kan zijn (Nash, Billups, Kidd, Parker, C Paul)quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:07 schreef Zwansen het volgende:
Toch knap van de Suns (Nash) dat ze zonder Amare nog zoveel weten te winnen. Hadden weinig mensen verwacht denk ik...
Parker vooral idd. De MVP van de Spurs dit seizoen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:10 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Kun je zien hoe belangrijk een goede PG kan zijn (Nash, Billups, Kidd, Parker, C Paul)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |