abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36277520
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 20:53 schreef STAIRWARES het volgende:
Bijna iedereen wil stevigere benen en grote kuiten etc.
Maar ik heb ontzettend sterke benen en vraag me af of er geen oefeningen zijn die mijn
bovenbenen en kuiten wat 'slanker' kunnen maken.
mijn bovenbenen en kuiten, daar zitten echt kijharde spieren (is geen vet)
Zelfs aan de binnenkant van mijn dijen is geen vet in rust, maar acht spieren als ik ze aanspan.

Ws. gaan velen nu steil achterover bij het lezen ven mijn post.
Maar ik vind het gewoon lelijk zulke grote kuiten.. Daarentegen wil ik weer wel wat bredere onderarmen hebben en borstspieren kweken.
De verhoudingen vind ik niet echt goed. Al heb ik mezelf nooit in een groot spiegel bekeken.
Wie o wie weet of er oefeningen bestaan om kuiten en bovenbeen wat slanker te maken?
Niet meer lopen? Ik loop elke dag minstens 45 min.
als je jezelf van bovenaf bekijkt lijk je groter! vooral je benen dan. ik dacht vroeger ook dat ik enorme kuiten had, tot ik vakantiefoto's begon te trekken . als je ze dan toch minder wil zou ik gewoon keihard gaan steppen en fietsen en een eiwitarm dieet beginnen

zelf zit ik aan +-3000kcal en probeer ik zoveel mogelijk te eten, maar echt een schema maken is niet aan mij besteed. ik fiets ook ongv een uur per dag behoorlijk hard (niet in de gym) ik riek de uitlaatgassen zelfs bijna niet meer
balsporten :r
pi_36278735
Ik kom aan zo'n 3800 calorieën volgens de eetmeter, maar dan zit ik op zich nog aan een "magere" dag. Denk dat ik dus makkelijk over de 4000 heen kom. En 178 eiwitten. Kip , kwark en tonijn!
Ben nu 80 kilo bij 1.95 meter.
pi_36279141
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 20:53 schreef STAIRWARES het volgende:
Bijna iedereen wil stevigere benen en grote kuiten etc.
Maar ik heb ontzettend sterke benen en vraag me af of er geen oefeningen zijn die mijn
bovenbenen en kuiten wat 'slanker' kunnen maken.
mijn bovenbenen en kuiten, daar zitten echt kijharde spieren (is geen vet)
Zelfs aan de binnenkant van mijn dijen is geen vet in rust, maar acht spieren als ik ze aanspan.

Ws. gaan velen nu steil achterover bij het lezen ven mijn post.
Maar ik vind het gewoon lelijk zulke grote kuiten.. Daarentegen wil ik weer wel wat bredere onderarmen hebben en borstspieren kweken.
De verhoudingen vind ik niet echt goed. Al heb ik mezelf nooit in een groot spiegel bekeken.
Wie o wie weet of er oefeningen bestaan om kuiten en bovenbeen wat slanker te maken?
Niet meer lopen? Ik loop elke dag minstens 45 min.
Meet je bovenbenen en kuitenomtrek eens en post die hier. Sommigen hebben namelijk de neiging om hun benen "gigantisch" te noemen terwijl ze eigenlijk niet zo groot zijn.

Hoe ik aan 4000kcal kom?
100 gram havermout
14 boterhammen
1L melk
250 gram kwark
avondeten

is een kleine 4000, maar da's zonder koekjes en andere snacks. Zóveel hoef je dus ook niet te eten
pi_36279495
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 23:02 schreef Sloper het volgende:

[..]

Te weinig vet door krachtraining en testosteron? Komt het niet omdat je teveel aan cardio doet?
De testosteron komt door te veel krachttraining. Daardoor raken je ´vrouwelijke´ hormonen uit balans. Lees: je hebt geen menstruatie meer. Als ik meer aan cardio doe val ik wel af, maar gaat het beter met mijn hormomenbalans.
Ik ben trouwens begonnen met trainen om aan te komen. Was veel te mager, 53 kg.
dat viel toch wel mee?
pi_36279554
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 21:58 schreef chawa_goochem het volgende:

[..]

De testosteron komt door te veel krachttraining. Daardoor raken je ´vrouwelijke´ hormonen uit balans. Lees: je hebt geen menstruatie meer. Als ik meer aan cardio doe val ik wel af, maar gaat het beter met mijn hormomenbalans.
Ik ben trouwens begonnen met trainen om aan te komen. Was veel te mager, 53 kg.
Nou je mag wel heel veel trainen voordat die 'vrouwelijke' hormonen uit balans raken volgens mij .
pi_36279783
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 21:59 schreef LedZep het volgende:

[..]

Nou je mag wel heel veel trainen voordat die 'vrouwelijke' hormonen uit balans raken volgens mij .
Ik ben dus bloedfanatiek! Vandaar dat ik de enige vrouw ben op dit forum.
dat viel toch wel mee?
pi_36279865
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 22:05 schreef chawa_goochem het volgende:

[..]

Kijk daar hebben we wat aan! Hoe zit het met je squat-ass?
pi_36279883
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 21:47 schreef LedZep het volgende:

[..]

Meet je bovenbenen en kuitenomtrek eens en post die hier. Sommigen hebben namelijk de neiging om hun benen "gigantisch" te noemen terwijl ze eigenlijk niet zo groot zijn.

Hoe ik aan 4000kcal kom?
100 gram havermout
14 boterhammen
1L melk
250 gram kwark
avondeten

is een kleine 4000, maar da's zonder koekjes en andere snacks. Zóveel hoef je dus ook niet te eten
Precies, zoveel hoef je echt niet te eten hoor om aan een redelijk aantal calorieën te komen.
Ik eet
-meestal 8 a 10 boterhammen per dag (meestal 8 en als ik er aan denk 's avonds nog2)
-'s middags een kom (250 ml) brintapap
-zo'n 2 bananen, 1 gewoon en 1 na training
-avondeten, tussen de 100 en 150 gram kip of ander vlees, genoeg pasta/rijst/aardappelen en als het even kan ruim 200 gram groenten.
- melk zo'n 300 ml per dag (inclusief die brinta dus) en ook veel water en vruchtensap
Dan zit je echt al snel aan 3500 calorieen hoor en door tussendoortjes kom je er al helemaal op, zoniet overheen.

Je ziet het echter niet zo snel aan me, omdat ook ik een ecto ben en bovendien nogal lang, dus wordt het meer verdeeld .
  woensdag 22 maart 2006 @ 22:19:00 #279
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_36280287
naja ik ga me niet doodstaren op die calorieen, het is voor de zomer dus zoveel wil ik niet aankomen Zolang ik maar genoeg heb om lekker te kunnen trainen.
Bovendien zit ik nu in een fase dat ik overdag heel weinig doe, dus dat scheelt ook
  woensdag 22 maart 2006 @ 22:56:59 #280
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_36281939
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 22:05 schreef chawa_goochem het volgende:

[..]

Heeft weinig met Test. te maken en meer met een te laag vet %.

Een te laag vet% betekend voor je lichaam te weinig overlevingskansen als je een kind zou krijgen, vandaar dat de menstruatie stopt.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  woensdag 22 maart 2006 @ 23:14:49 #281
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_36282829
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 21:00 schreef Dacide het volgende:

even wat anders:

ik train nu een dik jaar.. altijd lekker serieus gesport, op eten gelet etc...

maar mijn beginsituatie was gewoon spierloos en veel te veel vet. (overghouden van vroeger. ik weegde 90 kilo toen ik 13 was... )

inmiddels begint mijn lichaam gelukkig weer vorm te krijgen. Het vet is behoooooorlijk verdwenen over mijn hele lijf. MAAR natuurlijk heb ik wel nog een bescheiden cupmaatje en een flinke slappe buik (vet) en natuurlijk flinke love handles...

maar al met al begint mijn lijf langzaamaan beetje in balans te komen.
nu echter het volgende:

ik wil graag voor de zomer me flink laten zweten dmv cardio.. (dus om ook mijn cup en mijn buik enigzins te verminderen)... Ik kan dus als een gek gaan rennen enzo, Maar ik wil absoluut niet al te veel van mijn spieren inleveren.

ik zoek dus een balans waarmee ik op een maandje of 3 redelijk wat vet kwijt ben... maar toch kan combineren met ijzersmijten zodat mijn spieren op zijn minst niet veel minder gaan worden.

wat zijn jullie suggesties?
subtiel schopje
  woensdag 22 maart 2006 @ 23:17:12 #282
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_36282951
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 23:14 schreef Dacide het volgende:

[..]

subtiel schopje
voor het ontbijt cardio schijnt het beste te zijn, dus ga dat eens proberen
  donderdag 23 maart 2006 @ 05:57:28 #283
37305 BushRanger
in Wellington
pi_36287270
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 18:21 schreef Fugie het volgende:

[..]

als je zegt bodybuild denkt iedereen gelijk aan gasten van 2 bij 2 meter
Daarom zeg ik dat met 183cm en 73 (was 64) kilo ook maar niet! Zeg wel dat ik fitness ofzo...
  donderdag 23 maart 2006 @ 06:23:56 #284
37305 BushRanger
in Wellington
pi_36287299
Kheb hier in Canada wel een probleempje met de supplementen... Dextrose is niet aan te komen, misschien dat ik het ergens online kan bestellen, moet ik nog naar kijken. Creatine Monohydraat hadden ze ook al niet. Dus nu heb ik Micronized Creatine en daar wil ik morgen mee beginnen, maar ik heb nog een aantal vragen.

1. Wanneer ga ik het innemen? Op de pot staat, 5g met water of sap op het nuchtere maag. Is dat goed, of ga ik het ook na een training nemen.
2. Heb zo'n zes liter druivensap ingeslagen, want ik dacht dat dat wel het meeste dextrose zou hebben, is dat goed?
3. Neem ik het 's ochtends dan liever met druivensap of met water?
4. Wat te doen op niet trainingsdagen?
5. Hoeveel is 5 gram? Is dat een theelepel zonder kop?
pi_36287775
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 06:23 schreef BushRanger het volgende:
Kheb hier in Canada wel een probleempje met de supplementen... Dextrose is niet aan te komen, misschien dat ik het ergens online kan bestellen, moet ik nog naar kijken. Creatine Monohydraat hadden ze ook al niet. Dus nu heb ik Micronized Creatine en daar wil ik morgen mee beginnen, maar ik heb nog een aantal vragen.

1. Wanneer ga ik het innemen? Op de pot staat, 5g met water of sap op het nuchtere maag. Is dat goed, of ga ik het ook na een training nemen.
2. Heb zo'n zes liter druivensap ingeslagen, want ik dacht dat dat wel het meeste dextrose zou hebben, is dat goed?
1. Rustdagen: gewoon 's morgens of 's avonds; trainingsdagen: na de training
2. Weet ik niet. Maar dextrose is niet heilig of zo.
3. Creatine kan zowel met water als met een andere drank.
4. Zie vraag 1.
5. Voor mij is 5 gram een theelepel met een klein kopje erbovenop.
pi_36287788
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 23:14 schreef Dacide het volgende:

[..]

subtiel schopje
Iets minder eten (let op: IETS minder), veel cardio, gewoon blijven ijzervreten én: meer eiwitten. Dan heb je het minste kans op spierverlies.
  donderdag 23 maart 2006 @ 08:35:01 #287
92655 Ferdi81
omdat............
pi_36287811
ik ben benieuwd wat jullie nog eten na het sporten, meestal kom ik thuis met een hongerig gevoel en is de verleiding erg groot om iets ongezonds te nemen, wat is goed om na het sporten nog te eten ?
pi_36288029
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 08:35 schreef Ferdi81 het volgende:
ik ben benieuwd wat jullie nog eten na het sporten, meestal kom ik thuis met een hongerig gevoel en is de verleiding erg groot om iets ongezonds te nemen, wat is goed om na het sporten nog te eten ?
Brood? Avondeten? Kwark? Brinta?
  donderdag 23 maart 2006 @ 09:05:59 #289
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_36288246
quote:
direct na de training whey + dextrose

en dan een uur of wat later 250 gram kwark, 2 boterhammen met filet en halve liter melk. En veel water drinken natuurlijk
pi_36288298
quote:
Blender kopen met ijsvermaler (bij de MediaMarkt nu ¤33), kwark erin, ijsklontjes, banaan en een schepje aspartaam ... Heerlijke bananenshake, en ook nogeens voorzien van veel eiwitten!
pi_36292887
quote:
Meteen na training banaan met 500 ml water met daarin opgelost 30-40 gram dextrose.
Als ik thuis ben, 250 gram kwark. En daarnaast meestal nog wel wat versnaperingen ja. Zoveel kwaad kan dat ook niet vind ik. Moet wel leuk blijven.
Die andere 250 gram eet ik voortaan dus 's ochtends. Bevalt wel goed op zich! 500 gram in 1 keer is veel en 250 heb je zo weg. Plus dat het beter is verdeeld.
  donderdag 23 maart 2006 @ 14:56:41 #292
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_36297548
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 06:23 schreef BushRanger het volgende:

Ik heb altijd goede ervaring gehad met creatine. Ik neem 2 x per dag 5 gram in (zit er geen maatschepje op de bodem van je pot verstopt?). Het liefst met ongeveer 8 uur ertussen. En sowieso direct na je training.
Succes met het groeien
pi_36299062
Pfff, ik probeer mijn vetpercentage omlaag te halen, maar tot zo ver nog geen succes. In 3 weken tijd 2 kilo afgevallen, maar het vetpercentage is nog steeds hetzelfde
  donderdag 23 maart 2006 @ 15:54:47 #294
140141 ivosnivo
pi_36299404
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 15:45 schreef Gio het volgende:
Pfff, ik probeer mijn vetpercentage omlaag te halen, maar tot zo ver nog geen succes. In 3 weken tijd 2 kilo afgevallen, maar het vetpercentage is nog steeds hetzelfde
Liposuctie schijnt goed te werken.

Mr J hou je het wel in de gaten? Je ken straks weer een nieuwe openen.
  donderdag 23 maart 2006 @ 15:58:06 #295
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_36299506
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 15:54 schreef ivosnivo het volgende:

Mr J hou je het wel in de gaten? Je ken straks weer een nieuwe openen.
Ben trainen dan denk ik.

Maar de hele OP staat in de .txt file onderin, dus als iemand zich geroepen voelt.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  donderdag 23 maart 2006 @ 16:16:15 #296
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_36300106
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 15:45 schreef Gio het volgende:
uhm ja.. wat verwacht je binnen 3 weken? om direct 5% te verminderen...

hoe meet je je vet?

elektronisch? in dat geval moet je ervoor zorgen dat je altijd op het zelfde moment je vet meet (dus voor het sporten en niet erna)...

daarnaast wil het verlies van kilo niks zeggen... kan zomaar te maken met het (ik dacht) metabolisme ofzoiets.. in elk geval heeft t ermee te maken met de mate waarin je lichaam vocht vasthoudt...

dus staar je niet zo blind op dat percentaga... ga gewoon eens 2 maanden elke dag cardio doen en meet dan (na die 2 maanden eens je percentage)... en dus niet om de 2 weken..
pi_36300998
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 15:54 schreef ivosnivo het volgende:
Liposuctie schijnt goed te werken.
Niets daarvan. Zweten zal ik
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 16:16 schreef Dacide het volgende:

[..]

uhm ja.. wat verwacht je binnen 3 weken? om direct 5% te verminderen...
Tuurlijk
quote:
hoe meet je je vet?

elektronisch? in dat geval moet je ervoor zorgen dat je altijd op het zelfde moment je vet meet (dus voor het sporten en niet erna)...
Dat laat ik op de sportschool doen door een van de instructeurs die gebruikt maakt van de calipers. Ik let er ook op dat ze steeds dezelfde punten pakken om het meetverschil zo minimaal mogelijk te houden.
quote:
daarnaast wil het verlies van kilo niks zeggen... kan zomaar te maken met het (ik dacht) metabolisme ofzoiets.. in elk geval heeft t ermee te maken met de mate waarin je lichaam vocht vasthoudt...
Natuurlijk is het niet precies goed te meten, maar ik leef al meerder maanden op een vij strak eetregime, dus mijn metabolisme is niet veranderd.
quote:
dus staar je niet zo blind op dat percentaga... ga gewoon eens 2 maanden elke dag cardio doen en meet dan (na die 2 maanden eens je percentage)... en dus niet om de 2 weken..
Ja jij bent lekker. 2 maanden elke dag cardio doen? Dan kan ik mijn spieren helemaal van begin af aan trainen. Ik doe momenteel een 3-day split qua gewichtheffen, en 3 keer in de week een fasted state cardio. Mijn dieet heb ik ook helemaal uitgerekend qua verhouding koolhydraten/proteinen/vetten.

Dus tenzij ik nu ik 2 kilo aan vocht ben kwijtgeraakt vrees ik dat meer spier aan het verbranden ben dan vet
  donderdag 23 maart 2006 @ 16:43:08 #298
140141 ivosnivo
pi_36301085
Als er 1 ding is wat ik geleerd heb is het wel nooit te snel af willen vallen. Je verliest er alleen maar spieren mee. Doe rustig aan je wordt vast wel droger.

Je het trouwens verstandiger om altijd bij je creatine (in mijn geval nu ff swole v3) dextro poeder te gebruiken?

[ Bericht 28% gewijzigd door ivosnivo op 23-03-2006 16:53:08 ]
  donderdag 23 maart 2006 @ 17:25:22 #299
37305 BushRanger
in Wellington
pi_36302505
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 08:30 schreef LedZep het volgende:

[..]

1. Rustdagen: gewoon 's morgens of 's avonds; trainingsdagen: na de training
2. Weet ik niet. Maar dextrose is niet heilig of zo.
3. Creatine kan zowel met water als met een andere drank.
4. Zie vraag 1.
5. Voor mij is 5 gram een theelepel met een klein kopje erbovenop.
Bedankt!
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 14:56 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Ik heb altijd goede ervaring gehad met creatine. Ik neem 2 x per dag 5 gram in (zit er geen maatschepje op de bodem van je pot verstopt?). Het liefst met ongeveer 8 uur ertussen. En sowieso direct na je training.
Succes met het groeien
Heb net met een mes door de pot staan roeren en er zit geen maatschepje bij, stelletje krenten dat het zijn.
pi_36302589
Doen jullie ook wel eens legpress voor je benen, of echt alleen squad? En voor de gene die legpress doen, hoeveel kg dan? Gewoon uit pure nieuwsgierigheid eigenlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')