Ik ben dus bloedfanatiek! Vandaar dat ik de enige vrouw ben op dit forum.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:59 schreef LedZep het volgende:
[..]
Nou je mag wel heel veel trainen voordat die 'vrouwelijke' hormonen uit balans raken volgens mij.
Kijk daar hebben we wat aan!quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:05 schreef chawa_goochem het volgende:
[..]
Ik ben dus bloedfanatiek! Vandaar dat ik de enige vrouw ben op dit forum.![]()
Precies, zoveel hoef je echt niet te eten hoor om aan een redelijk aantal calorieën te komen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:47 schreef LedZep het volgende:
[..]
Meet je bovenbenen en kuitenomtrek eens en post die hier. Sommigen hebben namelijk de neiging om hun benen "gigantisch" te noemen terwijl ze eigenlijk niet zo groot zijn.
Hoe ik aan 4000kcal kom?
100 gram havermout
14 boterhammen
1L melk
250 gram kwark
avondeten
is een kleine 4000, maar da's zonder koekjes en andere snacks. Zóveel hoef je dus ook niet te eten
Heeft weinig met Test. te maken en meer met een te laag vet %.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:05 schreef chawa_goochem het volgende:
[..]
Ik ben dus bloedfanatiek! Vandaar dat ik de enige vrouw ben op dit forum.![]()
subtiel schopjequote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:00 schreef Dacide het volgende:
even wat anders:
ik train nu een dik jaar.. altijd lekker serieus gesport, op eten gelet etc...
maar mijn beginsituatie was gewoon spierloos en veel te veel vet. (overghouden van vroeger. ik weegde 90 kilo toen ik 13 was... )
inmiddels begint mijn lichaam gelukkig weer vorm te krijgen. Het vet is behoooooorlijk verdwenen over mijn hele lijf. MAAR natuurlijk heb ik wel nog een bescheiden cupmaatje en een flinke slappe buik (vet) en natuurlijk flinke love handles...
maar al met al begint mijn lijf langzaamaan beetje in balans te komen.
nu echter het volgende:
ik wil graag voor de zomer me flink laten zweten dmv cardio.. (dus om ook mijn cup en mijn buik enigzins te verminderen)... Ik kan dus als een gek gaan rennen enzo, Maar ik wil absoluut niet al te veel van mijn spieren inleveren.
ik zoek dus een balans waarmee ik op een maandje of 3 redelijk wat vet kwijt ben... maar toch kan combineren met ijzersmijten zodat mijn spieren op zijn minst niet veel minder gaan worden.
wat zijn jullie suggesties?
Daarom zeg ik dat met 183cm en 73 (was 64) kilo ook maar niet!quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:21 schreef Fugie het volgende:
[..]
als je zegt bodybuild denkt iedereen gelijk aan gasten van 2 bij 2 meter
1. Rustdagen: gewoon 's morgens of 's avonds; trainingsdagen: na de trainingquote:Op donderdag 23 maart 2006 06:23 schreef BushRanger het volgende:
Kheb hier in Canada wel een probleempje met de supplementen... Dextrose is niet aan te komen, misschien dat ik het ergens online kan bestellen, moet ik nog naar kijken. Creatine Monohydraat hadden ze ook al niet. Dus nu heb ik Micronized Creatine en daar wil ik morgen mee beginnen, maar ik heb nog een aantal vragen.
1. Wanneer ga ik het innemen? Op de pot staat, 5g met water of sap op het nuchtere maag. Is dat goed, of ga ik het ook na een training nemen.
2. Heb zo'n zes liter druivensap ingeslagen, want ik dacht dat dat wel het meeste dextrose zou hebben, is dat goed?
3. Neem ik het 's ochtends dan liever met druivensap of met water?
4. Wat te doen op niet trainingsdagen?
5. Hoeveel is 5 gram? Is dat een theelepel zonder kop?
Iets minder eten (let op: IETS minder), veel cardio, gewoon blijven ijzervreten én: meer eiwitten. Dan heb je het minste kans op spierverlies.quote:
Brood? Avondeten? Kwark? Brinta?quote:Op donderdag 23 maart 2006 08:35 schreef Ferdi81 het volgende:
ik ben benieuwd wat jullie nog eten na het sporten, meestal kom ik thuis met een hongerig gevoel en is de verleiding erg groot om iets ongezonds te nemen, wat is goed om na het sporten nog te eten ?
direct na de training whey + dextrosequote:Op donderdag 23 maart 2006 08:35 schreef Ferdi81 het volgende:
ik ben benieuwd wat jullie nog eten na het sporten, meestal kom ik thuis met een hongerig gevoel en is de verleiding erg groot om iets ongezonds te nemen, wat is goed om na het sporten nog te eten ?
Blender kopen met ijsvermaler (bij de MediaMarkt nu ¤33), kwark erin, ijsklontjes, banaan en een schepje aspartaam ... Heerlijke bananenshake, en ook nogeens voorzien van veel eiwitten!quote:Op donderdag 23 maart 2006 08:35 schreef Ferdi81 het volgende:
Meteen na training banaan met 500 ml water met daarin opgelost 30-40 gram dextrose.quote:Op donderdag 23 maart 2006 08:35 schreef Ferdi81 het volgende:
Ik heb altijd goede ervaring gehad met creatine. Ik neem 2 x per dag 5 gram in (zit er geen maatschepje op de bodem van je pot verstopt?). Het liefst met ongeveer 8 uur ertussen. En sowieso direct na je training.quote:Op donderdag 23 maart 2006 06:23 schreef BushRanger het volgende:
Kheb hier in Canada wel een probleempje met de supplementen... Dextrose is niet aan te komen, misschien dat ik het ergens online kan bestellen, moet ik nog naar kijken. Creatine Monohydraat hadden ze ook al niet. Dus nu heb ik Micronized Creatine en daar wil ik morgen mee beginnen, maar ik heb nog een aantal vragen.
1. Wanneer ga ik het innemen? Op de pot staat, 5g met water of sap op het nuchtere maag. Is dat goed, of ga ik het ook na een training nemen.
2. Heb zo'n zes liter druivensap ingeslagen, want ik dacht dat dat wel het meeste dextrose zou hebben, is dat goed?
3. Neem ik het 's ochtends dan liever met druivensap of met water?
4. Wat te doen op niet trainingsdagen?
5. Hoeveel is 5 gram? Is dat een theelepel zonder kop?
Liposuctie schijnt goed te werken.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:45 schreef Gio het volgende:
Pfff, ik probeer mijn vetpercentage omlaag te halen, maar tot zo ver nog geen succes. In 3 weken tijd 2 kilo afgevallen, maar het vetpercentage is nog steeds hetzelfde
Ben trainen dan denk ik.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:54 schreef ivosnivo het volgende:
Mr J hou je het wel in de gaten? Je ken straks weer een nieuwe openen.
uhm ja.. wat verwacht je binnen 3 weken? om direct 5% te verminderen...quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:45 schreef Gio het volgende:
Pfff, ik probeer mijn vetpercentage omlaag te halen, maar tot zo ver nog geen succes. In 3 weken tijd 2 kilo afgevallen, maar het vetpercentage is nog steeds hetzelfde
Niets daarvan. Zweten zal ikquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:54 schreef ivosnivo het volgende:
Liposuctie schijnt goed te werken.
Tuurlijkquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:16 schreef Dacide het volgende:
[..]
uhm ja.. wat verwacht je binnen 3 weken? om direct 5% te verminderen...
Dat laat ik op de sportschool doen door een van de instructeurs die gebruikt maakt van de calipers. Ik let er ook op dat ze steeds dezelfde punten pakken om het meetverschil zo minimaal mogelijk te houden.quote:hoe meet je je vet?
elektronisch? in dat geval moet je ervoor zorgen dat je altijd op het zelfde moment je vet meet (dus voor het sporten en niet erna)...
Natuurlijk is het niet precies goed te meten, maar ik leef al meerder maanden op een vij strak eetregime, dus mijn metabolisme is niet veranderd.quote:daarnaast wil het verlies van kilo niks zeggen... kan zomaar te maken met het (ik dacht) metabolisme ofzoiets.. in elk geval heeft t ermee te maken met de mate waarin je lichaam vocht vasthoudt...
Ja jij bent lekker. 2 maanden elke dag cardio doen? Dan kan ik mijn spieren helemaal van begin af aan trainen. Ik doe momenteel een 3-day split qua gewichtheffen, en 3 keer in de week een fasted state cardio. Mijn dieet heb ik ook helemaal uitgerekend qua verhouding koolhydraten/proteinen/vetten.quote:dus staar je niet zo blind op dat percentaga... ga gewoon eens 2 maanden elke dag cardio doen en meet dan (na die 2 maanden eens je percentage)... en dus niet om de 2 weken..
Bedankt!quote:Op donderdag 23 maart 2006 08:30 schreef LedZep het volgende:
[..]
1. Rustdagen: gewoon 's morgens of 's avonds; trainingsdagen: na de training
2. Weet ik niet. Maar dextrose is niet heilig of zo.
3. Creatine kan zowel met water als met een andere drank.
4. Zie vraag 1.
5. Voor mij is 5 gram een theelepel met een klein kopje erbovenop.
Heb net met een mes door de pot staan roeren en er zit geen maatschepje bij, stelletje krenten dat het zijn.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:56 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik heb altijd goede ervaring gehad met creatine. Ik neem 2 x per dag 5 gram in (zit er geen maatschepje op de bodem van je pot verstopt?). Het liefst met ongeveer 8 uur ertussen. En sowieso direct na je training.
Succes met het groeien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |