5quote:Op maandag 13 maart 2006 10:28 schreef ranja het volgende:
Mag ik dan de namen van 5 mensen die dit jaar bij Idols tussen de plaatsen 3 en 13 eindigden..
Wie zijnquote:,
en
en
zijn in 2006 ‘ambassadeurs van de vrijheid’. De ambassadeurs, die op 5 mei op de Bevrijdingsfestivals optreden, voeren ook actie in het kader van het thema ‘Vrijheid maak je met elkaar’.
quote:Op maandag 13 maart 2006 10:49 schreef bukgeit het volgende:
Lange Frans en Baas B, The Sheer en Brace, de heli-acts.
quote:Among the true talents in the late-'90s new skool of old-school hip-hop,began DJing as a teenager and became quite an entrepreneur at his San Jose, CA, high school, selling mix tapes of his turntable work. He debuted on wax in 1989 with "You Can't Swing This" on All Good Vinyl, recorded with a smooth MC named Lyrical Prophecy. By the end of the year,
began working with MC Charizma, and the two gelled quickly, perfecting their skills at block parties and shows with the likes of the Pharcyde, House of Pain, and Nas. Just after the duo gained a record deal with Hollywood Basic in 1992, Charizma was shot and killed.
Geen Dudley, dit vind jij ook wel leuk trouwens. Ik zal er even wat plaatjes tegenaan gooien. momentje.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:37 schreef DaisyDuke het volgende:
Gokje tegen bijna beter weten in: Dudley Perkins?
Briljante naam inderdaad.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:41 schreef DaisyDuke het volgende:
Ah wacht, is het Peanut Butter Wolf? Die zag ik laatst in je Last.Fm. profiel staan.
quote:One of the most influential rap groups of the late '90s,laid the groundwork for nearly all the experimental hip-hop that followed. They were an instrumental force in revitalizing underground hip-hop as a whole, and in making Rawkus Records the new movement's most prominent indie label.
Nee, ondergrondser.quote:Op maandag 13 maart 2006 12:03 schreef jerver73 het volgende:
arrested development?
quote:'s sound -- dense, abstract lyrics underpinned by irregular beats and spacy, basement-level production -- was like nothing else in hip-hop at the time, and their uncompromising attitude and willingness to push the envelope became hallmarks of the independent hip-hop scene.
Dat denk ik ook, mooie foto'squote:Op maandag 13 maart 2006 12:15 schreef DaisyDuke het volgende:
les savy fav?
Joh, die wil toch gewoon dit zien:quote:Op maandag 13 maart 2006 12:12 schreef Z het volgende:
Speciaal voor ranja dan gewoon een indie vraag.
Nee.quote:Op maandag 13 maart 2006 12:19 schreef jerver73 het volgende:
twisted sisters?
Ook niet.quote:Op maandag 13 maart 2006 12:21 schreef Captain_Redbeard het volgende:
maskesmachine ?
Kan kloppen. Heb 'm vorig jaar ook al eens gevraagd, toen deze meneer weer in het nieuws kwam.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:04 schreef cafca het volgende:
Bekende foto....
Meer '70/'80.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:08 schreef cafca het volgende:
een bekende uit de jaren 60, toch?
quote:Op maandag 13 maart 2006 14:33 schreef bukgeit het volgende:
Stereopathic Soul Manure?
Inderdaad.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:35 schreef bukgeit het volgende:
Dan moet het One Foot In The Grave zijn.
Dan waarschijnlijk eerder Kelt.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:52 schreef methodmich het volgende:
Kilt toch?
Nee, hij is alweer van een aantal jaar terug, toen deze artiest flink in de picture stond.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:04 schreef peaceman het volgende:
Pete Dohorty?
quote:
Ongeveer dezelfde tijd, maar een tragedie loopt altijd slecht af.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:11 schreef peaceman het volgende:
Dat van tragedie heb je ge-edit
Syd Barret?
Nee, eerder het tegenovergestelde...quote:Op maandag 13 maart 2006 20:15 schreef peaceman het volgende:
Iemand van de welbekende 'domme club'?
Dat was hem, ja. Mooie docu, 'k heb hem hier nog ergens op video.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:15 schreef DaisyDuke het volgende:
Nick Drake
Oh oh, wat voel ik me weer welkom....quote:Op maandag 13 maart 2006 20:48 schreef peaceman het volgende:
Ik kan mij herinneren dat er hier iemand was, die uitsprak dit jaar weinig in Trivia te komen... bij toeval was dat de winnaar van vorig jaar![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 20:55 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Oh oh, wat voel ik me weer welkom....
Krijg het komende week weer erg druk, dus wees gerust!quote:Op maandag 13 maart 2006 20:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom, maar je weet zoveel
![]()
Saxophone Colossus van Sonny Rollins.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:55 schreef DaisyDuke het volgende:
Nederhoppers Sticks en Kubus maakte in 2004 de plaat Microphone Collosus. Welke plaat was de inspiratiebron voor de titel van Microphone Collosus?
Over veel weten gesproken.....quote:Op maandag 13 maart 2006 20:57 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Saxophone Colossus van Sonny Rollins.
Tja ik heb er zelf ook weinig tijd voor... zeker overdagquote:Op maandag 13 maart 2006 20:57 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Krijg het komende week weer erg druk, dus wees gerust!
Puk van de petteflet?quote:Op maandag 13 maart 2006 21:39 schreef belsen het volgende:
Welke musical schreef Annie MG Schmidt naar aanleiding van Cabaret?
Dat werd pas vermusicald na haar dood.quote:
Die werd ook pas vermusicald na haar dood.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ja zuster, nee zuster?
As ze me missen ben ik vissen, as ze me zoeken, ben ik snoeken!quote:
Tuurlijk.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Foxtrot?
Afgelopen maand heb jij twee keer zovel punten gehaald als DaisyDuke.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:30 schreef peaceman het volgende:
5 maanden?
Werkelijk? Ongelofelijk....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:34 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Afgelopen maand heb jij twee keer zovel punten gehaald als DaisyDuke.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:17 schreef bukgeit het volgende:
Ja. Alles is geteld, maar belsen moet de opmaak nog even doen.
En nu niet meer zeuren dat ik hier te veel ben he!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Werkelijk? Ongelofelijk....![]()
Krijgen we deze week een stand?
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:47 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
En nu niet meer zeuren dat ik hier te veel ben he!
Da's trouwens Nightmares on Wax.
Ikquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:47 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
En nu niet meer zeuren dat ik hier te veel ben he!
Ik hoop vanavond.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:17 schreef bukgeit het volgende:
Ja. Alles is geteld, maar belsen moet de opmaak nog even doen.
quote:'s dual-bass attack and Scott McCloud's wheezy sing-speak vocals (reminiscent of the Fall's Mark E. Smith) produce an energetic, if sometimes noisy, sound that would probably annoy listeners if it weren't for the Baltimore band's great Fugazi-influenced songs.
Of µ-Ziq.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:10 schreef bartrid het volgende:
Mike Paradinas?
Gecheckt en dat klopt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:02 schreef Berkery het volgende:
Girls against boys?
berkery +1quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:02 schreef Berkery het volgende:
Girls against boys?
Da's snel!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:03 schreef DaisyDuke het volgende:
Yannick Noah?
Ik heb ze een keer gezien, viel me niet echt mee toen. Staat wel een erg gaaf nummer van ze op de Suburbia soundtrack...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:59 schreef Berkery het volgende:
Heb ik nog een CD van die ik bijna nooit draai![]()
Jazeker.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:34 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Dat is Shaquille O'Neil?
sorry, was even weg...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:23 schreef DaisyDuke het volgende:
Barry Hughes?
quote:One of the oddest groups in hip-hop history,manic, wildly playful raps were more than just pop-culture-obsessed novelties: they were often marvels of technical achievement on the mic as well. Spiritually speaking, they were descendents of De La Soul and cousins of Das EFX.
Fu is goedquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:01 schreef Mark het volgende:
Fu Yung Judo?
Nooooooooooooooooooooooit van gehoordquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:14 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Tel ik goed
The Fu-Schnickens!
peaceman +1
Peaceman's nieuwe favorieten.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:49 schreef DaisyDuke het volgende:
Be Your Own Pet
hoe herken je die nou weer van een foto...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:49 schreef DaisyDuke het volgende:
Be Your Own Pet
Elk artikel over BYOP gaat vergezeld met die foto. Of de kleurvariant.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:51 schreef ranja het volgende:
[..]
hoe herken je die nou weer van een foto...
Ik lees nooit artikels over hun. Wist niet eens dat ze zo bekend waren.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:57 schreef DaisyDuke het volgende:
Elk artikel over BYOP gaat vergezeld met die foto. Of de kleurvariant.
Waarom zou je ze niet van een foto kunnen herkennen dan?
Ze stonden volgens mij 2 weken geleden nog in Club 3Voor12 en waren toen ook voor een aantal optredens in NL dacht ik.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:04 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik lees nooit artikels over hun. Wist niet eens dat ze zo bekend waren.
Op de singles staan volgens mij geen foto's...
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:05 schreef cafca het volgende:
Bonnie Prince Billy - Darkness
Die laatste plaat is wel geinig vind ik.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:04 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik lees nooit artikels over hun. Wist niet eens dat ze zo bekend waren.
Op de singles staan volgens mij geen foto's...
Ze staan in april ook op Motel Mozaique.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die laatste plaat is wel geinig vind ik.
Heb ik gezien.. moet alleen mijn vriendin nog over halen om mee te gaanquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:18 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Ze staan in april ook op Motel Mozaique.
Ja, maar er moet nog wat voor.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:27 schreef cafca het volgende:
Ja, de exacte titel weet ik niet...wel iets met Darkness toch?
De schoft!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:35 schreef Z het volgende:
I See a Darkness, Bonnie heeft wel eens op m'n tenen gestaan
Ik heb 1 single van ze. Die is wel leuk. Firedepartment ofzo.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:17 schreef peaceman het volgende:
Die laatste plaat is wel geinig vind ik.
Wie pruttelt dit over hun nieuwe plaat?quote:all i need
s'all wrong
s'all right
s'all wrong
s'all right.
today, myself, i was struggling, feels like we been trapped for a long time. in la la land. very frustrating. and under pressure now
its so slow.
enough to drive anyone loopy. im supposed to be positive>>
smiling faces for the outside. well im fucking tearing my hair out.
too much at once.
furiously writing, working out parts. cracking up.
not much time left. unshure about everything.
im not supposed to put any of this here. so thats why i am.
Jon Bon Jovi! En die kan het weten!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:03 schreef peaceman het volgende:
Welke idioot zei: "Kaiser Chiefs zijn de redders van de rockmuziek?"
Yup... Ik vond het al een loser en dat is na deze 'wijsheid' niet echt veranderd...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:03 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Jon Bon Jovi! En die kan het weten!
Nee, in de versteverte niet! Zoek het een stuk dichter bij huis en in een totaal ander muzikaal genre.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:20 schreef peaceman het volgende:
Is dat die Jandek oid waar je het laatst over had?
quote:Like a lot of dance music producers, Berlin'shas had her hands in just about every aspect of her field.
's immersion into dance music began during an extended stay in London, at the height of the acid house phenomenon. Shortly after returning home she got into DJing, and by 1993 she had spun at Fischlabor, Tresor, and a number of other significant clubs. Throughout the remainder of the '90s, she hosted programs on Berlin's Kiss FM, worked at the Delirium record shop, operated a label called Braincandy, and threw a number of parties called BPitch Control, which led to her label of the same name.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |