Nooooooooooooooooooooooit van gehoordquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:14 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Tel ik goed
The Fu-Schnickens!
peaceman +1
Peaceman's nieuwe favorieten.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:49 schreef DaisyDuke het volgende:
Be Your Own Pet
hoe herken je die nou weer van een foto...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:49 schreef DaisyDuke het volgende:
Be Your Own Pet
Elk artikel over BYOP gaat vergezeld met die foto. Of de kleurvariant.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:51 schreef ranja het volgende:
[..]
hoe herken je die nou weer van een foto...
Ik lees nooit artikels over hun. Wist niet eens dat ze zo bekend waren.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:57 schreef DaisyDuke het volgende:
Elk artikel over BYOP gaat vergezeld met die foto. Of de kleurvariant.
Waarom zou je ze niet van een foto kunnen herkennen dan?
Ze stonden volgens mij 2 weken geleden nog in Club 3Voor12 en waren toen ook voor een aantal optredens in NL dacht ik.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:04 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik lees nooit artikels over hun. Wist niet eens dat ze zo bekend waren.
Op de singles staan volgens mij geen foto's...
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:05 schreef cafca het volgende:
Bonnie Prince Billy - Darkness
Die laatste plaat is wel geinig vind ik.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:04 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik lees nooit artikels over hun. Wist niet eens dat ze zo bekend waren.
Op de singles staan volgens mij geen foto's...
Ze staan in april ook op Motel Mozaique.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die laatste plaat is wel geinig vind ik.
Heb ik gezien.. moet alleen mijn vriendin nog over halen om mee te gaanquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:18 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Ze staan in april ook op Motel Mozaique.
Ja, maar er moet nog wat voor.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:27 schreef cafca het volgende:
Ja, de exacte titel weet ik niet...wel iets met Darkness toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |