abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 12 maart 2006 @ 22:21:58 #1
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35975366
Heb je ...

• vragen
  • kritiek
  • ideeën
  • liefdesverklaringen
  • overige feedback

betreffende het subforum Truth dan kun je dat hier kwijt. De mods (of waar mogelijk users) zullen zo snel mogelijk antwoord geven.

Mailen kan ook:
    Iteejer@Fok.nl
    fokmirage@gmail.com

Verder is het aan te raden om de volgende twee woorden uit de FAQ in je achterhoofd te houden als je feedback plaatst: Doe Normaal!
    Natuurlijk kunnen de emoties hoog oplopen maar dingen als schelden zijn en blijven niet functioneel

Tip ! zoekfunctie: http://nl.search.yahoo.com/web/advanced?vs=forum.fok.nl

ffe aangvuld

[ Bericht 54% gewijzigd door Mirage op 12-03-2006 22:27:16 ]
  • Some memories are best forgotten
    Room 23
    pi_35975485
    Ik ben inderdaad wel erg benieuwd naar het desbetreffende blogje.
    niet de vervaarlijke schaduw
    met zijn dikke pens vol pistolen
    beiden ingevet als een locomotief onder nul
    pi_35975516
    ik zag iig op dat weblog van die boze bende van gebanden een link naar een post van mij

ik begrijp er geen hol meer van
    [i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
      † In Memoriam † zondag 12 maart 2006 @ 22:25:54 #4
    135486 Manu82
    How you doin'?
    pi_35975517
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 22:24 schreef LostFormat het volgende:
    Ik ben inderdaad wel erg benieuwd naar het desbetreffende blogje.
    msn log, ben ik fan van, die andere ging over nazi's en yvonne braun en dat yvonne een relatie heeft met iteejertje
    Some memories are best forgotten
    Room 23
      zondag 12 maart 2006 @ 22:26:02 #5
    693 ChOas
    ** Warning: Choking hazard **
    pi_35975520
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 22:23 schreef iteejer het volgende:

[..]

Wie heeft dat dan wél geschreven? Iedereen ontkent dat. Maar ik heb een copie, iedereen mag dat lezen, nee móet dat lezen, om te weten waar dit alles nou over ging. Ik hou van openheid, zou Stenny gezegd hebben. Die openheid zal er dan ook komen, ik zal die gehele blog dus tijdelijk hier op fok gaan hosten. Als één der hoofdpersonen meen ik daar toch wel toe gerechtigd te zijn
    Waar komt die ?
    "I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
    When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
      zondag 12 maart 2006 @ 22:27:01 #6
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_35975560
    Truth feedback 17

nee hoor. ik heb teveel witte magie om me heen om die mailtjes überhaupt te gaan lezen
    hoofdletters kosten teveel tijd
    don't avoid pain to gain pleasure
    niet iedereen is iedereen
    pi_35975563
    Stenny heeft zelf gezegd dat ze het niet heeft geschreven. Dus ik vind opzich wel dat er enig bewijs moet zijn voordat zij hiervan beschuldigd wordt. Ik werd tijdens mijn ban ook van alles en nogwat beschuldigd en dat is erg frustrerend als je geen weerwoord kan geven kan ik je vertellen
      zondag 12 maart 2006 @ 22:28:41 #8
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_35975628
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 22:27 schreef Genverbrander het volgende:
    Stenny heeft zelf gezegd dat ze het niet heeft geschreven. Dus ik vind opzich wel dat er enig bewijs moet zijn voordat zij hiervan beschuldigd wordt. Ik werd tijdens mijn ban ook van alles en nogwat beschuldigd en dat is erg frustrerend als je geen weerwoord kan geven kan ik je vertellen
    is dat ene mailtje doorslaggevend?

of was het haar hele opstelling, arrogantie en manier 'van discussiëren' ?
      Admin zondag 12 maart 2006 @ 22:28:55 #9
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_35975637
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 22:25 schreef Manu82 het volgende:

[..]

msn log, ben ik fan van, die andere ging over nazi's en yvonne braun en dat yvonne een relatie heeft met iteejertje
    Verhouding?
    Wat zou z'n vrouw daar van vinden?
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
      † In Memoriam † zondag 12 maart 2006 @ 22:29:23 #10
    135486 Manu82
    How you doin'?
    pi_35975653
    Sorry Mirage, wist niet dat je hier ook een normale OP moest hebben
    Room 23
    pi_35975662
    Sten was degene die hier in Feedback vergelijkingen met Hitler en een dictatuur begon te trekken. Lees de vorige feedback er maar op na.
    'Blind faith in your leaders, or in anything, wil get you killed'
      zondag 12 maart 2006 @ 22:30:57 #12
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_35975706
    sten is knettergek.
    pi_35975715
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 10:21 schreef huupia34 het volgende:
    misschien kan een mod eens wat zeggen over de toon van klez zijn posts. iedereen die het niet met hem eens is is een sektelid of heeft een vermeende ziekte.

zijn gedrag leidt alleen maar tot verkeerde reacties en voor we het weten hebben we een flame war, topic: het 911 welles/nietus
    Beetje flauw om dit alleen klez te verwijten. Hij doet het niet alleen, ook zijn (en mijn) tegenstanders zijn er vaak rap bij om met scheldwoorden te gaan smijten.

Overigens ben ik wel met je eens dat dat gedrag uitermate ongewenst is (vandaar ook dat ik een paar keer op dat soort opmerking heb gereageerd in recente topics zoals ik erop gereageerd heb, namelijk de exacte bewoordingen overnemen maar dan van believer naar sceptische kant omdraaien en vriendelijk verzoeken om er mee op te houden, in de hoop dat duidelijk wordt dat het niet de bedoeling is om er op die manier op door te gaan).
    pi_35975759
    Het is heel makkelijk om mensen zomaar te beschuldigen, het zijn harde bewijzen die tellen. Maar dat Yvonne in een impuls uit haar slof schoot na het lezen van dat stukje snap ik wel.
      † In Memoriam † zondag 12 maart 2006 @ 22:33:13 #15
    135486 Manu82
    How you doin'?
    pi_35975810
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 22:28 schreef yvonne het volgende:

[..]

Verhouding?
    Wat zou z'n vrouw daar van vinden?
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 22:21 schreef Manu82 het volgende:
    [
  • liefdesverklaringen
    ffe aangvuld
  • Waar blijft die liefdesverklaring
    Room 23
    pi_35975826
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 22:27 schreef Genverbrander het volgende:
    Je mailde me, vertelde je verhaal, ik het mijne, en dat was alles wat nodig was om gewoon weer verder te kunnen. Had Stenny ook kunnen doen, mailen met mij of mirage of yvonne of wie ook van de crew, dan hadden we ook wel een oplossing gevonden. Maar zij deed met hulp van een paar anderen hele andere dingen, en dat maakte het allemaal alleen maar erger.
    Ze heeft dit dus echt aan zichzelf te wijten.
    FOK! is een serieuze community, dacht zij die nou echt even naar haar hand te kunnen zetten? Als je je zo gaat opstellen krijg je de hele handel tegen je.
    pi_35975870
    C'mon!

Ik dacht dat het hier niet op prijs werd gesteld dat mensen worden gebashed als ze zich niet kunnen verdedigen.
    pi_35975902
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 22:34 schreef Netflier het volgende:
    C'mon!

Ik dacht dat het hier niet op prijs werd gesteld dat mensen worden gebashed als ze zich niet kunnen verdedigen.
    Precies.
      zondag 12 maart 2006 @ 22:35:39 #19
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_35975918
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 22:29 schreef Manu82 het volgende:
    Sorry Mirage, wist niet dat je hier ook een normale OP moest hebben
    nee nee.. niets mis met je OP,
    alleen wilde ik mijn edit knopje even misbruiken uit machtswellust.

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_35975946
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 22:32 schreef Genverbrander het volgende:
    Het is heel makkelijk om mensen zomaar te beschuldigen, het zijn harde bewijzen die tellen. Maar dat Yvonne in een impuls uit haar slof schoot na het lezen van dat stukje snap ik wel.
    En dat was dus nou precies de hele reden dat ik ingreep in dat RvdB topic. Ik geloof dat je het eindelijk begint te snappen
    pi_35975964
    quote:
    C'mon!

*bemoeit zich ook heel even met deze discussie*
    Dat viel me inderdaad op, dat er nu over Stenny wordt gediscussieerd, terwijl ze geband is (toch?) en zich niet kan verdedigen. Dat vind ik uitermate ongepast.
    pi_35975983
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 22:36 schreef iteejer het volgende:

[..]

En dat was dus nou precies de hele reden dat ik ingreep in dat RvdB topic. Ik geloof dat je het eindelijk begint te snappen
    Ik zag de link zelf ook al toen ik het typte
    maar het is wel waar.
    pi_35975994
    quote:
    C'mon!

Was dat een reactie op mij?
      zondag 12 maart 2006 @ 22:37:45 #24
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_35976018
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 22:31 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Beetje flauw om dit alleen klez te verwijten. Hij doet het niet alleen, ook zijn (en mijn) tegenstanders zijn er vaak rap bij om met scheldwoorden te gaan smijten.

Overigens ben ik wel met je eens dat dat gedrag uitermate ongewenst is (vandaar ook dat ik een paar keer op dat soort opmerking heb gereageerd in recente topics zoals ik erop gereageerd heb, namelijk de exacte bewoordingen overnemen maar dan van believer naar sceptische kant omdraaien en vriendelijk verzoeken om er mee op te houden, in de hoop dat duidelijk wordt dat het niet de bedoeling is om er op die manier op door te gaan).
    Hoe dan ook, ik ben meestal erg blij met jou manier van posten zoals je weet

en ik kan niet genoeg benadrukken dat dat soort dingen ook gezegd mogen worden, zeker als je je redelijk vaak in topics begeeft waar de gemoederen redelijk hoog op lijken te kunnen lopen.
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_35976068
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 22:37 schreef iteejer het volgende:
    Was dat een reactie op mij?
    Nee.

Jij bashed haar toch niet?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')