Wat een bullshit allemaal. De grondstofvoorraden kunnen de groei niet bijhouden, dus zal de groei vanzelf afzwakken.quote:Op maandag 13 maart 2006 12:25 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Goed nieuws voor mijn kinderen. Waar een dubbele nationaliteit al niet goed voor is.![]()
Ik denk ook dat de sociaal-economische toekomst in (west) Turkije er zeker niet slechter uitziet als die hier in Nederland. Zeker niet wat groei betreft! Voor mensen die willen werken en bereid zijn wat risico te lopen zijn er daar kansen genoeg.quote:Op maandag 13 maart 2006 12:25 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Goed nieuws voor mijn kinderen. Waar een dubbele nationaliteit al niet goed voor is.![]()
>> TRUquote:Op maandag 13 maart 2006 12:32 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Aanrader: http://video.google.com/videoplay?docid=2699800300274168460
de vraag is dus eerder of PriceWaterCoopers in 2050 ueberhaupt nog wel bestaatquote:Op maandag 13 maart 2006 12:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een bullshit allemaal. De grondstofvoorraden kunnen de groei niet bijhouden, dus zal de groei vanzelf afzwakken.
Gelukkig hebben we de quota's nog. Straks wordt het land nog overspoeld met gelukszoekers die er enkel komen om het zorg- en uiterkingsstelsel te parasiteren.quote:Op maandag 13 maart 2006 12:44 schreef Andre70 het volgende:
[..]
Maar als Turkije lid van de EU wordt, kunnen alle Nederlanders hier natuurlijk gebruik van gaan maken!![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 12:50 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de quota's nog. Straks wordt het land nog overspoeld met gelukszoekers die er enkel komen om het zorg- en uiterkingsstelsel te parasiteren.
http://www.omroepzeeland.nl/Nieuws/NieuwsIndexRO.htm#4quote:13/03/2006
CvdK geen gastheer lezing Spruyt
Commissaris van de Koningin Van Gelder
heeft zich teruggetrokken als gastheer
voor een lezing op 12 april in het
Roosevelt studiecentrum in Middelburg.
Spreker die dag is Bart Jan Spruyt,
oprichter en oud-directeur van de
Edmund Burke Stichting.
Spruyt is sinds augustus 2005 adviseur
van Geert Wilders en kandidaat voor de
Parij voor de Vrijheid van Wilders.
Omdat hij nu politieke richting heeft
gekozen vindt Van Gelder het niet
gepast als Commissaris van de Koningin
gastheer te zijn
http://www.standaard.be/A(...)elid=DMF13032006_022quote:Senator wil motie van wantrouwen tegen Bush indienen
epa
WASHINGTON - De invloedrijke Amerikaanse senator Russell Feingold heeft tegenover het tv-station ABC aangekondigd in het Congres snel een motie van wantrouwen tegen president George Bush te zullen indienen. De Democraat motiveert zijn démarche met het omstreden afluisterprogramma van de inlichtingendienst NSA dat door het staatshoofd werd goedgekeurd.
Feingold is een progressieve Democraat en een mogelijke kandidaat-president. Hij wil nu een motie van wantrouwen indienen tegen Bush, een zelden geziene démarche in de Amerikaanse politiek. Het gebeurde nog maar één keer, in 1834 met president Andrew Jackson als kop van jut. De motie is niet veel meer dan het staatshoofd een uitbrander geven, aldus ABC.
Feingold geeft toe dat het een ongewoon manoeuvre is. Maar hij verdedigt het met te zeggen dat Bush de wet heeft overtreden door de NSA toe te laten zonder een gerechtelijk mandaat de telefoon en e-mail te onderscheppen van terreurverdachten in de VS zelf. ,,Het feit dat de president een wet kan uitvinden en daarmee de eed breken die hij heeft afgelegd vergt een krachtige reactie'', zei de Senator. Het is vrijwel zeker dat de motie het niet zal halen in de Hoge Vergadering waar de Republikeinen van Bush met 55 zetels de Democraten met 44 zetels overtroeven en waar ook één onafhankelijke zetelt.
,,Een zotte politieke démarche''
De Republikeinse meerderheidsfractieleider Bill Frist zei alvast dat zijn Democratische collega ,,eenvoudingweg en fundamenteel ongelijk'' heeft. De motie is een ,,zotte politieke démarche'' die de positie van de president in volle oorlog tegen het terrorisme verzwakt.
Bush zelf heeft er herhaadelijk op gehamerd dat het programma wel wettelijk is, al is het maar omdat hij de opperbevelhebber van de strijdkrachten is en omdat hij als president de bevoegdhdeid en plicht heeft zijn onderdanen te beschermen tegen het terrorisme. De strijd daartegen is ook geen gewone oorlog, zo zegt het Amerikaanse staatshoofd keer op keer.
bava
Je beseft toch wel dat je nederlandse diploma's daar dan geen waarde hebben, dat je een taalcursus in eigen land moet volgen, minimaal 21 jaar moet zijn, minimaal 130% van het minimumloon moet verdienen en daar opnieuw aan een studie moet beginnen die je eerder al in NL had voltooid?quote:Op maandag 13 maart 2006 12:53 schreef Andre70 het volgende:
[..]
![]()
Jullie moeten inderdaad wel gaan selecteren. Anders zal het gauw gedaan zijn met de progressie.
Maar voor mensen met perspectieven moet je de deur altijd openhouden. Het is erg dom om dat nu juist niet te doen.
Ja maar je ziet het laatste jaar wel steeds meer "A-merken" zoals Pall Mall en John Player Special de markt bestormen met goedkopere sigaretten, JPS koop je al voor 2,65 wat volgens mij te vergelijken is met de prijs eind jaren 90. Houdt dit aan dan vraag ik me af of het tabaksgebruik nog wel verder af zal nemen, verder zie je vaak dat als producten zoveel mogelijk geweerd worden door o.a. de overheid de vraag juist weer toe gaat nemen (tabak heeft zo'n periode elke eeuw meegemaakt sinds het in het westen gerookt wordt).quote:Op maandag 13 maart 2006 14:14 schreef George-Butters het volgende:
Bovendien zijn sigaretten en shag sinds
1995 ruim 75 procent duurder geworden.
JPS? Ah, de zoete herinnering van een lang vervlogen jeugdquote:Op maandag 13 maart 2006 14:29 schreef Chewie het volgende:
Ja maar je ziet het laatste jaar wel steeds meer "A-merken" zoals Pall Mall en John Player Special de markt bestormen met goedkopere sigaretten, JPS koop je al voor 2,65 wat volgens mij te vergelijken is met de prijs eind jaren 90. Houdt dit aan dan vraag ik me af of het tabaksgebruik nog wel verder af zal nemen, verder zie je vaak dat als producten zoveel mogelijk geweerd worden door o.a. de overheid de vraag juist weer toe gaat nemen (tabak heeft zo'n periode elke eeuw meegemaakt sinds het in het westen gerookt wordt).
Vroeger waren die toch ook duurder dan Camel en Marlboro?quote:Op maandag 13 maart 2006 14:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
JPS? Ah, de zoete herinnering van een lang vervlogen jeugd
Mja, dat is het enige wat 'ie voor mij moet doen: bellen en sms'en. Ik wacht nog even tot die appareten echt nuttige dingen kunnen....quote:
Tis een Nokia N70, wel handig dat je er navigatie enzo op kan zetten. En dat UMTS gedoe is ook wel grappig enzo.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:36 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Mja, dat is het enige wat 'ie voor mij moet doen: bellen en sms'en. Ik wacht nog even tot die dingen echt leuke dingen kunnen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |