Hmmm, bedfantasieen voor het slapen gaan.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:42 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk wel gelijk. Na de formatie van 7 maanden krijgen we de minister van Buitenlandse Zaken (SP) die verklaart dat de VS een fascistische staat is. De PvdA, die net zoals het CDA (even voor de vergelijking) niet onwelwillend tegen de VS staat, vind dat niet erg leuk. Kabinetscrisis #1.
(...)
Nederland verzand door al dit geweld in een burgeroorlog. Onder Amerikaanse leiding wordt de overheid omver geworpen en het linkse sprookje verdwijnt in de geschiedenisboeken als de les die Nederland nodig had om het te zuiveren van linkse ideologiėn. Iedereen leefde nog lang en vooral gelukkig.
Logisch, met zo'n voorhoofd.. wacht, dat is toch een Beavis & Butthead grapje,quote:
Dan wordt het tijd dat je het gaat leren/snappen.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je zet dus een computer aan, die kan niks, je start een niet-geinstalleerde browser op en je begint te downloaden?
Nee, dat is mij boven de pet.
Als je me nu vraagt: "Floripas, wil je deze elfde-eeuwse perkamentsnipper met Latijnse woorden erop vertalen en determineren, localiseren en dateren?" dan zegt Floripas ja.
Maar dit? Nee.
Dat is niet echt wat ik bedoel, McCarthy werd in het begin door iedereen gesteund, Robert Kennedy maakte ook deel uit van zijn comissie, pas later maakte hij zichzelf onmogelijk. Het verzet tegen de Vietnamoorlog was ook vrij breed, en niet per definitie een links-rechts kwestie, pas later kreeg je extreme bewegingen als de Weather underground en The black Panthers. Clinton was in Amerikaans opzicht redelijk links (links/rechts gaat daar dan ook vooral over levensbeschouwelijke thema's), maar werd wel breder gedragen dan Bush.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:08 schreef RichardQuest het volgende:
Voor de jaren '60 gaf McCarthy genoeg aanleiding om er fel tegenaan te gaan en in de jaren '60 bood de idiote oorlog in Vietnam die aanleiding. In de jaren '90Ik heb het idee dat linkse Amerikanen onder Bush een heviger verzet voerden dan onder Clinton, terwijl die ook niet links is
.
Ja, ik ook.quote:Als in Nederland ook martelingen plaatsvinden en de doodstraf ingevoerd wordt, ga ik er ook tegenaan hoor.
Ok dan, Aletta Jacobs, deelde precies dezelfde kritiek in dezelfde tijd.quote:Ja, die mag klagen wat 'ie wil natuurlijk...
Wederdopers en gereformeerden. (grofweg)quote:Op zondag 12 maart 2006 23:08 schreef Yildiz het volgende:
Baptisc en presbyterian (weet ik het hoe dat in het Nederlands heet, ik ben in ieder geval naar 3 missen geweest van de laatste) zijn daar vrij groot.
Ik ken de situatie daar niet, maar wellicht is het als het Leger des Heils hier, die vragen in de daklozen opvang om een momentje stilte voor het avondeten, mar verder leggen ze je niets op. Maar op zich blijft dan staan, waarom organiseert de atheistische hulpverlening zich daar niet meer? Hier in Nederland is Humanitas eigenlijk verhoudingsgewijs ook vrij klein, geloof het of niet, maar ik vind dat, als buitenstaander, best jammer.quote:Ik merkte daar dat als men in god geloofde, er rijke mensjes (en die mensen ken ik) langs kwamen, om je deur voor niks te fixen, als je het niet kon betalen. Bijvoorbeeld. Dat is aan de ene kant heel leuk en aardig, maar de andere kant hoef ik natuurlijk niet uit te leggen.
Je bent afhankelijk, en je moet mensen aardig vinden / ergens in geloven. Ik vind dat persoonlijk niks.
Basic!quote:Op zondag 12 maart 2006 23:45 schreef Floripas het volgende:
Toen ik een klein meisje was kon ik van
010 cls
020 goto enz.
Dat was leuk!![]()
Waarom?quote:Op zondag 12 maart 2006 23:45 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat je het gaat leren/snappen.
Dell heeft een laptopje voor 449 euro, incl windows.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:40 schreef Floripas het volgende:
Heb je die trouwens ook in laptopvorm?
Een OS is het gedeelte van de computer waar je de harde schijf instopt. Die harde schijf wordt dan voorzien van een nieuwe processor.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:44 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat is een OS? Een besturingssysteem?
Links kent zoveel agressie en haat, laten we hopen dat dit niet naar boven komt tijdens het kabinet Marijnissen Iquote:Op zondag 12 maart 2006 23:37 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik zou er niet op rekenen dat ik vannacht niet ineens boven je bed gebogen sta met een mes.![]()
Wacht maar tot ik minister van liquidatie ben, dan ga jij eraan.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:46 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
[..]
Links kent zoveel agressie en haat, laten we hopen dat dit niet naar boven komt tijdens het kabinet Marijnissen I
quote:Op zondag 12 maart 2006 23:44 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Logisch, met zo'n voorhoofd.. wacht, dat is toch een Beavis & Butthead grapje,
If I was as ugly as my dog, I'd paint his butt and teach him to walk backwards
Qbasic voor MSDos!quote:
Oeeeeeeeequote:Op zondag 12 maart 2006 23:46 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Dell heeft een laptopje voor 449 euro, incl windows.
http://www1.euro.dell.com/content/products/features.aspx/inspn_1300?c=nl&cs=nldhs1&l=nl&s=dhs
Prompt doet je avatar het niet meerquote:
Kan ik daarop typen?quote:Op zondag 12 maart 2006 23:48 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oeeeeeeee
Laten we die maar doen dan.
Cool, een bekende? Ik was best actief in de Qbasic scene.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:48 schreef Monidique het volgende:
Ik heb een spelletje gemaakt in QuickBasic.
Het komt gewoon pijnlijk over, sprookjes klinkt zo denigrerend, overigens, als ik me denigrerend over atheisten uitlaat meldt het me maar, want ik wil ook niet kwetsen uiteraard.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:25 schreef RichardQuest het volgende:
Opdat ik er voor in de hel mag branden![]()
. Het recht dat jij hebt om het als waarheidsgetrouw te erkennen heb ik het recht om het als een groot sprookjesverhaal te zien, daar is niks kinderachtigs aan.
Operating System ofwel besturingssysteem.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:44 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat is een OS? Een besturingssysteem?
Goedkoop is niet altijd goed, het aanbod ziet er een beetje mager uit op het eerste gezicht.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:48 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oeeeeeeee
Laten we die maar doen dan.
Weltrusten Labansdochter!quote:Op zondag 12 maart 2006 23:46 schreef Floripas het volgende:
Ik ga naar bed!
Ik ben gefrustreerd over computers.
Nee, hoor. Gewoon zelf en simpel. Ik zat in geen enkele scene. Ben trouwens van '83, dus mja...quote:Op zondag 12 maart 2006 23:49 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Cool, een bekende? Ik was best actief in de Qbasic scene.
Geloof ik. De wegen der internet zijn ondoorgrondelijk.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:49 schreef Floripas het volgende:
Zo, ik heb `m besteld!
Hij komt volgende week
Binnen 1 minuut?quote:Op zondag 12 maart 2006 23:49 schreef Floripas het volgende:
Zo, ik heb `m besteld!
Hij komt volgende week
HenriOsewoudt zegt toch dat het goed is?quote:Op zondag 12 maart 2006 23:50 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
[..]
Goedkoop is niet altijd goed, het aanbod ziet er een beetje mager uit op het eerste gezicht.
Mwah, nog op school gehad. Ik gebruikte DirectQB voor QBasic, EMS memory, doublebuffering etc.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:51 schreef Tafkahs het volgende:
bij mij deden die librairies het altijd maar half in QuickBasic
Turbo Pascal, dat was pas stoer
Impulsiviteit is de drijvende kracht achter een goed, gezond en gelukkig leven.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:52 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
[..]
Binnen 1 minuut?Je had het servicecontract moeten verlagen en meer ram moeten nemen.
Tsss, je hebt die zelfstandige computerboer op de hoek van de straat een paar honderd euro door de neus geboord weet je dat!? Alleen maar om jezelf wat rotcenten te besparen en het lekker makkelijk thuis bezorgd te krijgen, ondertussen het grootkapitalistische Dell helpend. Ik weet niet wat ik hiervan moet denken.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:49 schreef Floripas het volgende:
Zo, ik heb `m besteld!
Hij komt volgende week
quote:Op zondag 12 maart 2006 23:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Impulsiviteit is de drijvende kracht achter een goed, gezond en gelukkig leven.
Welterusten!
quote:
McCarthy werd op een gegeven moment door veel mensen veracht, zelfs binnen de republikeinse partij...quote:Op zondag 12 maart 2006 23:45 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Dat is niet echt wat ik bedoel, McCarthy werd in het begin door iedereen gesteund,
Het zorgde wel voor een fel verzet, ik heb het idee dat het huidige verzet dezelfde oorsprong heeft. Een moreel bezwaar en het gevoel van onmacht.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:45 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Robert Kennedy maakte ook deel uit van zijn comissie, pas later maakte hij zichzelf onmogelijk. Het verzet tegen de Vietnamoorlog was ook vrij breed, en niet per definitie een links-rechts kwestie,
Linkse mensen waren in de tijd van Clinton koest en buiten wat splinters was er niet echt een fel verzet hč, maar ik zie links Amerika niet in de Democraten maar eerder in de Green Party. Mijn stelling is dat links feller wordt omdat Bush feller is.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:45 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Clinton was in Amerikaans opzicht redelijk links (links/rechts gaat daar dan ook vooral over levensbeschouwelijke thema's), maar werd wel breder gedragen dan Bush.
Dat bedoel ik dus, als de aanleiding er is gaan mensen zich verzetten.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:45 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Ja, ik ook.
Het ging er mij niet om wie Kuyper was, maar meer dat het Amerika en Nederland van toen absoluut niet te vergelijken is met nu.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:45 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Ok dan, Aletta Jacobs, deelde precies dezelfde kritiek in dezelfde tijd.![]()
Wat hij zegt.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:52 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
[..]
Binnen 1 minuut?Je had het servicecontract moeten verlagen en meer ram moeten nemen.
Nee hoor, dat doe je niet. Ik ook niet, religieuze geschriften zijn voor mij sprookjes en ik zal ze niet als waarheid zien, dan uit ik dat.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:50 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Het komt gewoon pijnlijk over, sprookjes klinkt zo denigrerend, overigens, als ik me denigrerend over atheisten uitlaat meldt het me maar, want ik wil ook niet kwetsen uiteraard.![]()
Hehe, heb hier even geen dosbox, ik ga het morgen thuis proberen.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:51 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, hoor. Gewoon zelf en simpel. Ik zat in geen enkele scene. Ben trouwens van '83, dus mja...
link
Tijd d.m.v. for-loop, dus DosBox geadviseerd,.
http://proefballonnen.web-log.nl/ ?quote:Op zondag 12 maart 2006 23:59 schreef RichardQuest het volgende:
[..]. Waar kan ik nog meer uploaden? De Fok!upload pikt dit niet.....
Volg's mij kan ik daar niks uploaden, maar dank voor deze spamquote:Op maandag 13 maart 2006 00:00 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
http://proefballonnen.web-log.nl/ ?
Ligt dus aan DosBox. Ooit ga ik het herschrijven voor FreeBasic, Basic voor Win32, OpenGL, DirectX, SDL support etc.quote:Op maandag 13 maart 2006 00:01 schreef Monidique het volgende:
Ik krijg een error.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |