quote:
Op zondag 12 maart 2006 15:56 schreef synthesix het volgende:Maarja wat dromenvanger heeft is eigenlijk best wel gevaarlijk, straks breek ie nog een keer zn nek ofzo...
Ik heb nog nooit geslaapwandeld in mijn leven en het bed staat inmiddels zo opgesteld dat ik nergens meer tegenaan kan trappen
![]()
Ik lig dus ook altijd in het midden van het 2e persoonsbed, eruit vallen kan ook niet. Dat ene incident met dat slaan met de handen uit ergernis is eenmalig denk ik. Eerste keer dat het weer gebeurde na die karate trap.
Ik verheug me nu al op straks om in de duisternis te gaan reizen. Voorheen wilde ik nooit richting bed gaan omdat ik geen geduld had om 8 uur te wachten op de volgende dag. Nu ga ik dus echt zoeken voor het in slaap vallen, alles over me heen laten komen ook. In totale onspanning proberen te reizen ook wel.
Maar dan heb ik het over astraal reizen, dat is wat anders als lucide dromen. Hoewel het op elkaar lijkt een beetje of niet?
Overigens ga ik een nieuwe matras kopen snel, ik heb gisteren op de reclame de ideale matras gezien met bijbehorend kussen. Een goede matras is het halve werk denk ik maar
![]()
Matras die zich aanpast aan het lichaam en aan de lichaamstemperatuur. ( geen waterbed dus) en ook een kussen die ideaal is afgestemd erop. Schijnt dat je met die matras doodstil blijft liggen, en dat heb ik nodig. Vaak ben ik aan het woelen en draaien voordat ik echt in diepe slaap ga verkeren en zal ik vast en zeker tijdens het slapen en dromen ook vaker draaien.
Wilde eerst een notebook kopen maar ik ga voor een matras eerst. Matras is belangrijker te noemen. Alles voor schone en mooie dromen
![]()
Kan ik meteen snel de slaapkamer helemaal reinigen en stofvrij maken zodat ik geen zooi in doe ademen.
Vannacht ben ik benieuwd hoe het gaat lopen, ik ben dus nu 5-6 dagen gestopt met alcohol drinken, ik ben helemaal gestopt en neem soms een inslaper in nog. Straks zonder inslaper zullen de dromen wel weer terug keren
![]()
Natuurlijk slapen is beter dan met slaappil, hoewel een slaappil zorgt voor een diepe slaap tijdens "stress".
En dan ga ik vliegen
![]()
En reizen naar andere werelden
![]()
En dan kan ik overdag weer verder met wat ik 's nachts meemaak. Het inspireert de geest denk ik. Het opent nieuwe werelden overdag.
[ Bericht 14% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 12-03-2006 16:20:34 ]