SInds wanneer ben ik 30+quote:Op zondag 12 maart 2006 15:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Is dit een 30+ meeting?
Hehe, ik weet het nog niet, 13 mei is nog zo ver weg!quote:
De laatsten die eisen kunnen stellen, zijn natuurlijk jij en Noca.... jullie moeten gewoon komen en het niet af laten hangen van Opa en Omaquote:Op zondag 12 maart 2006 21:33 schreef clauwheee het volgende:
13 mei.
Staat genoteerd in de agenda!
Moeten Golfer en Bluezz natuurlijk wel komen.
Dus je gaat ook mee? Opstappen station Groningen?quote:Op maandag 13 maart 2006 21:27 schreef Heerlijkheid het volgende:
Gollemrulez had er positieve verhalen over, ik kan het dus iedereen aanraden
Hoezo prioriteiten stellenquote:Op maandag 13 maart 2006 21:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
13 mei wordt em trouwens sowieso niet. Tenniscompetitie is tegen die tijd al weer een tijdje bezig, en mijn vader is de 13e ook jarig. Dus
quote:Op maandag 13 maart 2006 22:04 schreef dndiek het volgende:
Ik denk dat ik jammer genoeg ook niet ga
Tentamens
Moet je even iemand anders zoeken voor 40% kortingquote:
Helaas wel jaquote:Op maandag 13 maart 2006 22:14 schreef dndiek het volgende:
[..]
Moet je even iemand anders zoeken voor 40% korting![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 21:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
13 mei wordt em trouwens sowieso niet. Tenniscompetitie is tegen die tijd al weer een tijdje bezig, en mijn vader is de 13e ook jarig. Dus
Jij moet inderdaad wel een drinking buddy hebben, zodat je iig niet de enige alcoholist bent op de meet en iedereen je aanstaart. En clauwtje komt ookquote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]zit ik in mn eentje met een leeg glas te kijken
Heu.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]zit ik in mn eentje met een leeg glas te kijken
ja, jij was er niet vorige keer dus jouw drinktempo ken ik nog niet..... weet alleen van de vorige meet da er steeds 2 man met een leeg glas zaten te kijkenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heu.
Ik kom hoor, ik drink ook niets...
Dat zou zo maar kunnen ja, maar ik weet niet of ze mee wilquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Ook weer met een Heetwijf?
quote:Op zondag 12 maart 2006 21:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik kom niet.
Ik ook.quote:Op woensdag 15 maart 2006 07:56 schreef DIGGER het volgende:
Zit de 13e Mei in het buitenland
Jammer ...quote:Op woensdag 15 maart 2006 07:56 schreef DIGGER het volgende:
Zit de 13e Mei in het buitenland
quote:
Ook jammer ...quote:
quote:
quote:
Utrecht ligt zo ongeveer wel op de route van HIA naar Puttenquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:46 schreef methodmich het volgende:
13 mei ben ik vermoedelijk in Putten, dat is redelijk uit de richting.
Volgende keer misschien.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Jammer CMT, had je graag eens in reallife gesproken.
dat kan vies tegenvallenquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Kun je meteen een goede pot voetbal zien.
quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:55 schreef rubbereend het volgende:
mn vrienden willen dit weekend of een weekend ervoor naar centerparcs dus ik ga proberen dat een weekend hiervoor te zetten
Het is een end kruipen hoorquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Tof, je hebt er wel wat voor over zeg. Het is niet niks voor jou om er te komen.
Droogklootquote:
Wat saai, waarom niet een keertje ongewoon?quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:21 schreef Eilanden het volgende:
Ik kom waarschijnlijk gewoon
We mogen niet zien dat eigenlijk gewoon een lief schattig manneke bent hequote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Neuh
me too !quote:Op zondag 12 maart 2006 16:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga er proberen bij te zijn, moet lukken!
Dat zal het zijn jaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij durft niet eens.
als EN Blum er is EN Clau EN SCH hoop ik dat mijn hart het allemaal aan kanquote:
whehehequote:
Dan kom jij toch ongewoon een keertje nietquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat saai, waarom niet een keertje ongewoon?
Appeltje, eitjequote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als EN Blum er is EN Clau EN SCH hoop ik dat mijn hart het allemaal aan kan![]()
gaat in ieder geval een kermis voor mijn hormonen wordenquote:
Er is ook altijd iets met meetings he?quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:19 schreef Bluezz het volgende:
Zeg, nu ik jullie toch spreek, kunnen we het niet een week verzetten
hoeveel dagen dan wel ?quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:19 schreef Bluezz het volgende:
Zeg, nu ik jullie toch spreek, kunnen we het niet een week verzetten
quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:38 schreef rubbereend het volgende:
ik zie het probleem niet, jullie komen toch de dag ervoor terug
mooi dus jullie kunnen naar het rijtje zeker?quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:25 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
gezien de smiley van mijn liefje, neem ik aan dat het een grapje was
Nee, afhankelijk van hoe gebroken we terug komen van het weekje Ardennen, beslissen we pas op de dag zelf of we komen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:16 schreef rubbereend het volgende:
mooi dus jullie kunnen naar het rijtje zeker?
Dan ken je onze beruchte weekjes Ardennen niet, waarbij de zus en de jongste zoon van Bluezz ook altijd meegaan.quote:
Oude nieuwequote:
misschien heb je hem over het hoofd gezien?quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja klopt, maar nog niet eerder in levende lijve gezien. Ik niet in ieder geval.
Dan zeg je het maar afquote:Op maandag 3 april 2006 11:18 schreef appelsientje het volgende:
Ik zou graag willen maar die zaterdag zit al weer helemaal vol gepland
Sorry.. ben dan al wel weer terug namelijk
die fokt al een tijdje rond volgens mijquote:
Da's geen kloon, maar een zeer goed geïnformeerde topuser!quote:
Dit wijst toch op een kloon of waquote:
heb jij wat van hem nodig ofzoquote:Op maandag 3 april 2006 20:20 schreef methodmich het volgende:
Da's geen kloon, maar een zeer goed geïnformeerde topuser!
Ja jullie kiezen altijd een datum dat ik niet kanquote:
Waarom zou ik naar Putten moet vliegen om een praatje met mijn stopwatch te maken?quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:20 schreef methodmich het volgende:
Als jij de 13e het vliegtuig naar Putten neemt, kan je met je stopwatch een praatje komen maken popo!
quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:27 schreef popolon het volgende:
[..]
Waarom zou ik naar Putten moet vliegen om een praatje met mijn stopwatch te maken?
Dat kan ik hier ook wel.
Dat lijkt mij ook wel leukquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Meets zijn leuk.
Maar zit zelf met werk dus ik zal een kijken.
hoef je niet te voetballen? de competitie is toch een week verlengd?quote:Op zondag 9 april 2006 21:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Mag ik bij misschien?
Vandaar de misschien. Ik heb alleen zin om om 12.30u tegen GEO te spelen als die wedstrijd nog van belang is. Als wij bij Loppersum klop krijgen volgende week dinsdag hoef ik me op 13 mei niet te haasten, want moet om 10.30u met m'n D-pupillen in Assen spelen.quote:Op zondag 9 april 2006 21:59 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
hoef je niet te voetballen? de competitie is toch een week verlengd?
Je doet als deelnemer mee?quote:
Oe dan moet ik ook bijna heen he... of ben je dan weer ziekquote:Op zondag 9 april 2006 22:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Vandaar de misschien. Ik heb alleen zin om om 12.30u tegen GEO te spelen als die wedstrijd nog van belang is. Als wij bij Loppersum klop krijgen volgende week dinsdag hoef ik me op 13 mei niet te haasten, want moet om 10.30u met m'n D-pupillen in Assen spelen.
Conclusie: dan heb ik 's middags niets te doen. Of zo.. misschien dus.
Mag ik bij waarschijnlijk ?quote:Op zondag 9 april 2006 21:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Mag ik bij misschien?
in de OpeningsPostquote:Op maandag 10 april 2006 10:37 schreef Reddiablo het volgende:
LIST!
is er al een overzichtje van mensen die:
- "zeker" komen
- misschien komen
- zeker niet komen
Jij woont in die kroeg, dus je hebt geen eens een keus.quote:Op maandag 10 april 2006 10:47 schreef SCH het volgende:
Ik sta bij zeker - volgens mij heb ik daar helemaal nog niks over gezegd
Ik heb de kroeg die dag toevallig verhuurd aan een groep die zich hoels noemt, dus er is geen plek voor jullie.quote:Op maandag 10 april 2006 10:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jij woont in die kroeg, dus je hebt geen eens een keus.
dan rammen we die gewoon in elkaar !quote:Op maandag 10 april 2006 11:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb de kroeg die dag toevallig verhuurd aan een groep die zich hoels noemt, dus er is geen plek voor jullie.
- niet mogen komenquote:Op maandag 10 april 2006 10:37 schreef Reddiablo het volgende:
LIST!
is er al een overzichtje van mensen die:
- "zeker" komen
- misschien komen
- zeker niet komen
Mijn zegen heb je, is toch een stelletje watjes. Gingen ooit heel hard met zijn allen iets avn OOOOOOOOOOOOoorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroooooooo roepenquote:
Lijkt mij ook leukquote:Op zondag 9 april 2006 00:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Zou ik tof vinden, als je komt TLK.
1. Kom je met of zonder baardjequote:Op maandag 10 april 2006 18:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Lijkt mij ook leuk
Probleem is alleen dat ik pas week van te voren weet wanneer ik moet werken.
Dus kijken wat ik kan regelen met de planner.
We hebben de moeder aller breezersletjes bij onsquote:Op maandag 10 april 2006 18:28 schreef Reddiablo het volgende:
komen er ook TJIKKIES? {/br3ezAh)
1.Zonder of stoppelquote:Op maandag 10 april 2006 18:25 schreef SCH het volgende:
[..]
1. Kom je met of zonder baardje
2. Mag ik aan je tattoo zitten
3. Je zou het hunkgehalte voorzichtig weer iets opkrikken dus kom maar en wees niet bang
gna gnaquote:Op maandag 10 april 2006 18:30 schreef the_legend_killer het volgende:
3.Ik ben bang voor je.
Jezus, man. Je woont op pisafstand van mij. Moet ik eerst daarheen om jou te ontmoeten.quote:
West Ham speelt dan de FAC Final piemel,moet ik nu GVD alles voorkauwen voor je?quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:49 schreef Cart_man het volgende:
Ik kan overigens niet op 13 mei. Geen idee, waarom. Ik kan gewoon niet.
Leuk dat je toch komtquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:49 schreef Cart_man het volgende:
Ik kan overigens niet op 13 mei. Geen idee, waarom. Ik kan gewoon niet.
Natuurlijk, dan zit ik in Cardiff.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
West Ham speelt dan de FAC Final piemel,moet ik nu GVD alles voorkauwen voor je?![]()
quote:
quote:Op maandag 10 april 2006 18:46 schreef SCH het volgende:
Bluezz en ik zullen heel voorzichtig met je zijn![]()
Ben je dat dan niet gewoon dagelijks gewend? Dat verdwaast aankijken?quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:23 schreef Gollemrulez het volgende:
Als je binnen loopt vooral niet schrikken als iedereen je verdwaast aankijkt... of lag dat gewoon aan mij
Waar moet je vandaan komen?quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb die dag vrij
Is er die dag geen evenement ( mijn werk belt mij redelijk op tijd ) dan kom ik.
Maar ik sta tot nu toe niet op om te werken die dag
welke Ierse pub is dat eigenlijken tijden ?
alleen finalcieel effe kijken is me toch effe een treinreismaar dat zal wel goed zitten
Dure treinreis dan, jaquote:
Sittardquote:
Kunnen we dan eventueel samenreizen? (ik stap op de trein in Eindhoven) Scheelt mij ook weer wat geld danquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Sittard
Ik heb week OV dus dan krijg ik nog korting
Ja dat is mij goedquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kunnen we dan eventueel samenreizen? (ik stap op de trein in Eindhoven) Scheelt mij ook weer wat geld dan
da's het voordeel van er als eerste zijn, dan kan je iedereen vaag aan gaan zitten gapen, zeker als je voor het eerst bent ga je zitten rikraden welke user dat nou is.quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:23 schreef Gollemrulez het volgende:
Op gevoel ernaartoe lopen dan kom je er wel...Als je binnen loopt vooral niet schrikken als iedereen je verdwaast aankijkt... of lag dat gewoon aan mij
Nijmegen is helaas om voor mij, maar ben wel redelijk regio nijmegenquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:42 schreef numero_uno het volgende:
Volgens mij heb ik dan vrij en kan ik komen maar gaan er nog meer mensen vanuit regio Nijmegen ik heb een OV dus scheelt je ook weer geld
quote:
Ja doen wequote:Op zaterdag 15 april 2006 17:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan maken we tegen die tijd wel een afspraak welke trein we nemen en waar we elkaar in de trein treffen.
prima plan !quote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Bij mij kan het een belemmering worden, de voetbal. De laatste weken hebben we er net 11 om op te stellen.
Misschien struikelt hij vaak over zn voetbal?quote:
stel tegen die tijd maar voorquote:Op dinsdag 18 april 2006 10:43 schreef ErikT het volgende:
Kan er geen WK meet komen in juni?
Aanstekelijk enthousiasme is altijd een pre, lijkt mij.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:37 schreef OoAstridoO het volgende:
Ik kom bijna niet zo heul veul in vblmaar t lijkt me wel tof enzo
![]()
Aan enthousiasme zal t bij mij niet liggen hoorquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Aanstekelijk enthousiasme is altijd een pre, lijkt mij.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:41 schreef golfer het volgende:
Rubber is zijn messen al aan het slijpen.![]()
nu moet ik ook maar komenquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:37 schreef OoAstridoO het volgende:
![]()
Tja, Derbystar, Adidas, Nike, die ballen kunnen het lastig makken.quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:57 schreef ErikT het volgende:
[..]
Misschien struikelt hij vaak over zn voetbal?
Gewoon komenquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:37 schreef OoAstridoO het volgende:
![]()
Dan blijf ik maar weg denk ikquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:41 schreef golfer het volgende:
Hoe laat begint die wedstrijd?quote:Op zondag 23 april 2006 20:16 schreef golfer het volgende:
Liverpool-West Ham dus.
Doc, nu moet je wel komen.
Onze tijd: 16:00 uur.quote:
Ik doe ook een bubbel aanquote:Op maandag 24 april 2006 01:24 schreef rubbereend het volgende:
ik zal mn West Ham sjaal maar meenemen
Maybe yes, maybe no ...quote:Op zondag 23 april 2006 20:16 schreef golfer het volgende:
Liverpool-West Ham dus.
Doc, nu moet je wel komen.
Ik heb er ook een hekel aan..... dan maar een paar euro meer kwijt op de avond, maar wel een sfeervolle kroeg ipv deze badkuip...quote:Op maandag 24 april 2006 00:27 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
paupertent. Iedereen die op een 20 cent kijkt en uit de polder komt geilt er op![]()
Heet dat zo tegewoordig?quote:Op maandag 24 april 2006 11:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Bloem, gaan we treinen?
quote:Op maandag 24 april 2006 11:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Bloem, gaan we treinen?
quote:Op maandag 24 april 2006 12:26 schreef Blumchen het volgende:
[..]Ralph gaat waarschijnlijk ook mee, omdat we nog moeten bowlen in de avond.. dus ik denk dat we op de motor komen..
sorry
![]()
Net op tijd om het eten te betalenquote:Op maandag 24 april 2006 17:07 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik zou er om half 7 kunnen zijn ofzo, maar dat is denk ik aan een te late kant....
Hoezo?quote:
De combinatie van klanken in eendrachtige samenwerking met een bepaald beeld dat ik voor ogen kreeg ontlokte mij een oprecht 'whaha'.quote:
quote:Op maandag 24 april 2006 17:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Tony_Montana mag ook bij het lijstje "zeker"
Geboekt na gister zekerquote:Op maandag 24 april 2006 19:57 schreef FrankyMcG het volgende:
Beetje late reactie, maar mij kun je iig schrappen. Ga een weekendje naar Barcelona dat weekend!
quote:
Want dan ga je wel?quote:Op maandag 24 april 2006 22:49 schreef DutchGooner het volgende:
Kan het trouwens beter geen HOOLS-meet worden genoemd?
Golfer en Bluezz weg en dat is ook weer goedquote:Op maandag 24 april 2006 23:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Neuh,kom pas als de gemiddelde leeftijd onder de 30 ligt.
Bulls-eyequote:Op maandag 24 april 2006 23:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Golfer en Bluezz weg en dat is ook weer goed
Ik tel er wel 1quote:Op maandag 24 april 2006 23:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Verder staan er wel aardig wat niet Hoolers op de lijst, hoe meer hoe beter!
quote:Op maandag 24 april 2006 23:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mijn god.
Ga je nu ook nog lopen vertellen dat je kan tellen?
1-1quote:
quote:Op maandag 24 april 2006 23:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Hou ik je aan DG!
Verder staan er wel aardig wat niet Hoolers op de lijst, hoe meer hoe beter!
Alleen Tony en TLK vallen een beetje uit de toomquote:Zeker:
- SCH 003. 1869 SCH
- Bos81 016. 0930 Bos81
- Da_Sandman 012. 1013 Da_Sandman
- -Vaduz- 010. 1147 -Vaduz-
- clauwhee 001. 2419 clauwheee
- Noca 030. 0321 Noca
- rubbereend 004. 1805 rubbereend
- VoreG 022. 0712 VoreG
- Blümchen 042. 0134 Blumchen
- Eilanden 009. 1211 Eilanden
- Bjoro 002. 2098 Bjoro
- the_legend_killer 062. 0016 the_legend_killer
- Tony Montana
vorig jaar gingen we rond 21.45 pas naar husi geloof ik, dus het kan bestquote:Op maandag 24 april 2006 17:07 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik zou er om half 7 kunnen zijn ofzo, maar dat is denk ik aan een te late kant....
En dan vraag je ons niet eens meequote:Op dinsdag 25 april 2006 00:51 schreef rubbereend het volgende:
vorig jaar gingen we rond 21.45 pas naar husi geloof ik, dus het kan best
husi, daar hebben ze voornamelijk susiquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En dan vraag je ons niet eens mee
wat is dat voor nieuwe tent?
quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:52 schreef rubbereend het volgende:
hebben Clauw en Noca trouwens nog niet afgezegd? Dadelijk gaan ze echt komen
de reis staat nog steeds in jullie planning ?quote:
Jij mag wel in de auto blijven wachtenquote:Op dinsdag 25 april 2006 10:32 schreef clauwheee het volgende:
Ja hoor. Of jullie moeten echt niet willen dat we komen
ik kom niet eens naar de kroegquote:
Ik ben niet eens meer welkomquote:Op dinsdag 25 april 2006 10:32 schreef clauwheee het volgende:
Maar dan verwacht ik wel dat jij, Golfer, Bluezz en SCH er zijn.
Ik ook nietquote:
Zit ik nog steeds met jou aan een tafelquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Jawel man, we hebben een clubske opgericht voor mensen met een lillik gezicht![]()
Ik ga voor echt cafequote:Op maandag 24 april 2006 23:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[..]
Alleen Tony en TLK vallen een beetje uit de toom
Wij zullen ons SCHtinkende bestje doen, vakantiebrak of nietquote:Op dinsdag 25 april 2006 10:32 schreef clauwheee het volgende:
Maar dan verwacht ik wel dat jij, Golfer, Bluezz en SCH er zijn.
is hij ook handig met messen?quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:39 schreef SCH het volgende:
Ik neem Desmond wel mee - dan is rubbereend tenminste niet de enige autist
quote:Op woensdag 26 april 2006 23:20 schreef clauwheee het volgende:
Heb vanavond gehoord dat we dat weekend een weekendje weg gaan...
En wij komen speciaal daarvoor eerder terug van vakantie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |